Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Koloděje  (ID: 376)

Ostatní témata
Autor: Luke Datum: 2024-04-13 16:20:42
Nedele 14.04.2024:
08:40 - kruhak Jiznak - ?, ...
09:10 - Kolodeje - Luke, Žába, Javi ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2024-04-11 21:34:04
To se to povedlo! Nejdříve to vypadalo, že si pojede každý podle svého časového plánu, ale nakonec se jelo podle tradic! Tradice velí úterý a čtvrtek v 16:30h a neděle v 9h. kostel v Kolodějích a na to jsme dnes znovu dali razítko. Po prodlouženém víkendovém etapáku jsem v pondělí zapnul soustruh, otevřel lednici a snažil se regenerovat tu dardu báječných kilometrů. Až čtvrtek se změnily priority a soustruh se musel před 16h. vypnout, vzít hadr a láskyplně otřít tu jarní nádheru z treter a z kola, kterou tam zanechalo soustředění. Pak letět bezbolestně ke kostelu s hlavou v oblacích, vždyť tohle jsem si tak přál! Háknout Luka a Camrdu a na Strašíně obejmout legendu Vokyna. To jsou zase stavy, vím, že to bude polet, vím, že to bude zase bolet, ale strašně to zase chci! Ikonické Vlkánčice, ty na jaře nesmí chybět, to je časově tak akorát. Mladé pušky se s tím nemažou a do brdku na Ondřejov nám ukazuji zrcadlo naší formy, naštěstí jsem neviděl, kdo tam nahoře vyhrál horizont. Čekají a nasají nás zase zpět, letím kostky a do Skalice. Vokyn ve vzorovém háku ani nešlápne, já řeším každý hrbolek na asfaltu a chytám odlepy. Skalice vyasfaltovaná nahoru i dolů, tohle potěší, stejně tak vlkančické údolí, které hraje všemi barvami. Zase letíme v háku za motorkami, tohle je prostě boží na skupině, sám bych tu jel krokem. Poggio na náves je v režii mladíků, jó zmizeli zase pěkně rychle! Pak už palba až k Aloisovi, tohle se nemůže nikdy omrzet, chytnout to dole za oblouky a držet tempo grupy, jak omamné! Do tváře chytat odkvetlé lístky jabloní a dýchat ten jarní vzduch, jak kdybych cítil už milované Doksy. Tohle jsi mi cyklistiko neměla dělat, doznívající moravské soustředění a teď kolodějská paráda. Milenko proradná, už jsem ti chtěl dát kopačky, ale ještě chci s Tebou chvilku randit! 90 za 3 hoďky foto
Autor: Kolíkáč Datum: 2024-04-11 12:31:07
Čtvrtek 11.04.:
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac,
16:30 - Kolodeje - Canrda
16:50 - Strasin - Luke
Autor: Kolíkáč Datum: 2024-04-02 21:59:13
Byl jsem tam. Se vzpomínkami 19 let nazpět, když jsem je poprvé okusil. Vítr v zádech tomu dával neskutečný grády, mladistvá hlava dávala ztrouchnivělému tělu signály, že ještě končit nechce. Na špici se točili ti největší mistři kolodějského řemesla, dvojičky ševelily nadcházejícím jarem a ve vzduchu bylo cítit omamné Posázaví. Věřím, že spolu letos zase něco zažijeme
Autor: Vyhup Datum: 2024-04-02 08:59:14
16:50 - Strasin -
Rok 2023
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-09-11 09:47:28
Luke jen tak mezi řečí prohodí něco o nedělním kostelu. Tohle je motivace svézt se za vyšvihaným maratoncem a asi i obhájcem nejprestižnější cyklistické soutěže na světě. Netluke nás spojuje a už se hlava přepíná do toho krásného pohledu na ten svět vůkol. U Boudy Pepa Král z Kbel a další 2 kusy. Strašín podle očekávání již pózuje Sukes na horáku v teniskách a další borec. Na poslední chvíli ještě dolítává Jarda Karas taky na biku. A tak to se nám to docela sešlo. S heslem, ať se všichni svezeme, dáváme tradiční šmíďákovinu do Zásmuk. Tohle nemá chybu, nebe bez mráčku, krátký, krátký a na budíku vyskakuje málem ručička mimo displej. Do Janovic tankodromem, ale furt držíme po kupě, solidárnost grupy je velká. Já už zašitej furt vzadu očekávám, kdy se nohy zastaví. Nechyba, Sázava, Skalice a chladivým údolím domů. Ještě se málem udusit tyčinkou, ale před Jevany mě to začíná pořádně štípat, v hlavě týmového kumpána Luka a tak bez stresu odpadám. Luke čeká a dotahuje, tohle už nikdy neoplatím, tak díky kámo! Ta skupinová cyklistika je furt nádherná, i když bolí a bolí, když si tělo odvyklo. Alois tomu dává razítko, na ty nedělní kolodějné okamžiky!
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-09-09 19:33:45
Nedele 10.09.2023:
08:40 - kruhak Jiznak - Kolikac, ...
09:10 - Kolodeje - Luke, ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-09-03 21:54:44
Zase drzost nejvyššího kalibru, ale Vláďa mě hecuje, pojeď ... jójó kolodějská múza zažraná v těch nejhlubších pórech, ta se prostě jen tak nedá vypláchnout. Se staženým zadkem to fláknout na diskuzi a nařídit si budíka. Ráno se motám ke kostelu, ani si nevšimnu Camrdy, co brousí kecky na Okolo Hostivaře, omluva! Ikonické místo s novou boudou, v hlavě těch 20 let, kdy člověk nemyslí málem na nic jiného, jak někoho někde pořádně wobložit. Dnes s pokorou a respektem, vždyť nedojedu možná ani na Strašín. Parte na zádech, jak v dávných dobách poznamenal Vyhup, který nás do Koloděj vlastně přivedl. V 5 kusech na Strašín, kde nevěřícně zíráme na Sukese na horáku v keckách adidách. Taky jeden z bláznů, co to má hluboko zažraný a nechce se ho to pustit. Tak tohle nabíjí! Ne, tohle ještě nechcete vzdávat bez boje. Letíme na Kostelec, pravá noha pocukává, ale ta atmosféra vše přebíjí. Nučice, brdky Vláďa topí a odlítává, jak kdyby měl načipovaný elektrokolo. Přeje si Šternberk, že tam prý ještě letos nebyl, jak rád bych mu vyhověl a drtil to do dalekých dálek. Ale tělo a rozum velí kroť se. Dáváme Mělník, kluci solidárně čekají a Sukes zkratkuje. Nálada kvete, poslední den prázdnin, dnes si to uděláme móc pěkný! Čekánov dolů, do Sázavy a na Ondřejov. Wojetá trasa, ale tolik vzpomínek. Pumpa nás spojuje, skvělý jak si to chceme všichni užít pospolu, díky kluci! Sukes famózně, vždyť na Ondřejov jiné cesty není! Z Mukařova už jen v háku za Vláďou, tak jsem si přál jet s ním letos nějaký maraton, ale osud tomu nechtěl. Snad se ještě někdy zadaří, je to neskutečný týmový hráč! Moc pěkný to bylo, děkuji všem!
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-09-02 12:37:13
Nedele 03.09.2023:
08:40 - kruhak Jiznak - Kolikac, ...
09:10 - Kolodeje - Vláďa...
Autor: Žába Datum: 2023-08-11 18:48:44
uklízel jsem Strava a našel tenhle popisek z loňského 9. září k projížďce s Kolíkáčem:
Koloděje v průvanu
Letím špic z Ondřejova do Chocerad na 122 otáčkách, pak brdek v solidním tempu, nohy luxusní, kontroluji výkon, paráda. Na vrcholu odstřídám dozadu na zasloužný odpočinek. Po minutě klesání další kopec na Vranovskou Lhotu. Jedeme zostra, pak se začnou zepředu drolit korálky, přiostříme tempo. Začínám v duchu nadávat na Kolíkáče, co magoří. Koukám, že jedu minutu 500W. Kopec trochu povolil, já se oklepal. Na dalším přiostření Kolíkáč odpadá a objíždím ho na 520W. Tep 179. Viky přeletí horizont a nezpomaluje > Ve třech mizíme za horizont na houpavou rovinku. A v tempové inzenzitě dáváme zbytku šanci na dojetí Natažené ksichty nás dojíždí už za 1,5 kilometru zrovna u prasečáku ... sem patříte!!!
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-07-24 09:52:55
Nevím, kde se ve mně bere ta drzost lézt ke kostelu. Ani jednou nepotáhnu, furt se dusím na chvostu a na kopcích odpadám. Po úterním dýchanku jsem to rozcházel málem 4 dny. V sobotu zlehka protočit nohy za bráchou Kaprem. Myslel jsem, že začínáme wobjíždět na Mamuta 2024, ale skončili jsme v pivovaře v Kounicích a vyprávěli si o všech těch společných bitvách. I tohle je cyklistika. No nic. Těžké to návraty.
A tak v neděli to chci znova. Na Strašíně kolodějská ikona Tomáš Jech, na italském skvostu v bílém dresu pro nejlepšího mladého jezdce, prostě Pogi jak vystřiženej. Camrda hlásí, že je unavenej a že chce jet pomalu, Žába je prý taky nějaký zatažený, takže tradiční kecy v kleci a do Zásmuk se furt letí přes povolenou rychlost v obci Napomáhá tomu i vítr do zad, který mě pak zle potrápí, když to točíme na Sázavu. Skupina ztichla, bojuji v terezínu a chce se mi lehnout někam k pípě, ale představa té cesty proti větru domů na samotku, mě ještě magnetizuje zpět do skupiny. Navíc, když Tomáš tam operuje jako nic! Před Sázavou už regulérně odpadám a kluci čekají. Pumpa nás dává trochu do latě, pak už jen skalické kostky, které ale už zmizly a je tam hebounký asfalt. Ale já parkuji, nohy jako dva kůly, které snad nejsou moje, děsivé to stavy. V údolí zase čekají a chtějí si mě vychutnat až do konce. Střímelice se opakuje podobný scénář, jsem na limitu, tohle prostě nechceš zažívat. Kolem Legnera už jedou smířlivě, tak závěrečný let do vany už zvládám vcelku se ctí... Co dodat? Díky kamarádi za tradiční čekačku, užívejte fazóny co máte! flyby
Doma celo odpolední kanape u bedny, které se protáhlo až do pondělního rána Tohle jsou nej prášky na spaní!
Autor: Žába Datum: 2023-07-22 19:18:23
Dorazím na kruhák.
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-07-22 18:23:21
Nedele 23.07.2023:
08:40 - kruhak Jiznak - Kolikac, ...
09:10 - Kolodeje - Camrda...
Autor: Technik Datum: 2023-07-19 13:38:05
Závidím chlapi!!! Zní to krasně!
Autor: Barbánek Datum: 2023-07-19 13:17:36
Bože co to jezdíte za večerní jízdy, když ani Gwerna nestihnete......?
Autor: Luke Datum: 2023-07-19 11:39:25
V Kolíkáčově podání to je teda solidní rozjezd sezóny, až si říkám, jestli není škoda trávit půl zimy a celý jaro nějakým tréninkem. Dát si pár dní v Alpách, nastoupaný metry bude mít člověk stejný jak za celou zimu. Pak rozjezd na hnojáku v Melechově a už může člověk zvesela do Koloděj.
Já si na tom v zásadě přijdu dost podobně, za poslední měsíc 0 intenzit, ještě rozlámanej po víkendu a peklo se rozjíždí už z Jevan směr Hradec. V Hradci hurá do kopce, Viky poklidně rozjíždí něco, co je pro mě naprosto ďábelské. Ten kopec už jsem párkrát jel dost na hraně, takže bych řekl, že to nohy znaj. Teď ale jedem tak o 50 wattů víc, než je PR. Chci pustit kluky před sebe, protože tuším, že to můžu rozpojit během vteřiny a nic s tím neudělám. Klukům se ale moc nechce, tak ještě pár zatáček držím druhej flek, než mě to vynese dost ven. Navíc zrovna ve chvíli, kdy už sotva točím nohama. O vteřinu pozdějc ale Viky mizí všem, takže zapadnu za Radka s Camrdou a nějak to, na wattech, který bych tu jel běžně na hraně, domatlám až nahoru. Ale teda bolí to fest, až se mi ani do dalších kopců nechce. Oplany naštěstí spadnou do kategorie běžných kolodějských brdků. To magnet přes Benátky už zas hrozí PRkem, naštěstí včas svěsíme, abychom počkali na Kolíkáče.
Přestávka na nákup v Sázavě nás zchladí, takže následné Dojetřice se dole trochu prokecají. Ten zbytek pak krásně spadne do krátkých brdků, který jsem tolik zanedbával. Jo tohle potřebuju, neumím si představit, že bych se takhle šponoval sám. Pak si dát ještě tempo po rovince a Vodslivy dolů, už to jezdím v podstatě přes kopírák na vteřinu stejně. Na Ondřejov s odlepem a nechat se nabrat na horizontu, takže zbydou i síly na poslední taneček
přes horizont. No zajímavý to bylo, snad i nějakej přínos to mít bude, ale hlavně to zas byla zábava. Pozitivní je, že přestali bolet svaly z Melechova a nový bolesti se nepřidaly, tak abych se zas začal těšit na víkend.
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-07-19 09:26:19
Jo lákavá účast, kterou doplnil Strašín na elitní letku. Radek, Viki, Igor a k tomu legendární Štěba, který jel kolem. Viki chce pravé Posázaví, tak po hezkém asfaltu rychle do Jevan. Tohle jsem si od března přál a už nevěřil. Vypnout palici a jen hákovat zadní kola. Vjezd do údolí si bere na hrb Radek a na budíku to začíná 4. Peklo na zemi, sáhnout zlehka na brzdu a hned je tu díra jako vrata. Když oni jedou přes 4, tak dolepit to, znamená tam vsadit ještě vyšší čísla. To už nedám, blikačky na radarech mizí a já si plánuji poklidný návrat domů. I tohle stačilo Igor taky odpadá, tak ho háknout a v dáli vidět, že čekají... hmm tak svěšovat se nebude, palba pokračuje, tohle je skvělá tragikomedie Trhala Šlapky dynamitem! Hradec si bere na starost Viki a to takovým stylem, že tam nejsem už v první točce Jedeme po trase Posázaví, a zase čekají, Luke mě dotahuje zpět. Oplany zlehka, tak to odvisím s poslintanou bradou. Začíná to neskutečně bavit a jsem klukům moc a moc vděčen, že mě vzali zase mezi sebe. Mělník naštěstí ne, ale i magnet za Benátkami je pro mě konečná. Luke znovu elipsuje a dotahuje mě zpět. V plánu Rataje a Šternberk, mně zdravý rozum velí přes Sázavu domů. Camrda bez vody, tak nakonec všichni do Sázavy doplnit tekutiny, díky! Tak teď žádné výmluvy, ještě Dojetřice a Chocerady. Vzpomínám na Sukese a jeho bájné zkratky, určitě by zase něco vymyslel. Mě dojetřické síto proselo po chvíli. Luke mě znovu nabere na záda a hodí do sjezdu přes Vodslivy do Chocerad. Pudink nás spojuje, Camrda mi jede špic a kostky už zase utrženej. Tma se blíží, proletíme Mnichovice a loučíme se s Vikim a Radkem, bejci díky za špice a čekání. My chceme Gwerna, ale na pípě je už ručník. Hold kdybych měl plochý řídítka, tak jsem nezdržoval a to pivo by jsme stihli Stejně díky všem za čekání a pomoc, zase to moc a moc bavilo! Flyby
PS
S Lukem nakonec tiskovka v Nupakách, která tomu dala dokonalou třešinku na kolodějském úterním sachru!
Autor: Luke Datum: 2023-07-18 14:18:26
Přesně, kdo letos neměl zánět, neví co je cyklistika. (třeba já, ťuk ťuk)
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-07-18 13:57:32
Zánět je skvělý životní zážitek, doraž, pojedeme v klidu!

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
320 Peklo severu Akce 10 2024-04-18 10:17:42 - Kapr Strejda NE
43 Kalendář akcí   247 2024-04-17 23:31:53 - Luke Kolíkáč NE
509 Rytířov Akce 362 2024-04-17 07:24:39 - Kolíkáč Kolíkáč NE
376 Koloděje Akce 2504 2024-04-13 16:20:42 - Luke Kolíkáč NE
405 Praha-Doksy Akce 855 2024-04-11 15:29:57 - Kolíkáč Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2859 2024-04-11 12:06:24 - Kolíkáč Soused ANO
623 L´Etape CZ by TdF Akce 31 2024-04-11 07:03:25 - Kapr Kolíkáč NE
384 Trénujeme na jaře Akce 2142 2024-04-09 22:52:17 - Sukes Kolíkáč NE
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1807 2024-04-08 23:28:21 - Nick Quit NE
457 Sázavák Akce 352 2024-04-07 22:43:49 - Radim Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   648 2024-03-31 20:42:10 - Kolíkáč Léňa NE
140 Velikonoční jízda Praha-Doksy-Praha Akce 25 2024-03-29 16:41:06 - Čespa Kolíkáč NE
190 ELM - Extraliga Masters   754 2024-03-28 16:12:43 - Javi Kolíkáč NE
575 Trosky Akce 165 2024-03-09 19:55:11 - Kolíkáč Kolíkáč NE
502 Akce a závody v cizině   180 2024-03-08 09:02:52 - Kolíkáč Canadien NE
556 Ústí nad Labem Akce 283 2024-03-03 18:32:20 - Čespa Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   703 2024-02-29 20:00:05 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
403 Sudety Tour Akce 437 2024-02-27 08:42:44 - vt TinkTink NE
612 Lukov Akce 136 2024-02-24 19:34:18 - Sukes Turista NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2024-02-22 16:59:27 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
618 Kamenné Mosty Akce 40 2024-02-18 18:09:15 - Orlik Luke NE
616 Nový Bydžov Akce 142 2024-02-18 16:35:03 - Čespa Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT