Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Krkonoše aneb na kole až do nebes  (ID: 270)

Ostatní témata
Autor: Camrda Datum: 2018-10-19 20:58:33
Tak na KOMy máme jiné, mnohem povolanější :). Já jsem v téhle (jakožto i v mnoha jiných) oblasti naprostý amatér a poslední rok navíc celkem z formy:). S tím přesunem souhlasím, ale jak se v tom autě nasedím celkem dost, tak je pro mě i prostý "přesun" celkem zážitek a další 2 hodiny autem tam a 2 hodiny autem zpět s radostí prožiju někde zašitej v balíku:).
Autor: Honzis Datum: 2018-10-19 19:39:03
Camrdo, měl bys! ale bacha, KOMy tam opanuje pan Fišnar a to celkem brutálně a víceméně "všude"
Rozhodně preferuji co jeli kluci - autem až do hor a pak si to užít, 200km "přesun" a vyjet si "jen Zlaťák" je podle mě ztráta času.
Autor: Look_as Datum: 2018-10-19 08:55:23
Na Vodovodni ceste neni v lete asfalt a v zime tam zase casto neni snih.
Autor: Camrda Datum: 2018-10-19 06:39:18
Pekny jste to tam meli. Sice mi v reportu trochu chybely potoky vody, o kterych psal Kolikac, ale i tak to stalo za to . Snad se nekdy urvu a vyrazim s vama...
Autor: Dreamer Datum: 2018-10-18 21:49:38
Ranni mlha se pomalu zveda a trojice Kolikac, HonzaB a Snilek vyrazi vstric jeste jednomu dobrodruzstvi teto povedene a dlouhe sezony! Za Prahou slunecni kotouc vychazi, zatimco mirime k Vrchlabi, dat si paradni okruh v Krkonosich kolem Snezky. Doprava sice misty stoji, ale nastesti jsme vyjeli vcas a tak po 10h nasedame na kola, HonzaB dokonce o dve kila lehci nez pri nastupu do auta. Mne se trochu mota hlava z toho, ze jsem si cetl zpravy na mobilu na zadnim sedadle auta, dobre mi tak!

Nalada je ale jinak vyborna, kluci jsou nateseni, coz se projevuje od prvnich kilometru. Jak Kolikac, tak hlavne odlehceny HonzaB jedou tempo, ktere mi moc prijemne neni. Navic mam hlad, zizen, ze bych to prehnal pri stredecnim podvecernim vybehu? Asi jo, potkal jsem totiz Rudu na kole a predvadel se, jake davam bezecke intervaly. To uz se ale blizi prvni kopec, vyjezd na Cerny Dul, znamy z Krakonosova cyklomaratonu. Trochu se srovnam, ale porad spis jedu za klukama.

Nasleduje krasny alternativni vyjezd na Pomezni Boudy, tip od Honzise. Slunce sviti, zimni bunda hreje az moc, ale krajina kolem je famozni, kazdy si to uziva po svem, bez ohledu na procenta sklonu. Nahore foto, zapnout bundu a dlouhy sjezd do Polska. V nem teplo prilis neni, najednou je clovek za tu bundu rad! To uz ale vyjizdime kopec na Karpacz, v sezone a plne forme by si to clovek uzil, takhle je to aspon pro me dost boj, ale i tak si to uzivam, je jedno ze uz to nejede. Pri pohledu na obri hotel ala Las Vegas si rikam, ze v plne sezone bych tu na kole mezi turisty asi jet nechtel, ale jinak je to pekne mestecko i kopec.

Spadneme dolu a mirime na vrchol dnesniho snazeni, cca 3km brutalne prudky usek na Spindlerovu Boudu. Snim skoro vse, co mam v kapsach, protoze mam strach, abych nahoru vubec vyjel. Zacatek kopce poodjizdi HonzaB a ja s Kolikacem si to snerujeme krizem krazem za nim. V polovine kopce sklon nastesti polevi nekam k 10%, ja chytnu druhy dech a pak uz se mi vlastne jede docela dobre. Slunce zaslo za mrak, vitr prestal foukat, havrani prestali krakorat a mne je fajn, najednou si clovek jede po sve vlastni planete, osamely jen se svymi myslenkami. I kdyz je konec zase hodne prudky, skoro je mi nahore lito, ze uz to konci. Za minutku dve dojizdi i kluci. Mraky se zacinaji honit, dalsi teamove foto a sjizdime dolu do Spindlu.

Planovany obed vynechavame, preci jen cas bezi a do cile uz take neni tak daleko. Pred Straznym si strihnu dalsi tip od Honzise, Kamennou cestu. Kratke, prudke jako Pancir, v polovine kopce autobusova zastavka a na ni rotoped. Opravdu. Dalsi legenda zrozena, jako je klokan na Zvoli. Asi kdo nema dost, muze si v te stojce jeste pojezdit na rotopedu. Nahore se potkavame dohromady a uz jen sjizdime zpet k Vrchlabi. Jeste nas pozlobi par kapkami a zahrmenim cerny mrak jako pozdrav odchazejiciho leta a podzimu, ale nastesti nezmokneme a v cili se jen opravdu pohledem na radar ujistime, ze se nam to nezdalo a prehanka / bourka se tu opravdu udelala. Nalozime kola a svistime zpet domu. Krkonose takhle na zaver sezony se moc povedly, bylo to za pet minut dvanact, o to vetsi radost z takoveho vyletu clovek nakonec ma! Jeste jednou diky Kolikacovi za odvoz, HonzoviB za doprovod a tempo a Honzisovi za bajecne tipy na trasu.
Autor: Honzis Datum: 2018-10-17 20:50:32
co zkoumal mistr z úval pěšky tak prý ze špindlu na silničce nic použitelného - ty Pomezky přes Albeřice a Lysečinskou vřele doporučuji, já si to dám doufám o pár dní později taky
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-10-17 20:18:04
Honzis diky za tip, to bude urcite prijemna neznama zmena .
Jeste borecci uvazuji vyjet ze Spindlu na Misecky (Vodovodni - Medvedi cesta), ale tam asi neni asfalt coz?
Autor: Honzis Datum: 2018-10-17 19:48:39
nemůžu, užijte si to, ale na Pomezky můžete odbočit už v Maršově a jet přes Dolní Lysečiny, Albeřice a novým kobercem k Lysečinské, okolo Cestníku a sušupem do Dolní Malé Úpy, odkud navážete na plánovanou cestu - bude to BEZ aut. Na závěr pro tvrďáky možno při stoupání na Strážné dát zkratku po červené - je to doleva za první serpentínou a nádherný asfalt 1km á 14%
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-10-17 08:37:10
Ctvrtek 18.10. v 09:30h. sraz Lanov-pred hotelem. V planu Hofmanky, Pomezky, Karpacz, Spindlerovka, Strazne. Tesi se Dreamer, Kolikac, HonzaB...
Autor: Bobek Datum: 2018-10-16 23:09:54
Pište to sem...
Autor: Turista Datum: 2018-10-16 21:43:50
Turista uvazuje o Spindlerovce, jen nevim jestli to ujedu? Na kole jsem mesic nesedel a jsem v rekonvalescenci.
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-07-14 17:17:03
Z Profesora konecne vypadlo video z Luční boudy. Diky bejku!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-21 11:18:50
Zase jsme tam museli, je to sílena droga...
Rok 2017
Autor: Turista Datum: 2017-10-18 14:44:29
Z polskych Krkonos jsem mel stejny pocit, vysoke hory kterym kraluje Snezka. Kdyz jsme byli v Karpaczu na vylete posledne tak tam bylo asi pul polska ale ty serpentyny jsou pekne. Jsem rad ze se vam to z Browice libilo, podle znacek na asfaltu se tam asi jel kdysi nejaky Zavod miru. Docela tam pomaha krizovani, jezdit od kraje ke kraji, pak si to clovek udela tak prudke jak potrebuje. Karel to vyjel tusim na 39-23, obcas 21, blbla mu prehazka. Jsem rad ze jsme tu cestu objevily, je to treti misto na prejeti hrebene, daji se tak delat zajimave vylety.
Pocasi jste vyhmatli paradne cely den jsem byl jak na trni.
Autor: Dreamer Datum: 2017-10-17 19:17:58
Krkonose musely byt super, diky Kolikaci za report, krasne pocteni! Jak jsme velky klub, tak zazitku je plno na vsech frontach. Jeden den tak okupuji hitparady Krkonose, aby druhy den prevzal stafetu ... Dunaj! Vzal jsem si k srdci vyzvu Lookase nekdy z leta a opravdu tam vyrazil, tak sdilim muj report a par fotek a preji prijemne pocteni k veceri, nebo ranni kave!
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-10-17 10:34:32
To počasi je neskutecne, pokorit jeste Krkonose, uzit si vyhledu a modreho nebe nad sebou. Kapr chce Spindlerovku, kde jeste nebyl, ze Spindlu vede krasna asfaltka, ale jet jen nahoru a dolu? Coz takhle to prejet z Polska? Blaznivy napad je tu, nacrtnout trasu, zkonzultovat s Honzisem a s Turistou. Do Vrchlabi autem, na parkingu do kratkych, jen ja si beru dlouhe, rymecka je tu a nechci to drazdit. Vzpomeneme na Krakonose, pres Cerny Dul vystoupat v druzne zabave na Hoffmanky. Pod stromy, kam si jeste nesahlo slunce je pekny sliz, mam z toho pekny vitr ve sjezdu. I jsme se trochu ocakli, ale to uz si Kapr nastupuje smer Pec za traktor a mizi nam z dohledu. Bonzo tahne lajnu za nim, Pepino skvele drzi. Udoli jsou chladna, ale postranní cesta na Pomezky pres Malou Upu nas pekne rozehreje. Lituji dlouhych kalhot. Ale je tu krasne - Upa. Jako v nejlepsim filmu, ostre obrysy hor, chaloupek a strani, a hlavne nikde nikdo. To milujeme! Bonzo si uziva kopcu a laskuje na kazdem z nich. Jeste jedna rampa nas ceka a pak uz vychutnavat hrebenovku na Pomezky. Napojujeme se na trasu Krakonose a jedeme protismerem. Sjezd chvilemi rozbity, ale do Kowar uz to je zehlicka. Safra to bude robota zpet. Krkonose jsou z Polska hodne majestatne. Karpacz je jak alpska vesnicka. Nekonecne serpentiny, Kapr tady chce bydlet dole a jezdit do prace nahoru. Jeste jednou sletet dolu a v Borowice to zacina. Zatim poklidna asfaltka zastrcena hluboko v lesich. Paradni vylet! Najednou cumime nevericne na navigaci. Doleva, do silene stojky. Turista neco hlasil o 16%. Ale myslel jsem jen nejaky kratky usek. A tohle je brutal. Nevericne ziram az nekam do oblak. Tam, kde se krouti Bonzo s HonzouB. Ja s Pepinem, ktery ma vzadu jen 25 zoubku. Trochu se to zklidnilo a verim, ze ted uz to bude kochacka. Ale prd. Je to tu znovu a nebude to mit konce! Tak tohle jsem jeste snad nikdy nejel. Boli me ruce, jak to furt lamu. Chvilemi i zavrate, dozadu se neda otocit, fakt total brutal! Konecne nahore, Spindlerovka!!!, placani rukou, jsme vysmati jak leca, co jsme zase zazili Tohle jsme fakt netusili! Padáme po luxusním asfaltu nekonecným sjezdem do ikonického Spindlu. Rychla brecka na pumpe, ktera se do Spindlu vubec nehodi. Ale my mame v hlave ty paradni hory, ktere jsme zdolaly a navic nas ceka jeste Benecko, tak by jsme dali i vodu z kaluze! Polabím se řítíme do Vrchlabí a točíme na posledni hit dnesniho dne. Bonzo zase utočí a mizí. Kapr po nocni chvilemi usina, Pepino srdnate bojuje dal, HonzaB furt keca. Je to tam, Benecko!. Ted uz jen padnout rozmlacenym a opravovanym sjezdem do Jilemnice. A po hlavni to domrskat k autum. Diky moc Terezo za toto leto! Dve hodiny od baraku takova krasa!
Autor: Kapr Datum: 2017-10-17 09:49:29
Další bláznivý nápad...využít neskutečný babí léto, poslat drahé polovičky do práce a vyrazit v první pracovní den do vyprázdněných Krkonoš. Je po sezoně, tělo přepnuté do odpočinkového modu, ale hlava si ještě naposledy chce užít kopce. Výjezd z Polska na Špindlerovku všem doporučuju, brutální kopec.....Díky všem za další monument, fotky v albu Výletujeme na podzim...
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-10-15 22:04:53
Pondeli 16.10. v 10:30h. sraz Vrchlabi ... jedeme na Pomezky a Spindlerovku. Tesi se Kapr, Bonzo, Pepino, Kolikac, HonzaB, ....
Jedno volne misto z Jiznaku odjezd v 8:40h.
Autor: Look_as Datum: 2017-10-13 18:55:01
Viz treba: Od lanovky na Rucicky - pekelny vyjezd
Autor: Look_as Datum: 2017-10-13 18:51:03
Ano, predloni jsem to mimo Studenova cele projel.
Ale je to hardcore - 34x28 bylo misty na hrane.
Autor: Look_as Datum: 2017-10-13 15:42:53
Pokud chcete poradny kopce, staci Harrachov a Rokytnice - tady je docela dobry asfalt a pak kolem Plesivce na Krakonosovu snidani - pod Voseckou - cesta Terex na Alfredku - Harrachov a prez Ryzoviste do teto stojky a zase Krakonosova snidane a Plesivec - Rucicky zpet. Pokud vam to nebude stacit tak pridat jeste Studenov.

Spousta mist pres 20% a nulovy provoz Viz mapy - 60 km / 2220 up! Pocitejte s prumerem max 20 km/h.
Autor: Honzis Datum: 2017-10-13 08:43:33
Jo a dle dopravniinfo.cz je furt zavřené Benecko - sjezd do Jilemnice, dělaj silnici, dá se projet jen přes Mrklov, ale i dole u Hrabačova je asi furt semafor, radši z Vrchlabí na Strážné a pak po stezce podél silnice od Lánova do Vrchlabí
Autor: Honzis Datum: 2017-10-13 08:40:46
Ty Pomezky vemte bokem - Horní Maršov, Albeřice, Lysečinská bouda, Malá Úpa kostel, vyjedete až na hranici, je tam nový povrch k Lysečinské a žádná auta, balzám na duši!
Autor: Kapr Datum: 2017-10-13 06:58:01
To bude něco i pro našeho Poláka Bóbka...
Autor: Turista Datum: 2017-10-12 21:16:45
To se zas nekdo bude mit. Na pondeli super trasa, v Karpaczu jsme byli v lete z Karlem. Z Borowice na Spindlerovku je to trochu dokopce, druha pulka tak 16%+, asfalt v poho jen obcas diry ale clovek jede stejne tak pomalu ze se da vyhnou.
Autor: Karl Datum: 2017-07-09 18:34:07
Hodne podarenej vejlet, na Tour by tomu rekli kralovska etapa pres sedm kopcu;-). Myslel jsem, ze mam uz ve svem rodnem kraji projety vsechny cesty, ale tu z Joseface kolem chaty Peklo jsem neznal. Sklon k ty chate byl pekelnej . Tesil jsem se na rychlej sjezd kolem Bilyho potoka serposkama, ale mokro a spousta listi na silnici neumoznily si ten sjezd uzit, zejmena v zatackach jsem se celkem bal, abych to nepolozil. Podle clanku zde se tam prehnaly dve supercely. Propojka k polskejm hranicim kolem Smrku taky nadherna, vcetne okolni krajiny. Pak pozvolny sjezd podel Jizerek, po levici pozorujeme jak blizko od nas prsi, pote co chytame prvni kapky prijizdime do vesnice, kde obsazujeme zastavku. Po chvili se vydavame na cestu, ktera je mokra. Prakticky porad az do Jeleni Gory je to az na mensi brdky z kopce, takze jsme tam za chvili. Centrum je male, projedem namesti, pesi zonu, jeden kostel, druhej kostel a hura do Krkonos, ktere jsou z Polska impozantnejsi. Prijizdime pod upati a libujeme si, jaka tu je priroda skoro bez civilizace. To se meni po prijezdu do mestecka Karpacz, slusnej blazinec. Pote pokracujeme po siroke ceste mirnym svahem po siroke silnici, ta najednou konci a pred nami se zveda poradna stena, ktera vede az ke Spinlerovce. Silnicka, v docela misty dost spatnym stavu nema zadny zatacky, takze je ten masakr, co cyklistu ceka videt hodne dopredu. Blbne mi prehazka, takze mi to obcas spadne na 21, coz je celkem makacka. Presto, ze neni vedro leje ze me skoro jak na Mortirolu. Nasledne stelovani sroubkama ve Spindlu nepomohlo. Az doma vecer jsem zjistil, ze se mi rozpletl bovden a prodlouzil se, takze nedochazelo k posunuti kladky pod 23 uplne a cim mensi kadence, tim vetsi sance na pad na pastorek niz . Pak celkem kopirujeme cestu co jsem jel letos s Mlhosem. Od Vrchlabi az Jablonce n. N. je to bud do kopce nebo z kopce, porad je ale na co se divat okolo. Moje nohy si jeste pamatuji pred Vitkovicema Turistovu nahlasenou zkratku, taky slusnej utahovak. Libil se mi sjezd do Frantiskova, pekny serposky, nektery skoro 360. Rovnez z Plavu do Zasady jsem taky neznal. Celou cestu pekny vyhledy, temer zadny provoz na silnicich, az na par vyjimek peknej asfalt, pocasi taky ve finale slusny a supr spolecnik, na tohle se bude dlouho vzpominat. Diky za nezapomenutelnou sobotu . Tesim se na dalsi vejlet.
Autor: Turista Datum: 2017-07-08 23:33:12
Dalsi pecka ze serie autovyletu. Na dnesni vydani jsem obvzlast tesil a moje ocekavani byla naplnena. Vyrazil jsem i pres ne uplne perfektni predpoved. Naplanova jsem totiz tri neproverene useky po horskych silnickach skrytych v hlouby lesu. A Zase jsem zazival to vzruseni co bude za dalsi zatackou a jake krasy nam priroda ukaze.
Jizerky krasne jako vzdy, na Bilem potoku nas trochu prekvapila mokra silnice a spousty otrhaneho listi, asi tam noc predtim radil uragan. V polsku potesily pomerne kvalitni silnice, a destova prehanka po ktere silnice dalsich cca 15km pekne nahazovala. Jeleni gora je pekne male mestecko s turistyckym centerkem. Krkonose z polske strany vypadaji majestatne, jako velehory, kterym dominuje Snezka. Karpacz je fakt pro kamziky kde se vyskytuje polovina polske populace. Obevyli jsme novou cestu na prejezd hrebene, Borowice Spinndlerovka, funguje. Prejet Benecko, Rezek a Vysocky hreben moc neodsejpa. V prehrade v Jablonci maji kapry velke jak mala divoka prasata, a zerou jen rohliky.
Jelo se mi dobre, az vyborne ale stejne jsem se musel hlidat aby mi Karel nerozcupoval nohy na srot. Ten s kamennou tvari lamal 15% kopecky na svuj oblibeny prevod 39-23, nekdy i 21, podle toho co mu zrovna vylosovala prehazovacka, kadenci hadam tak na 22.
Nastoupano 3800m, spalene kalorie, zmerene 5500cal.
Trasa zde
Dalsi varianta zde se da lepe sledovat Grade.
Podarena akce, nabyla mne enegiji pro dalsi vypravy, diky
Autor: Turista Datum: 2017-07-07 19:22:24
Pro zajemce, zitra zbyvaji nejakavolna mista v zubacce na Jeleni horu.
Autor: Camrda Datum: 2017-06-23 22:44:43
Vy jste taky stary prasaci...
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-23 16:17:58
Souhlas, sahali jsme si spolecne na rafky a Kapr ho mel uplne studenej!
Autor: Camrda Datum: 2017-06-23 16:15:35
Souhlas, ze na takovyhle brzdeni karbon delanej neni, ale jinak musi z toho kopce brzdit 65ti kilovej vrchar a jinak 80 ti kilovej klasikar HonzaB
Autor: Turista Datum: 2017-06-23 15:56:57
Upetc karbon kola není žádný problém, mají s tím problém i renomované značky. Stačí si vyhledat téma failed carbon rims Karbonove plastové kolo je to nejhorší co se v posledni době vymyslilo. Ale jedou paradne.
Autor: HonzaB Datum: 2017-06-23 15:35:22
JJ cina... ale podle vsech referenci hodne kvalitni. Rafek nerupnul pod moji tlustou pr*eli, ale proste roztal a deformoval se. Pri sjezdu z Lucni jsem mel asi 10 minut zatazeny brzdy (jinak bych se zabil) a holt na tohle karbon neni delanej. Nerikam, ze by to nejaky Zippy nevydrzely, ale na takovy extremni brzdeni to proste neni (jako karbon obecne).
Autor: Camrda Datum: 2017-06-23 13:21:52
Většinou je na těchhle kolech uvedenej váhovej limit, aby na nich buřti, co vážej přes 80, nejezdili šusem z Luční .
Autor: Dreamer Datum: 2017-06-23 13:19:12
Krkonosskej report pri cekani na stanici STK, kdyz mi akorat namerili emise a v momente kdy se je chystali vytisknout, vypadl v celem arealu proud Krasny report, nevedel jsem ze na Lucni vede asfaltka!

HonzaB co to mas za rafky, nejaka Cina? To musi prece vydrzet.
Autor: HonzaB Datum: 2017-06-23 12:22:16
K+K dik za paradni den. Mam spaleny zada a zadni rafek, ale stalo to za to! Vyjezd na Lucni boudu byl drsnej a sjezd byl jeste hustejsi. Jesteze jsme vynechali tu "Prazskou", jelikoz 15%-20% kopecku, tam bylo stejne pozehnane. Celkove to byla hodne hezka trasa s vicemene peknym asfaltem a paradnima vyhledama. Kolikac se predvedl jako spickovej traser - dik moc.
Autor: Camrda Datum: 2017-06-23 11:26:03
Krkonošskej report k obědu chutnal . Kapr měl teda zase nohy z nebes , když jsem s ním tohle naposledy zažil na Hvězdě, orosilo se mi čelo .
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-23 10:27:54
Nevynechali, omylem jsme ho dali hned na zacatku
Autor: Iceman Datum: 2017-06-23 10:17:34
Kozákov jste vynechali. Přitom takovej krásnej kopec na závěr by to byl .
Autor: Turista Datum: 2017-06-22 22:59:53
Krasa, tomu se rika tah na branu, rychle rozhodnuti ve spravny okamzik.
Autor: Camrda Datum: 2017-06-22 22:54:01
Šetřete ty kola trochu...
Autor: Malina Datum: 2017-06-22 22:35:26
Krasny veterani! Mne se libi fotka jak pijete kafe a celou tu paradu mate teprve pred sebou.
Autor: Kapr Datum: 2017-06-22 18:04:40
Nejlepší jsou neplánované akce...ještě včera v půl druhé jsem si myslel, že budu dnes ležet na zahradě a odpočívat před Houštečákem. Kolíkáčově nabídce se nedalo odolat...po dnešní luxusní prasárně, v neskutečném počasí, je mi jedno jak to v sobotu dopadne...fotky jsou v albu. DědkuB a Kolíkáči díky...
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-22 17:41:03
Omluva chlapci, bylo to okamzite pohnuti mysli z toho vedra ... Tohle se neomrzi a urcite jeste zopakneme, ale chce to vsedni den, kdy tam nejsou lidi.
Zatim jen kratke info, ze Prazska bouda nepadla, ale asi to bylo dobre, kdo vi, jak by jsme skoncili ... HonzaB usmazil ve sjezdu z Vyrovky zadni karbonove kolo, me odfoukl vichr oprene kolo a vylomil dual . Ale to jsou jen male kanky na dnesnim neskutecnem zradle! Kapre a JendoB diky diky moc!
Autor: Kanaďan Datum: 2017-06-21 23:38:09
Taky bych si to pracovne presunul, kdyby driv. Co ten vikend? Ja bych jel, ale asi by se mi to hodilo lip v nedeli.
Autor: Karl Datum: 2017-06-21 22:30:48
Taky bych jel, kdybych to vedel driv. Nedame neco o vikendu? Treba objezd Krusek nebo neco po hrebeni...?
Autor: Turista Datum: 2017-06-21 21:50:10
Hlaste to kurna driv, jsem si mohl udelat volno.
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-21 13:51:03
Ve ctvrtek 22.6. mame s Kaprem a HonzouB jednani na Lucni Boude. Chteli by jsme zopakovat rok 2013 - foto :: trasa. Zatim jsme domluveni autem po dalnici do Turnova a tam uz na kole. Odjezd z Jiznaku v 5:30h.
Navrh trasy 2017.
Rok 2013
Autor: Honzis Datum: 2013-10-09 18:46:49
Mišutko a koho furt baví se přesouvat po placce z Prahy? Věř mi, že 100km Jičín a zpět co sólo jezdím moc zábavných není A jak psal Kolík, krédem byly Krknoše, kopce, panoramata, ne honění km v balíku. Na to máte Vitasův rychlík do Ústí Kolem Krkonoš po hlavní přes Harrachov a zpátky přes vyjebaný Polsko se tomuhle nevyrovná!
Autor: Kolíkáč Datum: 2013-10-09 14:39:42
Verim, ze treba nekdy v lete, by se to dalo, ale den je kratky a navic to se musi jet pomalu, bez stresu a jen vnimat tu prirodu. Protoze ty panaramata, to je jedno za druhym! Mydlim to dnes v tom pracovnim holubniku, ale stejne myslenkama jsem tam nahore, safra vcera to pocasi klaplo neskutecne!

Témata za poslední 3 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
100 Jarní Chorvatsko   73 2018-10-22 18:10:48 - Bobek Gejza NE
400 Závodíme na MTB   490 2018-10-22 11:30:05 - Jirus kámen úrazu NE
81 Vinohradské Běhny   3855 2018-10-22 09:04:08 - Kolíkáč Kolbaba NE
489 Vinohradské Blátošlapky   123 2018-10-21 21:35:37 - Turista Kuře NE
439 Trénujeme na podzim   2555 2018-10-20 17:18:21 - Bobek Kajman NE
270 Krkonoše aneb na kole až do nebes Akce 108 2018-10-19 20:58:33 - Camrda Kolíkáč NE
46 Kola - servis, nákup ...   2484 2018-10-17 12:49:45 - Look_as D!ablo ANO
258 Roadcup   173 2018-10-17 10:56:16 - Kolíkáč Kolíkáč NE
229 CT Author Cup Akce 172 2018-10-15 15:54:02 - Kolíkáč Gejza NE
74 POSPOS - Po stopách POS Akce 303 2018-10-13 21:34:19 - Koník Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2658 2018-10-13 01:44:25 - Barbánek Soused ANO
437 Závodíme na podzim   169 2018-10-09 18:26:18 - Kolíkáč Strejda NE
364 Valná hromada a vyhlášení Šlapky Akce 310 2018-10-09 07:53:10 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
433 Úvaly-Český Šternberk-Úvaly Akce 199 2018-10-07 21:28:47 - Bobek Kolíkáč NE
434 POS - Poslední šlápnutí Akce 351 2018-10-05 16:44:10 - D!ablo D!ablo NE
421 Závodíme v létě   556 2018-10-02 15:27:39 - Hulis Léňa NE
587 Bez kola to taky jde ...   137 2018-09-25 12:00:03 - Malina Malina NE
359 UAC - Klikovy vrchy Akce 361 2018-09-24 12:09:35 - Strejda Kolíkáč NE
422 Trénujeme v létě Akce 1561 2018-09-23 21:15:05 - Bobek Kolíkáč NE
376 Koloděje Akce 1943 2018-09-21 10:03:25 - Kolíkáč Kolíkáč NE
319 POS - Poslední Šlápnutí - organizace Akce 306 2018-09-21 09:37:42 - Kolíkáč D!ablo ANO
543 UAC - O nejlepšího vrchaře Akce 116 2018-09-19 11:43:19 - VSid Kolíkáč NE
20 Zajímavé informace   1534 2018-09-17 09:26:40 - Kolíkáč D!ablo NE
402 Závodíme v UAC   482 2018-09-16 19:33:57 - Dreamer Alánek NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, CKKV, ELM ...)   616 2018-09-14 08:02:53 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
571 Krajem Mirka Zbuzka Akce 25 2018-09-09 14:54:22 - Kolíkáč Kolíkáč NE
488 UAC - Dobrovice Akce 172 2018-09-06 22:38:25 - Koník Kolíkáč NE
535 Strava.com   167 2018-09-03 00:52:17 - Look_as Soused NE
366 Král Šumavy Akce 1662 2018-09-02 20:48:00 - Bobek Kolíkáč NE
415 Modrá Hvězda   373 2018-08-26 22:51:34 - Bobek Bobek NE
18 Nový člen, host   739 2018-08-20 12:54:52 - Kolíkáč Kolíkáč NE
211 CKKV - časovka do vrchu Lipence Akce 231 2018-08-20 10:16:47 - Kolíkáč Bigmig NE
447 Krušnoton Akce 659 2018-08-18 21:18:24 - Kolíkáč Kolíkáč NE
510 PPP-Praha-Praděd-Praha Akce 773 2018-07-25 00:07:16 - Camrda Kolíkáč NE
124 Salzkammergut Trophy Akce 30 2018-07-24 08:01:03 - Kolíkáč Jestřáb NE
214 UAC - Železný dědek Akce 113 2018-07-23 14:57:22 - Alf Kuře NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..