Kalendář
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Akce Podzimní tréninky 2006

Akce Podzimní tréninky patří do kategorie Vyjížďka. Datum: 2006-09-21.

Informace k akci:

Reporty z treninku rijen az prosinec 2006

Gejza, 2006-10-06 14:02:25
Z vyklusávající vyjížďky bylo pěkných 120 km, 900 nastoupaných metrů. S Kolíkáčem jsme zjistili, že Štěchovičák je opraven a asfalt jedna báseň. Boužel nahoru nám to nebylo moc platné při rychlosti kolem 18 km/h. Už se těším až si příští týden dáme Štěchovičák obrácene.

Kolíkáč, 2006-10-06 15:48:03
Povedlo se, zase jsem po 14-ti dnech sedel na kole Ten novy asfalt na Stechovicaku je fakt lahudka, dalsi kus koberce je za Tyncem smerem na Kamenici. S dvema tycinkami a jednim bidonem jsem docela v zaveru uz videl zamlzene, tak snad zitra otocim nohama ...

Kolíkáč, 2006-10-13 15:27:01
Relaxacne - poznavaci vyjizdka na Cesky Sternberk pacientu s orange virem se podarila, slunce sice moc nesvitilo, ale suche silnice, prijemna teplota a krasna krajina vsechny uspokojila. Jeden pacient s novym krasnym carbonem se kvuli rodinnym povinnostem musel odpojit drive, dalsi dva pacienti dokoncili planovanou trasa, ktera vedla tradicnimi misty, jako je Stribrna Skalice, Sazava, Talmberk, Rataje, Zalibena, Cesky Sternberk, z nej krasna nova silnice na Sternov, Divisov, Tremosnice a Ostredek (Kolbabaci zdarú, pak rychlym sjezdem do Sazavy a nazpet kolem vody a Jevanskym udolim pres Ricany do Prahy. Kecalo se, jedlo se, popijelo se, no proste pohodicka. Diky kuci !! Natoceno 155km prumerem 24,5, tepovka 130/160.

Robin, 2006-10-15 13:48:50
i přes nevlídné počásko a mlhu se u mostu sešlo asi patnáct lidiček, mezi nimi i kolíkáč (šemíka jsme vyhlíželi marně - se ti nechtělo pacholku, co? ) u chuchle nás předj El Diablo v autě, neodpustil si nezastavit, aby na nás moh pokřikovat - podpořit a pozdravit :) volnějším tempem se dojel balík za zbraslaví. pak už o volnějším tempu nemohla být řeč, chvílema i kolíkáč přestával mluvit. u pumpy ve štěchovicích otočka a cca půlka balíku to valila zpátky. jak se lidi odpojovali, střídalo se čím dál častěji, ale tempo nijak nepolevovalo. na smíchově jsme byli už jen čtyři. vzal jsem to přes strahov, ale z hřebenky jsem nestih ani vyhlašování... svou premiéru od mostu jsem si fakt užil, i díky kolíkáčovi. suma 72 km průměrem 30,8, tepy 151/179.

Soused, 2006-10-15 18:08:03
Uz je to tady!!!!! Slapky od mostu....to neznamena nic jineho, nez prichod podzimni a zimni sezony. Ja dnes ten prechod na jinou sezonu poznal i na vlastni kuzi. Nabalen jsem poo, letos poprve, zajel svuj tradicni zimni okruh Ceskym krasem. No co vam budu povidat.....podzim na kole je proste parada....usek z Lodenic do Srbska pres Sv. Petra - to je jedna velka pohadka a ty vyhlidky z Hlasny na podzimnim listim zbarveny panoramata hmmmm..... :). natoceno 53, avg 29,3, tep 140.

Mirek, 2006-10-15 18:38:44
Já s příchodem podzimu stále častěji jezdím na MTB, přesně jak píše Soused, kvůli té nádheře, co teď v lesích je. Včera 48km, dnes 52km, avs okolo 17 km/h v křivolkátských lesích.
malá poznámka pro Souseda: mezi Loděnicemi a Srbskem není Svatý Petr( ten je vedle Špindlu), ale Svatý Jan

Petr, 2006-10-15 20:53:20
Pátek neměl chybu,díky kluci.Mě to dalo 140 km,průměrem 25 km/h,prům AVG-146,což znamená že jsem si poměrně dost dával Doma jsem tedy byl docela hotovej,v sobotu jsem proto odpočíval na zahradě.Nu a dnes jsem si dal 40 minutek na válcích,aby technika šlapání neupadala

RiC, 2006-10-15 21:56:57
Po čtrnácti dnech marodění jsem konečně i já mohl vyrazit. Vyloženě výletním tempem v sobotu 70 km a v neděli 80 km. Krasný, ale studený podzim na kole. Nowind, návleky apod. to už jistí.

Robin, 2006-10-22 13:35:05
tak dneska jsem byl ze Šlapek u mostu pro změnu jen já :)
ráno cholodno, ale kolem půl jedenáctý se vylíhlo sluníčko a já ve zbraslavi píchnul... krásnej den, škoda to zabalit, přes kopaninu, zbuzany do chrášťan a přes zličín k domovu. krása, krása, jen jsem bloumal po vesnicích samotinkej... natočeno 83, průměrem 30,1, tepy 179/150 (od mostu to šlo, ale zpátky za to vzal nějakej chrt z ckkv a pod 37 to nešlo :))

Diablo, 2006-10-22 16:16:39
Za krasneho cyklistickeho pocasi, na usychajicih silnicich - tentokrat bez Davida ale s Ivem jsem se byl podivat na trasu Posledniho slapnuti. Silnice jsou ve vybornem stavu, vitr fouka od Vysokeho ujezda ... mistni uz vzrusene ocekavaji prijezd Slapek za 6 dni ...
RiC, 2006-10-28 17:52:48
Tak jsem se byl projed podzimni krajinou. Jedu si to poklidem z Letohradu ku Lanškrounu a koho to nevidí v protismeru me bystre oci!? Není to pocestny? Není. Je to Jura s HonzouM. Kdyby se to nadal, ze v nasich koncinach jeste letost uzrim nekoho ze Slapek. Prijemne prekvapeni. Trochu jsme pokecali, trochu domorodcům rozdali rozumy a pokracovali kazdy svou cestou. I kdyz jsem se nemohl ucastni POS, preci jen jsem sezonu zakoncil se Slapkami. SEZONA SKONCILA, AT ZIJE SEZONA!

Kolíkáč, 2006-11-03 16:15:44
Nova sezona zacala opravdu zostra, nez jsem se zase navlikl do vsech tech hadru a zvykl si na zimaka, kteremu hned prdl drat, tak uz se zvesela supajdilo pres Zbraslav na Bane, jel i Milan-doprovod z Okolo CR, ktery roztacel pekelne tempicko, tak jsme ho s Miki nechali v kopcich vyradit, dyt mi jen ted palime tuky Pres Jiloviste do Ritky, sesup po stopach Brdskeho Svihu k Mnisku, kde to cakalo az hruza (zlaty blatniky se zasterkama), Milan nemel, takze vypadal jak Sverak v Obecny skole ale to prave zimni prislo pred Cisovicema, kde byla dodavka v prikopu a na silnici chvilemi naledi. Foukal stiplavy vitr, ktery hlavne pri ceste nazpet byl velkym nepritelem, nad Davli byly krasne vyhledy na snezne mraky nad Vltavskym udolim, sjeli jsme serpentiny, vzpominal jsem na svaracek u kamose Semika a na Objezd Prahy2004, jak tu radil Soused a pak jiz okolo vody smer Praha. Nastesti jsem mel dve vykonne lokotky, Milan drel jako blazen, pak ho vystridala Miki, na Vltave vlny jak nekde u more, a uz jsme byli na Zbraslavi, kde si jeste Ti dva odbocili na Tocnou, tu jsem uz vypustil a sneroval si to v tom protivetru pres Chuchli domu. Ale jo, zacatek nove sezony se vydaril, ona ta zima ma taky neco do sebe ! Najeto 77km prumerem 25. Tak v nedeli od mostu se tesim snad mi to vyjde...

Šemík, 2006-11-05 13:14:26
S Kolíkáčem jsme dneska nakoukli k mostu. Nakoukli doslova protože už u Zbraslavy jsem odpadl a Kolíkáč na mě počkal. Takže dál výletně a ve dvou . No hruza. A ted tady čtu na poradně KPO: "Určitě ale očekávejte alespoň na začátku velkou svalovou bolest a citelné zhoršení pocitů z jízdy na kole; jak po posilovně, tak po běhu". No po běhu , to je muj případ. Zhoršení pocitu z jizdy na kole bylo opravdu velmi citelné. Nevadí těším se na další víkend.

Šemík, 2006-11-19 11:49:31
Všichni určitě trenujete jako blázni, jo tak jsem dneska vyrazil k mostu. Šlapku jsem žádnou neviděl ale i tak jsem přijel domu uplně nadšenej. Přijemně jsem pokecal, jelo nás asi 20-25. Takže slušnej balík, navíc i když jsem párkrát vydatně popotáhl špici tepy mi zustávaly pořád nezvykle dole. Paráda to byla . Jinak samosebou plánuju i další víkend kdyby se třeba někdo chtěl přidat.

Kolbaba, 2006-11-28 23:59:59
KLADENSKÉ VÁLCOVNY OBNOVUJÍ VÝROBU Kladno (čtk).
Pracovníci kladenské válcovny Kolbaba odpracovali na počest XV.sjezdu Vinohradských šlapek a u příležitosti zahájení nové cyklistické sezóny mimořádnou 60 minutovou tréninkovou válcovací směnu. Vedoucí směny soudruh Kolbaba st.vyjádřil přesvědčení, že odválcované kilometry přispějí k urychlené rehabilitaci, dalšímu zkvalitnění cyklistické výkonnosti a splnění náročných úkolů nadcházejícího přípravného období.

Jestřáb, 2006-11-29 22:54:50
Trojkombinace nebo šlapkovský triatloin? Pánové po so 60 a ne 70 km jsem v pondělí zařadil lední hokej 1,5 h a v úterý s petrem 1 h běh v parku. Dneska jsem rád, že se můžu hejbat. Nicmnéně můžu doporučit pro přípa, když se budete chtět zničit. Vojtěchovský by se asi pokřižoval a obrátil oči vsloup, že jo? Zduř J.

Robin, 2006-12-03 13:00:27
Dal jsem jakžtakž do kupy zimáka, takže jsem ho jel prubnout od mostu. Cestou tam mě sice napadali myšlenky typu: co to vezu? na čem to jedu?, nicméně jsem k mostu dorazil. Celkem početná skupinka, mezi nimi i Vyhup. Po cestě se ještě připojili Diablo a Petr (teda z těch co znám, jinak jich samozřemě bylo daleko víc). Na můj vkus (resp. na ten stroj pode mnou) se jelo dost svižně. Uvisel jsem spíš silou vůle, než silou svých dolních končetin. Tachák jsem neměl (jen tepák a to jsem jen kulil voči na ty cifry), ale co jsem tak zahlíd vedle nebo se zeptal, tak se jelo furt 34... I nazpátek... To nebyla vyjížďka, to byla štvanice! S Diablem na Zbraslavi odbočka a přes Kopaninu k domovům. El měl kdesi u vápenky minidefekt (ten stačí dofouknout) a když dofukoval poprvý (někde v lese před odbočkou na Zmrzlík) řekli jsme si čau. Než jsem stihnul dojet do Řeporyj, už mě El měl. Na Butovicích zase čau (zase dofuk) a to už mě neměl :) (asi bydlí jinde...)
suma: cca 75 km, pr. cca 27, TP 153/185, celk. dojem - plný kecky...

Petr, 2006-12-03 13:41:21
Já s Diablem jsme od mostu vyrazili o něco dříve,nechali jsme se strhnout nějakými nedočkavci a tak jsme se půl cesty do Štěchovic,pořád proti větru, trápili sami.Když koněčně dorazil početný balík,nějak jsem zaspal a málem jsem nestihl nastoupit .Nakonec se mi to podařilo s velkou pomocí Ela,dík ! Pak už to jelo jak po másle.Cesta zpět po větru už neměla nejmenší chybu.Na Zbraslavi se šlapky rozdělili na půl,já s Vyhupem jsme přes Točnou zamířili na Chodov,Vyhup pak sám na Uhříněves a Říčany.Bylo to povedené dopoledneJen jsem zvědav, kolik vyjížděk v tomto roce a v takto pohodovém počasí nás jěště čeká.Obávám se,že jich již moc nebude.

Kolíkáč, 2006-12-08 13:19:54
Tak jsem dnes neodolal a vyrazil privitat JARO v sedle kola. Po 14 dnech, kdy jsem zapasil s rymou a kaslem, to slo ztuha, ale nastesti jsem mel dobrou lokotku v podobe Miki. Silu mi dodavaly i nove samolepky od Robina, ktere jsem lipnul na helmu a na zadni zasterku ... no co Vam mam povidat, auta malem zastavovala Dali jsme Stechovice, pak pres Davli nahoru, tam nas privitala rozkvetla pole, div, ze jsem malem nechytl svoji alergii ... a pak pres Zvoli a Tocnou domu. Najeto 77km, prumerem pres 25, nevystrcil jsem nos z haku a stejne ty nozicky poradne cejtim. Slapky, kdo ma zitra cas a chut vyrazte na Zavirak KPO, je fakt krasne !!!

Igor, 2006-12-11 08:40:52
V sobotu jsem vyzkousel jak je to jezdit s proseckym balikem. Meli jsem byt tri slapky. Vsak rano dostavam v kratke dobe dve omluvne SMS-ky: nemuzu a zaspal. Tak nic, aspon poznam nove tvare. U autoservisu se nas seslo tak asi 20 lidi, a pak uz se jenom slapalo a slapalo. Nesledoval jsem nejak podrobne cestu, ale projeli jsme: Brandys, Benatky nad Jizerou, Lysu nad Labem a jeste neco. Asi po trech hodinach a 90 kilometrech z niceho nic mne totalne dosli sily, byl jsem donucen vystoupit z pekne rozjeteho baliku a poslednich 20 kilacku jsem se trapil sam proti vetru a trvalo mne to asi 70 minut. Takovou krizi jsem dostal naposledy loni na Krali. za tyden to budu muset zkusit asi znovu.

Kolíkáč, 2006-12-15 19:13:22
Zase jsem nemohl odolat a v predjarnim pocasku se vydal hltat objemy. Znovu celou dobu v haku za Miki, furt jsem palil cukry, takze dobry zaklad pro konzumaci vanocniho cukrovi. Dali jsme Vrane, Zvole, Liben, Zahorany, Kostelec u Krizku, Stirin, Petrikov, Herink, tam jsme nabrali jeste nejaky brdek, ktery je pry vyse jak Revnicak a pak pres Jesenici a Tocnou domu. Nejakej magor na nas vyjel s autem z bocni silnice, ale nastesti po par metrech na nej vyskocili prislusnici a zastavili ho takze trest ho nemine ! Zitra to snad zregeneruji rano od mostu. Tesim se na pokec Slapky !

Matti, 2006-12-16 15:16:33
Uz vim, proc se v zime ma jezdit na kole a jeste k tomu na horach. Po dvoumesicni prestavce jsem vsak spojil prijemne s uzitecnym. Start se malinko opozdil, ale v pul 11 uz jsem radil. Trvalo presne sedm minut a tricet sekund, nez jsem v dabelske kadenci 90-115 vjel do prvniho prikopu. No nic, rikam si.. Uz jsi na tom dlouho nesedel, budes davat vetsi pozor. Taky ze jo, uz se blizil Janov nad Nisou a k tomu maly brdecek do Bedrichova, na ktery jsem se tolik tesil. Jdu ze sedla.. Behem chvilky vsechno krici, ze jsem to trosku prehnal. Rikam si, ze by bylo dobry si zase sednout, ale jeste jsem to chvilku vydrzel, at tady vidi poradnou slapku! Pri vyjezdu z dalsiho prikopu jsem uz atakoval tepy, ktere jsem do te doby nikdy nemel. Netrvalo to moc dlouho, snad jen 20 minut a uz jsem poznaval krasnou budovu na Bedrichove, tu na kterou jsem se dabelsky tesil, protoze je stavena na krasnem svahu v krasne prirode. Tepak pozvolna klesa, ale pod 150 se mu nechce. V tom me predjizdi nejaky starik na horaku. Rikam woalaa!Nalada je sice v tahu, ale beru hak a trpelive visim a trpim. Asi dve minuty a pak se vracim zpatky na zem, to uz tepak rika, ze jsem cvok a cisla na nem uz nejsou citelna. Vylet nabyva novych rozmeru, kdyz stojiciho starika opet predjizdim. Pak uz mijim Bedrichov a voala do Liberce. Pocasi mi zas az tak nepralo, trochu cold a navic jsem cekal doma navstevu. Zjistuji, ze z Bedrichova musim 7 kilometru z kopecka, nez se dostanu do centra a taky, ze vsechno neni Liberec (myslim mesto). Cast Liberce, ve ktere jsem byl, pripominala nic, snad ani zdaleka by clovek nerekl, ze to je vesnice. Normalne by mi 7 kilometru ze sjezdu nevadilo, ale normalne mam brzdy v pohode a normalne mi neni takova kosa. Zacal jsem premyslet o veste a taky o tom, proc ji jeste nemam. Mijim prvni svodidla, druha, treti.. Zvladam i neuveritelne zatacky a stastne se dostavam domu.. Pecka vylet! Ubohych 20 km, srdce v kalhotach a sebevedomi v.. Je na case zazimovat a vrhnout se na behani

Šemík, 2006-12-16 18:10:26
No ještě že nejezdím v Bedřichově ale jen kolem Prahy . Pánové nestíhal jsem opět most, takže zase sám a pěkně v klídku. Vyjel jsem až po druhé hodině, přes Davli, Petrov a Jílové rychle domu, už aby bylo déle vidět. Zítra můžu zase až ve dvě, kdyby se někdo přidal, plánuju zase tak 60km avg kolem 25, žádný bláznění. A z jiné soudku : šel bych zase příští týden plavat. Které ráno je mi jedno. Co Robine ?

Petr, 2006-12-17 09:19:53
Stějně jako Kolíkáč v pátek,také já jsem neodolal.S Miki jsem vyrazil v sobotu.Trasa Chodov-Petříkov-Týnec-Štěchovice-Točná.Převýšení přes 1000m,průměr 26,5,106 km.Já pořád v háku,Miki spokojeně pálila tuky,já jel kref od začátku do konce.Před jízdou jsem si v očekávání nejhoršího přibalil i gel a víte že se mi docela hodil ? Slušnej UAC to to byl

Jestřáb, 2006-12-20 23:49:55
Zdar Šlapky. Dnes jsem vyrazil poprvé letos na švih na bahníkovi .. Večer jsem asi hodinu ladil a dával do kupy snad všechno co je na kole, včetně nového campa šlatru, který mi dal Šemík - díky moc!!! Starý již byl unavem a řetěz plandal až na zem. Tak konečně vyrážím, když předtím se asi půl hodiny oblékám.Na zimáku si hned připadám,že sedím jak za stolem - úplně jiný posed. Kolo se kroutí a je jak na vodě, no jo už má něco najeto, snad vydrží. První co nejde je tachometr asi se mu nechce v tý zimě, záhy opraveno. Nasedám a chci jet, zjišťuji, že točím nohama na místě, ale jakou frekvencí, Lance by zíral. Ořech odešel do věčných lovišť, snažím se jej ještě to opravit ale konečná .. Ještě, že jsem skončil po 1. km a ne někde u řeky v Davli zpocený, mokrý, hladový a naštvaný na svýho oře. To bych šel domů asi hodně dlouho ... Takže Vás chci požádat, jestli máte někdo na dočasné půjčení zadní kolo se 7 kolem, díky, ozvěte se mi ! Rád bych ještě vyrazil před svátky.

Účastníci:

Reportáže od účastníků:  žádné reportáže nebyly uveřejněny.

Zpět na výpis akcí

Fotogalerie:

Zobrazit náhledy fotografií
Fotografie
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT