Kalendář
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Akce Podzimní tréninky 2008

Akce Podzimní tréninky patří do kategorie Vyjížďka. Datum: 2008-09-23.

Informace k akci:

Diskuze

Historie: 2006 :: 2007

Reporty z tréninků říjen 2008 až prosinec 2008

Autor: Orlik Datum: 2008-09-29 21:17:34
Mám za to, že jsem o víkendu záhlédl triko Vinohradských Šlapek v sobotu v Desné kolem půl šesté. Minuli jsme se ve městě. Kdopak se to potuloval po Jizerských horách?

Autor: Iceman Datum: 2008-09-30 08:18:04
To je můj rajón Orlíku .O víkendu jsem si dal zřejmě letos poslední trénink v kopcích,takový ty klasický stoupáky na Kořenov,Desnou,Rezek.Počasí bylo nádherný i ta teplota docela ušla i když ve sjezdech už slušně profukovalo.

Autor: Orlik Datum: 2008-09-30 09:18:12
Ice já jsem přijížděl směrem od přehrady Souš ( od Hejnic na Smědavu ), když jsem tě uviděl projet od Kořenova do města. Jezdím tam dost často, tak se můžem ve 2009 domluvit a naučíš mě pořádně jezdit v kopcích , abych tě někdy i uvisel.

Autor: Léňa Datum: 2008-09-30 13:40:18
Dnešní ranní projetí nemělo chybu. Hned po 6km jsem ze sebe musel sundal dvě vrstvy oblečení a stejně mi bylo vedro. Po sedmé se již obloha vyjasnila a na obloze ani mráček, jen zatraceně foukalo (ale k tomu jsem měl Kuřete ) . Jel se takový klídek, že Kuře se začal nudit a dostal nápad trénovat si nástupy , říkal jsem si proč ne a šel jsem do toho. Připomínalo to sice závod mezi Škodou 120 a Ferrari, ale nablbli jsme se dost Tepy mi vyskakovali tam kde už pár týdnů nebyly, krása. Více takových rán Jen na tom skvělým dortu chyběla ta pověstná Malina

Autor: Orlik Datum: 2008-09-30 20:01:20
Léňo, Kuře to dopolední počasí vám závidím. Odpoledne byl pořádný vichr a chvílema jsem se bál, že mě to hodí mimo silnici. Ke konci už dojíždění za deště a tak jsem byl rád , že jsem doma. Nějak se toho deště od Šumavy nemohu zbavit .

Autor: Yetti Datum: 2008-09-30 20:48:59
Tady na Moravě bylo krasně do pěti . Pak se začalo zatahovat a se soumrakem začalo poprchat, to už jsem byl doma. Krásná vyjíždka na dvě a půl hoďky po práci. Kdyby takových krasných odpolední ještě bylo do konce roku

Autor: PeBe Datum: 2008-09-30 20:52:13
my máme 3 dny teambuilding v Kašperských horách, tak si jsem si domluvil individuální dopravu, samozřejmě na kole Vyrazil jsem v 7 ráno, přes Řevnice, u Haloun už svítalo, jel jsem kousek po trase Halounských okruhů, v Hostomicích se napojil na trasu Brdského švihu, z Jinců do Příbrami v protisměru Brdského švihu, přes Rožmitál pod Třemšínem do Horažďovic a za Rabí mě už vítal Javorník, v Dlouhé vsi nebyla žádná občerstvovačka, tak podél vody a do kopce na Kašperské hory. I jsem si to vyjel na hrad. Cesta krásná, ale ten protivítr, ten mi byl partnerem celou cestu, chvílema (hlavně z kopce) jsem ho nenáviděl, ale už to holt k tomuhle sportu patří. Suma sumárum 166km za 6:58hod, 1695 nastoupaných metrů. Ve čtvrtek jedu zase do Prahy

Autor: PeBe Datum: 2008-10-02 15:45:29
tak jsem doma, krásný výlet, byli jsme včera kvůli počasí po památkách, hrad Švihov, Klatovy, restaurace Beseda, vzpomínky na Krále, užil jsem si to i bez kola
A dneska do Prahy. Foukalo lehce do zad, cestu jsem si zkrátil vynecháním Sušice a jel rovnou na Rabí. Odtud už cestou stejnou. Od Horažďovic do Rožmitálu lehce prší, zima. Na sil.1.třídy š18 z Rožmitálu do Příbrami jsem byl jako červený blesk, jelo to neuvěřitelně a v Příbrami už svítilo sluníčko. Zatímco tam jsem byl po 3 hodinách v Příbrami(70km), zpátky jsem byl za 3 hodiny v Jincích(94km), vyškrábal se na Klínek a hurá do Hostomic. Pak už zvlněnou krajinou do Řevnic a podél vody dom. V Jincích jsem si říkal, že bych to mohl stihnout pod 5 hodin, nakonec 4:49 a 153km

Autor: Astral Datum: 2008-10-12 16:55:40
Tak jsem ve zdraví dorazil domů z letošní Sody.Celý týden mi bylo naprosto jasné co mě čeká a proč všichni zasloužílí maratonci Vinohradských Šlapek zalezli do svých nor a ani nos nevystrčili.Chlapečci mě pěkně zmasakrovali.Z mé strany nemůže být o nějakém příjemném podzimním výletu na kole žádná řeč.Abych tam nebyl za úplného vola, tak jsem musel jezdit všechny kopce na svůj totální šrot. Alánkovo zalíbení v nastupování v kopci je vskutku rozkošné. V první polovině se chlapečci ještě nějak jako mírnili a já byl ještě čerstvý, takže to docela šlo.Ale po občerstvení U Rozvědčíka přišla bída na kozáky, tedy vlastně na mě. Chlapečci byli v dobrém rozmaru a začali se v kopcích laškovně honit. A to byla moje smrt. Sakra nemám rád, když na mě musí někdo na kopci čekat a to se stalo bohužel realitou.
No ale snad to čekání bylo v nějaké přijatelné délce a objel jsem to důstojně, jak jsem někde dole psal. Polar dává v sedle 7:14, 206 km, průměr nějakých 28,5 a nastoupáno nějakých 2500 metrů.Počasí se z ranní mlhy celkem rychle vzpamatovalo a bylo parádní. Škoda, že nenašlo odvahu přijet více lidí.Baj baj sezóno 2008, nebylo to vůbec špatné.

Autor: Malina Datum: 2008-10-12 20:14:03
Pánové, kdo je zničenej jako já, ať zvedne ruku! Ne vážně, byla to paráda. Bylo to tedy dlouhý a docela na půlku října výživný. Nebýt svačiny u Rozvědčíka, tak ještě nyní rabuju nějakou benzínku u okraje Prahy. Takhle byl žaludek aspoň trochu plný a hlaďák neměl šanci! Těch kopců bylo tak akorát.Slovo výlet mělo dnes, zdá se, do vyjížďky hodně daleko. Na koho to svedeme? No přeci na Malinu, studenta jednoho! Ale hoši chyba lávky, já jen pokračoval v nastoleném trendu... Už před Hudlicemi jsem naznačoval, že jedeme, jak s loupeží....Díky pánové, parádní neděle!

Autor: Mirek Datum: 2008-10-12 20:31:17
Včera mě Malina po ICQ trochu naťuknul, jestli bych se nechtěl přidat na nedělní "výlet". Ráno tedy první budíček v sedm, ale pohled z okna na mlhu, rozbolavělé nohy po sobotním běhu a představa, jak mě ta vybraná společnost rozemele v kopcích na kaši, to mě zahnalo zpátky do postele. Na druhý pokus už vstávám a po deváté mířím na druhý možný sraz do Králova Dvora. Alespoň jsem měl výhodu o 40km méně v nohách než ostatní. Stoupání do Hudlic potvrdilo, že o výlet se jednat nebude. Visím v háku, Otročiněves, Karlov, Broumy, Buštěhrad, za ním se Alánek opírá do pedálů a zvedá mi tepovku nad 180. Sjezd do Skryjí se rozhodně výletně nekocháme, ale zalehlí za řídítkama se řítíme padesátkou za Malinou. V kopci do Týřovic nás asi žene hlad a blížící se hospoda, jinak si moje závodní tempo co jedu nedokážu vysvětlit. Pak už následuje hodinová pauzička na ovocné knedlíčky, pivečko a kávičku u Rozvědčíka. Stoupání přes Nezabudice tak tak uvisím, pak sjezd do Městečka sedmdesátkou a blíží se pověstné křivoklátské kostky. Na začátku se ještě snažím upozornit, že nejedeme do cíle závodu, ale na výlet, Malina s Alánkem se ale jenom pousmějí a mizí v dáli. Pak následuje Sýkořičák, Nižbor, podél vody trochu potáhnu špici, přeci jen už to mám za pár, narozdíl od ostatních. Poslední společný kopec dávám Koledník, podařilo se mi i uviset Malinu a pak už se loučím. Zbývá mi domlátit 25km proti hnusnému větru přes pár brdků, celkem v pohodě dojíždím domů. čísla : na rozdíl od ostatních pouhých 128km, čas jízdy asi 4:40, 27,3km/h, nastoupáno 1780metrů Pánové velké díky, byl to parádní den ve vaší společnosti.

Autor: Orlik Datum: 2008-10-19 19:01:04
Konečně mi v Krkonoších nepršelo. Z Desné jsem vyrazil za teploty 3 nad nulou a v mlze. U Jizery teplo a svítilo sluníčko. S nadmořskou výškou se ochlazovalo a 500m před Vrbatkou začínal sníh na silnici a na vrcholu, kde se točí autobusy bylo 5cm sněhu a pěkná zima. Cestou jsem potkal ještě dva blázny na horákách, jinak žádný cyklista, jenom hodně turistů.

Autor: Léňa Datum: 2008-10-26 17:30:35
Nakonec nám vše vyšlo, hojná účast (Orlik, Mlhoš, Quit, Laco z italského KC Brno, Diablo, Konrad), super počasí, klidná trasa. Ve Velkém Újezdě jsme si vyzkoušeli s Mlhošem pár spurtíků ještě na starý cíl (Mlhoši jsi rakeťák ), rychlostní prémii v Loděnicích (opět Mlhoš ), udělali pár fotek. Quit správně definoval rozdíl mezi blázny a rozumnými blázny a jako zástupce těch rozumných se od nás za Újezdem s Lacem odpojili , Diablo nám ukázal trasu Třebáň - Černošice bez kopců, Orlík si při cestě na Točnou ještě na vrcholu zaspurtoval (už sám), poprvé jsem byl v tomto roce na vyjíždce s Konradem (hned jsem toho využil a udělal pár momentek). Suma, sumárum to dnes dalo výživných 120km.

Autor: Robin Datum: 2008-11-01 18:40:56
první listopadový den svým počasím přímo vybízel vyrazit na kolo. ani mě to nedalo a jel na samotku přes horoměřice až za unhošť, kde jsem dojel nějakýho sešívanýho (aspoň měl jejich kaťata..), kterej nejspiš v nouzově svačil ve stoupání jsem mu ještě jakžtakž stačil, ale jak se to narovnalo, vystřelil čtyřicítkou, takže jsem se s nim svez opravdu jen chvilinku. za celou tu chvilinku (cca 7 minut) jsem mu v návalu tepů stačil říct jen "..hoj, se to bezva vyčasilo" a on na to: " jo jo, to jo" holt profisport neni vo kecání

Autor: Kapr Datum: 2008-11-05 13:09:34
Dnešní první objemové km jsou za námi. V Čelákovicích jsem se připojil k Icemanovi a Šemíkovi a jeli jsme klasiku: Sadská, Nymburk, Lysá, Čelákovice. Iceman objednal výborné počasí, škoda, že jsem si nevzal kraťasy a v klidném tempu jsme si krásně zašlapali. U mě 91km avg27,3.Díky za výbornou společnost.

Autor: Iceman Datum: 2008-11-05 13:58:48
A vida Kapr tu už byl . Ráno jsem vyrážel na sraz s Šemíkem ještě za mlhy,ale v 9. v Kolodějích už bylo nádherně.V Čelákovicích nabíráme Kapra a poněkud zvyšujeme rychlost,ale stále se držím s tepama tam kde chci,to jest do 150.Cestou do Nymburka nám vítr fouká proti,ale naštestí to není žádnej uragán ale zpět směr na Lysou zas hezky pomáhá,sem tam bez větší námahy si to frčíme i 40cítkou.V Čelákovicích Kapr odplouvá , Šemda na mě vyžebrává tatranku a jak se říká pro dobrotu na žebrotu .Šemda po tatrance ožil a začal nenápadně zvyšovat tempo.Nejdříve řeklo dost moje zadní kolo a pak i já a za Klánovicemi posílám Šemíka definitivně do pr.... . Domů jsem dorazil po 4,5 hod.,114 km s avs 25,5.Na první objem dost slušný.Popravdě to bylo moc.3 hodinky by uplně stačili,ještě že nemám žádný plán to bych byl zase v depresích .Ale je to těžký,za takovýhohle počasí v takovýhle společnosti to otočit dřív.Pánové děkuji,byl to den jak vymalovaný !

Autor: Šemík Datum: 2008-11-05 15:52:32
moc dobry, moc dobry to bylo, šibal Ice vědom si toho že musim být cca 12:30 doma mi naplanoval trasu i s rychlostnim intervalkem v závěru. Posledních 16km za 31min cyklistickou trosku jako jsem ja dokonale dodělalo . Byl to peknej den panové, velké díky. Mě to hodilo i s pokračováním do prace 120km, prum tep 133, jejda to bylo dobry

Autor: Iceman Datum: 2008-11-16 19:44:11
Pokud si můžu přispat tak si rád přispím.Přeci jen být na Proseku na devátou respektive v Staré Boleslavy na 10.15 pro mě znamená vstávat cca v 6 ráno a na to nemám v současné době morálku . A tak jsem rád za Hekrovku,která vyráží v 10.Z Jíža vyrážíme v šesti,vítr hezky pomáhá a tak přes Koloděje,Zápy,Brandýs,Sojovice bez problémů dorážíme do Přerova,kde se mí dnešní spolujezdci rozhodují odměnit v místní vyhlášené cukrárně.Já tuto možnost nevyužil a po dohodě,že se za 30 min. pro mančaft vrátím a pomohu jim s nepříjemným návratem ku Praze,odjíždím otestovat protivítr směr Praha.Bohužel zjišťujui,že partáci protáhují svou odměnu nad tuto dobu a tak,nevím k čí větší škodě jsem zamířil k hlavnímu městu sám.Byl to tvrdej arbajt,v Čelákovicích jsem v protisměru potkal i jednu šlapku,kdopak to byl ? Jak píšu,tvrdej arbajt,nechtěl jsem zbytečně chodit přes práh a tak moje rychlost na rovinách kolikrát připomínala šnečí tempo a byl jsem rád,že jsem nepřijal účast na Astralově tréninku,jen při pomyšlení na tempo 4h/110 km mi tuhl úsměv na rtech .Kdybych řekl ,že jsem čerstvý,to bych kecal.Ale vše v ZV tak doufám,že zítra zas něco zvládnu odjezdit.Tolik dnes z Hekrovky.

Autor: Kapr Datum: 2008-11-22 17:01:59
Počasí nakonec dovolilo, ve 13:30 jsme se s Bobkem srazili na křižovatce u Semic, dále Sadská, Nymburk, u Krchleb protivítr a chvíli chumelenice, Luštěnice, Benátky a domů. Nečekaných 78 km. Děkuji Bobkovi za výbornou společnost.

Autor: Kapr Datum: 2008-11-23 07:25:25
Když si Bobek v Krchlebech nazouval druhý ponožky, tak místní borec nechápavě kroutil hlavou, nevěřil, že dojedeme "až" do Luštěnic a posílal nás do hospody na grog . Doma potom punč chutnal obzvlášť výtečně, i ta slivovička byla, takže jsme zvládli oba tréninky

Autor: Iceman Datum: 2008-11-26 19:13:43
S tou středou jsme fakt počasí vychytali.Gavoš nakonec musel z pracovních důvodú odříci a byl z toho,když jsem mu telefonoval,dost otrávený,ani se mu nedivím.Stejně tak Kolíkáč,kterého jsem se taky snažil zlákat,ale i ten ,jednak z prac.tak zdavotních důvodů musel říci ne.Tož Kolíku,brzo se vyzdrav ! V Čelákovicíh nás s Šemdou čekalo příjemné překvapení ,dorazil totiž i předem neohlášený Kapr.Kapr naštěstí nemá problémy přizpůsobit se nám pomalejším s tempem a tak jsme celkem v pohodě dojeli do Kerska,pozdravili soby ale to už jsme točili zpátky,původně jsem dnešní objem naplánoval cca na 3 hoďky,ale jak pokaždé jsme něco přihodili.Mě to dalo bez 10 minut 4 hodiny a 95 km.Cestu zpět mi odtáhl Šemík a to proti větru,takže díky.Mé pocity teda nejsou nic moc,avs - 23,44 a prům tep skoro 139,což je dost vysoko na tu avs,řekl bych .Pánové děkuji,že jste se dnes ke mě přidali ! Příští středu ahoj.

Autor: Šemík Datum: 2008-11-26 23:37:52
Prd odtáhl Šemík, jen ke konci před Prahou kousek. Šemík si uvědomuje s kým trenuje : Ice (najeto letos 14tis km), Kapr (16tis km), Orlik (12tis km), samí blázni ..... takže Šemík pěkně schovanej palil tuky na 131 tepech. Pánové díky za super trenink. A večer jsme vyrazili s Robinem do Podolí zaplavat pár bazenů a taky pěkně schovanej v háku Dali jsme 1,8km / 48min (kdyby se chtěl někdo příště přidat) ... do deníku píšu povedenej den, díky díky díky.

Autor: Iceman Datum: 2008-12-06 15:01:58
Nevím jestli se Orlík utavil na zátěžovém testu,ale mě pánové Bobek,Alánek,Léňa,Strejda a vítr ano .Bylo to jako z hororu.V Kersku po otočce jsem nestíhal ani v háku.Když pak můj tepák ukázal číslo 170,uplně jsem rezignoval a zřejmě i trochu otrávil Bobka s Alánkem a tak odjeli trénovat samostaně.Naštěstí s mnou zůstali ještě 2 šlapky,to že Léňa jezdí jak z praku je jasný,ale i Strejda jel jak parní válec,já jen nechápavě kroutil hlavou,kde se to v něm bere.V Zelenči jsme se pak rozloučili se Strejdou a na Ĺéňu zbyl nesnadný úkol dopravit mě na Chodov.Moc jsem mu nezáviděl,fujavec proti a na zádech mu visel hrobař cyklistiky . Určitě každý z Vás někdy zažil ten pocit otrávení spojený s cyklistikou.Já ho mám dnes . Přesto pánové díky,na dnešní den dlouho nezapomenu .

Autor: Léňa Datum: 2008-12-06 15:58:35
Ici, tak černě bych to neviděl. Foukalo zatraceně a věřím, že při rychlosti kolem 20km/h Ti hák moc nepomohl. Půlku dnešních objemů jsi jel s plným blatníkem bláta tzn. se zataženou zadní brzdou! . Strejda jel opravdu jako drak, ukázal nám Kaprovu cestičku do práce (Kapře, viděli jsme tvé auto v areálu vodárny.... Jak to, že jezdíš do práce autem? ). Kilometry to byly těžké určitě pro každého, ale jsem za ně rád. Doufám, že zítra se zadaří stejně. Ici určitě nejsi hrobař, Diablo by se už měl začít těšit na tvou společnost v UACu

Autor: Alánek Datum: 2008-12-06 17:59:24
Ice --> ač to moc často nedělám, tak níže napsané příspěvky mě donutili napsat pár vět o dnešním tréninku. Rozhodně musím říci, že Ice není vžádném případě hrobař cyklistiky. Je pravda, že po otočce jsem se na větru nechal unést a trochu jsem zrychlil a i mě se začali zvedat tepy, tak kam by neměli. Rozhodně mě Ice žádný trénink nepokazil ani neotrávil, ale byla to velice vítaná posila do balíku!!! S Bobkem jsme měli už z Čelákovic domluvený delší trénink, tak proto došlo k našemu odpojení. Jednu jedinou věc jsem dnes ale zjistil, musím skutečně potvrdit, ža pokud jede Ice, tak je krásné počasí. Jen co jsme se s Bobkem odpojili, tak už to stálo za hov... a ve finále jsem zmokl komplet. Tak to jen pár slov k dnešku.

Autor: Léňa Datum: 2008-12-07 14:16:13
Do dnešní Hekrovky přijeli Iceman, nevyšvihaný Mlhoš. Jestřáb v poslední chvíli vyměkl a nechal se přeháňkou zatlačit do domácího pohodlí. Naplánovali jsme si cca 100km někam do posázaví. Přes kolodějské cestičky jsme se za přítomnosti dešťových přeháněk a silného větru dostali až někam k Českému Brodu a přes Kostelec, Jevany, Doubek, Koloděje domů. Mlhoš nám natahoval úsměvy, jet proti větru přes 40km/h mu přišlo normální tak ani nebylo divu, že jsem byl rád , že jsem vůbec dojel domů. Zatím letošní (zimní) nejnáročnější švih a to dal jen 93km. Děkuji pánové, těším se na středu

Autor: Iceman Datum: 2008-12-07 14:54:58
Jediné co dnes stálo za tužku bylo počasí.Mě snad ani nevadil ten déšť,ale na vítr začínám být fakt alergický.I proto jsme zavrhli polabí a zvolili trasu,kde se dá chvílemi před fujavcem schovat.Mlhoš byl opravdu nevyškrtaný,sem tam jsem ho podezíral že nám nastupuje,ale ne,on se spíš chvílemi zamyslel , no naštestí se nám ho vždy podařilo probudit.Kluci díky,sám bych dnes nevyjel.

Autor: Mlhoš Datum: 2008-12-07 21:30:15
Leno, Icemane , diky za komplimenty, jelo se mi dnes opravdu dobre a vy jste meli v nohach 100 ze vcera. Ale taky se pripojuji s podekovanim, kdybych jel sam byl by to v tom pocasi opruz a takhle to byla super vyjizdka!!! Diky, chlapi. A Jestrabe, ty kuze lina, koukej se sebou neco delat, videl bys, ze dest vypada huz za oknem nez v sedle ;-)

Autor: Léňa Datum: 2008-12-10 11:15:14
Dnes jsem změnil směr vyjížďky už mě nebavilo vracet se do Prahy proti větru. Směr Štěchovice foukalo proti, ale ze začátku to nevadí, cestou zpět jsem potkal Tomáše Okrouhlického dále pokračoval na Břežany(moc aut), Okrouhlo, Průhonice, Uhříněves. Taktika se vyplatila posledních 45km bylo na větru a musel jsem jet opravdu docela rychle abych se dostal nad 150tepů. Větší objem plánuji na neděli ráno (na jízdy za tmy jsem si již zvykl) Bobek? Orlik: Nechtělo se mi dnes jet na sever a tebe tahat přes Prahu, jinak by mě tvé "turistické" tempo určitě nevadilo spíše bych byl rád za společnost.

Autor: Jestřáb Datum: 2008-12-13 21:12:03
Díky Bobkovi za dnešní velkou pomoc. Když jsem dnes odpoledne vyrazil směr polabí na svůj první zimní švih, tak se mi podařilo v čelákovicéch přerhnout řetěz, samo bez nýtovačky. Po asi půlhodině, kdy jsem čekal na cykloida s nýtovačkou a přžmýšlel komu zavolat aby mi pomohl, jsem zavolal Kolikáčovi - cetrálními registru kontaktů a zabralo to. Hned ho napadl Bobek, který rychle dorazil se super nýtovačkou a náhradním řetězem a bylo hmed vyhráno. DOmů jsme dorazil sice za tmy, ale spokojen se vším všudy. To se tak stává, když se sejde den blbec 13 tého, čovek se nepoučí z vlastních chyb (předloni jsem přetrhl nešťastně na Štěpána v Lysé nad Labem a HonzaA se Strejdou mě tam museli zanechat svému osudu). Ještě že náš velkoklub má své členy snad v každé zapadlé vísce, a tak je pomoc při ruce skoro všude. Ještě jednou chlapi díky moc! Zítra se jede z Hekrovky v 10 h, jak říká Pepa - i kdyby padaly h---a s háčkama, avčak za předpokladu, že se nebude plavat nebo bruslit.

Autor: Léňa Datum: 2008-12-14 11:21:53
Kapr: Byly jsme tam a hned pět nás bylo . Dnešní ZDV se zvrtla v letecký den, 43minut nad horním prahem (průměrná rychlost nad 31) mi připomělo, že takhle ne. Složení Malina, Bobek, Alánek, Orlik je vražedná kombinace. Těším se až se svezu s Icemanem a spol. Že já nejel tu Hekrovku..

Autor: Orlik Datum: 2008-12-14 12:39:17
Dnes to bylo dost dobrý. Jak se dostal na čelo Malina nebo Bobek tak se jelo svižně. V háku se tepy daly udržet, ale na špici moc ne. Čekal jsem, že mě po včerejší stovce urvete, ale nějak jsem to uvisel a tak dnes byla další stovečka. Pánové dík za letecký den.

Účastníci:

Reportáže od účastníků:
  • LéňaCesta plná vzpomínek

Zpět na výpis akcí

Fotogalerie:

Zobrazit náhledy fotografií
Fotografie
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT