Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: UAC - Klikovy vrchy  (ID: 359)

Ostatní témata
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-09-20 12:18:30
Díky za poutavé počtení všem věrným dopisovatelům Jel jsem to v duchu s vámi!
Radime užívej nového stroje a Di2!
Autor: Kolbaba Datum: 2023-09-19 11:30:23
Díky, to máme radost.
Fotky: https://cfc-kladno.cz/klikovy_vrchy.php?nazev_stranky=foto#obsah
Autor: Strejda Datum: 2023-09-18 15:18:40
Moc pěkný to bylo. Musím vysekat vekou poklonu Kolbabovské rodině, takhle dobře už jsem se dlouho neužil.
Autor: Kolíkáč Datum: 2023-09-17 11:53:13
Myslím na orange bojovníky, tenhle závod je pohadka!
Rok 2022
Autor: Kolbaba Datum: 2022-09-21 22:46:04
Jé, Rampušák, to si vzpomínám. Ale kdo je ten mladý chlapec vpravo ?
Autor: Technik Datum: 2022-09-21 14:39:40
Kolíkáč za to nemůže... Hnal jsem ho domu já...
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-21 09:15:57
Vy dva můžete komentovat až do aleluja Stejně jako na Rampusakovi 2005
Autor: Vyhup Datum: 2022-09-20 22:00:53
Nebyl záměr až takto srovnávat. Asi byla nadsázka nepatřičně pochopena. Možná jsem ji i nekvalitně formuloval. Raději se oprostím komentářů, nejspíš stárnu a bude se snažit. hledět si svěho
Autor: Kolbaba Datum: 2022-09-20 16:52:16
Tedy pane Vyhupe, tohle srovnání si pan prezident Kolíkáč přeci jen nezaslouží.
Autor: Vyhup Datum: 2022-09-20 10:22:32
Kolíkáči, doktor to jistě vezme v dobrém. Nakonec, v dnešní éře prezidentství?...je to běžné!
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-20 08:46:10
Kolbabo, snad mi nechceš naznačit, že tady někdo chybí ... to jsem teda wůl. Netušil jsem, že budete vyhlašovat UAC zvlášť ... omluva a velké poděkování za všechno, co pro nás tak skvěle děláte!
Autor: Kolbaba Datum: 2022-09-19 21:24:32
Pár fotek z neděle.
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-19 13:19:32
Vít Novák
Celý týden slibovali naprosto strašnou předpověď. V pátek ji vyšperkovali zprávami o prvním sněhu na horách. Naštěstí se to nevyplnilo. Zima byla, ale nepršelo. V prvním balíku nás moc nestartovalo. Z Brejlu se nijak neblblo a celkově se až pod Městečko jelo volněji než vloni za zaváděcím autem. Sjezd jsem odjel z druhé figury za Tomášem Kotrlíkem. Dole už to bylo hodně natáhlé a Tomáš hned od spodu nasadil solidní tempo. Dost mě to bolelo, ale nechtěl jsem to pustit. Těsně před koncem prudké části nastoupil Venca Nežerka a ve 2 nám ujeli. Před Panošákem jsme je ale na větru dojeli. V tu chvíli nás bylo 7. Za Slabcema to Venca zas zkusil, ale nic to nepřineslo. Do Týřovic jsme se stočili po větru a parádně to letělo. Skryje se začly rozvážně, ale za vesnicí ostře zaútočil zase Vašek. Nikdo s ním nevydržel a brzy si najel výrazný náskok. Zbytek kopce jsme nějak rozumně točili. V závěru přišel silný nástup, který jsem vůbec nechytnul. Dojel jsem si to tempově ještě před vrcholem, ale získal jsem tam nepříjemný pocit, že jsem ze skupiny nejslabší. Až na Leontýnu se jelo hodně zostra a vůbec mi to nechutnalo. Snažil jsem se střídat, ale někteří ty špice zvládali poctivějš. Ve Zbečně pod kopcem odskočil Tomáš Gdula a celý kopec se držel kousek před námi. Píska jsem si hodně vytrpěl. Vydržel jsem první ostrou část. Po zmírnění se ale tolik nezvolnilo a furt jsem byl v červených číslech. Od učiliště se začlo nastupovat. První nástup jsem si dojel. Druhý mě dost odpojil a na horizontu jsem byl za skupinou. Ještě jsem to hecnul a doskočil se. Jenže foukal bočák a skupina hodně valila, aby dojela Tomáše Gdulu. Najednou jsem se zlomil a skoro se zastavil. Koukám na tachometr a tam 15 km/hod. Minula mě doprovodná auta a bylo vidět, že se diví, co se to děje. Náskok na ostatní jsme měli výrazný, takže se nebylo třeba bát, že mě někdo sjede. Po chvíli jsem se trochu srovnal a zkusil jsem se to ještě nějak důstojně došmrdlat do cíle. To se celkem povedlo- ztratil jsem lehce přes minutu. Takovéhle odpadnutí v poslední chvíli po všech kopcích ale dost mrzí. Vydržet ve skupině a dojet třeba 5., jsem spokojený. Takhle jsem si trochu tu celodenní dřinu pokazil. Objektivně vzato ale myslím, že asi kluci byli o kousek silnější. Do kopců jsem byl rád, že visím a neměl jsem nejmenší pomyšlení na nějaký útok. To vloni jsem se až do Písků cítil lépe. Pořadatelsky dobré. Nikomu se nic nestalo a technika šlapala. Za to jsem moc rád.

Václav Nežerka
Parádní závod, počasí ok, od Skryjí v úniku na samotku, do té doby jen pár kratších nástupů. V cíli docela hotovej

Jan Jonášek - zima, vítr, jen ten sníh nebyl, Dalibor Hurikán by měl radost
Po nemoci to ušlo, škoda syndromu posledního kopce, kdy jsem vypadnul ze skupiny. Předjeli mě (nás) lidi, co se za celou dobu neukázali na špici a jen se za námi vezli.

Karel Vlk
Pralo se to ve mně, jestli tenhle závod zkusit, nepříznivej profil pro moji přípravu, ale intenzitu potřebuju a není to daleko. Dopředu přemýšlím, když bude lejt - nejedu, ale ani kapka, jenom ledovej zápaďák to kazí. První stoupání na 11.km, hlava mi zastavuje nohy a roztočí mi je, až když první skupina odjede. Střídáme se ve 3-5 lidech, někoho dojedeme a někoho zase urveme. Tréninkově zapínám motory na těch pár rovinách a v brdcích se snažím uviset. Do cíle nastupuju a napodruhé se mi to povede. O výsledek dnes tolik nešlo, jsem spokojenej s výkonem, z nohou jsem vyždímal celkem slušnej výkon. Děti v Plzni taky celkem slušně zaběhaly

Honza Kadaně
Po včerejší Pražské 50 tragické a zoufalé nohy, hned na začátku prvního kopce mně balík ujel, poté už jsem v 15člené skupině to nějak odjel(klasika 15 lidí, střídali jsme čtyři: poslední kopec a ujede mně skupina lidí který jsme celý závod neviděl na špici)
Autor: Kolbaba Datum: 2022-09-18 22:58:12
Blahopřeji k medaili, pane Kolíkáč. Chtěl jsem ji předat sám, ale to by nemohl na bednu Víťa.
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-18 17:05:39
Tohle se prostě nedá vynechat i kdyby sněžilo. Rosničky se ale smilovaly a vodu si nechaly nahoře, takže nakonec paráda. Pozdravit se s naším Lacem, Fousáčem, Strejdou, jak kdyby se nic za těch 20 let nezměnilo Na Alžbětu si to kontrolovat zepředu, naštěstí se nejede. Stejně tak proti větru v závětří je to snadné. Pak ale ostrá levá a letíme po větru vstříc ikonickému sítu Městečko-Buková. S Technikem jsme v lajně v TOP10, která najíždí do klikatého sjezdu, ostrá pravá, přeletět přejezd a jde se na to. Tak začátek podle představ, tady žádné výmluvy nejsou na pořadu dne. A do půlky kopce žije i naděje, že bych mohl zůstat s vrchařskými esy. Bohužel pro mě, ale vepředu nastupuje dvojička, která odjíždí a všichni zvedají zadky. Konečná vystupovat. Watty přes 350, ale tohle prostě nestačí. V dáli pak ještě vidím Technika, že ho také vysypali, jede ve 3 lidech, pak grupa 4 lidí. To bych měl doskočit! Už se to rovná, ale je to furt mírný nekonečný magnet. Narvat tam velkou a živit naději v nástupu. Pak se zbaběle otočit a vidět početnou grupu přes celou silnici. Takhle se nebojuje...zpětně vím, že jsem to měl i za cenu poblití zkusit... V hlavě se to mele, a nakonec vítězí myšlenka na poklidnější jízdu. Takže se napít, vyklepat nohy a nechat se vláčet asi v 15 lidech, kde moc střídání nefunguje. Ale nešpačkuju, vím, že jsem měl jet o skupinu vepředu, jak zní stará pravda... Ještě za Skryjemi nám hlásí 1 minutu na skupinu před námi, ale nějak není vůle, aby všichni točili, navíc, když jsme všichni z jiných týmu. Jak vzpomínám na team parťáka Luka! Rozhoduje tedy poslední kopec ze Zbečna, kde odjíždíme v 7 lidech. Indián, Jirka Halamka, Venca Cafourek, Milan Miller, Mira Živný ... no bude to těžké ve spurtu, vítr z boku, tady se ukáže, kdo na to má nohy a nebo nejvíce pošetřil ... V mém podání tradiční tragédie, většina mě přežehlila, tak si jen hřát, že v kategorii UAC nad 50 let beru stříbro za Pepou Vejvodou a jinak celkově nad 50 zase bramboru A hlavně, že víkendový etapák plný vzpomínek se zase povedl a překvapivě i suchou nohou! u akce výsledky a flyby
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-17 15:35:13
Zítra ikona! Domluvíme se na odvozu? Počasí vylepšují, jak se da
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-13 12:15:16
Klikáče! Tolik vzpomínek. A letos 36. ročník - 18.9.2022. Kladno se o svůj závodní klenot stále skvěle stará, podpořme je svoji účastí a ušetřeme jim práci při prezenci - prihlaska.
Rok 2021
Autor: Kolíkáč Datum: 2021-09-24 11:38:31
Další nálož fotek u akce Pantáta nic nepíše, ale prý si to skvěle užil v parádní grupě!
Autor: Kolíkáč Datum: 2021-09-21 09:01:21
Bylo to velký! Vyzobany fotky u akce a reporty ze Stravy:

Jonáš
Na startu je celkem slušná kosa, ale neprší, místy mokro. Do Městečka se jede za autem, následně se startuje hned do kopce, kde se formuje první grupa. Zůstane tu kolem 15 lidí. Na zhruba 15. km mám najednou na špici 10 m mezeru, tak za to beru. Dojíždí mě Jára Hradecký, Adam Seeman a Néža. Jinak už nikdo. Michal je nějaký chorý, Církva (Kreuziger) a Kopelent (Favorit) se nepřidávají. Rozjíždíme slušnou kaši. V kopci ztrácíme Jardu a pokračujeme ve třech. Ve šlapavém sjezdu pak i Adama a čeká nás s Vencou zhruba 50 km ve dvou. Pěkně se střídáme, Venca uplatňuje znalost tratě, vychází to a soupeře vidíme až v cíli :). Venca prodlužuje svoji neporazitelnost na Klikáčích asi na 15 let :D Konec vypouštíme, jinak to bylo od ostrého startu cca 1h 40m na avg 325 w.

Michal Kollert
Pro me osobne takovy trochu bizarni zavodni zazitek, ktery jsem si zpusobil sam. Zdravotne to je od patku slabsi, vcera jsem vicemene prolezel den a bylo to tak 50/50 pocitove zda dnes rano prijedu na zavod. Rano celkem dobry, tak abych nemel vycitky, ze jsem to nezkusil, tak jsem vyrazil. Citim, ze forma je porad skvela. Prvni bizár hned pri rozjeti, vyjeli jsme s Vladou kecacim tempem omrknout cil zavodu a po par minutach jizdy mi zacina najizdet krec do praveho hyzdoveho svalu. Sval se stahuje vic a vic i pri lehkem slapani a musim nekolikrat zastavovat a intenzivne sval protahovat a uvolnovat. Stale se to opakuje a me zacina znervoznovat, zda zvladnu delsi neutralni start. Po startu zavodu dalsi bizarek… najizdim dopredu, mackam brzdy (nelze predjet vuz reditele zavodu) a snazim se slapat vyssi intenzitou a vysokou kadenci. Tento typ krece se mi naposledy stal pred 3 lety po nachlazeni, mam s tim uz bohuzel zkusenosti a vim, ze obcas me zachranilo vysoke tempo na urovni thresholdu ci vyssim, pri kterem paradoxne krec prestane gradovat a je klid. Vzdy je to spojene s nemoci, coz je pro me bohuzel blba informace…Funguje to! Na slavnostnaku balit nemusim. Najizdime okamzite po ostrem startu do solidniho stoupani Mestecko-Bukova. Jedeme solidne, ale nic extra. Nohy jsou ok a cisla vidim jsou tam, kde bych mel jet celkem s nadhledem. Bohuzel prichazi nevolnost a motacka hlavy, coz se stupnuje. Kdyz vyjedeme nahoru citim, ze je mi totalne blbe.
A z toho plyne i urcity pocit nechuti zavodit nekde nahrane. Pocitove takove znasilnovani vlastniho tela. Rozhoduji se tedy prestat aktivne zavodit a pouze se vest v hlavni skupince a v pripade nevolnosti a problemu si vystoupit a dojed v klidu. Brzy odjizdi dvojice nejsilnejsich borcu: Neza a Johny z Lawi. Citim trosku svrbeni v nohach, kdyz vidim jak jedou kousek pred nasi hlavni skupinkou, ale pak si reknu, ze se budu drzet planu, ze svuj duvod to ma a ze bych mohl litovat. Jet ve trech fullgas od prvni tretiny zavodu by mohl byt pro me ted posledni hrebicek do zdravotni rakve, ze ktere chci spis co nejrychleji vystoupit nez se v ni zavrit na dyl. Nakonec se mi jede celkem fajn a tempo hlavni skupinky me moc netrapi a neni mi uz hur. Pak je mi ale blby se poustet do spurtu, stridal jsem min, tak dojizdim na poslednim miste nasi skupinky a nakonec jsem celkem rad, ze jsem se jakz takz dustojne vyporadal s prekazkami, ktere prede me dalo vlastni telo. Nakonec pocitove spis zavod sam ze sebou nez se souperi. Nastesti se mi neco podobneho stalo letos poprve a verim, ze bude vse fajn a priste se budu moct myslenkove soustredit na to, kdy zahajit ofenzivu a jak porazit soupere nez jak zvladnout sve vlastni telo

Vít Novák
Z pořadatelského hlediska mě ranní počasí (10 stupňů a mrholení) dost štvalo. Byl jsem ale přesvědčený, že se mi v tom pojede dobře. Zvlášť když jsem poslední dobou cítil docela formu. Bohužel nestalo se. Kvůli rozkopanému sjezdu do Městečka jsme to odmávli až pod kopcem. Jak se vjelo do lesa, začlo hodně ostré tempo. Byl jsem dost na limitu, ale nerupnul jsem. První kopce mi nikdy nesedí, takže jsem to bral jako úspěch. Nahoře nás zbylo asi 15. Po pár kilometrech to Jonáš s Vencou roznastupovali a frnkli ještě s jedním juniorem. Ten jim ještě před Skryjema odpadnul, takže jsem byl naráz ve hře o 3.flek. Skryje jsem se cítil výborně a vylítli jsme je ani nevím jak. Tady už jsem si přišel, že jsem ze skupiny výkonostně alespoň v půlce. Brdky kolem Broum taky v klidu. Před Leontýnou jsem si původně představoval, že bych mohl zkusit překvapit nástupem, ale nějak to nešlo. Trochu možná už předzvěst Písků. Tam jsem se trápil hned od začátku a nakonec rupnul ještě v tom prudkém úseku. Přišlo mi, že nejsem nijak zadýchaný ani unavený. Nohy nebolely. Tepy hrozně nízko (ještě níž než v ostatních kopcích). Jen prostě nešlo přidat. Možná jsem se měl nasrat a vyhecovat. Teďka od klávesnice se mi nalívá adrenalin jen na to pomyslím. Jenže na trati to nešlo. Do cíle jsem se snažil držet nějaké tempo, ale na tom větru naskočila ztráta na 2 a půl minuty. Ze zadu mě nikdo nesjel, ale 13. místo je vzhledem k očekávání málo. Škoda. Nevím, co bylo špatně. Nicméně pořadatelsky se závod vydařil. S ohledem na počasí jsme neměli špatnou účast. Nikomu se (snad) nic nestalo, technika zafungovala a ani o žádném jiném průšvihu nevím. .To bylo dneska hlavní, takže to převažuje rozpačitý dojem z výkonu.

Jan Jonášek
Cíl splněn (jen objet virozce). Navíc zlepšení proti loňsku a mohlo to být i lepší... Kdybych počítal s tím, že budu závodit. Škoda překvapivé křeče v posledním kopci, díky které jsem vypadl z hezké skupiny, kde se mi jelo dobře a občas jsem i pěkně tahal. Ale kdo by to byl řekl, že mi bude chybět sůl, když posledních 5 nocí propotím pokaždé 4 trička. Mental error. Ale i tak!

Jaroslav Rendl
Nahoře na Bukové jsme ujeli v 9. lidech. Pěkně jsme točili a už nás nikdo nedocvaknul. U odbočky před Slabci lehnul Pepa Vejvoda, tak už jen v osmi. Ale co jméno, to pojem, takže jsem byl rád v takové společnosti takových borců. Až ve druhé polovině posledního stoupání ze Zbečna, za Písky se nastoupilo a už jsem nějak neměl sil si to docvaknout. Potom až do cíle na samotku, ale v časovkářském tempu , aby mi nedojel Přemek. Byl to parádní závod, jen ta hrozná zima to trochu pokazila. Snad to neodseru.
Autor: Kolíkáč Datum: 2021-09-16 15:27:17
Bude to velký! Klikáče! Tolik vzpomínek! Letos nová trať a boj u UAC pódium v týmech! Dorazte všichni orange, co máte kolo a nohy!

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
43 Kalendář akcí   247 2024-04-17 23:31:53 - Luke Kolíkáč NE
509 Rytířov Akce 362 2024-04-17 07:24:39 - Kolíkáč Kolíkáč NE
376 Koloděje Akce 2504 2024-04-13 16:20:42 - Luke Kolíkáč NE
320 Peklo severu Akce 8 2024-04-12 23:00:13 - Vláďa Strejda NE
405 Praha-Doksy Akce 855 2024-04-11 15:29:57 - Kolíkáč Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2859 2024-04-11 12:06:24 - Kolíkáč Soused ANO
623 L´Etape CZ by TdF Akce 31 2024-04-11 07:03:25 - Kapr Kolíkáč NE
384 Trénujeme na jaře Akce 2142 2024-04-09 22:52:17 - Sukes Kolíkáč NE
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1807 2024-04-08 23:28:21 - Nick Quit NE
457 Sázavák Akce 352 2024-04-07 22:43:49 - Radim Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   648 2024-03-31 20:42:10 - Kolíkáč Léňa NE
140 Velikonoční jízda Praha-Doksy-Praha Akce 25 2024-03-29 16:41:06 - Čespa Kolíkáč NE
190 ELM - Extraliga Masters   754 2024-03-28 16:12:43 - Javi Kolíkáč NE
575 Trosky Akce 165 2024-03-09 19:55:11 - Kolíkáč Kolíkáč NE
502 Akce a závody v cizině   180 2024-03-08 09:02:52 - Kolíkáč Canadien NE
556 Ústí nad Labem Akce 283 2024-03-03 18:32:20 - Čespa Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   703 2024-02-29 20:00:05 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
403 Sudety Tour Akce 437 2024-02-27 08:42:44 - vt TinkTink NE
612 Lukov Akce 136 2024-02-24 19:34:18 - Sukes Turista NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2024-02-22 16:59:27 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
618 Kamenné Mosty Akce 40 2024-02-18 18:09:15 - Orlik Luke NE
616 Nový Bydžov Akce 142 2024-02-18 16:35:03 - Čespa Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT