Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Za jazykovými skvosty  (ID: 530)

Ostatní témata
Autor: Kapr Datum: 2018-03-17 13:51:24
Trilogie obrazem
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-03-17 10:18:09
Patecni sauna s manzelkou, dynamicky ceremonial, 3 kolo a k tomu megahit "The Final Countdown". Telo v jednom ohni, v hlave wobjizdeci trilogie a slzy na krajicku. Dalsi konec zimniho vyletovani. Vzpominka jedna za druhou, bylo to zase skvele, dekuji vsem, za kterymi jsem mel moznost jet v haku! Letos premierove pro me Stred ČR, nejnizsi misto ČR a Pardubice. Bez Vas by to byly jen sny, takhle jsem si to pokazde moc a moc uzival!
Ty prave slzy pak prisly po precteni tohoto vlakna ... diky kluci za dojemna slova! Special thanks Kaprovi, ktery je stale nezlomnym tahounem a oranzovou stalici!
Autor: Turista Datum: 2018-03-16 22:15:15
Kapriku Kolikaci, jeste jednou poklona pred vasimy vykony. Jste jak dve stalice ktere tahnou tu oranzovou karu porad vpred. Svest se za pekneho pocas na Skvostyi to jde samo ale strihnout si v desti Rytirov a nevynechat za ty roky ani jednu z vyjizdek at se deje cokoli, tomu se rika oddanost cyklistice a osobni disciplina. Ja si vyzobavam jen to co se mi libi a bavi, a vedet ze nekdo ten vlak vzdycky vypravi, a ja si jen naskocim je skvely pocit. Zimni-jarni najizdeci obdobi je pro mmne asi ta nejhezci cast roku, a vim ze vy tam v tom baliku vzdycky nekde budete, diky.
Autor: Kapr Datum: 2018-03-16 18:03:56
2010 to začalo. Kolíkáč oživil vzpomínky na rok 2006 s legendou Vyhupem a nalákal mě do cyklistického ráje jazykových skvostů zapomenutých vesniček...byl to nezapomenutelný výlet a zrodila se tradice. V roce 2012 Kolíkáč znovu oživil vzpomínky, tentokrát na dětství, na tábor na konci světa v Rytířově a že prý si chce splnit sen, ještě jednou se tam podívat. Tradice se rozrostla na dvojboj, opět neskutečná pecka. V roce 2014 mě Kolíkáč konečně přemluvil realizovat další sen, projet se na kole po nedostavěném a zakázaném mostu na Želivce, který končí uprostřed přehrady. To už byla skutečná perla, pro mě královská etapa. Zrodila se ojedinělá trilogie celodenních vyjížděk během šesti dnů. Od roku 2010 jsme s bráchou nechyběli ani jednou, vedle nás se vystřídala spousta ŠLAPEK i NEšlapek. Zažili jsme všechny možné i nemožné rozmary počasí a potvrdili si, že oranžový duch přežije vše. Od roku 2014 se pro mě stal tento trojboj vyvrcholením zimních výletů po naší úžasné krajině...Kolíkáči děkuji...
P.S. Letos to byl s největší pravděpodobností můj poslední trojboj...
Autor: Turista Datum: 2018-03-15 20:51:03
Mne to dnes uplne nesedlo, jeste vcera vecer jsom premyslel jak to protahnout ale nakonec jsem byl rad ze nas to fouklo domu. Dve legendy s HonzouB, neunavne krizujici Ceskou zem, smekam pred vasimy vykony. Bonzovy jdou paradne kopce, rozenej vrchar. Pistachio na navsteve v nasem kraji tvrdil muziku.
Poco vyslo, svela parta, asfalty misty jak stul, co vic si prat, snad jen ty lepsi nohy.
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-03-15 14:34:49
Jsem rozstrilenej jak cednik, Bonzo, Turista a Pistachio mě paradne zdemolovali v kopcich . Bejci mate neskutecnou fazonu a to nemluvim o HonzoviB, ktery si to praskl na zimakovi. Kapr si to uzival, protoze vi, ze az mu pripnou cislo, tak se mu do nohou naleje min. o 222 Wattu vice Letosni Skvosty byly zase vypecene, ta trasa je rok od roku lepsi a lepsi a to hlavne diky novym skvelym asfaltum! Pocasi chladne, ale slunickove a hlavne nazpet vitr do plachet!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-03-15 06:46:51
Ctvrtek 15.03.2018:
7:30h. - kruhak Jiznak - Iceman, Kolikac, Turista (v doliku smer Kreslice), HonzaB,
8:15h. - kruhak Mukarov - Kapr, Bonzo, Pistachio
Autor: Orlik Datum: 2018-03-14 17:28:11
Tak to se tam někde v kraji potkáme. Jedu trochu později, to už budete na zpáteční cestě. Pohodová samotka v tempu jak říkával pan Malina, "bába s nůší"
Rok 2017
Autor: Dreamer Datum: 2017-03-17 20:29:23
krasny report Malino, ani tam clovek nemusel byt, ale diky tobe si to jde zive predstavit!
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-17 06:56:52
Ty sepsane plky povysuji ty nase vylety o pekny kousek vyse! Je to krasny sanon vzpominek Diky dopisovatelum!
Autor: Camrda Datum: 2017-03-16 22:02:33
Přijde mi to pořád tak nějak švih od švihu těžší. Štětí jsem na biku protrpěl, Peruc byla hotové peklo, Ústí mě totálně vyždímalo a v Mělníku si myslel, že nedojedu.
Za dnešní intenzitky jsem začal platit hned ve Zbraslavicích, a i když mě Mirek přemlouval k delším špicím, snažil jsem se tetelit někde vzadu, za našimi legendami a pozorovat ten chybějící obraz Slovanské epopeje. Byla to nádhera.
Na začátku, v kopcích, jsem se to snažil udělat Jirkovi pěkný, aby ho to bavilo, ale pokaždý mě vždycky nahoře málem vobložil ještě Kolíkáč a já trpěl jak zvíře. Jinak vejlet samozřejmě super, společnost vybraná, takže to za ten jeden dovči určitě stálo ! Díky všem za moje první jazykový skvosty!
Autor: Turista Datum: 2017-03-16 21:01:23
Pusky bouchali, kulky svisteli, koule to melo. Kdyz jme vyrazily z Kolodej, tak jsem myslel ze se vecera nedoziju, mladi a nadejini tahli jak kone, ale jak den sel tak se to nejak usadilo. Kolikacovy uz neverim ani slovo, skuhra, odvadi pozornost a pak exceluje a janci na kopcich. Vnadna slecna Malorka se na nas prisla podivat, prvni jarni polibeni nam dala. Bobkotrasa na zpet prekvapila, krasna. Diky borci, Bylo to kvalitni, nejak si na tu profesionalni cyklistiku zacinam zvykat, kam se jede zitra? Dulezita informace na zaver, u mne 41 v predu, 1295 v zadu, kdo vydrzel pocitat do konce?
Autor: Kapr Datum: 2017-03-16 19:56:46
Co napsat, další klasika, další pecka...myslel jsem, že už to nejde dál posouvat, omyl vždycky to jde. Před týdnem jsme to s bráchou málem odpískali, že Mosty a Skvosty ve dvou asi nezvládnem, a dneska...vždycky to byl výlet, letos se klasika za krásnými jmény našich vesniček, okořeněná Mladými puškami změnila v závod...mazáci Malina s Camrdou řádili v každém kopci, nástup střídal nástup na každém horizontu...veterán Kolíkáč s nimi do dvou třetin držel krok...Turista zabíjel svým smrtícím strojovým tempem...s Pistachiem jsme si jeli svoje, s tím že na nás vždy počkají a Matulic, zkušenej závoďák na bajku, vše s přehledem a úsměvem jistil zezadu...Pánové velké díky všem za neskutečné zážitky
Autor: Pistachio Datum: 2017-03-16 19:10:59
Skvosty byly skvostné!! Jen tady je možné projet Blátem a mít čisté kolo nebo prohlídnout si Košice bez jízdenky na Pendolino. Luxusní počasí, vybraná společnost, parádní trasa. Chlapáci díky!!!
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-16 16:23:03
Šlupka všech šlupek! Kdo vi, mozna u me nej akce roku! Konecne lehke hadriky na sebe a do kopcu to zkusit na plny plyn. Jak opojne, aspon chvili dychat stejny vzduch s Mladymi puskami. A pak pres mlhu pred ocima pozorovat jiz z dali jejich skadleni o premie... Bejci dnes to bylo fakt bezchybny, prava reklama na cyklistiku, diky moc!
Autor: Turista Datum: 2017-03-15 20:44:31
Tak rano na krizovatce.
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-15 20:17:25
Tabak bude neboj ... nafoukly nohy zatim nesplaskly
Autor: Turista Datum: 2017-03-15 20:10:49
Pane Lorenc, ujedu to? Posledni naboj zadunel nekde u Koberovic. Dal uz jen slepejma, proti kulometu K+J, to bude zas marnej boj.
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-15 19:43:57
Ctvrtek 16.3.2017 - Za jazykovymi skvosty (Zdebuzeves, Krasoňovice, Pivnisko, Polipsy, Košice), letnaky s sebou.
8:15 - kruhak Jiznak - Kolikac, Pistachio ...
8:45 - Kolodeje - Malina, Kapr, Camrda ...
Autor: Camrda Datum: 2017-03-15 18:52:01
Nam je jedno, kde travis noci, chteli jsme s Tebou bejt zejtra pres den
Autor: HonzaB Datum: 2017-03-15 17:31:04
Hosi, omlouvam se. Posledni dve noci sem stravil na hajzlu. Uz sem z nejhorsiho venku, ale na rachotu v posazavi s duama K+K a K+J se necejtim.
Autor: Pája Datum: 2017-03-15 15:16:39
Kocoure, vezmi plavky. Dovolenou už máme, tak si koupíme permici na týden do Laa.
Doufám, že tyhle chlupatý nohy jsou to nejhorší co nás tam může potkat, tyhle obojetiny nejsou nic pro mě.
Autor: VSid Datum: 2017-03-15 15:06:08
Kocoure, taky mě to fascinuje, a to mám jen jedno dítě. Při představě, že bych měl další, na mě jdou mrákoty. A tak zatím nostalgicky vzpomínám, naposledy včera nad mapou u Zdebuzevsi
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-15 13:41:03
Presne, prestante v praci socialne psat a prijedte zazit totalni cyklistiku! S brachou makame po vecerech a nocich, nic neni zadarmo, jak by se mohlo zdat ...
Jeden vůdce jiz na sobe zamakal!
Autor: Malina Datum: 2017-03-15 12:57:38
Kocoure rád Tě vezmu do Znojma! Vem si zítra dovolenou a zítra pojď sbírat brouky s námi!
Autor: Barbánek Datum: 2017-03-15 11:50:39
Kocoure: koukni ke mě do statistik a budeš v klidu
Autor: Kocour Datum: 2017-03-15 11:12:27
Kuwa, to nepracujete? Kdo má na Vás vydělávat chásko!
Asi se odhlásím ze skupiny na WA a přidám si nějakej blok na stránky VŠ.
Furt mi pípají ty Vaše euforický výstřiky, těšení, KOMy, kila, dvoukila, tříkila a 72kilo Kolíkáče...
Mám z toho depresi (né z té váhy), doma neudržím zbíječku v ruce, skříňky šroubuju špatně a malířská štětka je pro mě sprosté slovo a taky se nějak nekamarádím s prací v práci. Co Ti je, ptají se (nejezdím kurwa!)
I ten Míra si už po 1000km na běžkách, 600 naběhanejch a 40 naplavanejch drandí do práce a z práce a těší se na full ironamana v Otrokovicích
Pak večer Kolíkáč vyřvává po baráku a po 3-8 pivech jak si povodí tygra a nastoupí Turistovi.
Já neseděl na kole skoro 3 neděle a do soustředění se to nezlepší. Vlastně ani nevím, jestli někdo jako Kocour, co má najeto od října 2016 asi 15h na kole může vůbec prosit tygra Malinu o svoz do Znojma ... (emotikon "zmatený")
Ale počkejte jestli vypuknu, to bude mazec.
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-15 11:12:04
Jasny, zda se, ze to budou nej Skvosty v historii. Verim, ze jeste pojedeme pod dohledem antivirove ochrany a borcem co umi za den 1560x prehodit vzadu a dalsimi prekvapenimi ...
Autor: Camrda Datum: 2017-03-15 11:07:34
Díky, ale musím ještě ráno hodit děcka do školky a nerad bych všechny patrony vystřílel už v Dubči, když vás nebudu stíhat...
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-15 11:05:17
Holte kopyta! Otec Fura dnes sekeru do ruky a hura na spalky!
Autor: Kapr Datum: 2017-03-15 11:01:54
V roce 2014 jsme z Kolodějský boudy odjížděli v 7:30, ale co všechno bychom pro Mladé pušky neudělali
Autor: Malina Datum: 2017-03-15 10:48:36
Pro mě za mě, jasně pavoučku! Ale myslím, že legendy to doma v helmách až do 8 nebudou chtít vydržet.
Autor: Camrda Datum: 2017-03-15 10:36:03
Víte co se stane, když podráždíte tygra ku*dím tempem už na Skalce? Převoz chybějícího obrazu Slovanské epopeje se nezdaří a bude na cucky už v Říčanech.

Posunuli byste sraz v Kolodějích třeba na 8:40?
Autor: Malina Datum: 2017-03-15 07:18:42
Vcera jsem potkal Karlika oranzoveho. Karlik ze stredohori.Premysli dost o tom, ze si ve ctvrtek prijede smlsnout na nejakem cervovi!
Autor: Bobek Datum: 2017-03-13 21:56:53
Si třeba založte nový vlákno: Soustředění před soustředěním.... ať to nepíšete na tři potažmo čtyři strany
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-03-13 19:42:36
Volame vsechny brouky, predevsim oranzove karliky, vylezte z der a prijedte poskadlit rohace malinoveho ve stoupani na Vodslivy, Zdebuzeves, Polipsy, Zbraslavice!! uaaaa
Autor: Malina Datum: 2017-03-13 14:43:41
Víte co vznikne, pokud spojíte portrét v nadživotní velikosti Legendy Kapra a portrét v nadživotní velikosti Legendy Kolíkáče?
Chybějící obraz do Slovanské epopeje.

Víkend bez roháčů byl nějakej divnej. Tak ve čtvrtek čauky mňauky!
Rok 2016
Autor: Orlik Datum: 2016-03-15 12:19:49
Dovolená nahlášena, těšení na první letošní výlet a zase nic. Nezbývá než zrušit volno a jít pracovat.
Autor: Kapr Datum: 2016-03-15 07:03:04
Letos je akce z mnoha důvodů zrušena...stejně jako v letech 2007, 2008, 2009
Autor: Lemond Datum: 2016-03-09 21:44:43
Se koukněte raději sem
Rok 2015
Autor: Kolíkáč Datum: 2015-03-25 13:19:14
Par radku u akce aneb Polipsy svoje Pivnisko!
Autor: Jonatán Datum: 2015-03-19 19:52:08
Tak se opět potvrdil to, že Posázaví je nejvíc :) Byla to paráda, počasí i společnost luxusní. Jen škoda, že jsem lehce zklamal Kolíkáče, kterej si ze začátku myslel, že když jsem změnil dres tak pojedu na špici furt 40+ ;)
Autor: Kapr Datum: 2015-03-19 15:47:26
Ještě pár fotek skvostů
Autor: Kapr Datum: 2015-03-19 15:26:33
K tomu není co dodat bratře, březen je nejvíc, a to jsme ani nestihli Nový Bydžov a Mimoň
Za jazykovými skvosty
Autor: Kolíkáč Datum: 2015-03-19 14:27:07
Safra to byl teda vylet! Proletet se tou probouzejici se prirodou, po zapomenutych vesnickach, autoprazdnych silnickach, vyslechnout drby z lepsi spolecnosti od spartana Jonatana , a probrat se ve Zbraslavicich u energodrinku z legendarni samosky a divit se, jak to rychle uteklo. Vzpominky na vsechny, co to kdy jeli, se jen hrnuly. Pro me skvele zakonceni breznovych vyletu, v unoru, kdy jsem bohate sponzoroval farmaceuticky prumysl, jsem v to uz ani nedoufal. Diky vsem, se kterymi jsem mel tu cest se svezt, co mi rozrazeli srdnate vzduch na spici a nebo kecali se mnou ve dvojici Ctyrboj Usti-Rytirov-Mosty-Skvosty se stal pro nas s brachou tak nejak povinnosti, ale krasnou povinnosti, jelikoz jak pravi Honzis: "...kdyz vymeknes, tak je konec!" Tak diky Kapre za ty vylety na te nasi ceske Gran Magorce, pro me zustane cyklistika navzdy spolecenskou udalosti, nechci to mit jako pocitacovou hru, kde se vsecho meri na nejaky watty, komy, tepy, milimoly ... protoze viset Ti v haku, slyset Tvuj zrychleny dech, to je pro me vsim !
Autor: Kolíkáč Datum: 2015-03-18 17:42:45
Ctvrtek 19.3.2015 - Za jazykovymi skvosty (Zdebuzeves, Krasoňovice, Pivnisko, Polipsy, Košice), letnaky s sebou.
7:15 - kruhak Jiznak - Kolikac ...
7:45 - Kolodeje - Kapr ...
8:15 - k nemocnici ... Vojkov - Jonatán ...
Autor: Jonatán Datum: 2015-03-16 21:14:53
Ahoj, pokud budu moci rád bych se připojil na křižovatce s Černokosteleckou (hlavní), než se odbočí k nemocnici. V kolik tam tak budete? 8:15?
Rok 2014
Autor: Iceman Datum: 2014-03-21 10:11:34
HonzaB : mám dobrá zkušenosti s Panthenolem, je to takové pěna, hodně to zachrání.
Autor: Iceman Datum: 2014-03-21 10:07:53
Nemůžu, jako nakonec pokaždé, znova nepoděkovat, že mne sebou pořád berete ! Zpočátku se mi jelo dobře, v Banské Bystrici však přišla krize a od Košic to bylo peklo. Speciální poděkování HonzoviB a Kolíkáčovi za pomoc při fučení psů.
P.S. ta výkonová propast mezi mnou a ostatnímy je děsivá ...
Autor: VSid Datum: 2014-03-21 09:38:46
Hulisi, v posilovně silovovou vytrvalost, která je na kopce potřebná, nenatrénuješ. Získáš (maximum síly v posilovně by mělo být dosaženo někdy v lednu vzhledem k sezoně) nějaký základ, a z něj pak čerpáš. To je výhoda. Já taky letos posiloval, ale jakmile jsem začal najíždět objem, síla klesla, to se nedá nic dělat. Na budování síly musíš být neustále v anabolickém režimu, kdežto při najíždění jsi spíš v katabolismu. Pak se to tluče, dohromady to moc nejde. A pochopitelně po skutečně kvalitním tréninku nohou nemám šanci druhý den nějak obstojně jet, natož do kopce. Ono ani není správné druhý den sval znovu zatížit, pokud chceš zesílit - musí mít možnost odpočinout si a "superkompenzovat".

Témata za poslední 3 měsíce

20 Zajímavé informace   1534 2018-09-17 09:26:40 - Kolíkáč D!ablo NE
402 Závodíme v UAC   482 2018-09-16 19:33:57 - Dreamer Alánek NE
421 Závodíme v létě   553 2018-09-16 15:45:25 - Kolíkáč Léňa NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, CKKV, ELM ...)   616 2018-09-14 08:02:53 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
46 Kola - servis, nákup ...   2478 2018-09-10 23:19:10 - Turista D!ablo ANO
571 Krajem Mirka Zbuzka Akce 25 2018-09-09 14:54:22 - Kolíkáč Kolíkáč NE
488 UAC - Dobrovice Akce 172 2018-09-06 22:38:25 - Koník Kolíkáč NE
535 Strava.com   167 2018-09-03 00:52:17 - Look_as Soused NE
366 Král Šumavy Akce 1662 2018-09-02 20:48:00 - Bobek Kolíkáč NE
415 Modrá Hvězda   373 2018-08-26 22:51:34 - Bobek Bobek NE
258 Roadcup   169 2018-08-23 07:19:14 - Camrda Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2646 2018-08-22 10:49:15 - Kolíkáč Soused ANO
18 Nový člen, host   739 2018-08-20 12:54:52 - Kolíkáč Kolíkáč NE
211 CKKV - časovka do vrchu Lipence Akce 231 2018-08-20 10:16:47 - Kolíkáč Bigmig NE
400 Závodíme na MTB   482 2018-08-19 22:30:15 - Barbánek kámen úrazu NE
563 Pohar tri kopcu   1522 2018-07-17 13:47:05 - Camrda Kolíkáč NE
502 Akce v Alpách   133 2018-07-14 19:23:11 - Kolíkáč Canadien NE
187 Giro de Zavadilka Akce 142 2018-07-14 17:25:03 - Kolíkáč Doktor NE
270 Krkonoše aneb na kole až do nebes Akce 97 2018-07-14 17:17:03 - Kolíkáč Kolíkáč NE
405 CKKV - Praha-Doksy Akce 745 2018-07-14 14:03:33 - Kolíkáč Kolíkáč NE
317 Beskyd Tour Akce 790 2018-07-09 14:21:55 - Strejda Kolíkáč NE
552 Krakonošův cyklomaraton Akce 129 2018-07-02 16:40:40 - Kolíkáč Koník NE
548 UAC - O letního krále vrchařů Akce 51 2018-06-26 10:53:34 - Kolbaba Kolíkáč NE
394 Rampušák Akce 822 2018-06-22 20:01:42 - Hrabosh Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..