Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Koloděje  (ID: 376)

Ostatní témata
Autor: Sukes Datum: 2022-09-14 12:17:42
Krásné počteníčko a slintáníčko při představě letu bájným údolím 300W v háku , to se přece nedá neuviset , jo v TDF týmu motorky přitápí ještě intenzivněji...
Už se moc zase těším
Autor: Luke Datum: 2022-09-14 11:17:51
Jo černá ruka, žádný velký akce, jen viset a viset. Nechat se Kolíkáčem nahecovat na Koloděje, po 5ti hodinách v autě si říkám, že se aspoň trochu protáhnu. Garmin vybitej, Ultegra na Lapierrovi vybitá. Tak holt s hodinkama a čapnout Pinarello. Jen ty vybitý nohy asi nevyměním. Vyhnout se dopravě a rovnou na Strašín, před ním potkat Vikiho a Radka v dresech TFD. No tak to asi nebude úplně výlet. Stojím na Strašíně a hlavou mi furt letí včerejší bestie s 16% koncovou pasáží. To bylo nekonečný, nic tak hroznýho dneska nezažiju. Nějak se v hlavě rodí myšlenka, že musím hákovat co to půjde, ať ty bolavý úseky jsou rychle za mnou a nemusím jet nedejbože někde tempo do kopce sám.
A bolí to už cestou na Mukařov, pak čekám první prověrku. Kolíkáč se odpojuje v hlavě a nechává díru, tu lepím, vím, že stejně nezvolní na bezbolestnou rychlost, tak radši s čelem, když to jde. A překvapivě to jde. Nahoře zasloužený oddech při čekačce a jede se dál. Tělo z dovolené nějak otupělo a překvapivě snáší ty krátké šroty do brdků za Třemblatem. Horší to je v údolí do Skalice, kde se místy jede 300W v háku a kdo nechá díru končí. Zkouším nás ještě dotáhnout s HonzouB, ale ten to vyhodnotí jako marnost a jede si svoje, já se nějak dotáhnu zpět, ale letí se dál, hákuju, co to jde, přes rozbitej asfalt ztrácíme pomalu kontakt se zemí a já mám problém zatáčet, to jsem tady v životě nezažil... Nakonec jsme ve Skalici ve 3, takže se nejede a čeká, což je fajn. Teď už jen Vlkančice, který už se mi jedou docela dobře, a tak mi přijde, že se ani moc nedivočí. Dál už se to docela klidní, tak se snažím i něco odjet na špici, ať nejsem furt schovanej. Načež přichází ještě pozvánka na Habr, kterou překvapivě většina akceptuje. No jo, tak holt Habr. Dole všichni koukaj "co jako bude", tak jedu odspoda tak nějak, aby to nikoho neurazilo, kolem 5w/kg na víc už moc není. Jsem rád, že nemusím hákovat a dělám si pěkný alibi, až se to nahoře zvedne, že už nemusím. To se taky děje, Viki s Radkem odletí, já čekám dalšího, koho bych měl větší šanci háknout, ale nikdo další už není. Takže vcelku spokojenost, že se na mě nikde nemuselo čekat a užil jsem si to. Dál už pohodička tempo až k Aloisovi, no co víc si přát. Díky všem za účast, pěkný to bylo!
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-13 21:58:00
Nakonec vypečená sestava v podobě Vikiho, Radka, Luka, Pabla, Igora, HonzyB a Kolíkáče. Vytyčila se trasa zadem na Mukařov, tam už se lesem jela slušná kudla, která gradovala směr Struhařov. Já to dnes neměl vůbec v hlavě něco hákovat, takže každá berlička se hodila. První přišla už na Struhařov, kde mě vysvobodil nějaký nezvykle velký provoz aut a já si poprvé vystoupil. Pokračovalo to ve Zvánovicích, kde udělali sice skvostný asfalt, ale až ve sjezdu, takže zaplátovaný kopec tam zůstal. V jevanském údolí tvrdil muziku Igor svými minutovými galaktickými špicemi, na které plynule navazoval Radek a v rozbitém úseku před Skalicí mi to znovu vůbec nechutnalo. Luke po dovolené řádil jako černá ruka a dával si furt nášupy. HonzaB měl výkyvy, před Skalicí taky vypadl, na rozdíl od Vlkančic, kde se s nimi převalil přes horizont a mě tam nechal jako patník. Ale kluci byli smířlivý a vždy počkali. Takže díky! Vrcholem mé dnešní marnosti byl sjezd z Konojed od údolí, kdy mi z nepochopitelných důvodů vypadlo víčko od bidonu a voda mi vystříkla na tretry ... V závěru se konal Habr, který jsem snad ještě letos ani nejel a docela si po čase zase líbil Pak už se jen rychle skutálet na asi posledního letního Aloise. Ten dnes hodně usmiřoval, že ty Koloděje stejně furt stojí za to! flyby
Autor: Sukes Datum: 2022-09-13 13:24:45
Moc na vás budu z Plzně znovu velemyslet, ale v hákové 50ce jen v pikosekundách a od 22.9 začínám znovu dráždit v každém koldějském termínu...
Ať vám to ve skvostné sestavě a posledním letním odpoledni posázvsky švihá
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-09-13 12:57:03
Úterý 13.09.2022:
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Technik, HonzaB...
16:30 - Kolodeje - ...
16:50 - Strasin - Jonatan, Pablo, Viki ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-08-08 16:33:42
Úterý 09.08.2022 - trasa???:
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Žába...
16:30 - Kolodeje - ...
16:50 - Strasin - Viki ...
20:00 - tiskovka s Aloisem v Uhříněvsi
Autor: Hulis Datum: 2022-08-07 21:53:01
Koloděje prostě nikdy nezklamou... Ať už z dob kdy upadaly a jezdili jsme ve 3-4 kusech nebo teď za vypečený sestavy. Tyhle švihy mám prostě strašně rád a když jsem v Brodě a je možnost jet, tak málokdy odmítnu... Parádně to dneska odsejpalo a když máš k tomu navíc nohy z nebes tak neni vo čem... Hezky jsme si zablbnuli díky všem zúčastněným za dnešní švih...
Autor: Technik Datum: 2022-08-06 21:21:37
Technik u kostela též
Autor: Hulis Datum: 2022-08-06 21:20:23
zítra v 9:15 u kostela - Daffy a Hulis...
Autor: Sukes Datum: 2022-08-04 16:07:08
Nakonec jsem si v úterý Zakolodějili ve třech Jirka, Ondra a já a těžce na pohodu, do Vlkančic průměr 37,6 a brdky fakt rozumně až do cíle. i tohle se počítá včetně kontroly nového koberce od Legnera do Zvánovic, těším se po dovolené na další pokračování nekonečného veleúspěšného seriálu , a to 16.8 , všichni si poznamenejte do svých kalendářů a hlavně doražte!
Autor: Sukes Datum: 2022-08-01 17:15:44
Úterý 2.8.2022
16:30 - Kolodeje - .
16:50 - Strasin - Sukes, Vokyn, Pablo, Ondra, Igor
Autor: Luke Datum: 2022-07-28 10:39:53
Jo, musím se přidat. Koloděje parádní, díky všem! Nová bouda a prestiž z ní šlehala jak plameny ve švajcu. To celé se umocní když dorážíme na Strašín. Docela mě to uklidňuje, tady odpadnout nebude žádná ostuda. Po objemovém týdnu nemám žádný zvláštní přání, aní ambice, vlastně ani tucha jestli a kam dojedu. Ale to si řikejte komu chcete, každej stejně kecá, takže by mi nikdo nevěřil ani zlomenou nohu.
Jede se ale přátelská trasa, První brdek Oplany a na mě zrovna vyšla špic s Martinem K. Balancuji někde mezi smrtí a krátkým protažením nohou, docela to kouslo, ale za námi se to rozpojilo, takže možná dnes kolem není úplně závodní nálada. To mi vyhovuje, stejně jako možnost hned se uklidit ze špice.
Další zkouška přichází na Mělník. Jede se (ne)příjemný tempo, ale se zvedajícím se sklonem se zvedá i potřebná watáž pro posezení ve druhé lavici. Líba si odsedne, naopak si přisedne Hulis. To už se mi zdá, že jde do tuhého, prapodivně se mi kroutí celé tělo. Usuzuji, že to není zdravá forma sportu a milerád přenechávám místo v téhle svěrací lavici dalším. Ale zájemci došli, čelo mizí, já už se jen protahuji.
Sjezdík probrzdím, najíst, napít, Kolíkáč na mě mává palečkama, ale přece se bude čekat. Zbytek se prožene, za mnou daleko nikdo a předemnou to na čekání nevypadá. Ještě chvíli jedu volně v naději, že se vepředu zastaví a zezadu se objeví zbytek, ale jak se později dozvím, prý to bylo skoro plánované (teda stejně jeli na Čekánov, tak mohli jet s náma, ale co už).
Já tedy ve vzduchoprázdnu vyhlížím, kdy se nějaká zodpovědná osoba otočí a balík zabrzdí. To se neděje. Teda jede se vlažně, takže se aspoň přibližuju. Až za odbočkou na Čekánov jsem dost blízko aby si všimli, že by mohli počkat :-P
Pak Talmberk, zpočátku zase příjemné tempo, žádná vražda, ale nahoře lajna na horizont, až je z toho PRko, no vida. Ze sjezdu pak využiju trochu váhání a dělám si pár metrů bezpečák na Ledečko, které jsem dostal jako útěchu za všechny ty přání Kácovů a Zručí. Ne, že bych si dnes něco takového přál.
Ujedu pár metrů do kopce a začíná úřadovat Líba. V první chvíli mi tempo přijde neakceptovatelné, ale po chvíli se docela srovnám, což je z části i tím, že nikomu se nechce odpadnout se mnou a hlavně když odletím už dole, tak nahoře budu mít takovou ztrátu, že na mě dnes nikdo nepočká...
Nejdřív si docela libuji díky zlepšené kvalitě asfaltu, ale nemá to moc dlouhého trvání. Občas vyletět do štěrku v tomhle šrotu nepotěší a naprázdno protočené kolo taky ne. Celý kopec táhne Líba, za ním v pohodě Jonáš a Martin K., za to my s Camrdou, Kolíkáčem a Technikem střídavě děrujeme a loktujeme se o výhodnější pozici. Nakonec se mi podaří natrvalo se zapracovat na čtvrtou pozici, která je dost super, protože jak Jonáš s Martinem skoro nedýchaj, mám tu hodně čerstvej vzduch. Dogma drží lajnu a nohy překvapivě tempo, chvílema se v háku pošetří a to dost pomáhá. Nepřekvapivě další PR.
Valíme dál na Ostředek, Líba dál okupuje špic a za každou zatáčkou se zvedá a mě kromě 600W špiček nutí přemýšlet, co dávají večer v televizi, že tak pospíchá domů. Vodlivy opět využiju k tvorbě drobného bezpečáku do posledního kopce. Chocerady najíždím tedy první, nikdo neblázní, tak se držím kolem 300W proti čemuž nikdo neprotestuje. Já teda trochu jo, ale každá minutka kdy si můžu jet do kopce podle sebe a nikdo mi neujíždí je dobrá. Nevadí ani, že sil už není na zbyt a tak musím celý kopec vyťapat ve stoje, což Jonáš hned komentuje. Na prémii tedy hlásím, že si jdu sednout, ale dozadu a těším se na odtah pod kostky.
Kolem hřbitova se ale zase topí mimo mojí komfortní zónu, Technik se rozhoupal jak Big Ben, Kolíkáč taky vysí, tak se ještě přemlouvám přes horizont, ale tenhle kyselej zápach do kostek nevyvětrám. Tam už teda poraženecky mířím na chodníček a jedu si svoje. Nahoře pauza a pak už zasloužený let na Aloise. Tohle je prostě těžká pohoda a zasloužená odměna po dnešní šichtě. I počasí vyšlo a nebylo extra vedro, tak to hned jelo i líp, než jsem čekal a než jsem si v těch 37 stupních zvykl.
Autor: Technik Datum: 2022-07-27 14:44:25
Včerejší KOloděje se neuvěřitelně vydařily. Je čest svézt se s Líbou a Jonášem zase jednou po letech. Je vtipný sledovat, jak si jedou pohodu, když já odpadám. To si člověk uvědomí, jaký tam jsou strašný rozdíly ve výkonnosti, má to na talíři přímo před nosem.
Včera se mi ale po dlooouhý době podařilo jet v kopcích s Kolíkem, Lukem nebo Camrďákem a to je pro mě velkej svátek. V Ondřejově to dokonce vyšlo až nahoru kousek za profíkama... Byl jsem v naprostym tranzu, když jsem viděl, že jsem tam s nima. A nakonec? Ten dojezd z Ondřejova do Prahy, to je prostě vždycky za odměnu a člověku se chce řvát radostí. Bože to byla krása!
Zase jsem lemtal plnou hubou tu slast, tu bolest a nakonec i tu chmelenou chuť. Mělo to všechno!
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-07-27 09:49:10
Dávám budíka do nabíječky a otírám včerejší flekance na displeji. Pěkně poslintanej, jen co je pravda Utery před Cunkovem jsem ani nějak neplánoval, ale Hulis motivoval, pak stačilo pár kliků na sociálních sítích a rázem to vypadalo na nejnabitější Koloděje v týdnu v tomto roce. Bouda zaplněna, a když to doplnil Strašín o hvězdy, tak nebylo co řešit. Bude to let a bude to zase bolet Hraju si na schovávanou, protože tuším, že v závěru budu zase úplně mrtvej. Mělník hákuji Líbu, který se teprve rozjížděl a naplno nám to ukázal z Ledečka, kde si nás povodil, jak kačery na provázku. To už Vokyn s Profesorem směřovali přes Nechybu na tiskovku a docent Sukes psal disertační práci na téma: "Nej zkratka přesně na čas!" Ledečko jsem proklínal povrch, každé šlápnutí mně připadalo, že dělám jen tak na prázdno, jelikož kolo skáče v těch záplatách stále vzduchem. Na Ostředek už valíme v lajně včetně Sukese, kterému disertačka vyšla přesně na sekundu. Chocerady bolí jak na Sázaváku, ale z toho opojného hvězdného vláčku se nechce tak vystupovat. Kostky mě ale v půlce lámou, na rozdíl od Technika, který hákuje čelo, gowado! Když tohle všechno přežijete a kluci u pumpy počkají, tak se cesta domů promění v bezbolestný všeobjímající let. A navíc, když jedete s představou Aloise, který dával skvělou tečku na to úterní divadýlko v Posázaví! Děkuji za oblažení cyklistické duše!
Autor: Čespa Datum: 2022-07-27 02:43:04
Čespa cvakal petku drat zadkem v každém sjezdu a pak když mi Camrda řekl, že Ledečko je kemp u vody a přitom jsme stoupali na Rataje, tak jsem radeji dobrovolně vystoupil a jel na samotku v protivětru dom, než abych cvaknul další drát.....
Autor: Hulis Datum: 2022-07-27 00:37:27
Po včerejším krátkym, ale o to intenzivnějším švihu s Daffym, kdy jsme hned při výjezdu z Brodu (za studena) do Tuchorazi honili prázdnej traktor, kterej to moc nešetřil a snad prvně, co jsem Lukáše tenhle rok uhákoval v kopci (Habru) jsem se dneska ráno uplně svěže necejtil... Navíc jsme nachodili pár km na výletu po Praze, což mi taky moc nepřidalo, ale vidina ochutnaní atmošky v Kolodějích po delší době byla až příliš silná... Na sraz jedu s tím, že pojedu pasivně a jen se pokusím hákovat nejlepší, kteří to budou rozjíždět. A že v Kolodějích se ppkaždé najde někdo kdo to vyprovokuje... U kostela jsem cca v 16:20, kde už čeká Čespa, po chvilce se začnou sjíždět i šlapky... Dneska to rozhodně zadarmo nebude... Další studená sprcha příjde po příjezdu na Strašín, kde už čekají letci z uplně jiný ligy... Jonáš, Líba Janoušek, někdo z dukly a další... Domlouvá se směr Mělník a pal se uvidí... Kluci z lawi se ujímají špice, já s Kolíkem lezeme za ně... Tahaj hezkých pár km, až si začínám myslet, že se dneska nestřídá... Ale nakonec přecijen, Kolík se nenápadně vypaří do zadních pozic a tak se dostávám na špici s Technikem... Hezky si vyhovíme a jedeme příjemný tempo... První blbnutí přichází v brdkách kolem Oplan který ve slušnym tempu rozjíždí Luke společně s trojicí, která lehce odskočila... Na horizont se vyvážím za Jonášem, který první 4ku dojíždí a posouvá se na špici. V lesíku nás ještě zastaví semafor, který dá prosror se hezky naladit na první kopeček, kterým bude Mělník. Najíždíme to v klídku a dost dlouho to vypadá, že to vyjedeme pohromadě. Nakonec se ale zrychluje a začíná se to natahovat. Jedu za dvojicí dukla/Jonáš, který mě po včerejší euforii uhákování Daffyho v kopci vrací na zem... Já už si docela dávám, abych s nima jel a Jonáš vedle mě vypadá, jak kdyby se nudil a nedejchal... Borec z dukly se v závěru ještě zvedá a nastupuje na což ani Jonáš ani já nereaguju (už dlouho jsem tu nejel a pamatoval jsem si ten kopec o dost delší/horší)... Když ale zjišťuju, že už se blíží horizont, tak se taky zvednu a kousek odjíždím Jonášovi, který jel tak na půl plynu... Ve třech pak sjedeme k hlavní kde spomalujeme a čekáme na ostatní... Balík plánuje jet ještě Ledečko a Chocerady, což bych rád, ale kdyz koukám na garmin, že už je po 18h a mě čeká v Brodě balení věcí a cesta autem tak se zbaběle loučím a odpojuju směr Kostelec a Brod... I přes zkrácenou verzi to mělo náboj, starý dobrý Koloděje jsou zpět... Díky všem za dnešní svezení... smad bude příště víc času, třeba i na to plnotučný, který si každý účastník Koloděj zaslouží...
Autor: Sukes Datum: 2022-07-26 23:00:04
Opravdové plnohodnotné prázdninové úplně zcelaznovuzrozené Koloděje přichystalo dnešní úterní Posázaví, jakmile Hulis podráždil a Vokyn dorazil svou nepřehlédnutelnou hláškou i přislíbenou účastí bylo jasné, že tohle si nemohu nechat ujít, Prezidento si zahraje na Ivana Hlinku a flákne mě na soupisku, aniž by mne jakkoli předtím kontaktoval, to si mohou dovolit jen opravdoví a velerespektovaní vůdci. Dorážím na Strašín v 16.45 a nikde ani noha, což jsem očekával, v podstatě se tu má připojovat už jen avízovaný Vokyn, když nečekaně přijíždí Líba a záhy Martin KOhout a už vytáčí své elite nohy i Johny , k tomu není co dodat, jen samo všichni obdivují tu nafialovělou "příšeru" místního Aerta JOnáše a přejí mu, a´t už konečně Kollerta dá, jsem stejného názoru a dle mě se KOnec Kollerta v Čechách nezadržitelně blíží, je překollertováno, a tudíž dokonáno...
Z Koloděj doráží hvězdná šlapko sestava na čele s Hulisem , Lukem, Kolíkačem Camrdou a Technikem včetně místenkou začleněného super MIchala . 9 hvězd doplněných mou maličkostí, Vokynem a Prófou, tohle bude velké , parkujeme s Pavlem Hamplem na ideální , jak jinak v mém případě, páté dvojici, jede se konečně klasicky zase ve dvojicích , čelo až téměř ke Konojedům tahá JOhny s Líbou v solidním průměru 39. Ale v háku stačíme probírat naše sázení a to až do odbočení na Oplany, tady už vím , že musím švihat pozičně , následující minibrdek v odcuknuté čtveřici uvisím i do sjezdu v Oplanech, abych si následující dloubák s nimi zaspurtoval a byl tam, před nájezdem do klesání svěsím, nechám se dojet stíhači a pak dále již všichni zase kompaktně s tím, že mi Prófa hlesne, málem jsem tam zůstal, jo to musíš být vepředu, tady za to berou vždycky, ale Robert ho jistil, pak odbočka na Mělník, moc se mi nechce, raději bych preventivně objel , ale jedou úplně všichni , odpadají Vokyn s Prófou a pak už jen já a přesně, tahle a takhle rozjetá sestava čekat nebude, max 30 s, ale mám určitě tak 50s sekeru a kluci další minutu za mnou, Lukáš se na mě snaží čekat, ale to se nezadaří, neva , stejně odbočují pod Čekánovem do leva a jedou Ledečko, s nímž mám problém i v zimním tempu, to nepřichází s nimi v úvahu , my valíme ve třech na Sázavu, tam já dávám Dojetřice a oni dva nejktratší cestou k Aloisovi.
Mačkám se a "letím" je jak na Sázaváku, bude to těsné, ale vyšlo, nečekám ani minutu a už se valí s kopce proti mě kompaktní už jen sedmička bez Hulise a Čespy , jede se poctivá lajna, s čímž tady počítám a visím vzadu za Lukášem , jenž mě s úsměvem rád znovu vítá, samo do Ondřejova znovu na samotku, ale nahoře se kluci občerstvují a já valím pro jistotu hned dál, abych se raději připojil až na horizontu za křižovatkou, opět vypočítáno naprosto přesně a 3 už zase dvojice doplňuji vzadu s Technikem na kompaktní osmu, odsud už uvisím a stačím si i vychutnávat tenhle rychlošvih s těmito borci, jenž je zakončen dávno neprožitým a tolik příjemně znovunalezeným a velevychutnávajícím páďo letem ze Strašína až do Uhříněvsi . Prostě Paráda a hold nesmrtelným Kolodějím!
Autor: Kolíkáč Datum: 2022-07-26 13:49:34
Úterý 26.07.2022 - trasa???:
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Profesor ...
16:30 - Kolodeje - Luke, Camrda, Hulis, Daffy, Technik, Čespa ...
16:50 - Strasin - Sukes, Vokyn ...
20:00 - tiskovka s Aloisem v Uhříněvsi
Autor: Orlik Datum: 2022-07-25 20:55:00
Jen na mě to nabíjení, hákování a to ostatní nějak nefunguje
Autor: Sukes Datum: 2022-07-25 18:31:34
Luke, Koloděje nabíjí, budeš plně vtažen do špicování, nastupvání, velehorizontování a uhákuješ nevídané!

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
437 Závodíme na podzim   228 2022-12-06 10:16:05 - Kolíkáč Strejda NE
81 Vinohradské Běhny   3926 2022-12-05 08:55:16 - Barbánek Kolbaba NE
439 Trénujeme na podzim   2792 2022-12-03 21:34:10 - Čespa Kajman NE
258 Roadcup   241 2022-11-29 17:19:14 - Kolíkáč Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   694 2022-11-29 17:13:08 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
364 Valná hromada a vyhlášení Šlapky Akce 362 2022-11-29 15:30:17 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2022-11-28 18:25:25 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
403 Sudety Tour Akce 414 2022-11-28 18:24:49 - Kolíkáč TinkTink NE
190 ELM - Extraliga Masters   718 2022-11-27 16:19:17 - Vláďa Kolíkáč NE
231 UAC - závěrečný balík Akce 135 2022-11-27 16:06:09 - Kolíkáč D!ablo ANO
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2796 2022-11-22 16:30:31 - Kolíkáč Soused ANO
67 Soutěž Šlapka roku   544 2022-11-18 11:30:55 - Kolíkáč Jura ANO
365 Vítání Martina na bílém kole Akce 583 2022-11-16 08:48:09 - Kolíkáč Kolíkáč NE
18 Nový člen, host   821 2022-11-13 10:46:03 - Kolíkáč Kolíkáč NE
502 Akce a závody v Alpách   175 2022-11-10 19:59:32 - Barbánek Canadien NE
611 Bikepacking   35 2022-11-07 07:39:03 - Bobek Turista NE
374 Mamut Tour Akce 1145 2022-11-04 18:08:22 - Luke Strejda NE
608 Českobrodská vánoční desítka Akce 209 2022-11-02 10:18:50 - Kolíkáč Strejda NE
20 Zajímavé informace   1579 2022-11-01 16:35:02 - Sukes D!ablo NE
43 Kalendář akcí   237 2022-10-30 18:49:01 - vt Kolíkáč NE
74 POSPOS - Po stopách POS Akce 322 2022-10-29 06:34:21 - Balu Kolíkáč NE
545 Hurá v říjnu na Ještěd Akce 350 2022-10-17 17:37:21 - Sukes Kolíkáč NE
442 UAC - Tour de Brdy Akce 168 2022-10-10 15:19:02 - Strejda Kolíkáč NE
60 Loučení, to je vám těžká věc ...   209 2022-10-09 20:46:50 - Mlhoš Jiřík ANO
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT