Kalendář
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Akce Zimní tréninky 2008

Akce Zimní tréninky patří do kategorie Vyjížďka. Datum: 2008-12-22.

Informace k akci:

Diskuze

Historie: 2005 :: 2006 :: 2007

Reporty z tréninků prosinec 2008 až březen 2009

Kapr, 2008-12-22 13:15:56
Dnes ráno jsem se rozhodl doprovodit Alánka v Polabí, bylo to super. Do Nymburka to jelo samo, ale po otočce to byla tvrdá práce proti větru. Děkuji Alánkovi za výbornou společnost a za doprovod až domů. Všem Šlapkám přeji veselé vánoce. Zdraví Kapr

Mirek, 2008-12-24 12:15:20
Dneska jsem načal novou cyklistickou sezonu dost povedeně. Začal jsem proti větru, za chvíli začalo pršet a po 15km prázdné zadní kolo. Plášt jsem pečlivě prohlídnul,jestli tam není něco zapíchlého, nic jsem nenašel, dal novou duši a po kiláku prázdné znova. To už zimák letěl vzduchem do příkopu. Znova jsem v plášti nic nenašel, dal druhou duši a jel jsem už bez náhradních duší domu, abych ještě někde nemusel lepit. Celkem to dalo 30km a trať jsem proletěl rychlostí 22,2km/h Pěkně si užijte Vánoce a do Nového roku hodně štěstí a zdraví a vyjíždky ať vám vycházejí líp než dneska mně

Strejda, 2008-12-28 11:29:21
Dnesni trenink v okrydlene-oploutvene spolecnosti byl jako vzdy vynikajici. Na zacatku sice Orlik prohlasil, ze uz je znacne utahany a dneska pres 27 proste nejde, vsak nakonec prumer byl 28.5. Taky Orlik prisel na to, ze vlastne neni jen ledajaky orlik, nybrz stehovavy horsky orel, a proto zitra se stehuje na hory. Takze zitrejsi trenink zatim planujeme ve dvou s Kaprem, sraz v 8:50 v Celakovicich u Plusu. Nepropoji se nekdo? Jen pro zajimavost, udaje z polaru: prumerna teplota za vyjizdku byla -6, minimalni -7 .

Strejda, 2009-01-01 15:27:09
Dnesni trenink, krasny to byl pohled: organizovana skupina osmi cyklistu, vetsinou oranzova, liduprazdne obce a autprazdne silnice, proste krasa. Dle ocekavani pri navratu nekde u Brandysa mne totalne dosla stava, ale nastesti odpojili jsme se s Alankem a ten mel tu trpelivost a dotahoul mne az domu. Diky moc. Nakonec vysla z toho rovna stovka s prumerem neco malo pres 28.

Bobek, 2009-01-03 15:59:48
Manželka mě vyhnala do Líbeznic pro zapomenutou nabíječku po silvestru. Rozhod jsem se tam vydat kolmo. Nevím čím to, ale cestou zpět se mi pod kolesa připletl Mělník versus Kokořín a rázem z toho byla ,,Hundrtka". Počasí přímo LUXUS z Tuzexu. Pod Hostínem jsem u cesty zahlédl čerstvou šlupku od banánu; přiznejte se kdo tam byl....

Jestřáb, 2009-01-06 00:24:08
Bikovej švih na sněhu neměl naprosto chybu a byl opravdu jedinečnej. Krásnej prašan, gumy se zahrzávaly do sněhu, asi kolem - 5 st což na biku není takový extrém. Jelo se přes Hostivařskou nádrž - tady jsme dali závod na ledu, do Průhonického parčíku, dál přes Osnici a lesíkem směr H. Jirčany zpět na Osnici skrz park zpět do Rozkoše a dál s cílem U Vendise, kde se doplnily ztracené ionty. Kdo potřebuje a chce zlepšovat techniky na biku, tak můžu jenom dopručit nyní jsou ideální podmínky, pády do sněhu zas tak moc nebolí. Pokud budou opět obdobné podmínky, tak se opět z Hekrovky pojede na bika, tuto neděli v 10 h. Zdar J.

Orlik, 2009-01-06 08:44:29
Icemane, měl jsi zavolat byl jsem v Desný až do 4.1 a měl jsem kolo i lyže. Nahoře byl sníh, a tak jsem honil objemy pouze na lyžích. Změna na kole by mi bodla. To víš každý den 3 až 4 hodiny na běžkách, tak to chtělo změnu. Celou dobu super počasí, strojem dělaná stopa, teploty dopoledne -14 až -7, paráda. Za pět objemových jednotek cca 150 km. Zimní soustředění na kole ve společnosti Šlapek a samotka na lyžích vyšlo parádně. Tak už se těším na další objemy na kole.

Orlik, 2009-01-10 13:31:13
Tak jsem byl zkontrolovat, zda ještě stojí kostelík v Kolodějích a jak to tam na těch Šlapkovských trasách vypadá v zimě. A je to nádhera. Vše krásně omrzlé jak v Mrazíku. Kousek za Říčanama teplota - 11, suché silnice kromě Klánovic, které jsem spíše prošel než projel. Celkem pohodový výlet.

Gejza, 2009-01-10 18:48:15
včera jsem dal na bku 30 a musímříc, že v těch -9 je to teda fakt brutal !!!! Nedokázal by někdo zařídit aby už bylo teplo jak to dokázali ( soudruzi poručimě větru dešti ) žertuji, ale trošku oteplení aspoň na O by neuškodilo. Tak znzlím zdar a at to přežijem. Já to zase zkusím zítra

Míra, 2009-01-10 19:26:22
tak jsem dnes vyrazil na MTB takovou 45km a když vysvitlo na Točné slunce tak to bylo super, ale v Kunratickém lese už jsem toho měl plné zuby. Snad zítra ta teplota bude přijatelnější. Když jsem vyjel tak bylo -10. Zimě zdar a čus zítra.

Jestřáb, 2009-01-11 21:25:16
V Hekrovce dnes bylo narváno, pejskaři a důchodci i pejskaři nechápali co s těma bikama chceme v -5 dělat. Na sraz přišlo celekem 11 lidí včetně 4 šlapek Miry, Fanyho, Roškyho. Vyrazili jsme záhy podél Botiče do parku. V tuthle dobu je to bikerskej rád krásně ušlapaný cestičky, žádný lidi a můžeš to kalit i na sněhu a ledu bez obav. Z parku jsme vylítli směr Osńice, před višňovkou jsme ale museli odbočit na silnici.v místěi, kde se staví jižní obchvat na D1, snad tu udělají i podjezd pro bikery i turisty. Byla by škoda kdyby ty cesty přěťaly, je to jediná spojka mezi parky a jižním směrem na René mimo silnici. Sníh se v některých úsecích dost bořil a tak to byl i boj o to zůstat v sedle a taky dost šťavička,ale určitě lepší než ergáč. Nejkrásnější byl výjezd a následný sjez po červené k hotelu René, opravdu slušná lekce techniky jizdy. S kopce se v podstsatě pořád jelo ve smyku předního i zadníhokola. Chlapci jezdí fakt perfektně a neměli nejmenší problém, je znát že jsou to hlavně bikeři, zatímco já jsem na biku loni téměř nejezdil. Zpět jsme z René jeli opět na Jirčany a dál na Kocandu a zadem zpět do parku. Zima nebyla až tak velká a mě osobně zima nebyla celej trip. Přes Rozkoš jsme dorazili do újezda na tiskovku akrorát v půl 14 h. Fany s Roškym pokračovali hned dál s tím, že jedou až na Karlák odkud ráno přijeli po ose, klobou dolů. Chlapi, s Váma je radost jezdit, dnes jsem se vyblbnul a vyšťavil opravdu nadoraz a téměř 4 h utekly jako nic. Věřím, že určitě vyrazíme brzy zase na trip. Díkec a zdar J.
Cancellara, 2009-01-12 16:37:02
Teda obdivuji všechny cyklisty co jezdí venku v těchto mrazech, pro mě už je to trošku moc. Se dvěma rukavicemi a trojema ponožkama jsem si užívala týden lyžování a přesto mi byla zima, nedokážu si představit sednout na kolo, to by po pár minutách ze mě byl rampouch. Ale smekám před vámi, než se toto mrazivé počasí umoudří, tak zůstanu doma v teplíčku na válcích, v posilovně a na běžícím pásu. V neděli jsme si zaválcovali s Krupim společně a člověku ty dvě hodinky utečou jako voda, ikdyž se trénuje doma. Byli jsme jak, kdyby nás smáčely kapky deště a já jsem křičela jedééém ještě! Tak to zkuste někdy taky, když budou venku mraky. Hlavně si neberte experta jako jsem já, který sjel ten den z válců dvakrát, ale naštěstí se nepíchnul o žádný drát.

Kapr, 2009-01-14 20:33:07
Dnes jsem byl v Čelákovicích zkontrolovat, jestli ještě stojí Plus , dvě hodiny při -6, byl to balzám na duši i tělo po čtyřdenním trápení na rotopedu v obýváku při +25

Malina, 2009-01-15 10:31:16
Chtěl bych veřejně poděkovat Léňovi za sparing, při dnešní běžecko-silové prasárně. Vždycky se z těch čtvrtků vracím osamocen, skoro pozvracen. Dnes mi to kamarád zpříjemnil, společným dáváním si. 10x kopeček vrchol vždy kolem 178tepů. LÉŇA FOR PRESIDENT!!!

Orlik, 2009-01-15 16:58:27
Dnes 3 hodinky v tom polozmrzlém marastu byly děsný. Zlaté mrazivé počasíčko. Zítra konečně změna , hory a běžky.

Gejza, 2009-01-15 21:40:50
Dneska jsem dal konečně trošku cyklistiky venku cca 6O km na biku, docela super až nato, že mi v půlce umřel přední blatník a já domu přijel jak prase. Teplota by už docela šla, tak rychle vysušit silnice a hurá na ně

Léňa, 2009-01-15 23:16:25
Malina: Neděkuj, není zač. Když jsem ten kopec vybíhal po páté a přemlouval své žaludeční šťávy, aby zůstaly tam kde jsou moc jsem nevěřil, že je to dobrý nápad. Pak mě tvé povzbuzení vyprovokovalo ještě na tři výběhy (spíš vyšlápy). Vůbec nechápu jak jsi to mohl vyběhnout 10x a ještě v takovém tempu????? Z dnešního dne pro mě plynou dvě věci, před výběhy nesnídat a Kuře začni pořádně trénovat nebo Malina bude na bednách sám!!!! MALINA FOR PRESIDENT!!!

Robin, 2009-01-19 14:40:32
V sobotu jsem byl u mostu. Asi byla moc velká zima (no, byla) a všichni na horách, protože nás podél řeky svištělo jen deset.. a kromě mě žádná šlapka (cože?!?). Chyběli i dědkové-okřikovači a tak to v tý kose valíme 33-35... Špice se točí, jak na závodech, tepy mám kdovíkde... Zpátky jen ve třech, tempo nepolevuje, prostě mazec.. Totálně zmrzlej a prošitej jsem dojel domů, naobědval se a regulerně zalez do klobouku To nedělička byla příjemnější, na samotku jsem vyrazil směr okoř. svým tempem, jen tak vytočit nohy, na pohodu

Kuře, 2009-01-21 15:52:37
Tak dnes měla proběhnout s Malinou vytrvalost na kole. Jelikož mám ale po zimním spánku teprve rozlepené jedno oko, tak jsem s Maliňákem vytrvalostní pásmo minul jak pendolino sázavskou lokálku. První hodinu jsem mu sledoval záda jen zdáli, druhou i zblízka.
Je to sice Malina, ale nohy umí rozdrásat víc jak ostružiny

Astral, 2009-01-25 15:10:33
Dnes opět další z mnoha marných pokusů nějak absolvovat smysluplný trénink v Kolodějském nedělním balíku, tentokrát z Proseka.Prý se odjíždí v 9:00, realita je ovšem jiná. Probíhá čilá mobilní komunikace a postupně přijíždí několik zasloužilých členů tohoto společenství na které se musí čekat, takže se odjíždí až v 9:15.Ani ne kilometr po startu padá zasloužilý člen XY jedoucí sám na horském kole na konci balíku na úplné rovině z mně naprosto nejasných příčin. Tichá hlasitá pošta posouvá tuto důležitou zprávu vpřed a nasazené tempo 20 km/h se rázem mění na 10 km/h. V tomto duchu se jede asi 45 minut. Zoufale hledím na přístroje v kokpitu svého letadla, které ukazují průměrnou TF 98 a já potřebuji alespoň 115.Zničeho nic se balík zastavuje a teprve po chvíli zjišťuji příčinu. Zasloužilý člen YZ utrpěl defekt a třicet lidí stojí a kouká jak dotyčný zvládá výměnu duše. Na takovéto hrátky nejsem ani oblečen, funkční oblečení funguje velmi dobře, ale potřebuje vnitřní topení. Už tak mizerný výkon tohoto topení způsobený závratným tempem stojíce postupně úplně vyhasíná.Spása, která mě z této taškařice vytrhuje se však blíží. Kolem nás se mihnou čtyři cyklisté původu nejasného, ale jedou, opravdu jedou, to je skvělé. Nezaváhám ani vteřinu, nasazuji spurt a skupinku dojíždím. Jsou to nějací borci z okolí Peček. V rozumném tempu se s nimi svezu do Lysé nad Labem a tam už musím točit směrem k domovu. Přes Benátky nad Jizerou a Brandýs nad Labem se vracím sám domů. Tři a čtvrt hodiny, 85 kilometrů.Na Proseku mě opravdu dlouho nikdo neuvidí, to se prostě nedá, to je na palici. Nebo se tomu také dá říci být ve špatný čas na špatném místě.

Kolíkáč, 2009-01-25 15:20:08
S velkým respektem jsem očekával konečně víkend, kdy vyrazím do sedel. Nakonec vše dobře dopadlo, ale bylo to hlavně díky oranžovým kamarádům V sobotu nejdříve jsme s Icem a Quitem nabrali cestou Léňu a v parčíku na Smíchově tak mohli společně nasávat atmosféru těšení se na novou sezónu, Malina, Diablo, Svobodin, kluci z CKKV a mnoho dalších už si to smažilo na Štěchovice. Jen avizovaný Šemda chyběl, to je morálka, říkal jsme si v duchu, to zase budeme prošité duo před B8 Bohužel Zbraslav mě zabrzdila s defektem zadního kola, klel jsem, ale když se z balíku odpojili Léňa a Quit, tak se mysl rozjasnila ... kluci moc díky, to se cení! Léňova maxi pumpa narvala potřebné PSI a už jsme vzorově začali sjíždět balík. Předem bylo jasné, že je tedy nesjedeme, ale za pokus to stálo V Davli se proti nám objevuje Šemík, hned se k nám přidává, Šemdo vše odpuštěno dávat si sám "10 km rovinku, kde lítaj auta a je většinou smrad a vlhká zima" to chce velkej morál. A už proti nám i balík vracejících se od Štěchovic, tak rychle do závětří a v družné zábavě na Prahu. Zbraslav nás rozděluje, já premiérově s klukama z Jíža na Točnou. Tam je však konečná, Léňa s Icem nasazují kosmickou rychlost a za nimi i ostatní, naštěstí je tu Quit, který na svém horákovi-zimakovi nemá vůbec myšlenky na zvýšení rychlosti. A to je dobře, já začínám cítít zadek, přece jenom ty polstrované židle je něco jiného než sedlo, tyčinka a banán od Quita mě naštěstí dostává trochu do pohody a hlavně zase kecáme, takže Točná pomalu plyne, pak pro nás sjíždí Ice dolů a nahoře čeká Léňa, takže vzpomínáme na skupinu z Mamuta, jen ten Mlhoš chybí. Zadem přes Jesenici se pokoušíme odtočit vysněnou 100večku, Quit už nadává jako dlaždič, ale nakonec statečně dupe v háku, loučení a já si ještě dávám furiantsky soukromé malé kolečko přes Křeslice a Újezd, ale tam už na mě padá pěkná deka, takže nakonec jen 93km. Doma žeru jak protrženej a s bolavým zadkem si říkám, co jsem to za magora, že jsem slíbil Icemu, že v neděli zase budu v 7:50 před jeho domem.
Nedělní ráno už mě musí vzbudit budík, sněhový poprašek venku, ale na mobilu SMS od Šemíka že místo na Bohdalec přijede přímo na Smíchov. Ice mlčí, on fakt asi chce jet, tak hadry na sebe a měníme plán, napojíme se až na Zbraslavi a před tím natočíme pár kilometrů přes Libeř. V 9:35 už se zasouváme do vytopeného kupé a mastíme to zase na Štěchovice, užívám si dvojičku se Šemíkem, sakryš to už je hezkých pár let, když jsme tu poprvé společně zavítali. Obrátka a zase cvalem na Prahu a dnes místo Točné máme v zálusku Vrané-Zvole se svým vyžehleným asfaltem. Kopec točím na nejlehčí převody hlemýždím tempem, více ze sebe nevymáčknu, tak díky Ice, že jsi se mnou jel bok po boku. Stejnou cestou jako včera ku svým domovům, ale tentokráte 100večka padla. Tak díky všem, už to bylo cítit ve vzduchu, že sezóna se neodvratně blíží!

Bobek, 2009-01-25 18:11:51
Páč mě Kapr včera pěkně provez po Čelákovicích a okolí 95km, rozhodl jsem se ho a Strejdu dnes v Kersku opustit a vydat se někam dál (však jelo se s nimi ten kousek přímo vzorově-pokud si chcete opravdu zatrénovat volte Kapra versus Strejdu!). Před Sadskou potkávám Jestřába s někým a dál jsem zavítal přes Nymburk, Jabkenice a Holý vršek do MB, kde jsem zahléd párek paraglaidistů ,,visících" nademnou . Cestou zpět jsem si to lusknul přes Bezno a Benátky a padlo 110km.

Léňa, 2009-01-28 19:52:30
Na vyjížďky s Malinou jsem minulý rok jezdil hodně rád. Tahal špice, jezdil rozumné tempo. Tento rok změnil svou přípravu a venku na kole jsme byli spolu jen dvakrát. Vždy jsem jel v maximálkách a Malina mrznul, zkrátka si myslel, že jde pěšky. Proto mi nepřipadal nápad s ním dnes vyjet jako zrovna šťastný. Ještě k tomu nechtěl jet na žvýkačkách, ale na letňácích . Spešlík už od řijna leží bez kol a čeká na seřízení v koutě. Dal jsem se tedy do sestavování, vše šlo rychle a hladce. Po nasednutí jsem si připadal jako poprvé na kole, brzdilo to, při šlápnutí následovalo zrychlení, širší úchop, jiný posed, vše jinak. Asi po sto metrech rána! Ultrema praskly (Kuře, příští rok zkouším jinou značku! ). Volám Malinovi, že nestíhám sraz tak mi přijede pomoci s opravou. Natáhnout plášť Michelin na ráfek Campagnolo nám přišlo jako nemožné, museli jsme tedy sundat plášť ze zimáka. Oprava ok, vyjíždíme po padesáti metrech mi padá sedlo.... Malino, díky za trpělivost. Teď už to bylo jen dobré, vyrazili jsme přes Hrnčíře na Jesenici (za Hájeme na kruháku potkáváme Icemana jak se to valí v Octávce někam za prací..), vítr nám přál tak to docela valilo, pak směr Psáry a první kopec. Malina k mému překvapení jel jako člověk! , najednou jsme byli na hoře a ani to nebolelo. Sjezd do Jílového, jedeme opatrně přeci jen to klouže. V Jílovém zahýbáme doprava na Petrov směr Davle. Ve stojce z Jílového chci pozlobit závoďáka Malinu, zrychluju, předjídím ho a poznámkou o zvedání tepů dráždím, ale po pár desítkách metrů odpadám. Malina se nenechal vyprovokovat (jako Kuře při naších vyjíž%dkách), spíše jen přehodil a v poklidu držel tempo, které mu bohatě stačilo k převzetí iniciativy. Na vrcholu jsme od vyjetí za 58minut a za sebou máme slušnou dávku km, hold letňák. Nuluju tachometr. Sjezd jedeme opatrně a pěkně mrzneme, teda hlavně Malina, kterému přimrzá nudle k nosu. Z Davle už to odsejpá na špici se už vůbec neukazuju, protože proti větru jedeme stále nad provozní rychlost a když si dá Malina tempíčko rychlost jde nad svižně nahoru. Na Zbraslavi máme slušný průměr. Točnou jedeme v klídku, už jen výšlap. Před vrcholem chci ještě vyprovokovat Malinu na spurtík, ale zase nic, hold musíme to více trénovat (Kuře už je na ty mé blbiny zvyklý). U Písnice se musíme rozdělit, Malina jede domů a já do práce. Z dnešního dne mám velmi, velmi pozitivní pocit. S Malinou se opět jezdí skvěle, jako minulý rok! . Přeci jen není takové teplo jak jsem si myslel, chce to ještě vozit kuklu.Celkem dnes natočeno 80km

Malina, 2009-01-31 18:07:49
Tak vydal jsem se, po ranním zármutku z vrstvy sněhu, trénovat až po obědě. Léňův nápad srazit se s divočáky Icem, Jestřábem, Šemdou byl už předem super a z hlediska uplynutí doby 3hodin ježdění v tom marastu ještě lepší. Očekával jsem i tlouštíka Kuřete ale ten kluk si dává s tou přípravou opravdu na čas a tak nás jelo zmíněných 5. (Tato věta splňuje účel vtipnosti a pro Kuřeho zároveň i účel kamarádského dloubnutí). Ovšem pokud si doma mastil válce, tak si sypu popel na hlavu. K té jízdě obecně. Byla sranda ale z momentálního zvyku jezdit osamocen nebo před někým, se mi tepy při jízdě v balíku blížili opět procházce po kopcovité ZOO Praha. (Kluci tato věta už plní jen účel vtipnosti). Zbožné přání aby to bylo takhle třeba na maratonech nebo delších závodech... Jsem rád, zítra mě čekají stejné 3h a vypadá to tak, že i počasí. Co mě zarazilo byla obětavost sebevražedných atentátníků ze SouthCity. Pro upřesnění. Pánové binJestřáb a binIce to z kopců pouští hlava nehlava, štěrk neštěrk, voda nevoda...jen jsem zíral. O Jestřábovi jako zdatném bikerovi to vím, ale u Ice jsem tuhle ekvilibristiku ještě neviděl.Jelo se docela v kopcovitém terénu. Sjezdy v mém případě znamenaly neustálé mrznutí a kapku pod nosem. Do toho se přidalo ještě blátíčko na vedlejších silnicích. Ovšem výsledný pocit je stejně jedničkový, super výjezd s žijící legendami Vinohradských Šlapek. Při představě, že jedu 3h na trenažéru se mi nohy kříží do X. Díky hoši!!!

Šemík, 2009-01-31 18:48:53
Jak jste pánové mohli zatahnout trosku jako jsem já do těch kopečků? Proč mi takové věci déláte? žádná pohoda s Icem se rozhodně nekonala. Tempo určoval hlavně nadupanej Léňa s Jestřábem, vyšvihaný vrchař Ice určoval trasu. Já se vzadu alespoň snažil co nejméně zdržovat aby to zvíře Maliňák díky moc pomalému tempu neusnul a neublížil si pádem z kola . Fakt jsem si pánové dneska docela dával, za Libeří na tom větru jsem i v tepech nad 160 nedokazal sjet asi 20ti metrovou díru. U mostu na Zbraslav jsem teda jen zasípal pozdrav a další km jsem natočil na samotku, směr Davle a zpět. Pěkně jste mě zničili a já děkuji, 4hodky a 96km bych dneska v tom hnusu nenatočil ani nahodou. Opět dneska zážitěček.

Orlik, 2009-02-01 14:28:42
Neděle je jeden z mála dnů, kdy mohu vyrazit na kole, a tak bylo i dnes. 3 hodiny v tom hnusném větru byl pěkný vopruz. Kolo špinavé jak z cyklokrosu, místy ujetý sníh a jinde zase krásně suché silnice. Já si snad pořídím také nějaký mučící monstrum a budu při jízdě čumět na bednu

Kolíkáč, 2009-02-01 15:04:24
Neděle je jeden z mála dnů, kdy mohu vyrazit na kole, a tak bylo i dnes. Pres 4 hodiny v tom hnusném větru byla paráda. Kolo špinavé jak z cyklokrosu, místy ujetý sníh a jinde zase krásně suché silnice. Já si určitě nepořídím nějaký mučící monstrum, protože ježdění venku se nedá ničím nahradit. A dnes to bylo v krásné společnosti hochů z Hekrovky, jeli jsme klasiku do Sadské a zpět, Ice a HonzaA to jsou mašiny, celé to odtáhly. Díky! Nemělo by ještě zapadnout, že páteční hokej byl okořeněn účastí dalších Šlapek Diabla a Míry, hráli jsme spolu a takové úderné trio, jsem dlouho nezažil. Diablo a Míra byli k neutahání, jezdili nahoru a dolů, napadali už v útočném pásmu naše soupeře, zdobila nás kombinační hra, zakončována krásnými góly, prostě hokejová radost. Díky kluci, byla čest si s Váma zahrát.

Bobek, 2009-02-01 21:41:59
Jelikož se na mě všici vys... a v 9:50 nikdo nedorazil k Plusu, vyrazil jsem směr Brandýs a na konci Čelákovic potkal bandu z Proseka,. Vydal jsem se s nima, ale jelikož se mnou nekomunikovali a jako lichého mě nechtěli pustit vpřed, u Mochova jsem je opustil a vyrazil znovu na Brandýs (trápit se mezi kamiónama na Poděbradský a Kolínský ,,highway to hell" se mi opravdu v tom slunném dni nechtělo). Ještěže že se ráno ozval Kapřík...!!! Objel jsem to přes Líbeznice a Mělník v domění, že třeba potkám Orlika a stejně nic.Uháněl jsem tedy plnou parou na Exkurzi K Línovi do Velína kde jsem shlédl nádherný chov Pstruhů duhových. Vše mi bylo řádně vysvětleno, předvedeno, všechny otázky zodpovězeny. Nakonec to dalo 92km z 90%slunno; cestou z Velína jsem zakoupil pár lahví Tramínku na večer... slyšíte? v lednici se už jedna chvěje, tak já jdu... Kapříku ať slouží!Kapr je opravdu nejlepší a nejvěrnější Ryba - stejně tak i Kamarád! Až pojedete kolem Káraného, tak neváhejte, zastavte se na vrátnici a zeptejte se na Velrybu

Šemík, 2009-02-07 13:37:10
Dneska jsme se s Icem přidali k magorům co jezdí do Štěchovic mimo balík .... Takže dneska most tak nějak netradičně mimo vyhřáté kupé. Asi po 20-ti minutách s prum tepem 113 jsme dezertovali před balík a jeli si svoje. Cestou zpět jsme to vzali z Davle přes Petrov a Jílové na Prahu trochu po kopečkách, prostě moc dobrej trenink, 75km, avg 25,4 prum tep 128, Sakra Ice dneska se to moc povedlo, večer dám vědět co zítra.

Iceman, 2009-02-07 14:37:58
Kdyby bylo na jen na mě,já bych v balíku klidně zůstal,ale Šemík pořád něco brblal o nízejch tepech a že jezdit na indiána ho nebaví,tak zrychlil a mě se nějak podařilo uviset mu hák,dobrá práce chlape,máš sílu jak kůň . Nutno dodat,že zmíněný silák vytáhl poprvé na světlo svoji novou jednici . Klape jim to !

Šemík, 2009-02-08 12:17:21
Jak jste dojeli pánové? Jsem byl už u Štěchovich slušně promrzlej tak jsem trochu zrychlil abych ty mokrý nohy prohřál. U Davle jsem zvolnil a čekal na balik a k mému překvapení mě nedojel balík tažený borcem Mlhošem a borcem Icem ale jen lajna asi osmi lidí, valili to ke 40-ti tak jsem se zakukal nakonec u hurá na Prahu. Pokecat se teda moc nepovedlo ale díky tomu počásku asi jeden z nejrychlejších mostů (zimních) co jsem jel. Už v 11hod jsem byl doma .

Kolíkáč, 2009-02-08 17:22:50
Já to v sobotu ucítil Bylo ve vzduchu cítit kouzelné slovo JARO, vůně prvních závodů. Vyrazil jsem na Vysočině na rozhrkaném MTB, které drží jen silou vůle, údolím okolo rozvodněných říček Nedvědička a Svratka. Projel jsem i okolo chalupy p.Chalupy ve Zvoli. Chvílemi fouknul pěkný uragán, ale naštěstí údolní trasa mě zase po chvíli schovala. Za Nedvědicí jsme potkal grupu silničářů, tipoval bych, že byli z Brna. Ten teplý vzduch do plic, to byla paráda a vůbec mi tak nevadilo moje indiánské tempo (20km/hod.) a směšná vzdálenost (47km) oproti vaším porcím

Kolíkáč, 2009-02-12 11:47:26
Ještě než se vrátila ladovská zima, tak jsem s Icem vyrazil do sedel. Dáme prý nějakou rovinu, tak 2-3 hodinky, ať jsme do tmy doma. Smůla začala hned před Průhonicemi, kde jsem musel měnit přední duši. Plášť nešel vůbec sundat, tak nakonec za pomoci Iceho svalů jsme to dokázali. Pak směr Petříkov po krásném asfaltu, cesta příjemně ubíhala v družné zábavě. V Popovicích najednou Ice zavelel změnu směru do nějakých zapadlých uliček a šněrujeme si to přes vesničky Lojovice do Dubu. Asfalt se pomalu mění k horšímu, sem tam díra, po chvíli už jen samá díra a za Dubem už zmizel asfalt úplně! Icemu to však vůbec nevadí a s velkým náskokem přebíhá ohromné louže a po mazlavém bahnu se klouže stále dál stylem ala Štybar. No to je děs, takhle musel vypadat v sobotu 1.zimní MTB, a my se tady motáme na zimácích. Nadávám jak špaček, Ice už ani není vidět, k tomu se po té šílené polňačce ještě prohánějí místní motorizovaní domorodci, kteří si tudy asi krátí cestu. Já ho snad zabiju, si říkám, ale zase mi pomohl s tím defektem, no tak uvidíme. Konečně asi po 1/2 hodinové rychtě jsme znovu na asfaltu, bahno od nás odlítává na všechny směry, čas se nachyluje k otočení zpátky na Prahu. Ale to by nebyl Ice, aby to ještě nenatáhl přes Pyšely do Čerčan, tam už jsme navigačně v koncích, a tak jedeme kolodějskou klasiku na Přestavlky, kde si při vzpomínce na Romču Chládka dáváme jako magoři. Začíná se stmívat a my jsme asi nejdále od Prahy co to šlo a při vzpomínce, že nás čeká ještě brdek na Ondřejov, se mi začíná dělat mdlo. Ale zase experimentujeme a točíme to přes Hvězdonice, lávku přes Sázavu, tý brďo řeka je zamrzlá, a pak krásnou houpavou trasou, kterou mi ukázal Vyhup - Kaliště, Lensedly, Turkovice, Hrusice. Jo, v létě je to krásné, teď v únoru začínám po kapsách hledat všechny cukry, ještě že mi žaludek zacpává Ice svým sukem . Už jsem přestal úplně mluvit, na rozdíl od vyšvihaného ledového muže, který mele pantem a furt se směje. Jsme v Mnichovicích, tma jak v hororu a začínám cítit, jak mi plave pro změnu zadní kolo. Do háje, rychle pod lampu a jen zkoušíme dofouknout, snad to už nějak domlátíme. V Říčanech na kostkách dostává šlehu znovu přední plášť a jsem na pokraji kolapsu. Zase měníme, Ice se projevuje jako druh do nepohody, vehementně pomáhá, co pomáhá, on už mě úplně vystřídal, sundal plášť, pumpuje, zatím co já jen bezmocně okolo pobíhám a sakruji . To je den, je tma jak v pytli, zadní blikačky zběsile blikají a my se ploužíme na Jížo. Díry v silnici nejsou vůbec vidět, značně přituhlo, prostě konec tak jak má být. Okolo Vendyse, on by ten šílenec ještě šel na ionťák, to už kategoricky odmítám a těším se do vyhřáté vany. Loučíme se a já znovu pociťuji jak zadní kolo málem jede po ráfku. Tak s těmito plášti jsme skončil a zaplátované duše též letí do kontejneru! Ice díky za trpělivost a pomoc.

Léňa, 2009-02-14 14:19:03
Z dnešního dne mám rozporuplné pocity. Krásná první letošní stovečka, dobré počasí, ale jeden velmi nepříjemný zážitek s dobrým koncem. Ve sjezdu do Štěchovic vidím cca 50m před sebou jak Kuře trefuje asi v 50Km/h, "nepozorného" řidiče,který vjel Honzovi do cesty, letí vzduchem, hází salta až se zastavuje cca 20cm před betovým sloupkem. Všichni oranžový bozi stáli u Kuřete, takže vše ok. Cestou do Prahy se mi to stále promítalo před očima. uff. Kolo zrušené, Kuře odřený, ale v pořádku! . Přidávám se k Astralovi s přáním šťastné cesty, ať nenarazíte na debily za volantem (tento aspoň Honzu dovezl do Prahy).

Kolíkáč, 2009-02-14 16:31:57
To je děs Kuře drž se! Jinak dnes s Icemanem, Jestřábem, Šemíkem a Orlíkem ranní jízda málem přes Jílové k mostu na Zbraslav, pěkná kosa, ale naštěstí aspoň trochu slunce. Šemík a Orlík už si zkouší nástupy do kopců, na smradlavé rovince se zašít do vytopeného kupé a raději ani nevystrkovat nos z okénka, aby člověka neovanul ledový vzduch. Balík je prosycen Šlapkami Léňa, Kuře a Diablo, pak zase nazpět kolem vody, ale už jen s Diablem a pak na samotku Vrané a po heboučkém asfaltu serpentiny směr Zvole a pak ještě namotat pár mrazivých a vyfoukaných kilometrů, aby se doma na mě smálo 99,7km

Orlik, 2009-02-14 18:15:39
Asi jsem blázen, ale ráno vyrážím v 6:15 na sraz k Icemu, ale stíhal jsem to na poslední chvíli. Poklidná jízda až na Zbraslav, kde byla pohodovka v balíku. Trochu nedorozumění ve Štěchovicích, tam se odděluje Kuře a Léňa. S Šemíkem a Jestřábem jedeme přes Davli kamsi. Stále si udržujeme přijatelné tempo a já poznávám další místa kolem Prahy. Na zpáteční cestě se loučím v Čestlicích a na samotku se vracím domů. V Uhříněvsi na mě houkne PeBe - jsem rád, že jsem viděl po delší odmlce vítěze na vítání Martina. Proti stále sílícímu vichru je to na palici. Rychlost se mi často krčí těsně nad 20 km/h. Domů dojíždím po překonání 150 km o pár stovek metrů, dobrý objem. Šemdo a Jestřábe díky za pro mě super svezení. Škoda jenom, že se odpojil Kolíkáč a Iceman. Chyběly mi cestou Vaše " hlášky". A toho vyšvihaného Ice jsem si moc neužil. Až mi zase hrábne a donutím se vyrazit před Iceho barák dám vědět.
Kuře co to vyvádíš. Doufám, že jsi v pohodě a zase brzy narovnáš pošramocená pírka a vyrazíš do světa " drátěných vší", jak nás cyklisty někteří řidiči nazývají.

Jestřáb, 2009-02-21 21:26:28
Vyrazil jsem dnes na bika do Průhonického parku a byla to opradu biková pohádka. Krásně udusaný a prohláblý cesty, žádný lidi-doporučuju, nebývá tak ideálně každý rok, ale letos ano. Sníh krásně držel i v točkách, a tak se dalo jet i dost svižným tempem. Potkal jsem pouze 2 bikery, 2 běžce a bymbilion pejskařů, jejichž miláčkové barví sníh na žlutohnědo. Parkem to letělo nádherně, Milíčákem taky, u Vendise nikdo, a tak jsem byl za 3 h zpět doma. Pokud máte chuť a možnost vyrazit na bika, tak doporučuju, nyní jsou ideální podmínky. Pokud to nezměkne na břečku, tak by to mohlo vydržet v parcích i do příštího týdne. Zítrra máme v plánu s Mlhošem a spol. jet Hekrovku od 10 h, a to do polabských rovin, v případě změny počasí případně bajk do parků, kam se pojede dám ještě vědět sem zítra ráno. Kapře na malinách a bobkovém listu, dejte pozor na toho léňu, aby sez něj nestala brzy rychlokvaška

Malina, 2009-02-24 18:54:52
Zkusil jsem to dnes po vašem, vzal jsem to kolem 15h. do vrchů ke "Kolodějsku" a pokračoval na Velké Popovice. Docela jsem si dával. Tepy šly nahoru tak nějak automaticky, tak jsem je nechal být a užíval si jízdu do kopce. Po očuchání báječně vonícího velkopopovického sladu jsem se musel spokojit s menší a postupně větší vánicí. Přemýšlel jsem mezi těmi sněhovými vločkami a kapkami deště, zda to má nějaký význam. Musím se spokojit jen s konstatováním, že kardiovaskulární systém byl tam kde jsem ho chtěl mít, tak jsem spokojen. Ten větrák co vám venku pořád přirozeně funí do obličeje je pořád lepší než mokrý ručník a louže pod trenažérem. Zítra, když nebudou padat sněhuláci hurá k Labi!

Léňa, 2009-02-27 13:28:35
Na poslední chvíli jsem se domluvil s Bobkem, že mě s Kaprem vyzvednou v Mstěticích a svezeme se do Nymburka. S klukama jsem se potkal za Zelenečí. Obrátili jsme to na Čelákovice, Kersko do Nymburka. Díky podpoře větru a zejména Bobka zdoláváme tento úsek průměrnou rychlostí 41,1 , několikrát jsem si vzpoměl na vyjížďku s Malinou a stále jsem vykukoval jestli se k nám náhodou někde nepřipojil a netahá špic . Až v Nymburku se shodujeme, že nejedeme UAC tak proti větru se rychlost snižuje, ale i tak mi v Sojovicích, kde nás opouští Kapr a jeden borec z Lysé, ukazuje tachometr průměr 32,5 . S Bobkem to už do Brandýsa bylo jen vyjetí. Díky brachu! Do Měcholup mi to už do protivětru jelo zatraceně pomalu a doma mě krásných 120km, zahřálo Doufám, že na zítra Ice a Kolík zase něco naplánují a dáme něco poklidnějšího

Bobek, 2009-02-27 14:19:03
Když mě Kapr ráno informoval, že chce dát pouze 70km, projistotu naplním kapsy 2mi sojovými suky a bidon po hrdlo. Již po opuštění Čelej jsem poznal, že jsem dobře udělal. Po dobelhání se do Brandýsa 20km rychlostí, přijel Kapr se svým kamarádem z Lysé a v úvodu Kapr a jeho 2 smějící se banány na jeho zádech dávájí jasně najevo, jak se bude celý trénink odehrávat. Tempo přes Čelej do Zelenče naproti Léňovi (který ještě neví do čeho se to přihlásil) neklesá pod 40km/h. Na dotaz jestli nejedeme moc rychle, banány odvětí: je to po větru Vydáváme se na Nymburk, občas jedeme 35, občas 40. Kapr u Semic schválně píchne a chce se trhnou na samotku. Léňa mu to ale překazil, pořádně nafouk a tak pokračujeme v ,,complete menu". Před Nymburkem máme AVS necelých 31km/h (Nutno podotknout, že tepovka v závětří -aspoň u mě se pohybovala kolem 140 (hůř bylo na špici)) - takže se nikdo rozhodně neflákal Hůř bylo, když jsem zjistil, že tempo 30km/h se bude držet i cestou zpět proti tomu ,,fičáku" . Občas zaslechnu, jak si Kaprův kamarád na špici zpívá Před Lysou tempo konečně klesá, asi většina z nás má dost. Kapr nás s kamarádem opuští v Sojovicích (80km; AVS 30km/h) a já se snažím pomoci Léňovi na zpáteční cestě. V Dřevčicích mi však po úmorné stoupání zahrnující luxusní protivítr dochází pitíčko a cukání v nohou mě nutí zastavit a trošku změnit styl pohybu (ten 14ti denní výpadek zahrnující jednodenní 70km je znát). Projistotu se pouštím na Čelej zpět přes Brandýs, užívám si vítr v zádech, v Toušeni zamávám protijedoucímu Vitasovi na Letničce a domu dorážím s 106km, AVS 29km/h a 75% v ZDV pásmu.

Kapr, 2009-02-27 14:59:45
Před devátou mě vyzvedává Norbert, jedeme pohodu do Brandýsa na sraz s Bobkem a hezky kecáme. Po připojení Bobka se rychlost rapidně zvyšuje a je po kecání. Za Zelenčí otáčíme za Léňou a rychlost se znovu rapidně zvýší, vítr nám přeje. Za Přerovem mám defekt na předku, chlapci na mě čekají a Léňa se svou maxipumpou dodá potřebné bary a valíme dál. Před Sadskou Bobka chytá amok, rychlost 45 a trochu se bojím o svého letitého favorita na balónech. Zpátky proti větru je to tvrdá práce i když špice tahám ze všech nejmíň. Výborný trénink s výbornou společností, pánové díky.

Bobek, 2009-02-28 14:29:45
Orlik mě dnes totálně rozsekal V Brandýse se domluvíme na trase Mělník,Liběchov, Dubá, Kokořínské údolí, Mělník a domů. V Kokořínském údolí mráz, led na jezerech, a hromady sněhu. Silnice plné posypového písku.To mě doslova vysálo ranní jogurtovou snídani a tak sahám po sucích a banánech. Orlik mě dováží do Brandýsa - chudák... celé to odtáhl sám (dřel za 100 koňských sil ). Domů dorážím se 125km a AVS radši psát nebudu Díky kámo !!! Doufám, že ta krásná příroda, kterou tady máme jen my severští psy, Tě pohladila po duši aspoň jako mě

Orlik, 2009-02-28 18:24:20
Bobku, " dnes bylo tak krásně", bylo to fakt dobrý. Ta zima v Kokořínském údolí byla docela nepříjemná, mrholení které nás doprovázelo už od Mělníka taky moc teple nevypadalo. Trochu jsem přišlápl, abychom tam neumrzli. S tím odtažením bych to tak neviděl, musel ses šetřit na zítra na Malinu Mě to dalo 143 km a to AVS nebo co to je raději také psát nebudu, mohl bych dostat po čuni Když nebude pršet, tak bych se zítra na chvíli možná přidal, ale jenom rekreačně, protože ten Tvůj plán 27 - 28 byl dnes v tom počasí docela hustý.

Kolíkáč, 2009-03-01 12:13:33
Naštěstí bez fraku, motýlku a v přijatelném tempu se odehrála dnešní ranní polabská promenáda. Alánek nakonec na zimáku, vysmátý Astral, kterému se moc líbila moje růžová helma, Bobek na letňáku s novým zapleteným pohonem, zbloudilý Kubajz a nemohla chybět "herečka" ze Všetat alias Orlík Sadská a zpět utekla jako voda v Labi, kecalo se, chvílemi nastupovalo, chvílemi cákalo do ksichtu, ale hlavně převládala elektrizující atmosféra, že závody jsou tu co by dup. Když jsem se odpojil a šněroval si to do svého kutlochu, tak jsem potkal u Koloděj v protisměru Hekrovku, oni vyjížděli a na mě se už pomalu smála 100večka s dnešním, pro mě kosmickým, průměrem přes 26km/hod. Díky za dnešek kucí!

Bobek, 2009-03-01 12:33:24
Mno, ještě že jsem jel dnes na letňáku, jinak bych tu kapelu na zimákách za sebou neutáh... Kola jedou opravdu dobře, tak jsem cestou z Brandýsa zakoupil na oslavu první březnové a remerxové 100vky lahvinku Rulandského bílého Díky kucí

Malina, 2009-03-01 16:53:59
Polabská promenáda se mi zdála nepřiměřeně brzy, tak jsem radši kývnul na 9h Kuřeti, ale bohužel přes noc ochořel, tak jsem operativně ráno rozhodl zkusit "odmostecký balík". Bohužel samá archivní odrůda, takže jsem to do Štěchovic přetrpěl a na Štěchovičáku jsem hned zmizel. Projel jsem část trasy ŠOSu. Za tamní asfalt by se nemuseli stydět ani v oblasti Roubaix. Docela hrůza. Pak už směrem na Jílové, Jesenici a dom. Úkol jezdit více v kopcích splněn. Teplota sice na sjezdy není ještě úplně ideální a navíc na těch zapadlých okreskách bylo plno štěrku. Kdybych věděl, že bude Kuře nemocen, tak jsem jel asi s vámi, tak tedy příště!

Orlik, 2009-03-05 19:01:51
Bobku vydal jsem se po tradiční trase. V Semicích začalo příjemně pršet a tak když jsem byl v Sadské mokrý nechtělo se mi vracet po stejné trase a trochu jsem ten dnešní švih prošpikovaný slušným fičákem s dešťovou polevou protáhl. Pokračoval jsem na Nymburk, odtud směr Lysá, v Kostomlatech to švihám do Stratova, kde jsem uhnul na Milovice. Pak už tradičně Lysá, Sojovice, Hlavna a domů. Se včerejším průměrem se to nedá srovnat, ale vyšlo to na 100 km s průměrem pouhých 27,3 Cestou jsem nepotkal žádného šílence, že by neměli rádi kombinaci vítr a déšť Užijte si všichni víkendové ježdění a od úterý jsem opět připraven dělat někomu závaží na cestách, bohužel pouze odpoledne.

Kolíkáč, 2009-03-07 17:34:17
Též se přidávám k poděkovaní k bezva pokecu na promenádě, Iceman sice na začátku zlobil se svým pícháním, ale duo Gejza, Kubajz statečně počkalo v Zelenči a pak už se stačilo schovat pod Jestřábova křídla a točit a točit. Všichni na současných či bývalých jednicích s blatníky, jediný Mlhoš jel na pravém ocelovém zimákovi z Rokycan, takže v závěru už hrdinně trpěl... Trasa Sadská, Nymburk a papk zpět přes Sojovice, kde jsme řvali Kapře kde jsi

Honzis, 2009-03-08 13:10:18
Dneska solidní let S průměrem 27 to dovalím do čelákovic - pro změnu zase fičí! a pak už to je po větru, Malina přišlápne na 37 a to už teda nehodlám moc dlouho akceptovat. Kolíkáč si svoje ovečky nějak neumí uklidnit Z Nbk zase rychta proti, s Astralem 5min interválek na jistě 250W nebo proč mám nohy jak z olova? V Lysý se odpojím a ono to jde s jihem, takže občas solidní makačka. Do Poříčan se plazím asi 24, ale pak už to jde a doma jsem v klídku na oběd s 106km a průměrem 30,4. Hezké svezeníčko

Astral, 2009-03-08 13:29:47
Začíná jít pomalu do tuhého. Dneska to bylo všecho možné jenom ne poklidné najíždění kilometrů. Asi je to ale dobře, najíždění je sice pěkné, ale při závodech se s ním díra do světa neudělá. Především Malina a Bobek tvrdili muziku a pro důchodce jako jsem já je těžké jezdit s mladými chlapci, kterým testosteron teče i z uší. V Zelenči se sešla krásná účast, všichni přijeli, pouze Alánek zřejmě uvízl někde mezi Prahou a Plzní. A navíc ještě Jestřáb a Bééda z cyklotrénink.com.Balík se udržel pohromadě až do Lysé. Tam však z nějakého neznámého důvodu Malina usoudil, že už ho ta "pomalá" jízda balíku nebaví a začala magořina proti větru. Zbylo nás pouze pět. Astral, Malina, Kapr, Bobek, Bééda. Bobek s Malinou si jeli v družném hovoru proti větru na špici hezky své a já jsem se za nima nadřel jako kůň. Tož tak ... . Pánové děkuji, bylo mi ctí a národním svátkem a doufejme že bude zase nějaké to příště.

Bobek, 2009-03-08 14:06:28
Malina: Díky Jirko za krásný ukázkový trénink. Doufám, že jsi vybral nějakou hezkou kytičku a doma potěšil, já na zahradě nasbíral sněženky (dík za připomínku svátku-si šplhnu) Po opuštění Kapra a Bédy v Brandýse, se to teprv rozjelo do svižného tempa. Až když se rychlost dostala do takových výšek, že jsme nebyli schopni sledovat díry na silnici, ubrali jsme na pouhých 45km/h nu což bylo to po větru (ale už jsem musel poctivě šlapat i v závěsu).Ve stoupání z Toušeně na Mstětice mi však Jirka ukázal malé tajemství, které se skrývá v hloubi jeho duše Doma vysmátej se 130km.

Jestřáb, 2009-03-08 17:15:57
Zmijáku a spol, dneska to byl pro mě švih do polabí na hraně tréninku ZDV. Když jsem viděl zmijovku, kapra, beedu,bobka na leťňácích, tak jsem se šel zašít poslušně dozadu a jel jsem na kukačku. Krásně nás to s Icem a Kolikáčem sfouklo jak svíčky na dortu, když jsme se odpojili a vystoupili z háíku před lysou. Pak už to bylo jen o dojetí proti tomu fičáku. 115 k za 4:10 h, do Nbk avs 31.

Iceman, 2009-03-08 17:53:41
Joj,to byl dnes rachot.Jěště teď děkuji ranní prozřetelnosti,která mi vnukla,abych si letos poprvé přisipal do bidonu malťák .Bez něj bych se asi z polabí vracel vlakem.To co předváděli na špici Malina a spol. bralo dech.Já zbaběle zašit,když na mě přišla řada potáhnout,ihned jsem se klidil dozadu.Díky všem za pochopení ! Narozdíl od Jestřába já do ZDV ani nenakoukl,ještě jsem nesebral odvahu podívat se na dněšní data z tepáku

Kolíkáč, 2009-03-09 08:48:46
Přidám ještě několik šprochů k nedělnímu výklusu. Ráno se scházíme s Icemanem a Jestřábem a valíme to do Koloděj, kde se máme zaháknout za Malinu. Přeji si, aby měl zimáčka, a měli jsme tak aspoň malou naději, že nebude tolik zlobit, ale hned po jeho příjezdu je jasné, že naše okapotované stroje budou pro nás další přítěží oproti jeho vytuněné jednici. Přes Klánovice letíme jako k ohni, naštěstí v háku to jde ustát, Malina ani nemá zájem střídat a navíc nás ještě tlačí vítr, v magnetu před Zelenčí Iceman a Jestřáb stále v poklidu visí za Malinou, narozdíl ode mě, který svěsil nohy. V Zelenči předávka super orange gum Kaprovi a vřelé přivítání po zimě a už je tu rozveselený Astral, nadšený, jak jsme se slezli přesně na čas. Řadíme se do bojového šiku a nakonec je z toho 5 dvojiček, no mazec velikej. Je jasné, že do Sadské to nespadne pod 40km/hod., protože špici okupují vyzrálí borci, my kukačky se jim do práce moc nepleteme a jen šetříme síly na zpáteční cestu proti větru. Rozhodí nás jen malá epizodka s Jestřábovým cvaknutím zadního pláště, ale pak už Bobek, Kapr, Iceman, Jestřáb, Honzis, Astral, Malina, Beeda, Jirka od Jestřába a já letíme k jezeru u Sadské. Pak zpět směrem na Lysou, nabušení boreččci nám nedávají ani chvíli oddechu, všichni si chrochtáme, jak to v tom balíku rychle utíká a my vzadu, jak nemusíme na špici. V Lysé to naštěstí kluci z Jíža stáčí přes vodu zpátky domů, do Klánovic ještě jakž takž držíme bojové sevření a střídáme, pak však se rozložíme do jednotlivců a šněrujeme to v tom uragánu domů. Připadám si jak Němci, když táhli od Stalingradu, vždycky někde na sebe počkáme, ale pak už zase nejsme schopni najít společné tempo, až v závěrečném brdku od Petrovic se navzájem ujišťujeme, že to opravdu dnes stálo za to.

Malina, 2009-03-09 16:37:52
To, že kluci se zimáky pojedou vzadu, to je přece jasný. Šel bych klečet na hrách, kdybych byl zašitý a někdo na zimákovi tahal špici. Snad jsem zase nikoho nenas**l, že jsem jel rychleji, ale měl to v popisu práce celý týden a včerejšek bylo takový menší vyvrcholení. Vlastně Beeda má pravda, jelikož akademický mistrák je na konci dubna a tak jsem musel trochu přišlápnout. Na druhou stranu myslím, že tam nebylo žádný veliký krvení a když, tak to pak bylo proložený nějakou kompenzací. Balík co byl včera a Odmostecký vozembouch, to se nedá srovnávat. Snad sdílíte můj názor, že to byla po dlouhé době zase skupinová cyklistika. A rád bych mezi námi uvítal nový zdroj výkonových špiček a rozjíždění temp. Představuji vám Bobka!Včera mě zvyklal na to, že se od Dřís pojede ještě přes Brandýs do Lázní Toušeň po větru. Tak jsem změnil plán jet na Prosek a v Dřísech jsem se s ním vydal doleva. Co si pamatuji, tak z Brandýsa se jely regulérní CykloVary. Jelo se hrozný tenzní tempo a společnou jízdu jsem skončili vzájemným nastupováním si do táhlého stoupání k Mštěticím. P.S. Podváděl jsem, v jednu chvíli mi tepák sejmul Bobkovu aktuální hodnotu a já věděl, kdy udeřit!

Orlik, 2009-03-11 18:39:53
Třetí den po sobě neustále silný vítr a dešťové přeháňky. Každé ráno přijedu do práce jako vodník, do odpoledne hadry uschnou, ale odpoledne zase navlhnou. Dnes 3 hodiny směr na Teplice po staré silnici, provoz téměř nulový, silová vytrvalost se v tom protivichru trénovala dobře. Byl jsem rád za každé auto, které alespoň na chviličku přetrhlo ten vichr. Z Teplické odbočuji na Roudnici, pak Mělník, kde to konečně také fouká i do zad.

Kapr, 2009-03-12 14:46:06
Dnes ráno jsem na jednici nasadil závodmí kola, ještě bez klubových pláštíků, abych se před sobotou pořádně svezl. Počasí vyšlo, i když pár kapek samozřejmě nemohlo chybět, jako celý tento týden. Včera jsem třikrát chytil přeháňku a v úterý to samé (asi změním jméno ), no a vítr ten je věčný. V Čelákovicích jsem v protisměru zdravil Ježka, nejsem si jist jestli mě poznal. Z Lysé do Podbrah jsem se zavěsil za elitu České cyklistiky Petra Benčíka a cyklokrosaře Václava Ježka, dlouho na to budu vzpomínat. Včera 101 na zimáku, průměr přes 26. Dnes 106 na jednici průměr přes 29, téměř vše v ZDV.

Cancellara, 2009-03-14 17:49:46
Zdravím z jarního soustředení na Mallorce. Je tu krásně, jasná obloha, teplota kolem 20 st. Úplný ráj cyklistů. Potkala jsem tu Igora, tak jsme dali řeč v nedalekých krajinách. Pilně trénuju, ve čtvrtek 2,5 hod, v pátek 4,5 hod a dnes také 4,5 hod. Ještě mě nohy NEBOLÍ :o))) Mějte a pěkně trénujte.

Orlik, 2009-03-15 14:35:35
Je neděle a tak si vyrážím projet trasu, kterou včera absolvovali Kolíkáč s Léňou. Nechávám doma tepák a jedu si na pohodu. Až před Boleslav vítr do zad, pak silný bočák a od Krchleb až domů na férovku trvale proti vichru a v trvalém dešti. Nebýt počasí, tak to byla ideální trasa na vyjetí po včerejším Ještědu. Dnes 99 km za 3:35

Cancellara, 2009-03-15 18:47:28
Tak jsem se zase dnes připekla na jižním sluníčku a potrénovala 5 hodin z toho 3,5 hodiny s cyklistama z KC Brno. Jelo se mi s nima parádně, průměr. rych. 30 km/h. Jsou tu moc hezké cesty a parádní výhledy.

Robin, 2009-03-17 15:53:42
V sobotu byla krásně co? Kdo z vás neseděl na kole? Po domluvě se ráno sjíždím se Šemdou na Zbraslavi, ale na balík nečekáme. Vyrážíme na jednicích stíhat Marhiho, kterej nás dotáhne do Štěchovic a jde trénovat na Řevničák. My zpátky jen ve dvou, ale Šemda je lokomotiva jaxepatří, mě pouští dopředu jen sporadicky, jinak to táhne sám a od kamenolomu to rozfičí až na 40 km/hod - ani nestačim zírat, jen supim za ním. Ježka v protisměru zdravim jentaktak.. Šemdo dík za svezení, jezdí ti to pěkně Neděle se s počáskem už tak nepovedla.. Zrušená vyjížďka na trať PRSu mě ale neodradila sednout znovu na kolo a tak zas k mostu, tentokrát na Smíchov. Po krátké domluvě se připojuji ke čtyřem vosám v čele s Pavlem Chyským, kteří z tradiční trasy uhýbají v Chuchli směr Beroun. Bez blatníků se usazuji na chvostu a tak se vezu až k Unhošti, kde křičím slova díků a po větru šupajdim domů. Když slejzám z kola, začíná pršet..

Cancellara, 2009-03-18 21:08:05
Tak včerejší trénink jsem si 3x užila výšlapem na Randu, jeden takový pěkný kopec tady ve středu ostrova. Nakonec byl z toho 5, 5 hod trénink. A dnes jsem si projela část hor - výšlap na Sollér, jo to byla paráda, nádherné výhledy - nakonec z toho byl 6 hod trénink na samotku, ale jelo se suprově, počasí je tu stále nadhérné, jasno a sluníčko praží, zdravím do Prahy.

Cancellara, 2009-03-19 21:27:07
Zdraví vás ještě jednou Magorka z Mallorky. Tak dnes to byl parádní švih 6,5 hodinový. Jela jsem s triatlonistou Tomášem Slavatou a ještě s dvouma cyklistama do hor. Dojeli jsme na úžasné výhledy na jezera na Puig Major. Celkem 31 km jen do kopců, byl to pěkný trénink. Doufám, že se v Čechách počasí umoudří a že vám přivezu trošku sluníčka.

Léňa, 2009-03-20 20:44:19
Ráno bylo krásně. Nabral jsem Kuřete, kterému to na letňáku ujíždělo a hned v prvním kopečku mě dostal nad ANP. Na Budějovické jsme nabrali Kubajze a hurá směr Všenory. Jelo se krásně, na Cukráku jsem na posleních 500m polechtal Kuřete , na kterém je zase vidět radost z jízdy. Na Řevničák, který jsme měli v plánu nakonec nedošlo, ale Karlík byl taky hezký. Pak přes Kuchař a Třebotov nazpátek do Prahy. Kluci děkuji bylo to fajn, jen mi nedesla snídaně a 3hod bez gáblíku mi na konci neudělalo dobře a ještě teď mi je divně. Doma příjemných 91km

Účastníci:

Reportáže od účastníků:
  • LéňaLet s Icem a Kolíkem
  • OrlikTrochu pohybu v zimním období

Zpět na výpis akcí

Fotogalerie:

Zobrazit náhledy fotografií
Fotografie

Předchozí fotografie

Nativní rozměry: 640x480 pixelů, Zobrazené rozměry: 640x480 pixelů
Název fotografie: 1.jpg

Další fotografie

STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT