Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Nový Bydžov  (ID: 616)

Ostatní témata
Autor: Trungy Datum: 2020-02-17 15:13:12
Kluci vy jste basnici, krasny ctenicko...
Autor: Barbánek Datum: 2020-02-17 08:39:08
Bez vás pánové by to vůbec nešlo Jsem rád, že mě Čespa k vám dovedl
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-02-17 07:37:41
Barbánku to je report zimy! Já ho četl už nejméně 5x , tam jsou pasáže, kterou budou ještě dlouho znít kolem táborových ohňů!
Orlíku škoda, příště se připíchni k akci
Autor: Turista Datum: 2020-02-16 20:54:37
Barbanku smekam. Sazet tam dvoukila kdyz je najto je, sranda. Ale srihnout si to z oleje, to chce od odvahu. Ty pocity z koncovky znam duverne,. Nadherne jsi to vystihnul a uplne s tebou soucitim. Je to taky to dalsi korenicko cyklistiky, to palive, a zustava v pameti dlouho. Nechapu jen ze v mysli to zustane, ale ty blby nohy to zase zapomenou a proc ty zacatky vzdycky tak bolej.
Autor: Orlik Datum: 2020-02-16 19:36:59
Včera trochu zdržení a tak místo do Mstětic to beru rovnou na Čelákovice ale asi jsem minul peleton a tak si jedu pohodu na Bydžov sám kde ani nestavím a zadem na Dymokury přes Nymburk a Lysou domů. Cestou jsem se několikrát otáčel zde někde třeba za sebou neuvidím bandu cyklistů, ale pak už jen točil svou lehkou kadenci kolem sta otáček a užíval si teplé počasí.
Autor: Barbánek Datum: 2020-02-16 14:36:53
Mít dva hodné táty v jeden den, je sen každého dítěte
V prosinci ani v lednu jsem nezasel a v půlce února jel sklízet úrodu. Sobotní ráno vypadá krásně,sluníčko se dere ven. Nejdříve ale připravit nějaký proviant a nakrmit sebe. Jindy už by byl starťák jako howado,dnes to jsou obavy!
Před osmou už sedím na kole a hned musím zdolat serpentinu ke hřbitovu kde tepy letí rychle nahoru,ale dýchat ten čerstvý vzduch je paráda. Do polabí pak už pěkně z kopce. Ve Mštěticích jsem první nikde nikdo,říkám si,že bych si spletl čas odjezdu o hodinu! Klidně se to mohlo stát,přeci jenom jsem už skoro 45 letý vypelichaný bodlák co má chmíří na palici stejně dlouhé jako na držce,které začíná rychle bělat a nejkratší představec Kroužím v okolí pumpy a za chvíli vidím Kárla,Kapra a za nedlouho přijíždí letka z Prahy s malým zásekem Oťasova defektu! Mačkání pravice jsem dlouho nezažil,poznávám dvě nové tváře Igora a Tungyho.
Sedáme na kolo,tretry zaklapávají do kufrů a vyrážíme vstříc Nový Bydžov. Právě na tomto výletě o nějaký rok zpět jsem natočil první dvoukilo a byl šťastný. Být to v listopadu,byl bych nesmrtelný,ale tím nikoho nedojmu,nikdo se tě tu nebude ptát jak se ti jezdilo v listopadu,si tu teď a tady a tak se ukaž! Já se neukazuji a jen koukám jak každý ladně točí sobě vyhovující kadenci. Mlhošuv nový skvost BMC je fakt nádherný i jeho ladný pohyb. Camrda zřejmě dostal k vánocům poukaz na plastiku a hned ho využil a nechal si vymodelovat ženskou prdelku Jak jsme se později dozvěděli,že byl ve Struhařově od Mlhoše pěkně rozm...nej .
Mě ale do smíchu moc není,obavy,strach,mlčím chvílemi mi přijde,že mi prokluzuje řetěz nebo contík na ráfku žeru,žeru piji nic nenechám náhodě. Dokonce i na špice se deru V Poděbradech Camrda s Mlhošem to točí a jedou domů,pohrávám si s myšlenkou,že bych jel také,přece jenom mám v tuto chvili natočeno víc než za prosinec,leden a část únoraale táta Kolíkáč mi říká to dáš a tak pokračuji. Je fakt,že cesta utekla poměrně rychle a už jsme v modré boudě a automat na kafe sype jednu sra.ku za druhou Jsem šťastný,že tu jsem a byl bych i déle,ale znáte to, sotva vás někdo nechá sníst bagetu,vypít red bull a tu sranděru z automatu už se musíte oblékat a frčet domů Jestě,že nám Dědek B ukázal nový sestřih hlavy vymydlenou Alpecinem hybryd. Každý ho obdivoval,vypadá jako junior Tomu se to tak zalíbylo,že chtěl svůj sestřih ukázat všem v Bydžově a nechal helmu na pumpě Ještě,že tam měl domestika Barbánka který mu ji donesl
Hromadné foto a jedeme směr kruhák odkud je všude blízko,každý se tam klepe blahme a na mě jdou mdloby,když vidím Praha 90km Táta Kolíkáč mi říká už tam nelez,neukazuj se tam,slyšíš a dítě odpovídá ano tati Už se mi nejede dobře, ale jsem rád,že tu je kamarád Turisty Igor a nejšťastnější jsem byl,když vlezl na špici s Trungym,to byl v tu chvíli pro mě den úplně sluníčkovej Honza B junior mi říká za chvilku budeš mít po trápení bude tu Lukuv hřbitov, tam si můžeš vystoupit Pro mě už slova Kolíkáče nejsou záchranou a ujímá se mě druhý táta Kapr,který vás rukou tlačí zpět do balíku. V tu chvíli jste jako malé dítě a v očích je to pro vás táta hrdina! Za každé popostrčení jsem šťastný. Když vidím Pátek chci si prvně vystoupit,ale zase ty slova to dáš ,už mi ani jíst nechutná a jen tupě následuji lidi kolem sebe. Pořád si říkám,jestli to nemám otočit,ptám se kudy se pojede a když zaslechnu,že k Lysé, tak tam už se mi vůbec nechce V Nymburce říkám Oťasovi,že to točím na Sadskou a ať vyřídí všem pozdrav a díky,nechtělo se mi už mluvit natož loučit,Oťas podřadil a letěl to říci všem. S jakou ladností tenhle borec lítá a Basko jsem čuměl,klobouk dolů pánové!
Na starý vypelichaný bodlák sedají včely a místo sběru sladkého nektaru se mi zapichují do stehen,odháním je rukou ale je jich víc a víc tento souboj prohrávám Chtěl bych bydlet v Nymburce,bydlet v tu chvíli jsem chtěl i ve Zvěřínku,jenže byl jsem tu jen projíždějící host a nikdo mě tu nevítal s otevřenou náručí. Přehvozdí v tu chvíli jsem ani nevyslovoval,bylo by to jako říci sprosté slovo ,třeba prdel bylo totiž pro mě hodně daleko V Sadské proti mě jela blikající sanita a já si přál aby jela pro mě, posádka mě hodila dovnitř a napíchla infuzi a odvezla rovnou do Bohnic,ale ani toto přání mi nebylo splnělo
Těším se na pumpu kde zastavuji snažím se sesednout z kola a křeč na pravé noze dosahuje vrcholu stojím tam mezi stojany a nemůžu se hnout koukám kam spadnu nakonec mi kolo poslouží jako berle a doskáču k lavičce kde se snažím sednout. V brašně lovím magnezko,ale to je vše pozdě. Dopajdám do prodejny koukám co si dám jsem bez nápadu,aby to nevypadalo úplně špatně kupuji kolu která mi vypadla z ruky pomalu se pro ni ohýbám ale starší dáma byla rychlejší a podala mi ji. Poděkuji zaplatím a jdu ven. Otevírám ji na boxu s ledem a půlka mizí na něm. Poslušně trhám papírové utěrky a uklízím po sobě tu spoušť. Pomalu nasedám a mířím směr Poříčany,Český Brod odkud je poslední kopec na Tuchoraz točím nohama,tak abych se posouval vpřed a nad kopcem moc nepřemýšlel. Kopec se zakusuje do stehen ale vyjedu ho potom už jen pozvolné stoupání a vidím už naší milovanou vísku! Ještě zkouším odbočit k naší hospodě jestli se nestal zázrak a není otevřeno,zázrak se nestal na pivo si musím nechat zajít chuť Před hospodou sedí bajker a prý,že má hlad a hospoda je zavřená,říkám mu i kdyby bylo otevřeno moc by ses nenajedl tady se leje Dám mu tip na hospodu ve Vrátkově a mizím domů.
Tam nikdo, óóóó jak božský klid,naleji si dvojku vína a pouštím vodu do vany. Smrdím jak mokrý pes,ale vůbec to neřeším. Popíjím víno,koukám na biatlon do vany nejsem schopný jít.

No moc jsem toho nesklidil možná jen titul každá partička má svého blbečka

Pánové tenhle Bydžov si budu pamatovat. Velice rád jsem vás po dlouhé době viděl a závidím ty vaše formy!
Těším se na Ústí
Autor: Basko Datum: 2020-02-15 17:33:30
Prosimtě foto...díky.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-02-15 17:05:47
Dnes to klaplo, dnes to přišlo! Wobjížděcí sen, Bydžov na zimáku, to se prostě počítá. Děkuji všem za krásné špice, obdiv Barbánkovi, který s velmi nízkým nájezdem dokázala bavit celou grupu i pumpu! Směrem tam, jsem byl hodně okoralý a s hrůzou jsem očekával, co se bude dít nazpět. Ale pumpa nakopla, pak vítr z levoboku a do toho rychlá a dlouhá špice Igora s Trungym, která nás hodila do Městce jako nic. Pak jsme se poctivě točili, vítr pomáhal a už bez servisní zastávky na pumpě dolítli do zasloužených van. Pecka pecek, jak by řekla legenda Kapr, díky všem! Flyby
Tomáši přejeme bezbolestné noci!
Autor: Tomáš Datum: 2020-02-15 16:49:39
Ahoj
omluva za dnešek. Měl jsem namířeno na sraz, ale na kulaťáku u dálnice na Jižňák jsem lehl na namrzlé vozovce. Musel jsem se vrátit domů s roztrhaným oblečením a krvavým bokem , kolenem a rukou . Prostě se zadařilo. Kolo je naštěstí celkom v pořádku. Tak snad někdy příště.
Zdar všem účastníkům. Tomáš
Autor: Karl Datum: 2020-02-14 20:13:32
Vylestil jsem jednici a prehodil pedaly z bajka na zimni tretry.
Autor: Tomáš Datum: 2020-02-14 18:03:17
Ahoj, pokud se nic nestane / práce /, tak dorazím na Jižňák také, ale v Bydžově se odpojím a jedu do Kutné Hory za rodinou. Beru zimáka .
Ahoj Tomáš
Autor: Mlhoš Datum: 2020-02-14 17:46:05
Beru jednici funglovku s kratším sedlem na jen kratší testovací jízdu a návratem s Camrdou do 13:30 doma...
Autor: Kapr Datum: 2020-02-14 17:20:43
Beru jednici s kratším představcem...trasa je notoricky známá...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-02-14 17:13:33
Další zimní klasika... na kruhák v Novém Bydžově, odkud je všude blízko! Sobota 15.2.2020: Trasa_GPX :: trasa
8:00 - kruhak Jiznak - HonzaB, Basko, Kolikac, Oťas
8:05 - T krizovatka - Camrda
8:50 - Mstetice - Kapr, Barbánek, Karl
Autor: Karl Datum: 2020-02-14 15:37:51
Je znama trasa?
Autor: Karl Datum: 2020-02-13 23:03:37
Pojedete pres Kolodeje? Jinak bych dal az Mstetice.
Rok 2019
Autor: Bobek Datum: 2019-02-11 17:05:21
Podobne si vážím borců, kteří si prasknou 150, tahaj jednu spici za druhou a potom jdou s dětma na brusle nebo dokonce vytírat...
Autor: Iceman Datum: 2019-02-11 14:54:23
Kolikrát jsem tohle zažil. Vyšťavit se tak, že jednoho bolí hlava, chce se mu zvracet ... ale o tom to je, tyhle vzpomínky nám nikdo neveme . Můj první Mamut, v cili jsem o sobě 2 hodiny nevěděl, jen díky Šemíkovi nesedím pod Hadovnou doteď. A když jsem vzpoměl na Šemíka, návrat ze Zlaťáku, pro něj peklo, v nohách měl ten rok asi 1tkm, skoro umřel v Nymburce, ale wobjel to, Cancellara taky extrémní výkony, nějakej maraton snad jela 12 hodin ... tohle jsou šlapky !!!
Autor: Bobek Datum: 2019-02-11 12:07:24
Myslím, že se to jenom zvelicuje! Dokud se odpadá, stále se jede, když ale vzpomenu na Diabla při prvním PPP na zpáteční cestě v Hradci na semaforech když se rozsvítila zelená, Diabla tam bezradně stal, všichni odjeli a já se hodně snažil přemluvit ať nasedne abych ji mohl roztlačit. To bylo o moc víc... Tak nebrecte
Autor: Camrda Datum: 2019-02-11 09:03:56
Jirkodik! Snad se mi s vami taky nekdy podari nekam vyrazit, doufajic, ze me nikde nenechate .

Témata za poslední 2 měsíce

530 Za jazykovými skvosty Akce 105 2020-03-13 11:23:38 - Kolíkáč Kolíkáč NE
564 Mosty Želivka Akce 108 2020-03-11 19:11:11 - Turista Kolíkáč NE
614 Prachem Svatební cesty Akce 14 2020-03-11 18:56:38 - Turista Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   659 2020-03-09 11:01:04 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
509 Rytířov Akce 292 2020-03-09 00:11:23 - Karl Kolíkáč NE
46 Kola - servis, nákup ...   2520 2020-03-08 23:22:37 - VSid D!ablo ANO
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2708 2020-03-06 11:47:55 - Kolíkáč Soused ANO
405 CKKV - Praha-Doksy Akce 807 2020-03-04 16:31:34 - Kolíkáč Kolíkáč NE
190 ELM - Extraliga Masters   683 2020-03-03 13:17:20 - Kapr Kolíkáč NE
442 Tour de Brdy Akce 166 2020-03-02 19:12:41 - vt Kolíkáč NE
556 Ústí nad Labem Akce 227 2020-03-02 11:11:18 - Kolíkáč Kolíkáč NE
454 Prosek - Hrubý Jeseník - Prosek Akce 319 2020-02-22 18:13:07 - Basko Strejda NE
608 Českobrodská vánoční desítka Akce 208 2020-02-19 15:45:20 - Kolíkáč Strejda NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2020-02-19 14:51:49 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
616 Nový Bydžov Akce 100 2020-02-17 15:13:12 - Trungy Kolíkáč NE
241 Sněženky a Machři a Bruslaři   751 2020-02-14 19:04:27 - Turista Marťas NE
45 KPO - kilometry   151 2020-02-12 07:00:29 - Léňa Kolíkáč NE
552 Krakonošův cyklomaraton Akce 155 2020-02-11 16:51:51 - Koník Koník NE
595 Peruc Akce 144 2020-02-10 15:59:41 - Kolíkáč Kolíkáč NE
60 Loučení, to je vám těžká věc ...   150 2020-02-07 11:47:05 - Kolíkáč Jiřík ANO
258 Roadcup   216 2020-02-02 21:30:53 - Dreamer Kolíkáč NE
264 Závodíme v zimě   87 2020-01-31 21:37:31 - Turista D!ablo NE
587 Bez kola to taky jde ...   176 2020-01-30 11:28:09 - Kolíkáč Malina NE
81 Vinohradské Běhny   3858 2020-01-28 09:16:32 - Malina Kolbaba NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..