Kalendář
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Akce Podzimní tréninky 2007

Akce Podzimní tréninky patří do kategorie Vyjížďka. Datum: 2007-09-23.

Informace k akci:

Reporty z tréninků říjen 2007 až prosinec 2007

Kolíkáč, 2007-10-04 21:18:36
U kostela jen Martin, kamarad od Svobodina, a tak jsme pohodovym tempem dali Struharov a Ondrejov, bylo krasne, slunce pomalu zapadalo, teploucko a prijemne si kecame o cyklistice. Pak sjezdem ke Skalici a pred ni ostra leva a Jevanskym udolim si to sineme domu. Pred Jevany zacina slabe mzit, i silnice je navlhla, tak uz nic nevymyslime a i diky prichazejeci tme se ritime domu. Uz dalky vidime nad Prahou zlovestnou tmu, ze by dest? Jedeme zadem na Kolodeje a pred Dubci to prichazi, tam nahore snad zacali vylevat z oken kyble vody . Jeste zastavujeme, navlekame vesty a hned po rozjezdu citim jak mi zadni kolo plave, ne neni to tou vodou na silnici, ja jsem pichl Rychle hledame nejaky strom, pod ktery se aspon trochu schovat, Martinovi rikam jed domu, to nema cenu na me cekat, ale ten odmita pomaha mi. Diky ! V plasti zabodly kus stareho hrebiku, no to je pech, za celou sezonu jsem defektil snad jen jednou a ted musim v tom nejvetsim chcanci. Behem 10minut vymeneno, nafouknuto a valime to domu. Silnice je pokryta souvislou vrstvou vody, jsme promoceni naprosto dokonale, nastesti je teplo. Ve Sterboholech se loucime a kazdy sam si to doplavavame domu. Natoceno 99 prumerem 29.

Jestřáb, 2007-10-07 21:12:01
Dneska jsem si s Icem, Malinou a kolodějským spol. užili krásnýho výšvihu do Vyhupova království v posázaví. Dost jsem na Vyhupa vzpomínali, kde je, co dělá, že se po něm zem slehla ... Většinou nebyl problém ho tu kdekolik a kdykoliv potkat v jakoukoliv dobu, dnes ale bohužel ne. Tak jsem to museli odkrouti i bez jeho mašinky. Jelo se i na mě neobvykle přijatelně, jenom občas zatahala dvojice ve žlutých dresech nebo Ice s Malinou. Malina se začal zahřívat až tak po 100 km, když jsme se vraceli domů k Vendisovi. Sotva jsme mu s Icem stačili, prý měl hlad (což nechápu), který u Vendise ukojil česnečkou a kofolou a jel dál dom. My jsme se Icem ukojili pěnivým mokem a obědem. Bylo opravdu super, škoda že nejelo víc šlapek. Tak snad příště.

Iceman, 2007-10-08 08:45:07
Potvrzuji slova Jestřába,Koloděje byly parádní, tempo přijatelné,jen občas,když se na špici dostal Jestřáb s Petrem Svobodou mi začaly zaléhat uši.

Malina, 2007-10-08 10:43:47
Byla to paráda. Dopolední krajinkou ve vyklusávajícím vláčku. Když se Jestřáb rozpovídal o krásách a nastrahách bikování, začala se ve mě vařit závodní krev a hned bych běžel nějakýho koupit! Snad se časem něco sežene. Tempo výletní a sváteční. Krásných 120km na vyšlapání...budu jezdit častěji

Malina, 2007-10-10 20:46:51
Vyjel jsem dnes do Kolodějské krajiny. Počasí super, takový podzimní švihík. Od Sibřiny na Hradešín a pak už pomalu ke kopečkům, Vyžlovka-Jevany. Hup nahoru Čer. Voděrady. Hup dolů Hradec-Kos.Střímělice. Hup na stojku ve vesnici mezi baráky, kterou mě naučili Vokolci. Už mi není zima a razím na Ondřejov a přes Struhařov už chci valit domů...To už vidím kolem se stahující večerní mlhu. Kosa jak v Rusku je mi zase zima, ale potkávám Klímiče. Tak, že se asi zase zahřeju, ale valí to na biku s Lefty vidlicí. Kecáme. Shodujeme se na tom, že je sezóna v čudu a teď už je to jen takové cyklistické šmrdlání...V Říčanech ahoj a v šeru pokračuji na Hostivař. V Kolovratech vytahuju halogen a šup mezi rojící se pražská auta Samotka ale jinak mě to moc báčko 90km; 32,1km/h

Léňa, 2007-10-13 12:32:39
Po včerejšku kdy jsem jel na biku a v Kameném přívozu jsem píchnul zadek (rezervu jsem neměl) do Prahy jsem dojel na ráfku...Jsem si dnes jsem poprvé projel Koloděje a vyhlížel jsem zda-li někoho nepotkám, pak mi došlo, že jste všichni na Sodě. Super bylo, že bylo málo aut, vítr byl kamarád tak průměr přes 34 nebyl problém. Zajíždím nové kolo tak šteluju stále posed (padám dopředu) , zkouším kde má kolo limity v zatáčkách apod. Na další vyjíž'dku se chystám zítra tak snad někoho potkám. Bikování zdar

Laco, 2007-10-13 18:45:48
no,takže... K tématu Říinových tréninku.
Dnes bolo v poprade 5 stupňov a mierny vietor tak do 70 Km/h,ale snežilo až od výšky 900 m n m...

Laco, 2007-10-14 16:45:55
Dnes v poledne vystupala teplota v poprade na 7st.Ale fukal velmi neprijemny vietor od tatier. vydrzal som v tom trenovat 2 hodiny,ale uz to uplne straca akekolvek caro...
Rainy,my by sme chceli prijed do Přahy den pred POS,a mam v plane tak ta povlacit po vsech hospodach,ze rano netrafis na start... A mužeš vodklusat spátky na Bazaly Vole

Iceman, 2007-10-14 17:53:08
U Kolodějského kostele se dnes sešlo snad 20 kilometruchtivích lidiček.Cestu jsem si tam našel i já a Léňa.Rákoska byla pořádná ale během dne se teplota výrazně pohnula nahoru,takže v kopcích se nejeden z nás i zapotil .Silničky s horákama hrály remizu.My, co neradi les, jsme objeli cosi pohodových km zhruba po trase Koloděje-Mnichovice-Mirošovice-Čtyřkoly,pak přišlo nesčetně brdků takže paměť jsem si vyresetoval - Hrusice.Ve sjezdu do Mnichovic Léňa píchl,takže jsme vystoupili z vlaku.Za půjčení pumpičky mě pak Léňa odtáhl k Říčanům a pak už každý sám domů.Byla to krásná nedělní vyjížďka a dle informací také letošní předposlední Kolodějská.Mě to dalo 104 km a popravdě toho mám po včerejšku dost.Astalavista kolo,dřív než v úterý tě nechci vidět

Soused, 2007-10-14 18:05:28
Včera 40 kolem baráku a dneska příjemných 80 přes Lány s Diablem...Laco kolem Prahy bylo tedy počasí fantastický...naopak sluníčkem pozlacený podzim dokázal vykouzlit náramně kouzelný "čaro" :)

Léňa, 2007-10-14 18:26:40
Iceman: Ještě jednou moc díky za půjčení pumpičky a spoluúčast při dojezdu do Prahy. Máš to schované u mě. Projížďka to byla fakt super, škoda, že ze šlapek nejelo více lidí. bikování zdar

Kolíkáč, 2007-10-17 22:18:02
Nedalo se odolat a v dnesnim skoro letni pocasi jsem se zcukl s Icemanem na "Jizu" a cil nasi cesty byl jasny: Sazava. A uz jsme to supajdili zadem k Ricanum, ktere jsme jen lizli a dal na Mnichovice, foukal protivitr a tak jsme pravidelne stridali, Iceman i po narocnem vikendu, pondelni pivni seanci a vcerejsim 10km behu vypadal hodne cerstve, takze jsme kazdy brdek malem spurtovali. Pres Ondrejov do Skalice, sjezd po kostkach a krasne probarvenou prirodou okolo reky Sazavy do mesta Sazava. Tam Iceman nekompromisne zavelel vzhuru k Ostredku, tim "mirnym" stoupaním na Dojetrice, tam uz jsme trochu zvolnili a uzivali si blaznivych motorkaru, kteri okolo nas prosvisteli. Prdak z Chocerad na Ondrejov se nam nechtel jet, takze jedeme v protismeru Zelezneho dedka pres Kozmice, krasny vyhledy, slunce pali jak v lete, jen lesni useky jsou mirne mokre a vane uz chladny vzduch. Doleva na Cercany po prvotridnim asfaltu letime dolu, kdyz tu najednou proti nam dva sede dresy a v nich nerozlucna dvojka Vokolku Libor a David. Zdravime se navzajem, ale to uz jsme v Cercanech a pres Porici zaciname kaskadovite stoupat na Kamenici. Tady uz na Iceho doleha unava z predeslych dni, ale statecne bojuje a vytahuje energetickou bombu v podobe susenych svestek. Pred Jesenici uz se navlekame do vest a navleku a v zapadajicim slunci smerujeme zpatky na Jiznak. Na Chodove jsem jeste lakan k Vendysum, ale dnes uz jsem spravne nacnut do vany, takze Iceman vyrazi beze me. Byla to dnes asi posledni letosni rozlucka s Posazavim, diky Ice za ni! Natoceno 122 prumerem 27,5

Jestřáb, 2007-10-20 23:53:13
Laco, je přece čas odpočívat ne? Kašli na ten oř a trochu relaxuj, třeba brzy i na prknech ne?
S kamarády jsme dnes vyrazili na asi poslední trip do Křivoklátských luhů a hájů z Nižbora přes obávaný Leontýn na Karlovu Ves a Skryje pozelené a dále po modré pak dále už fofrem přes Týčský vrch na Vlastec a dále na Broumy, pak zpět na Leontýn a do Nižbora. Kamarád jirka měl dnes smůlu a tak se na brodu skryjského potoka v 5 st. C kompletně vykoupal když šel přes rodla. K autu to bylo ještě 40 km a hospody všechny zavřené, tak jsem museli dost pospíchat, byl úplně tuhý. Cestou jsme 2x přetrhli řetěz a 1x defektili, celkem 2 pády. Jinak to byla krásná podzimní vyjížďka v nádherných terénech i když jirka to měl trochu jako survival trip. Dalo to 67 km při teplotě kolem 6 st C ale počasí vyšlo báječně. Příště bych vyrazil i s otaními šlapkami, ale Iceho stále nemůžu přemluvit, aby osedla tlustou gumu ...

Iceman, 2007-10-21 08:03:25
Jestřáb : budeš se divit.ale včera mě to nějak popadlo a MTB jsem dal do kupy.Takže jsem koketoval i s myšlenlou zkusit nedělní Koloděje na horáku,ale jelikož je mokro tak beru zimáka.Takže jsem připraven tlustý gumy někdy vyvětrat,akorát nechápu co jsi to vyváděl včera v těch Skryjích,to snad s cyklistikou nemá co společného,to jste nacvičovali nějakou survívalovou akci ne ?

Jestřáb, 2007-10-21 11:36:56
2 Ice, s cyklistikou nevím, ale biking to byl suprovej, vyblbli jsme se nádherně na listí, mokrejch kořenech a kamenech a v blátě, prostě všechno, ideální na cvičení techniky jízdy včetně těch přechodů a přejezdů brodů atd. Někdy tam spolu vyrazíme a protáhnu tě revírem ať víš co je to trip na tlustý gumě ne žádná kukačka na 100 km s průměrem 35 Km/h.

Malina, 2007-10-22 20:09:41
Poslední výlet do Posázaví se odkládá. Nakonec to vypadá, že pokud nebudou padat trakaře a jezdit sněžné rolby, Vinohradské šlapky to tam budou brousit pořád. Nicméně relativně volný den jsme museli nějak "vysportovat"...na Skalce už čeká netrpělivý Kolíkáč. Přijíždím pozdě, doma pucuju kolo, protože páteční švih s Kuřetem, měl bikerskou vložku a tak jsem měl kolo jak jetel. Předseda mi odpouští a opouštíme Prahu směrem na Posázavsko. Tradiční trasa z Kolodějí na Mukařov, střídá celkem netradiční Třemblaty-Voděrady-Skalice-Vlkančice. Utahováky jsou to dobré, a tak člověku není ani zima. Vzhledem ke kalendáři už tempo ani tréninkové nasazení není už takové , ale přeci jenom...Ve stoupání na Voděrady vzpomínáme na vše předešlé, ať už to jsou závody, tréninkové Koloděje nebo veselé historky. Poslední zhoupnutí do vesnice s rostoucím tepem už ale vzpomíná každý v duchu sám. Ve sjezdu člověk ochutná chuť říjnového počasí (naštěstí bez deště). V Jevanech se k rychlejšímu tempu musíme trochu nutit. Člověk by pořád klábosil o těch Klikáčích, Beskydech, Rampech, Doksech atd. Nakonec se rozjíždíme. Pětiminutovka ze zeměpisu končí a až do Skalice asfalt pod koly ubíhá rychlostí 40km/h. Vlkančice, každý co občas zajel do Kolodějí zná tuhle vesničku položenou v zapadlém údolí. Jezdí se do ní kvapíkem z hlavní silnice na KH. Ale odtud je to nebe a dudy. Silnice se pořád a pořád zvedá, až to končí dost nepříjemnou rampičkou u hospody. Vítr fouká proti, zima přituhuje. Po nezáživné části proti větru se vyhrabáváme na hlavní za Vyžlovkou, kde se přidáváme do silniční provozu. A opět si dáváme do těla až k Říčanům. Zimě jsme ujeli. Oba zabalení do dlouhých čapáků a teplých bund jedeme za nedobrovolnými doprovodnými vozidly. Trocha sentimentu: Pryč jsou doby, kdy se tady létá 50kou, ve vláčku, kolotoč jak na Matějské a oblečení jen to nejnutnější Přes Kolovraty a Uhříněves, naše dnešní eskapáda končí. 101km; 28,1km/h. Kolíkáči díky, super jako vždy. Čepice z KŠ je výborná, ale zdá se mi dělaná tak na ještěrku. Uši jsme nechal zmrzlé někde na Třemblatech. Na několika usecích jsem si říkal, že ač vypadáme jako barevní sněhuláci jsme prostě a jednoduše bláznivý závodníci

Léňa, 2007-10-26 17:37:58
Malina, Alánek: Diky za super trénink ,a že jste mi neujeli. Fakt super trasa (s bikovými vložkami, super zkratky o kterých ví snad jen vyvolení). Teď jen regenerace a v neděli se těším. Report z dnešního tréninku rád přenechám nejen literárně nadanému Malinovi.

Malina, 2007-10-26 17:56:03
Léňa: Pěkné to bylo, kvalitně jsme se provětrali a protáhli před nedělní třešničkou na dortu. Musel jsem hochy využít...a tak jsme dali Voděrady ze strany od Hradce. Je-li jsme pohodu ale v rámci poslední intenzivního tréninku...velká placka=Výživa! Tradiční Ondřejov, Jevany, autostráda Říčanama. Vzhůru na rovinatej kvapík jménem POS! 88km; 29,3km/h

Jestřáb, 2007-11-03 21:04:44
Dnešní trip ala Spaceman v pískovém Českém Ráji byl velice zejména technicky ale i fyzicky náročný. Z Valečova a po červené nahoru na Drábské Světničky a dál na vyhlídku ze skal to bylo cca 6 km, které jsme dali za 40 min! Dál už se jelo výrazně rychleji, ale sjezd z pískovcových skal do Příhraz byl opravdu jen pro Pepu Dresslera. Z Příhraz po žkuté na Valdštejn (opět velice technický výjezd na mokrém listí a kamenech). zde kochačka a pak přejezd a sjezd po červené na Hrubou Skálu. Zde jsme poobědvali v útulné restauraci u parkoviště, kterou mohu doporučit. Dál po bílé cyklistické resp. červené turistické na hrad Kost a dál po modré cyklistické na Dobšice, pak červená a následně zelená do Branžeže. Poslední 3 km do Valečova po zelené bylo hodně blátivých, takdy jsme vykoupali oře v bahenní lázni až po představec. Kdybyste sem chtěli někdy vyrazit okruh měří 53 km a čistý čas 3:36 h. Připravte se na náročný terén na písku a i v blátě či na mokrých kořenech a kamenech. Je to tu prostě paráda ...Tak snad příště vyrazíme společně. Zdary bary J.

Vlk, 2007-11-05 09:11:49
Tak je to tady".V neděly sice počasí nic moc,ale chut se projet na novém kole byla veliká tak jsem bez zavahání v 9,40 vyrazil z doupěte směrem Hekrova ulice.Po pár minutach čekání a kroužení jsem zahlédl HonzuA ze vchodu naproti vycházejícího Pepu a ve směru mého příjezdu přijely Jana a Tomáš.Jestřáb přišel posvejch se smutnou zprávou že nemuže dnes snámi jet (škoda tak snad příště Jestřábe).Vyrážíme směr Přerov nad Labem ta to trasa patří do mejch oblíbenejch sice ji jezdím z Prahy trochu jinak,ale proč se nepodívat i na ostatní trasy tím to směrem že.Cestu nám skrápěl déšt ale vidina modrého nebe před námi byla tak silná že nás to nezastavilo a do Přerova n.L.jsme dorazily za svitu sluníčka sice tu to idylku trochu kazil při zpáteční cestě protivítr,který semnou dost mával(neni divu když se přesedne po ročním"flákání z tanku"na tak lehoučké kolo).Musím se omluvit všem zučastněným za 3 chyby,které jsem provedl 1.že jsem opustil skupinu zkrz vyřešení přírody aniž bych něco řek 2.do kopcu jsem se nechtěl předvádět jen jsem zkoušel co vydrží opravené koleno 3.když jsem se dostal dopředu skupiny tak za stáleho kmitání tlap jsem se utrhl.Budu muset asi i na to to kolo přidělat zpětné zrdcátko abych viděl co se zamnou děje a netrhal zbytečně přijemně rozjetou partu.Moc Moc děkuji všem zučastněním skvěle strávený den,který byl zakončen ve velice přijemné hospudce u Vendyse kde si i Vlk krásně odpočinul.Najeto 85km tak snad se mi podaří do začátku nové sezony najíždět i trojciferné udaje,když koleno drží pohromadě.Tak příští neděly se s Váma určitě svezu i když to je 11.11.a trochu mě s tohoto datumu šimrá na páteři.Zdraví Vás Vlk.

Robin, 2007-11-05 10:04:24
je fajn Vlku, že si v poho. taky jsem v neděli trochu zmok - konečně jsem dal dohromady zimáčka a tak jsem u mostu nechyběl. účast však mizerná, od smíchova pět kusů + na zbraslavi dalších šest. tempo odpovídající strojům (jejich váze, stáří, kvalitě... :)) společně s jedním borečkem s hh smíchov jsme spílali na pohled zkušenému cyklomatadorovi, kterej však v balíku smrkal, jak nějakej bezohlednej smrkáč... ale dobrý, kolo funguje, už se těším na sobotu na sv. martina

Vlk, 2007-11-05 20:59:32
Robine jsem vpohodě už jsem si zvykl,že to jinak nebude tak se snažím aspon takto.Dnes jsem dodělal zimní upravu silniční Kellyšky(blatníky skoro až nazem)a dokonce jsem si přidělal zdrcátko ja už bez něj nedokážu jezdit.Na sobotu bych měl mít volno sice nemám moc najeto na novém kole tak zatím vahám jestli mám jet.Ještě jsem za celej rok nebyl podívat na tož projet"vlči zatáčku",ale překážky jsou odtoho aby se překonávaly že.

Robin, 2007-11-20 18:22:02
no, v sobotu se chvilku letělo i 35, ale většinou 30-32. je to úúúplná rovina. zpátky pouze v šesti, vpředu dvojice borců, která ze štěchovic až na zbraslav ani jednou nevystřídala a jeli furt 33 (mírně po větru). a v balíku to vážně nebolí

Malina, 2007-11-22 13:16:03
Pracující lid ráno v 7.30 asi moc nechápal vzájemné pozdravy dvou usmívajících cyklistů na zimních kolech, nabalených do teplých elasťáků, návleků a všeho co udržuje tělo v částečném teple. Cyklisté vyráží s tréninkovými představami směr Doubek, Počernice, Zeleneč. Je docela kosa, cyklistům to nevadí, hřeje je představa, že mají relativní volno a můžou si ukrojit kousek z koláče zimní přípravy. Čelákovice proslavené Tomášem Vitáčkem jsou zahalené do ranní mlhy jsou další místem, které cyklisté míjejí. Improvizace, změna plánované trasy. Mochov, Kounice. Pěkně jím to ubíhá, jedou krajinou Bohumila Hrabala-Kersko. Cyklisté nejsou profíci, a tak je čas žene mírně domů z důvodů takových a makových. Otočka u cedule Hradištko, udělali dvě loužičky, vycucli dovezenou termosku. Točí nohami a navádí rukama kolo směr hlavní město. Před Čelákovicemi ucítí zmiňovaný profesionalismus v podobě trénující hocha z CK Příbram B.E.I. Obležené zastávky autobusů mají na co koukat. Do Prahy už jen kousek, nalezení nové pěkné zkratky přes Hor. Počernice a Šterboholy přišlo vhod. U hlavní silnice Průmyslová se dvojici loučí a se splněným cílem trojciferného čísla kilometráže dojíždí, šťastně a bez újmy na zdraví, do tepla domova. Omluvte, ze přílišnou rozepsanost a snaživost. Kdo rád stručné a nezajímají ho mé dojmy z tréninků. Stačí číst hlavně toto: KOLÍKÁČ A MALINA BYLI PO RÁNU TRÉNOVAT A BYLO TO ÚPLNĚ BOMBA!!!

Kolíkáč, 2007-11-22 14:16:24
Maliňáku to je napsáno srdcem. Po velkém přemlouvání jsem se nechal ukecat a nakonec to byla parádička, krásné roviny a příjemný pokec. Jen v závěru už na mě lezla pěkná deka, stačí aby se člověk 3 týdny flákal a může začít zase od začátku ...

D!ablo, 2007-11-22 15:27:15
Nic se nema prehanet !!! P.S.: po zimni pauze jsem zacal jezdit n akole do prace ... jezdim mezi sobinem a letnany...z Letnan vyrazim dnes doufam mezi 16:30 a 17:30 pokud chce nekdo a jet kousek se mnou budu rad - smer Troja, Stromovka, Dejvice, Liboc.... jezdim na expedicnim stroji Olpran - "steel is real"....

Malina, 2007-11-25 22:07:36
Jojo bylo to povedené! Sobota začala ale rozpačitě. Prudící a špatně vyspalí policajti na Strakonické. Jízdu vedle sebe jsem od nich bral (i když v odstavném pruhu). Ale ten jejich inteligentně velmi chudý projev?! Už jsem myslel, že si mě odvezou...nakonec z toho byla jen poučka, že máme jezdit po cyklostezkách, a že je možná pod Barandovským mostem zákaz vjezdu cyklistům (prý se na to zaměří). Dialog typu: "Vy neznáte datum narození matky? Vy s ní nebydlíte?", byl i ve vyhrocené situaci směšný. Kulturní vložka, dobrá. Hned na to přijel čert a balík od Zbraslavi jsme stihli...K pumpě a zpět. Přestup Pavle Niče do VŠ jsme s Kuřetem nedotáhli a posteskli jsme si nad spojením Vokolek Import s Wiesmann. UAC bude hold sakra bolet. Dále pak ještě čtveřice (Diablo, Kuře, Alánek, Malina) směr Radotín, Karlštejn, Srbsko, Sv.Ján, Rudná a dom. Domů přijíždím tak akorát s kručícím žaludkem... Jo abych nezapomněl v Mokropsích je úžasná pekárna, za malý peníz "vymazlené" pečivo, vřele doporučuji! V neděli ráno při pohledu na polojasnou oblohu očekávám další skvělý objem v nitru balíku. Nabírám na Skalce "bezblatníkového" Léňu a razíme k OBI. Stejně jako já, ze včerejší 130km štreky, má kruhy pod očima zdravící Alánek. Jeho hřejivku cítím až na Vysočanskou. Petr Svoboda má kruhy pod očima, naopak asi z určitého druhu ethanolu. Začíná sněžit, více, více , více....Nejdříve přijížděli na sraz cyklisté, později sněhuláci. Léňa odjíždí dom. Pavel Červenka určuje a vybírá trasu, abychom jeli co nejméně proti větru. Tady ideály pěkné neděle končí... Měl jsem radši koukat z postele na Kačery z Kačerova. Jedeme směr Klíčany, rovina proti větru a letícímu sněhu. Děs, zima taková, že se ani pořádně mluvit nedá. Návleky, nenávleky v botech mlaská už po 10km. K tomu jedou Červajs se Svobodinem špici jako v červnu. V Klíčanech jen 6 nejbláhovějších. Pauza kvůli defektu. Další dva domů. Svobodin se s kolegou vrací do Prahy. No a kdo vedle mě zůstal? Neutahatelný Alánek. Razíme na Brandýs, kousek po silnici závodních Doks. Roztátý sníh vyrábí ze silnic celistvou louži...Až do Čelákovic dobré, s vtípky odbočujeme před čelákovickým Plusem a jedem zpět přes Zeleneč na Prahu. Tady se neděle bez kačerů mění v hotové peklo. Vítr proti. Odkrytá krajina mezi poli. 18km/h víc to nejde. Alánek na "balónech" si dává docela do těla, zdá se mi. Po vesničkách pomalu začínám pokukovat po penzionu. Do Prahy se snad nedostaneme. Nejdelší 20km mého života. Na křižovatce na Proseku podávám stejně ztahanému Alanovi ruku a odvážím vyfouknutý mozek do Hostivaře. Doma zjišťuju, že mám místo prstů na nohou borůvky. Ve vaně vše opadá, a píšu do deníčku za víkend 227km a 9hodin na kole

Kolíkáč, 2007-11-29 21:41:50
Dnešní ráno přímo vyzývalo k zahřátí v sedle kola Sám bych nevyjel, ale když mě probudila "malinová esemeska", nemohl jsme odolat, navlékl se do několika vrstev a už jsem netrpělivě vyhlížel mladou pušku na Skalce. Klasicky jsme se sklouzli do Kerska a odtud po starý poděbradský do Mochova, tady se mě to moc líbilo, málo aut, přepychoý asfalt a teplé závětří za modrou zástěrkou Vyšehořovice nás ještě potrápili trochu ledem a sněhem, ale nakonec jsme to šťastně dotočili do Prahy. Ani jsem tomu nechtěl věřit, ale doma se na mě smálo 92km průměrem 23km/hod. Ono, když se u toho kecá a kecá, tak to krásně utíká Maliňáku díky! a za týden se zase těším na ranní dálkami provoněnou SMSku

Malina, 2007-11-29 22:11:16
Taky přidávám prst nahoru k dnešní vyjížďce! Postupem času, se z ní asi začne stávat kolorit čtvrtečních dnů. Ráno vyjet na objem a domů se sice vrátit promrzlý ale zároveň nadšený z pocitu těžko popsatelným. Dvojité ponožky a dvojité rukavice to dnes jistili. K tomu to pojistil a pozlatil čekající Kolíkáč před Tescem . Trasa podobná minulému čtvrtku. Prokecáme hvozd skrze Kersko, hospoda ze Slavností sněženek. Běhající divočáci nikde. Vlastně ano! Jeden mi visí na zádech a baví vtípky. Teploty sice cca o 8stupňů nižší ale nevadí. Naopak, příjde mi že čím je větší zima, tím méně aut. I na staré poděbradské je provoz jako mezi Dolní a Horní Lhotou. Utíká to jako voda v zamrzlých potocích kolem...ani se mi nechce domů. Deset teplotních snímačů v tretrách mi sice říkají, že je zima. Ale nejradši bych to točil někam na Nymburk a jezdil do omdlení. No tohle si necháme na únor... Kolíku nedámi to a musím tě opakovat! Já tobě díky, dnes bych do toho mrazáku sám nevylezl! Ale tvůj čas srazu 8.45 bylo jako červený hadr na býka. Doma mám 84km, cca 24km/h. Spokojenost

Malina, 2007-12-06 14:05:24
Jak už bývá trochu ve čtvrtek zvykem - na Skalce se sráží Kolíkáč s Malinou. A dnes se navíc přidal letec z Měcholup-Léňa. Ranních 6°C a bezvětří skoro zakazuje zimní oblečení. Beru dlouhý dres, návleky, vestu a samo sebou NOVÝ BIDON s čajem, jako přímotop ledvin. Ze zimního akorát dlouhé kalhoty. Ideální kombinace, není zima, není teplo...Tradičně Čelakovice přes Počernice a Zeleneč, po větru a s vylézajícím sluncem, to jede skoro samo. Chrochtáme si blahem. Odraz slunečních paprsků na navlhlé silnici, holé stromy, aktivní zemědělci, nulový provoz a 35-40km/h do Nymburka. Co povídat!? Zkratkou přes nový železniční most přes Labe. A hurá na Lysou n/L! No hurá?? Vítr co zkušeně foukal do zad, teď trapně fouká přímo proti. Za to, že se mnou hoši vyjeli jím pomáhám špicí až do Lysé n/L. No, že by to byl nějaký zážitek, to se říct nedalo. Most přes Labe a alespoň boční vítr vyhlížíme jako piráti obchodní loď... Překotíme se přes Labe a cestou podobnou, ne-li stejnou razíme už zpět. Dnes to střelí hodně, tak přímou nejkratší cestou dom. V Čelakovicíh, potkáme pana Naschvála, který Kolíkáčovi trhá řetěz. Jako zkušený mechanik, to má za 5minut spravené a pokračujeme dále na Zeleneč. Vítr nás opět zdržuje, je to už docela na morál. Snad poprvé jsem rád za docela hustý provoz a zástavbu v Počernicích, Šterboholy. A u Europarku se tréninková grupa rozpadá....Hoši díky, dnes se to povedlo. Počasí neporučíš - co se v zimě naučíš, na závodech jako když najdeš... 107km, 25,7km/h

Kolíkáč, 2007-12-06 20:32:41
Jo devastator roku jsem nebyl ja, ale Malina, ktery nas hnal svinskym krokem od Nymburka v protivetru ku Praze furt 30km/hod. Ja jen slastne trpel za jeho (moji ) modrou zasterkou. A kdyz uz jsem vypoustel posledni zbytky sil, tak jsem si trhnul retez, abych ty dva silence trochu pribrzdil. Z Leni se totiz vyklubalo taky pekny kvitko, i kdyz jel na MTB, tak slapal jako dobre namazany stroj. Ale ono se neni co divit, kdyz nam vypravel o sve zavodnicke minulosti a hlavne planech na pristi sezonu. To TopTen Slapky bude setsakra nabuseny Diky kluci za dnesek ... tady je par fotek od Leni.

Malina, 2007-12-06 21:43:26
Hoši, hoši...snad jsem vás tím přidaným tempem směrem k Nymburku a pak na tom větru neotrávil a příští čtvrtek neosiřím? Chtěl jsem tu rovinu k Lysé mít dříve za sebou. Ještě večer v metru mi hučelo v uších od větru a dvou borců, co jeli za mnou a nenechali mě dnes v tom dnes samotného!

Léňa, 2007-12-06 21:49:49
Malina: To určitě ne, bylo to super a přesně to co dělá cyklistiku cyklistikou. Jakmile budu mít ve čtvrtek volno budu velmi rád se zúčastnit vyjížďky ve tvé společnosti Nic neber negativně, dnešek hodnotím 100% pozitivně

Malina, 2007-12-06 23:08:04
Motto dne na dobrou noc (Inspired by Léňa): Radku, třes se, v teple domova, v sedle trenažerů, třes se.!!! Nymbursko-Čelakovická rozvědka ošlehaná větrem.

Radek, 2007-12-07 07:45:44
Malina, Léňa, Kolíkáč: Vaše morálka je obdivuhodná ! Já zatím až na výjimky točím nohama v teple, včera jsem jel Provance, i když jen virtuálně

Alánek, 2007-12-08 14:17:14
Dnešní den byl jako stvořený pro pořádný švih. V tomto ročním období jsem spíš zvyklí mít ztuhlé svaly od mrazu, než se vyhřívat na sluníčku. Počasí přilákolo k mostu asi 30 lidí a k mé radosti i Mlhoše, kterého jsem dlouho neviděl a tak jsme započali rozhovor. Cestou se k nám přidali další cyklisté, takže celkový počet balíku čítal tak 45 lidí. Do Štěchovic se to valilo 32-35km a u benzínky to velká část balíku otočila a my jsme pokračovali v 14 lidech směr Štěchovické stoupání. To se jelo velmi svižně a skupina se roztrhala. Na horizontu jsme počkali, sjeli jsme se, a už volným tempem jsme směřovali na Nový Knín. Odtud se tempo začalo výrazně zvyšovat, takže mé předsevzetí, že pojedu maximálku na 75%, vzalo vniveč. Dál jsme pokračovali na Mníšek, Řitku a Zbraslav. Tam se velmi spokojený Mlhoš rozloučil a tak jsem pokračoval s klukama s CKKV na Radotín, kde se museli po výkonu občerstvit a já už sám jsem dal Třebotov, Choteč, Chrášťany a valil jsem to domů. Doma se na mě smálo 130km, průměrem 26,3. Tak zítra na 9hod. na Proseku.

PavelM, 2007-12-08 20:22:53
takto se trenuje na jih od Brna. Celkem jsme najeli cca 135 km, a AVG vypili 0,5 l vina / osobu

Alánek, 2007-12-09 14:27:26
Tak dnes to bude velmi stručné. Ve společnosti Červajze a za stálého deště jsem prolétl 113 km průměrem 32,4.

Soused, 2007-12-09 18:45:33
Alánku.....řekl ti někdo, že je Prosinec?....to nechci vidět co budeš jezdit v Březnu :)

Alánek, 2007-12-09 19:11:54
Když mám před sebou takového tahouna a je to vcelku rovina, tak to jde samo. Jen jsem jednou vykoukl a hned jsem věděl, že patřím za Červajzovo zadní kolo

Malina, 2007-12-09 19:12:40
Sobota byla vážně královská, počasí jak z pohádky. Kdo vyjel, ví o čem mluvím. Směr Havlíčkův Brod po větru nebo při mírném bočáku. Paráda na entou. Po staré kutnohorské do Zásmuk, to jelo skoro samo, na zimáku rychlosti v rozmezí 35-50km/h. Uhlířské Janovice, Zbraslavice. Tady už první kopečky. Bohdaneč-stojka jak vyšitá. Poté suprovou krajinou do Leštiny nad Sázavou. Auta , lidé, domy jako by neexistovali. Bohužel značky nebo cedule také ne. Ale vytištěná mapa to jistila. Cedule kraj Vysočina a kopce přibývají. Magnet na magnet. Ale vlivem počasí to člověku ani nepříjde. Prostě cyklistická sobota. 132km, poněvadž celou dobu samotka, tak to hodilo pěkných 5hodin točení nohama K tobě hochu z Kobylis nemám co dodat. Už tě vidím v dubnu v Kolodějích. Přemýšlím, že si kvůli tobě koupím jako tréninkový doplněk respirátor nebo něco takového, abych to udýchal za tvojí osobou. Člověk odfrčí na Vysočinu...a ty takhle beze mě řádíš!? To si vyřídíme!

Jestřáb, 2007-12-09 21:00:31
Včera i dnes jsem vyrazil do Polabí a zaháji tak zimní tréninky na kole po měséčním odpočinkovém cyklistickém půstu. Včera mne zlákjalo počasí a vyrazil jsem sám směr Přerov, Kersko, Sadská, Nymburk a zpět. Tam se jelo výborně po větru, síla byla, takže no problem. Cestou jsem viděl živé SOBI v Kersku, to bylo pěkný, taky pár motorkářů co tůrovali motory a tak několik počtivě trénujících cyklistů. Zejména v okolí Sadské jsem potkal 2 bandy. Po obrátce v Nymburce jsem narazil na vítr a začal opravdový trénink, měl jsem so dělat, abycha se držel v pásmu a přitom jel místy i kolem 20 km. Celkem 117 km a necelách 5 h na kole. Doma jsem pak opravdu cítil nohy, ale totálně prošitý jsem naštěstí nebyl.
Dnes v neděli jsem se nechal zlákat nabídkou Igora a HonzyA. Vstali jsme nekřesťansky brzo a v 8 h už jeli metrem na Ládví kde už stepoval moloděc Strejda a smál se. Vymyslel trasu do Polabí, tak jsem byli zvědaví. Už od metra jsem nestíhal a na každých semaforech je dojížděl, jeli jak pominutý, takový kriťák po měšstě. Po hodině, kdy jsem jel jen v háku se konečně umoudřili a už jsem jeli to svoje tempíčko. Z trasy se nakonec vyklubala naše stará známá Zeleneč, Přerov, Kersko, Sadská, Nymburk a dále, kterou jsem jel vpodstatě včera. Tušili jsme déšť, ale jeli jsme dál a dál. Přerov - skanzen - plno návštěvníků, Kersko - sobi, kecali jsme a cestat ubíhala. Dnes ale foukal podivný JV vítr, ale mírný. V Nymburku jsme pokračovali dál podél Labe do Strejdových Poděbrad. Zde začalo trochu cedit, ale jeli jsme ještě dál podél Labe k soutoku s Cidlinou až ke slavníkovskému hradišti v Liblicích. Zde byla otočka, pak jsme zastavili na oběd ve vyhláčeném hotel Bílá Růže v Podebradech. Zpět do sedel za docela silného detě, ale nic jiného nezbývalo. Tou samou cestou zpět. U golfu za Černošicemi jsme se rozloučili se Strejdou a dorazili to s HonzouA přes Klánovive a Koloděje do Újezda k Vendisovi, kam jsem přijhel docela prošitej s poměrně velkým žaketem, tak jsem si dal khned sladnké knedlíky a zapil pivkem. Bylo to dnes tvrdé a poctivé, díky Strejdovi a HonzoviA jsem se ale opět dostal v pořádku zpět domů. Natočeno 144 km při 24,7 km/h. Díky chlapi, bylo to tvrdé ale s vámi zase rád vyrazím. J.

Strejda, 2007-12-10 08:22:25
Jestrabe, podepisuji se pode vsim, cos napsal. Bohuzel nepodarilo se udrzet predem deklarovany prumer 23, nakonec z toho bylo skoro 25. Ale muze za to HonzaA . Ten pokud stridal - tak nebyl k udrzeni. To vis, nejel v sobotu, tak mel sil na rozdavani. Za zminku jeste stoji dva udaje z Polaru. Prumerna teplota +3, celkove stoupani na 132 km - rovnych 200 m. . To vite, Polabi - je Polabi.

Mlhoš, 2007-12-10 10:11:50
Potvrzuji, ze sobota od mostu s Alankem byla super parada a taky potvrzuji Svobodinuv tachac ;-). Po odpojeni se v Pisnici jsem se musel jet malinko vydychat a vyjet za Pruhonice a bylo z toho 105km, avs 27,0 km/h, ascent 885m (kopec na Slapy udelal sve...)

Malina, 2007-12-14 20:29:03
Léňo, ty jsi nadšenec! V prosinci jezdíš jak v květnu a ještě se vymlouváš, že musíš fotit... Jen bych rád podotknul zájemcům, co budou chtít na závodech Léňův skalp, že to bude tvrdej oříšek. No, ty sjezdy byli fakt děsný...opět klukovina jezdit při mrazu ve zvlněném terénu. Jinak ti ale dík, docela to uteklo. Pěkný páteční protažení. --> Alánek: Potvrzuji, vem si lyžařskou kombinézu a k tomu krosnu plnou cihel, abys nejezdil stylem jakým poslední dobou jezdíš!

Kapr, 2007-12-16 09:52:54
Ahoj Vinohradské Šlapky, včera jsem na trase mezi Čelákovicemi a Sadskou po 10-té chtěl dohonit Jestřába, ale nikde jsem ho nepotkal, ve čtvrtek dopoledne Malinu a také nic. Snad Vás někdy potkám, rád s Vámi potrénuji, když to nebude vadit. Zdraví Vás neznámý Kapr ze Sojovic.

D!ablo, 2007-12-16 18:16:07
Tak jsem nakonec vyrazil na lyze ...V sobotu pak beh - viz sekce behny
No a dnes od Scanie s Cyklospolkem Stodulky, kterym timto dekuji ... bohuzel i ostatni ucastnici zaregistrovali ze zadna dalsi Slapka, to je skoda protoze je to lepsi nez most ... Zapadne od Prahy, zadnej provoz, lesni silnicky, daji se nacvicit ve volnem tempu rovinky vsech UAC zavodu.

Soused, 2007-12-16 20:48:25
Soused taky trošku jezdí. Dnes 2 hodinky na samotku. Průměrná rychlost: průměrná, tepová frekvence: dobrá, ujetá vzdálenost: nevim (nemám tachometr)..ale bylo to báječný. Diablo ty "Stodůlky" určitě zkusim.

Jestřáb, 2007-12-17 00:24:02
2 Kapr: Vyrážel jsem o 1 h později kvůli mrazu ráno, protože se nikdo neozval, tak jsem si čas udal podle sebe. Škoda, že jsme se nepotkali, nicméně jsem v si jel oblíbenou trasu do Sadské a zpět, opět kolem Sobů v Kersku, tentokrát již byl jeden zapřažen, bohužel do vozíku a ne saní ... V Sadské jsem se musel na 15 min zastvit na polívku a pití, protože mě strašně promrzly chodidla, asi od kovových zarážek, který jsem v minulosti nevozil, ale dost mě zebou, je to hrozný. I když mám tlustou ponožku, přes tretru další tlustou ponožku a navrch neopren návlek, tak po 1 h mě začne hrozně promrzat chodidlo, tak nevím co dělat. Určitě by bylo skvělý kdybychom se někdy domluvili, jako domácí znáš určitě Kerský kraj a Polabí jako svý boty.... HonzouA, Iceman, Strejda i já by jsme rádi našli další zajímavý trasy v okolí, zejména kolem vodních nádrží - čističek, kde je krásně, ale já tady vědšinou směrem na Brandýs zabloudím. Tak snad nás někdy protáhneš a ukážes nám svůpj kraj ...Zdar a sílu

Strejda, 2007-12-17 09:34:05
Musim podekovat Jestrabovi, HonzoviA a Icemanovi, ze vcera zase dali prednost poklidne jizde v pomaliku pred oficialnim proseckym balikem. Spolu s Icemanem jsme pekne lemovali skupinku fest novymi orange bundami, a u klidneho pokecu stravili prijemne asi 2.5 hodiny. Iceman je po viroze, ja mam odpocinkovy tyden, tak jsme nejak brzdili Jestrava co do objemu a HonzuA co do intenzit. Ale i tak ten prumer byl na mne nejak nechutne vysoky, asi 24.8. Je preci teprv pulka prosince, musime si ponechat nejake moznosti navysovani vseho na leden az brezen .

kámen úrazu, 2007-12-17 09:55:02
A taky jsem včera jezdila, kombinaci mráz a suché silnice miluju. Jemně mrznoucí tváře, nos, při nadechnutí pusou studeno až v žaludku. Teda, nedeštivé jaro a babí léto je lepší, ale když je zima, je pro mě mráz lepší než sychravo. Takže jsem si včerejšek vychutnala, konečně pod nulou. 3 hod 20 min, 74km, průměr jen 22, sama, bo kamarádům se do zimy na silničku moc nechce. Trasa Chrudim, Holice, Hradecký les, odkud z kraje silnic sníh ještě neslezl, zpět přes okraj Pardubic. Vítr vanul opačně než obvykle, setkala jsem se s tím teprve asi potřetí. Takže směrem domů jsem jela pěkně po větru. Prostě včerejšek byl špičkový.

Kapr, 2007-12-17 11:09:24
George, Jestřáb-- S Brandejskejma nejezdím a od Hvězdy se stále jezdí, ale já jezdím zatím sám. Pořádně jezdit jsem začal až letos, jinak jsem celá léta šlapal na starým dobrým favoritu akorát do práce a občas rodinné výlety, do letošního roku jsem přes 30km za den nikdy nejel. Přes zimu jsem na rotopedu zhubnul a v květnu jsem se pobláznil do Memoriál M. Prágera - Viessmann Tour Sojovice (nejsme příbuzný). V sobotu 16.6. jsem se postavil na start mého prvního závodu v životě s tím, že zkusím alespoň dvě kola. Nakonec jsem v teniskách na 14kg těžkým favoriru dojel až do cíle (91,5km), sice poslední a totálně vyždímanej, ale šťastnej jako blecha a o mé "cyklistice" bylo rozhodnuto. 30.6. jsem na treku zdolal Houštecký cyklomaraton. V létě jsem si pořídil nové kolo, trochu potrénoval, v září zazávodil a už se těším na jaro na závody UAC. Na netu hltám stránky o cyklistice a nejvíc si počtu tady, proto jsem zde jako host (díky Kolíkáčovi). Jestřábe v sobotu byla pěkná kosa, také mě mrzly nohy hlavně levá. V Polabí a Pojizeří to trochu znám, ale ne jako svý boty. Pracuji v nepřetržitém provozu na směny, tak můžu i dopoledne, určitě se někdy domluvíme. Zdraví Kapr

Strejda, 2007-12-20 10:36:00
Radku, mas muj velky obdiv. Pokud jsi to vsechno naslapal doma na trenazeru a valcich, tak klobouk dolu . Jen tak si to propocitavam, 1200 km, i kdybys slapal 30km/hod, i tak je to 40 hodin. To je v prumeru 2 hodiny denne. A pokud odectu povinne odpocinkove dni, regeneraci.... Jses proste diabl. Tomu rikam vule. Taky na trenazeru slapu, ale priznam se, ze jenom v pripade naproste nutnosti (snih, naledi, husty dest a taky kadencni intervaly).

David, 2007-12-20 11:24:31
Nazdar pánové, tak jsem vás čekal v Neděli na Proseku a těšil jsem se že pokecáme a ono nic, ale buďte rádi v Sobotu jsem jel z Červajzem a Liborem cca 100 a v Neděli z Proseka taky asi 110 bylo dost hnusně vlezlo a už od Pondělka popíjím čajíčky a dávám se dohromady na mě byla už velká zima to je lepší trenažér, ale co vám mám povídat je to hrozná pakárna a sousedi si pořád chodí stěžovat, proč máme každý večer puštěnou tu vrtačku jestli bych to nemohl odvrtat přes den no a to bych nemohl to bych si to šel vrtat někam na Ondřejov. Jak plánujete akce přes svátky, když bude trochu kulturně a to snad bude. Tak dejte vědět určitě bych jel všechny zdravím Ahooj David Klíma

Kapr, 2007-12-20 14:09:43
Pánové, díky za krásné mrazivé dopoledne ve společnosti Šlapek. S Malinou, Léňou a Gejzou mě ani nebyla zima, až ke konci prsty na levé noze. U mě najeto 72 km asi za tři hodiny.

Alánek, 2007-12-21 16:04:38
Jelikož při dnešním tréninku unikl mé pozornosti zašněžený led, který se nacházel zrovna v zatáčce, kterou jsem projížděl, tak jsem po dlouhé době poznal jak vypadá silnice zblízka . Pokud vše, co jsem si odřel a narazil nebude moc bolet, tak sasmozřejmě dorazím potrápit tělo zítra na Prosek.

Účastníci:

Reportáže od účastníků:
  • Icemankudy jezdí,tudy léčí
  • LéňaMalinovka
  • LéňaVšude jsou endorfiny!!

Zpět na výpis akcí

Fotogalerie:

Zobrazit náhledy fotografií
Fotografie
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT