Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Orlík  (ID: 599)

Ostatní témata
Autor: Turista Datum: 2019-05-22 22:31:30
Nevim jak vam ale mne vcelky na Repce vzdy hezky zesili, poskytuje pravidelnou a dlohodobou snusku, matka klade a vcely maji cim krmit plod. Nekdy az moc a je problem s rojenim. Zatim jsem mel vzdy stesti nebo zemedelci co mam vcely nemaj tolik penez na chemiji ale nemel jsem ani problem s uhyny po postriku.
Repka hezky vyplni diru mezi odkvetem ovocnych stromu a nastupem Akatu.
Vyzkumny ustav Vcelarsky v Dole se problematikou cizorodych latek v Repkovem medu zabyval, a mnozstvi jsou pod higienickýmy limity.
Clanek
p. Titera je soucasny asi nejvetsi cesky odbornik, a jak pise, rostlina si do kvetu zadne skodliviny nepusti, a kazdy kvet je aktivni jen jeden den, tak se tam moc cizich latek nema sanci dostat. A pokud se ten den postrikuje, tak vcela nektar ani nedonese do ulu a uhyne cestou.

Ja bych to s tou Repkou tak tragicky nevidel. Jen se to musi delat s rozumem.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-22 14:24:04
Díky za váš čas u klávesnic, ty bájo reporty jen dokreslují tu včerejší parádu. Při dnešním pohledu z okna se mi ani nechce věřit, jak nám to klaplo...
Autor: Luke Datum: 2019-05-22 13:35:40
Tak report doplněn. Díky všem, moc jsem si to užil a nevěřícně koukal jak to všichni objeli. Gratulace Pirátovi k velkému zlepšení, velký obdiv Baskovi co všechno vydrží a díky tý nezničitelný trojce Kolíkáč, HonzaB a Turista, že s námi měla trpělivost a tolerovala tu "odvahu sem přijet s takhle slabou formou" a díky Profesorovi za propracovanou taktiku!
Autor: Vyhup Datum: 2019-05-22 11:31:46
Chuděry včelky. Netuší, do čeho jdou. 8-10x do roka chemicky "pohnojená" zemědělská půda, tudíž její degradace. Mája si odnese s řepkovou snůškou Pesticidy a bez možnosti pylové pestrosti je málo odolná vůči nemocem. Takto náročné technické plodiny zásadně ovlivňují biodiverzitu ( značně ubylo ptactva, hmyzu apod). Asi mám jiné představy o zahrádce
Autor: Turista Datum: 2019-05-21 23:47:03
Babise bytostne nesnasim, ale proti Repce jako rostline nic nemam. Kvete dlouho a poskytuje vybornou vceli pastvu. Je z ni sice rychle krystalizujici ale diky tomu nutricne hodnotny med. Je pro mne simbolem vrcholneho jara, vune je ni prijemna a zlute pole rozzari jinak hraskove zelenou krajinu.
Daji se s ni delat geneticka kouzla, podarilo se treba vyslechtit kultivar ktery ma dlouhoretezcovy omega3 olej jako ryby, a na jednom hektaru vyroste tolik oleje jako je v 10tunach rybiho masa. Takze zachrana oceanu a kytka budoucnosti. Jen to chce delat hlavou ne jak Babis.
Ceska krajina je jako zahradka, Nemecka nebo Rakouska krajina trosku zavani vyumelkovanosti golfoveho hriste. Preferuju urcitou zanedbanost, ktera bohuzel mizi i tady, ve ktere se da porad jeste cist zakonzervovana historie, a prace nasich pra pra pradedu. Stare cesty, aleje, puvodni policka i skladba vesnic. Rybniky, terasy a zidky z ohromnych kamenu ktere neci ruce pred staletimy poskladaly. A hlavne porad tu zustal zakoreneny zvyk zase z nedavne doby, ze vsude se smi, kazda cesta louka les je pristupna i kdyz vsechny ted uz nekomu patri. Zadne No Trespassing, k tomu miliony cest, takze cyklistuv raj.
Autor: Vyhup Datum: 2019-05-21 21:54:20
Zahrádka?
Přiznávám, že tu jsem naposledy spatřil zhruba před měsícem, při přejezdu hranic u Nových Hradů do Rakouska. Políčka a louky jak z omalovánek pro děcka. To bylo něco, ulevit očím od žluté...
I mimo jiné proto, jsem dnešní jakékoliv pedály vyměnil za Václavák. Taky nás bylo...
Autor: Turista Datum: 2019-05-21 21:24:58
Byla to opet velka nadhera, Slova klasika alespon trochu dokaze posat tu nadheru, "ta nase ceska zem, to neni krajina to je zahradka" a jak Luke poznamenal Alpy ohromi ale tohle vezme za srdce. Jsem rad ze jsem mohl to vsechno s vama sdilet, spolecna radost je dvojnasobna radost.
Pirat jel fenomenalne, do kopcu hazi ctyrstovky ani se nezadejcha, magnety na trista pade jen to fikne, fakt smekam. Profesor s Lukem tahaj spice jedna basen, jak jet za autobusem. Kolikac sbira Komy i elitnim jezdcum. Honza B rozjizdi spice tak ze clovek se trochu zakeca a uz ma problem docvaknout.
Basko ma nevysvihanejsi nohy ze vsech, vsude je a vzdycky vcas.
Fakt jsem si to moc uzil a velke diky take patri sv. Petrovy, drzel nad namy ochrnou ruku.
Autor: Profesor Datum: 2019-05-21 21:23:13
Jelikož loni jsem tenhle výlet hrubě podcenil a nemám na něj nejlepší vzpomínky co se týče jeho druhé poloviny, tak jedu ze začátku opatrně, do kopců tak kolem 230w - výsledkem je, že se nahoře čeká většinou na mě s Lukem. Spolu s 2 jezdci, kteří se náhodně k nám na Hájích přidali jsem vytvořili grupetto a bavíme se cyklistikou. Bohužel, pro někoho buhudík, 2 noví před Sedlčanama už nestíhaj a točí back. Kolíkáč nám dává kapky, že ani nejsme zadejchaný a nevyvíjíme snahu sjíždět Turistu a spol. - tak tedy hákujeme Kolíkáče a jedem, asi 10min jedem za mašinou Mirkem, a veškerá prdel je tatam, přichází brdek a už tam nejsme. Nechápu, z šetření jsem přešel rovnou do stavu jsem v hajzlu a to je 70.km z 215km plánovaných. Začínáme s Lukem vyzvídat jak to bude s obědem :) Kolíkáč hlásí, že max stopka na tyčku v Milovících. Jak jsem to slyšel, tak jsem málem spadl z kola, naštěstí za mnou jedoucí Luke měl odlep. Nakonec když kluci viděli jak jsme marní souhlasí, že se sejdeme na Orlíku, takže se v klidu můžeme naobědvat a ušetříme cca 30km na Zvíkov. Po obedě si všimnu, že zadní brzda je až na ráfku, že by to bylo tím? Nebo tím, že sem dal kilo s Bažináčem v neděli. Za 1.5h se opět setkáváme u zámku Orlík. Jsme zvědavý jak to teď pojede. HonzaB hlásí, že teď 20km skoro pořád do kopce...Naštěstí nejedeme lesem kde sou stojky. Pirát a Basko jedou pořád kupodivu dobře na to jak jeli rychle prvních 100km. Jedeme jak v tunelu, hákuju co to jde. Od 130km se najednou cítím lépe, dokonce visím za Turistou a odjíždíme s HonzouB zbytku pole. Nakonec docela dobře, že jsem pošetřil prvních 100km. Luke je vepředu taky, Turista se diví, kde jsou ostatní a chválí nás. Nakonec tak dojedeme až do Davle, kde se kopec jede každý podle svých možností. Nakonec dáváme jedno pivko v Rozkoši kde zhodnotíme dnešní výkony.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-21 19:59:18
Děkuji hoši za další nezapomenutelný oranžový kabaret. Je toho zase na report, vyrážet v 9 kusech z kruháku a klestit si cestu proti stojícím kolonám to mělo náboj. Pak již koncert Turisty, který udával tempo, na kopcích se čekalo, vlnitý profil se jel po kupě. Silnice 105 - Neveklov-Milevsko to byla cyklistická pohádka. Ani jedna díra v asfaltu, provoz minimální. 2 neznámý borci se oddělili v Sedlčanech a na Orlík si to zkrátila vysmátá dvojka Profesor-Luke. HonzaB nás bombardval svými hláškami. Ultras to chtěli i se Zvíkovem. Cesta nazpět již po horším asfaltu, ale kouzelnou krajinou Povltaví. Do 150 km jsem se cítil jako zlatý Mamut, pak však přišla deka a nevím co tam jedu v sobotu vlastně dělat ... Došlo uhlí, došlo pára až Štěchovice zachraňovaly chrastící bidony a prázdné kapsy. To už Profesor s Lukem přešli s defenzívy do ofenzívy. Za to hrdinové Pirát a Basko bojovali jako lvi. Osvěžovna v Rozkoši pak byla svědkem zasloužené tiskovky.
U akce prvni fotky, Flyby, Relive ... prosím dohrajte svoje fotky a těšíme se na reporty!
Autor: Turista Datum: 2019-05-21 07:46:01
Rano hori vecer hasi, jeste uvidime kdo bude odpoledne suchej, cejtim vodu.
Autor: Kapr Datum: 2019-05-21 06:41:00
Teda Vy jste si ale objednali počasí závidím, škoda, že už nejsem rentiér...
Autor: Turista Datum: 2019-05-20 22:41:51
Vy nam v tom ale delate Bo*del pane riditeli, uz jsem mel nahranou tu puvodni.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-20 21:15:04
Utery 21.05.2019 - Orlík - navrh trasy, bufet v Milevsku a chceme i foto se Zvikovem
8:30h. - kruhak Jiznak - Basko, HonzaB, Kolíkáč, Luke, Pirát, Profesor, Turista
Autor: Turista Datum: 2019-05-20 13:44:44
Pridam se, ale jestli zmoknem...
Autor: Strejda Datum: 2019-05-18 20:24:49
Dneska jsem vam udelal predskokana. Akorat jsem si trusku upravil trasu . Musim ric, ze ten usek okolo prehrady po lesnich asfaltkach je uplne sileny. Spatny asfalt, zaneradeny lesakami po tezbe, uzka neprehledna silnice, porad docela prudce nahoru - dolu a obcas tam jezdi i auta, a pak je problem se vyhnout. Ale prezil jsem to .
Autor: Turista Datum: 2019-05-03 16:23:23
Ups, to sem, pri tom teseni prehlid. Zluta bude uz nejspis fuc
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-03 10:33:07
Orlik je v kalendari jiz od prosince a je tradicne v utery pred Mamutem.
Autor: Turista Datum: 2019-05-02 23:05:38
Potreba najizdet na Praded, uz se rysuje nejaky termin, driv nez nam ta chromova zlut odkvete. Letos je to nejak driv.
Rok 2018
Autor: Profesor Datum: 2018-05-24 08:13:02
Tak až teď jsem se dostal k reportu z téhle vypečené akce, kterou jsem hrubě podcenil co se týče nastoupaných metrů a výživy. Je to sice 200 km, ale Kolíkáč láká na výletní tempo a tak když jsem pošetřil v neděli, tak si říkám proč ne. Zpočátku tomu vše nasvědčuje až pod Štěchovičák, ten si jedu svým tempem takže jsem nahoře o nějakou minutku za Honzou s Kolikacem. Pak se mi jede dobře až když se blížíme k Orlíku to začne hodně bolet - brdky nahoru dolu v lesích kolem Orlíku teda stojí za to. Na 105km u zámku přijde vhod krátka pauza, kde sním 1. tyčinku (to brzo!!!), HonzaB hlásí, že za 14km stavíme v Krásné hoře u Vietnamce, tak dopíjim bidony. Realita byla však 28 km dost zvlněným terénem...takže v Krásné hoře jsem už úplně v háji. Beru vychlazený pivko, na které se těším posledních 50km a zmrzlinu s rohlíkem...ještě nejsme ani v Sedlčanech tak to bude dneska dramatický pro mě. Pivko mi dává křídla zhruba na 20 km, v brdcích za Sedlčanama mě však na dobro opouští síla z nohou. Kluci na horizontu vždy zpomalí, takže jedu roviny pořád v háku. Jílovák - jedu na nejlehčí převody už ze sebe nevymáčknu ani 200w, chci si na náměstí dát pauzu s tyčinkou. Tuhle ideu, ale zhatí Honza, kerej mě oblozil zkratkou a pokracuje na Radlík...sotva vyjedu Radlík a musím zastavit na 2. tyčinku. Desítka u Vendyse zasyčela, jako když rozlijete vodu na rozpálený asfalt.
Zpětně když o tom přemýšlím vůbec nechápu, že 1. tyčinku jsem snědl až na 105. km... 8- 130 km zmrzlina a rohlík, 180 km 2. tyčinka. No jo no chybami se člověk učí.¨

video: https://www.youtube.com/watch?v=rynC9MWpgEM&feature=youtu.be
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-22 18:37:40
Vymývám zlutou repku z usi, z helmy vyklepavam hmyz, do sebe chmelovy iontak a v hlave nadherny pocit. Letosni Orlik ve spolecnosti HonzyB a Profesora byla zase pecka! Ty lesni asfaltky na levem brehu to byl neskutecny mazec, i ta gravel vlozka nakonec byla odpustena firme mapy.cz, ze nas tam navedly.
Rano preletet dopravni auto kolaps v Brezanskem udoli a napalit to do Stechovic. Slapak jede HonzaB ve velkem stylu, nejdrive zacnu hlasite dychat a pak me zacne bolet bricho, Jenda je proste nesmrtelnej! Pak uz v raji bez aut, jen vnimat tu prirodu a silnice, kde snad v zivote nikdo nejel. V Kamyku rozkopany most, prekonat potok pres lavku a vydat se proti smeru DA-BA zavodu. Jak jsem tady trpel za Astralem. Pak jiz zminovana gravel vlozka a pekelne kostkove stoupani do Bohostic. A pak to zacalo, prohnat se lesy pana Schwarzenberga, kde jsme jenom my a srnky, co nam skaci pres cestu. Vyhledy na prehradu, strme vyšlapy a krkolomne sjezdy. Pred Orlíkem najet na super asfaltku a dovezt se pred zámek. Sváča, foto a přes Ždakovsky most do Krasne Hory. Znovu se to nepekne houpe a Profesor zacina trpet. Starouš od Čonga ho dava do kupy, ale jen na chvili. Od Sedlcan uz jen bojuje, radost z tvare se mu vytratila. Za to HonzaB stale tvrdí muziku, mel by toho Mamuta jet! Pres Jilove uz jen myslet na zrzka s bilou cepici, kterého jsme si slíbili u ikonického Vendyse. Ježek pichal dokonale! Bejci diky, nemelo to chybu!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-21 21:28:45
Na utery 22.5. mi naplánoval Trener Stariku vylet na Orlik. Chce ve me probudit maratonske bunky na Mamuta, budu rad za kazdou spolecnost na pokec
8:00h. - kruhak Jiznak - Kolikac, Profesor, HonzaB, ....
Autor: Karl Datum: 2018-05-11 21:17:52
Preji uspesny lup;-).
Autor: Turista Datum: 2018-05-11 20:27:50
Iceman: prave ze medniky uz jsou plny a ted je treba jit sklizet,loupit-vytacet
Autor: Iceman Datum: 2018-05-11 09:05:51
Turista : medníky už máš mít dávno plný
Autor: Turista Datum: 2018-05-11 07:43:22
Tentokrat budu muset abstinovat, je nejaka divna politicka situace a je cas vcelarit. Mozna se utrhnu na nedelni Kolodeje.
Rok 2017
Autor: Karl Datum: 2017-06-02 19:13:21
Diky. Budu tam v 9 h. Tesim se.
Autor: Turista Datum: 2017-06-02 15:23:26
Uzijte si Orlik, o vikendu jsem mino, kempuju s detma.
Autor: Kanaďan Datum: 2017-06-02 13:52:17
Uplne nepospicham ale chtel bych prijet na Orlik nekdy v brzkem odpoledni, tak kolem 14h00. Tady je jak jsme to jeli pred tydnem https://www.strava.com/activities/1001809036 Navrhuji otocit smer. Sraz v 9:00 na Zbraslavi na moste na pravem brehu: https://goo.gl/maps/pw7PmETJDC32
Autor: Karl Datum: 2017-06-02 12:25:48
Ok, cas dobrej. Sraz Zbraslav? V kolik chces dorazit na ten Orlik? Podle toho bychom mohli zoptimalizovat trat. Neprida se jeste nekdo?
Autor: Kanaďan Datum: 2017-06-02 00:01:43
Karl: vyjezd z Prahy tak kolem 8:30-9:00. Jet muzeme bud pres Neveklov jako minuly tyden nebo pres Slapy, to bychom si dali Stechovicak a pak krasne silnicky az do Kamyka. Nebo uplne jinudy jestli mas nejaky specialni napad, jsem otevren cemukoliv. Vic detailu behem patku (e.g. mapy) az budu u pocitace, ted mam jenom telefon. Ja uz se tesim!
Autor: Karl Datum: 2017-06-01 16:40:57
To Kanadan: V kolik chces vyrazet v sobotu a pres co chces jet?
Autor: Karl Datum: 2017-05-30 23:57:23
V zasade cas mam, dam ti vedet. Idealne, aby jel jeste nekdo dalsi na spic .
Autor: Kanaďan Datum: 2017-05-30 15:51:45
V sobotu 3.6. rano jedu na Orlik, ale zustavam tam. Kdyby se nahodou nasla skupinka, ktera by si chtela vynahradit zmeskany vylet z minuleho utery, dejte vedet muzeme si uzit cestu tam spolecne. A jelikoz jedu jenom tam, tak se zavazuji tahat 2x delsi spice nez ostatni (krome tech Karlovej 20+ minutovek).
Autor: Kanaďan Datum: 2017-05-24 11:57:40
Diky za bezva vylet na Orlik. Hlavne diky ze jste me vyprovodili na Zbraslav, bez vas by se moje unaveny nohy flakaly a uz by me to nebavilo. Takhle jsme porad leteli!

Mezi 2.6. a 9.6. budu pobyvat v blizko Orlika a chtel bych vyjet na nejaky delsi vylet na Sumave nebo po Jiznich Cechach. Dejte vedet jestli by se nekdo chtel pridat, a eventuelne ktery den by to vyhovovalo. Misto srazu a odjezdu bychom domluvili podle vybrane trasy. Je to o tolik lepsi nez jezdit sam!!!
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-05-23 21:36:12
Praha-Orlik-Praha, bylo to zase prave silnicarske divadylko. Kapr s ranni sekerou, hold ty kolony pred Prahou to je peklo. Pak uz ale letet ve stylu kratky-kratky, v kopcich mit na jazyku chut kanadskych boruvek, ktere chvilemi palily, jak ostre chilli papricky. Cim dal od Prahy, tim lepsi asfalty, HonzaB furt pomnoukaval do rytmu svoji elektrikou, Kapr se vezl na nedelni pozitivní vlne a ja ji naopak zahanel Slunce ozarovalo tu nadheru, zelene louky, zlute lany repky, zapomenute vesnicky. Zdakovsky most uz se da prejet, pav na Orliku nas nadsene vital, Krasna Hora se svym konzumem zaplnila nase pupky. Furt nahoru a dolu, presmyk si to uzil. Neskutecne to uteklo, na stechovicky rovince jsme bojovali o celkovy prumer pres 30km, to uz byl koncert oranzovych dusi. Diky Kanadane, Kapre a HonzoB!
Autor: Karl Datum: 2017-05-22 22:27:26
Jel by nekdo Orlik v nahradnim terminu? Taky nedavam.
Autor: Camrda Datum: 2017-05-22 21:40:47
Hnedka bych jel s váma, trochu si z neděle vyčistit hlavu a trochu zase po dlouhý době zavýletovat. Chybí mi to. Užijte si to a načerpejte oranžovýho ducha i za mě !
Autor: Turista Datum: 2017-05-22 20:17:33
Uzijte si to, a pozdravujte pava. Trener vyhlasil vylet kdyz uz jsem mel domluvenou praci, bohuzel neodpadla. Budu na vas myslet, bude to pecka.
Autor: Kapr Datum: 2017-05-22 17:35:58
Těším se na další monument....
Autor: Trenér Staříků Datum: 2017-05-22 17:04:03
Dost bylo flakani! Utery 23.5. vylet na Orlik. Chci probudit maratonske bunky na Mamuta! Kapr, Kolikac to maji povinne!
V 8:00h. - kruhak Jiznak - Kapr, Kanadan, Kolikac, HonzaB ...
Autor: Kapr Datum: 2017-05-17 12:39:28
Orlík zatím platí, Trenér zařídil počasí...
Rok 2016
Autor: Kapr Datum: 2016-05-11 06:42:28
Taky jsem na vás myslel, snad to jednou vyjde
Autor: Dreamer Datum: 2016-05-10 22:25:32
kluci museli jste to mit moc hezky, myslel jsem na vas v praci!
Autor: Turista Datum: 2016-05-10 22:10:48
To byla nadhera. To by jeden nerek, jak ten pracovni den rychle utece. Rano zadny spech, pichali jsem az o devate, a v pul pate uz z rachoty doma. Mezi tim spousta srandy a svandy. Vylety s Kolikacem jsou ty nej, a kdo nejel, udelal chybu. Priroda, krajina, pocasi, nalada…
Kolikacovi jsem mohl ukazat moje srdecni misto z detstvi .
Vylet mel jen asi tri chyby - vetrik byl az moc svezi, indiani podminovali most, a ten rohlik z Lidlu, co jsem snedl v Sedlcanech, mi pichal do zebra az domu. Priste kupuju housku, ta ma kulate rohy. Nastesti doma cekala zachrana a ta spravna nahrada .
Koukal jsem na cisla z lonska a o nejakem zlepsovani si muzu nechat zdat. Vylety jsou jak pres kopirak vzdalenost 201/198 AVG 29,5/29,5 Prumerne tepy 153/153, zvlastni
Uz se tesim na priste, v Kvetnu jedine na Orlik
Autor: Kolíkáč Datum: 2016-05-10 18:30:51
Ty wado to zase byl odvaz! Masakralni vylet na jih Cech, s Turistou se clovek proste nemuze nudit. To je masina, ktera snad nikdy nesvesi, jeli jsme v pomeru 5:30, ja daval tak 5-ti minutove spice a on 30-ti minutove. Ta krajina je v Povltavi fakt neskutecna, jak kdybychom se stale nemohli nebazit jsme sbirali jeden horizont za druhym a pred nami se zjevovaly paradni vyhledy. Jen vitr lisak zlobil, vetsinou bocak, ale ani on nam to nemohl pokazit. Prulet mezi lany za oci tahajici zlute repky, mezi syte zelenymi loukami, borovicovymi haji, opustenymi vesnickami, ale hlavne, hlavne po mistrovsky vymazlenych asfaltech! Zadne ukazovani der nebylo potreba. Turista me zavedl na misto, kam jezdil na tabor, ke krasnemu lomu Hrimezdice. A pak kdyz jsme dorazili ke Zdakovskemu mostu cekalo nas nemile prekvapeni - rekonstrukce. A to dukladna, jedine to preletet. Takze foto s Orlikem nemame. Tak aspon do Sedlcan na hermelin, pres Vesnicku strediskovou a na 170km si prasknout petikopec, jako pripravu na Lazy na Mamutu. Bejku diky moc, nemelo to chybu, to dnesni delikatesni papanicko!
Autor: Kolíkáč Datum: 2016-05-09 20:39:13
Na utery 10.5. mi naplánoval Trener Stariku vylet na Orlik. Chce ve me probudit maratonske bunky na Mamuta, budu rad za kazdou spolecnost na pokec Sraz posunut na 8:30h. aspon to bude rovnou kratky-kratky!!!
8:30h. - kruhak Jiznak - Kolikac, Turista
Autor: Turista Datum: 2016-05-09 19:28:12
Vyletnici Orlicti, rano prosim o schovovavost pri odjezdu, budu se snazit ale je moznost ze budu mit tak 5 min. spozdeni, vedu deti do skoly. Tesim se.
Rok 2015
Autor: Turista Datum: 2015-05-05 18:15:20
Za mne take parada. Vsechno v plnem kvetu. Panoramata Stredoceske pahorkatiny, kopecky kam se podivas. Silnice autoprazdne a nekdy az zahranicni kvality. Vesnicky kde se zastavil cas. Zas a znova ta ocekavani jaka krasa se skryva za dalsi zatackou ci horizontem. Jdene snad ze jsme mohli mit lepsi prumer, doufal jsem v pres tricet, ale kdyz to srovnam s vyletem k Mostum, coz je prekvapive velmy podobna kilometraz i profil tak jseme o 1,5 km lepsi. Na mostech sice dost foukalo ale zase jsme jeli vice organizovane v grupe, coz dnes urcite neplatilo. Tak myslim ze nakonec to neni tak spatne. Diky.
Trasa tady
Autor: Camrda Datum: 2015-05-05 17:37:13
Asi víc než jsem si myslel... .
Autor: Pája Datum: 2015-05-05 17:17:51
to je klub

Témata za poslední 3 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
296 Král Šumavy MTB Akce 261 2019-05-25 09:48:28 - Balu Kotě NE
384 Trénujeme na jaře Akce 1983 2019-05-25 07:27:04 - Iceman Kolíkáč NE
405 CKKV - Praha-Doksy Akce 768 2019-05-24 23:33:38 - Koník Kolíkáč NE
374 Mamut Tour Akce 1041 2019-05-24 23:12:53 - Koník Strejda NE
364 Valná hromada a vyhlášení Šlapky Akce 327 2019-05-24 19:19:02 - Kapr Kolíkáč ANO
376 Koloděje Akce 1989 2019-05-23 21:56:19 - Turista Kolíkáč NE
599 Orlík Akce 62 2019-05-22 22:31:30 - Turista Kolíkáč NE
317 Beskyd Tour Akce 796 2019-05-22 12:39:47 - Kolíkáč Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2686 2019-05-22 08:34:39 - Kolíkáč Soused ANO
128 Pořádání závodů   162 2019-05-21 20:00:33 - Kolíkáč Andy ANO
557 UAC - Milovice-Pave Tour Akce 129 2019-05-20 14:55:17 - Kolíkáč Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   535 2019-05-20 11:04:46 - Dreamer Léňa NE
22 KPO - Treninkova Tour   189 2019-05-19 22:42:51 - VSid Kolíkáč NE
467 Karlovy Vary-Unhošť Akce 177 2019-05-18 10:06:27 - Kapr Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, CKKV, ELM ...)   630 2019-05-16 13:40:25 - Kapr Kolíkáč ANO
258 Roadcup   185 2019-05-14 21:30:23 - Koník Kolíkáč NE
603 Praha - Grado   10 2019-03-04 21:10:08 - Turista Karl NE
100 Jarní Chorvatsko   78 2019-02-28 19:47:48 - Koník Gejza NE
594 San Piego Akce 90 2019-02-26 09:24:54 - Bonzo Kanaďan NE
454 Prosek - Hrubý Jeseník - Prosek Akce 306 2019-02-25 08:50:16 - Luke Strejda NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..