Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Trénujeme na jaře  (ID: 384)

Ostatní témata
Autor: Turista Datum: 2020-05-24 22:54:12
Dreamere hezky, letos se nekonala akce Uklidme Cesko, ktere se s detma pravidelne ucastnime a tam co vzdycky sbirame je to znat.
Dal muzes zkouset, sundat kazetu, trochu zvrchu vycistit a namazat orech, kazetu dobre utahnout. Striknout olej na ukotveni dratu v nabe. A pak uz rozborka naboje, nejdriv zkusit orech.
Autor: Dreamer Datum: 2020-05-24 19:13:14
Nedelni Sumava

V patek jsem zmokl, v sobotu take, tak co prinese nedele? Na dnesni svih mam tri cile, prvni z nich je identifikovat pricinu krupani v kole, ktere mi zprijemnovalo patecni jizdu Kolem Jizery. Na radu kolegu jsem zkusil vsechno, ale v sobotu ke zlepseni nedoslo, takze menim cele zadni kolo, to by mohlo pomoci najit zdroj. Venku sice vyleza z mraku slunce, ale jelikoz chci jet nekam ke Kvilde a tam hlasi 8st, beru zimni bundu kalhoty. Norove hlasi ze dnes bez deste, nase predpoved hlasi prehanky, to bude asi zajimave. Vyrazim s batuzkem na zadech, protoze chci dnesni jizdu pojmout trochu jako "eco race", rozumej chci sebrat plastovou lahev, ktere jsem si pred tydnem vsiml v prikopu na hezkem miste u Roklanskeho potoka pod Polednikem, tam tohle nema co delat. A kdyz uz ten batuzek mit budu a zadne horko nebude, koupim domu neco na zub v pekarne na Kvilde.

Vyrazim po 9h, ale moc mi to nejede. Tak ani se nedivim, zima, vitr, nabaleny s batuzkem, v nohach patecni Jizera. Takze neresim tempo a jedu kudy se mi chce, coz je vyhoda, ze na tu Kvildu muzu dojet asi tak dvaceti moznymi zpusoby. Jedu tedy do Depoltic a pak me napadne dat si prvni usek posledniho Krale Sumavy, ktery vede na Sukacku a Onen Svet. V lese trochu mokro, ale mam blatnicek, presto kolo chytne trochu jehlici. Spadnu do Cachrova a pokracuji po trase Krale Sumavy. Keply jsou tu a vezmu to doleva proti smeru posledniho useku KS z lonska, tedy do Hartmanic. Tj. jedu porad nahoru dolu, sama zatacka, asfalt nevalne kvality. Az v Hartmanicich se napojim na hlavni do Susice, kudy mirim po objizdce do Kasperskych Hor. Tady me chytne prvni mala prehanka, ale jinak spis sviti slunce, takze nalada je vyborna, jen se citim dost unavene, takze radsi neco snim.

Kolem hradu Kasperk to porad stoupa a trva, nez spadnu do mesta. Tam to vezmu po trase SUAC zavodu, takze zase do kopce kolem sjezdovky. Sjezd tradicne rozbity a to uz zatacim doleva a porad nahoru podel potoka na Zhuri, kudy se jezdi casovka SUAC. Tady taky sprchlo, ale je to krasa, slunce sviti a do toho na me kape voda ze stromu. Kopec je to dlouhy, ale poprve rozepinam bundu. Na Zhuri je docela zima a kdyz dojedu na Kvildu, zacina prset. Kupuji slaninove sneku na doma a vyrazim. Bohuzel tady chytim prehanku, ktera znamena, ze silnice zacnou nahazovat. Od Filipovy Huti sice zacne svitit slunce a nahle neprsi, ale mokro je fest. To bude vody v ramu! Je mi velka zima, nemit zimni obleceni, tak nevim. Nastesti silnice jsou dale mene mokre, plastova lahev v prikopu take je a kdyz se priblizim k Prasilum, opet zacne vykukovat slunce.

V navalu radosti si dam rychle kafe v cukrarne a volam domu, ze se asi o 1,5h zpozdim, ceka me doma jeste nejaka prace a tata uz ceka. Ale rychleji to dnes nejde, z duvodu vyse popsanych. Pod Pancirem pokecam s jednim bikerem, ktery si taky dal pekny vylet z Nyrska na Modravu a bude mit kolem 120km. Hlavni na Gerlovku uz je skoro sucha, stejne tak cesta pod Pancirem, takze s chuti a vidinou bliziciho se konce dam i ten tradicni Pancir. Pak uz jen hura dolu, dotocit hezke cislo km i nastoupanych metru. No, zadarmo to dnes nebylo. Doma z ramu vyliju par deci vody a abych nezapomnel, zadni kolo vubec zadne zvuky nevydavalo, takze i tohle se povedlo. I studena kvetnova Sumava me porad co nabidnout!
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-21 20:18:33
Pátek 22.05.2020 - Kolem Jizery aneb Turistická pochoutka
parking a sraz ve 11:00h: zde
Zatim jedou: Turista, Kolikac, Kapr, Dreamer ...
Autor: Basko Datum: 2020-05-14 13:19:00
ahoj. je sem mojute spolu avto?
Autor: Šušny Datum: 2020-05-14 12:29:49
Zdravím pánové, měl bych zájem se připojit k výletu.
Autor: Turista Datum: 2020-05-14 08:28:20
A pojdem kolem Jizery a Jizery. A bude Peklo.
Autor: Turista Datum: 2020-05-14 08:16:39
Super tesim se. Kapriku, pamatuju fotky kdy jste meli na Rytirove snih. Lehe dlouhe, rukavicky do sjezdu, a vis jak se bude v kopcich nadherne dychat. Mamba ti ty dlouhe jednou odpusti. Kdo veze koho, Kolikac Luke Kapr, ja muzu vzit nekoho dalsiho.
Autor: Basko Datum: 2020-05-13 17:36:08
ahoj hlapci. taky tam.!!! avto ?
Autor: Kapr Datum: 2020-05-13 09:48:23
Trasa je super, ale počasí bude naprd, 8 - 10 stupňů v Jizerkách je na mě kosa, kterou nerozdejchám...
Autor: Léňa Datum: 2020-05-11 12:04:13
Ice… v 10.30h musim byt u zubařky... Počasí fakt nevypadá.... Kolo budu mít v autě. Auto nechávám většino v Hostivaři a pak jedu k Mudr kolmo nebo běžím Když bude počasí ozvu se na whats up. Déle než 2h nedám, bolí mě pak záda....Hold stárnu
Autor: Iceman Datum: 2020-05-11 07:20:05
Budeš v Pha ? Rád bych se s tebou svezl kámo ! Dopoledne to ale nedám, bohužel a stejně asi nebude počasí.
Autor: Léňa Datum: 2020-05-09 15:35:08
Zdravím jen tak zkouším, jestli by měl někdo v úterý buďto ráno od cca 7h nebo odpo okolo 12h čas a trpělivost se na cca 2hod svézt s paprdou z Tábora, kterému chybí ty oranžové zadky...
Autor: Profesor Datum: 2020-05-07 10:54:25
Diky za rozumne projeti, chybel tomu uz jen pan Vendys
Autor: Luke Datum: 2020-05-07 09:55:56
Taky díky. Včera tomu chybělo snad jen trochu víc sluníčka, abychom mohli zastavit u pana Aloise. A Icemane, rád jsem tě zas viděl.
Autor: Iceman Datum: 2020-05-07 06:45:53
Velké poděkování Lukovi a Profesorovi. Vyvezli mne rozumným tempem vyvětrat, Petříkov, Klokočná a rychlodráhou domů. Rozumně dlouhý, rozumně rychlý. Až bude příště chuť regenerovat, dejte vědět !
Autor: Luke Datum: 2020-05-04 13:52:04
Byl to divnej regenerační týden, člověk má odpočívát a venku všechno kvete, lesy hrají zelenou všech odstínů a borci na létajících strojích rozhodně nechtějí ani na chvilku přibrzdit. Sluníčko svítí skoro pořád, i když je trochu chladněji... no znáte to, pátek, svátek... první máj... Kolíkův zval k wobjíždění hlas... takže ráno stresík, co na sebe. Ne krátký-krátký radši ne, kdyby se fakt jelo v klidu, tak by mi byla zima.
Pod dráty klasická sestava a k tomu Profesor, připraven natočit nejdelší švih roku (jen to možná ještě neví). Vyrážíme směr Černošice a jedeme přes Břežanské údolí. Provoz je tu strašný, což sice člověk cestou dolů rychlostí kolem 50km/h nevnímá, ale když stojí u škarpy před zatáčkou a radí Prófovi, jak se používá bombička po výměně pláště, tak si teprve uvědomí, jaká je to dopravní tepna. Trasu na Rakovník mám nahranou, ale jeli jsme po ní asi tak 10 km dohromady. Přes Roblín to neznám, i když strava doma hlásí, že už jsem tudy jel. Turista zas neudržel svůj tempomat na uzdě a mizí. Kolíkáč s Baskem s ním a my si s Profesorem dnes vyhovíme a ony ty kopce ve finále utečou rychleji... že je to pravda se ukáže vzápětí, kdy dojíždíme Baska. Ještě mu ze srandy za to vezmu hned v kopci, ale šrot až nahoru se mi jet nechce, tak se vracím. Jak se to trochu srovná, bere za to Prófa. Basko to chytá a hned chce další nástup. Radši to uklidňujeme, cesta bude daleká.
Takhle to probíhá pořád dál, trojice odjíždí a my kecáme v poslední lavici. Zase se napojujeme na trasu, ale hned z ní odbočujeme. Za Berounem krásná krajina bez aut, za to spousta motorkářů. Druzí nejzranitelnější účastníci provozu mají radost, že potkali, někoho kdo je na tom hůř a chovají se ... no jak motorkáři.
Jede se mi moc pěkně, po dlouhé době nemám zasolené čelo a stíhám si detailně prohlížet zdejší krajinu. Dokonce poznávám místa, kde se jel Král vrchařů. Skupina řeší kde překročit Berounku, aby to nebylo moc do kopce. Míjíme ceduli Rakovník 23 km. Tak to už nebude daleko. Jedeme dál, tempo stále volné, možná ještě volnější, zábava jen kvete. U některých hlášek má problém člověk nespadnout z kola. Rychle to ubíhá a po půl hodině stavíme na rozcestí v lese, kde značka Rakovník ukazuje 26 km. Turista chce jet na druhou stranu než značka, s čímž souhlasím, neboť až doteď jsme odbočky na Rakovník úspěšně ignorovali. Kolíkáč chce už konečně ten Rakovník, Prófa chce domů, já na pivo a Basko se nevyjadřuje. Zase se řeší, jak překonat Berounku a ušetřit nastoupané metry. Turista přichází s myšlenkou na Plzeň, prý už to není daleko. Já v podstatě souhlasím, Berounku nepřejíždět, ale objet, to je geniální plán. Škoda, že mi těch 230 km nějak nezapadá do regeneračního týdne, a tak musím držet basu s Profesorem.
Prý jestli jsem viděl na mapě kde jsme, no neviděl a ani nechci, je mi jasný, že jedeme dost dlouho na to abychom už tam byli... no a když už jsem donucen se podívat... vzdálenost od Prahy dobrá, akorát jsme 25 km jižněji, než by bylo záhodno... no nevadí, na Berounku kašlem i s Rakovníkem a chceme Hostomice a zdejší pivovar. Jo a taky už se 80 km těším, až nám foukne do zad. Vyškrábat se přes průsmyk Suchá Jedla (nejvyšší bod trasy) a užívat si lesní sjezd až k hradům Točník a Žebrák a pak už se jen nechat pohánět větrem do Hostomic. Tuhle parádu podtrhuje pivovar, který má otevřeno a rozlévá. Je teplo, příjemná pauza přijde vhod. Brdská magistrála s větrem v zádech pak je zasloužená odměna a zbývá Točná. Takhle odpočatý jsem dole ještě nebyl, tak PR láká, ale když je ten regenerační týden, zalezu do háku a nebudu blbnout... no, ale když vidím, jak Kolíkáč zkouší dva nástupy, aby to trochu rozhýbal, nechám se strhnout. Hned za odbočkou zkouším ujet a daří se mi udělat pěknou díru. Blbý je, že jsem se celou cestu vezl a jsem tak mnohem čerstvější, nemám tudíž výmluvu, nemůžu svěsit a musím sám až nahoru. Kolíkáč vyrazil na stíhačku, ale držíme cca stejné tempo a v půlce za zatáčkama mu mizím z dohledu. No ještě, že to není dlouhý kopec. Nahoře spokojenost, PR na stravě svítí a pocit z dnešního putování taky parádní. Užil jsem si to jako vždy a svezl se v trochu nižších intenzitách než obvykle, tak snad to tělo ocení… PS: a na tu Plzeň snad taky dojde.
Autor: Turista Datum: 2020-04-30 22:13:07
Kolikaci krasa, znovu jsem tam byl. Tezko rict ktery jarni vejlet byl nejlepsi ale Cesky raj k nim urcite patri.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-04-30 12:04:15
Páteční půlnoc. Nemohu usnout, kamenné nohy nataženy na sedačce v obýváku těžce oddychují. Televize vypnuta, jen do očí mi svítí displej mobilu, na kterém marně hledám nějaké video z Českého ráje. To teda zase byla paráda.
Po pondělním a úterním výprasku na Habru se z kola stal mučící nástroj. A najednou je pátek a já si to šněruji za Lukem v háku na Kozákov s hláškou: na mě se neohlížej, jeď si, co potřebuješ. Před rokem by moje ego nesneslo, jet za Lukem v háku, ale je neskutečný kam se ten kluk za rok dostal. Takže si spokojeně točím, ale když se zjeví v dohledu Pirát, začínám se motivovat, toho musíme sjet.
Lezu na špic a vychutnávám si toto úvodní těžké stoupání dne. Kozákov! Tady jsem byl jen jednou s Modrou Hvězdou a hodně o něm slyšel od Icemana a Vyhupa, který tady jezdíval časovku. Ten výhled je parádní, okupujeme lavičky, Turista vypráví, jak tu lítal na paraglidingu. My si let užijeme za chvíli, kdy se spouštíme po bezchybném asfaltu dolů.
Frýdštejn již za watt-tempomatem Mírou, tyhle vrchařské vláčky jsou tak opojné, když se jede pro mě snesitelné tempo! A nahoru ještě pěkná stojka furt ze sedla! Všichni do jednoho si to užíváme, Luke to tady parádně namotal, po krásných asfaltech bez provozu. Sjezdy letíme, kopce hoblujeme v tempu Míry, který dnešní den prohlašuje výkonově za svůj nejhorší na jaře. Ještě že tak!
Fotky s mostem, zavřená cyklostezka, Mírova studánka v místním potoce, to jsou všechno předehry před vrchařským trojbojem dne. Javorník, sedlo Ještědu a Rašovka! A výhledy na Liberec a Jizerky. Safra, tady je fakt krásně. A pro mě ještě krásněji, když dokáži uhákovat Turistův wattmetr.
Pirát pomalu plní svůj dnešní pohár, ale jede statečně, bojuje, na vypůjčeném kole a s minimem delších švihů. Závěr již v soumraku, setkat se s vymrzlým Baskem u auta, naložit kola a pustit topení na max. V duši se rozprostře takové krásno, jo tyhle auto výlety mají svoje kouzlo, díky kuci!
Autor: Iceman Datum: 2020-04-28 08:46:29
Díky kluci. Rampušák měl podle mne nejhezčí trasu z maratónů co jsem kdy absolvoval. Navíc v Herolticích je skvělý ubytování. Je to na celej víkend, v pátek vyjet z Pha, sobota Rampa a v neděli něco málo na vyjetí. Toť idea.
Autor: Luke Datum: 2020-04-27 23:13:15
Hezky se to rozjíždí, krásný reporty kluci, jsem rád, že nepíšu sám, občas mám i strach, že mi prezident zvedne roční příspěvek kvůli nadměrné zátěži webu
Orlický už mě taky napadly, tak pokud by se toto někdo ujal, bylo by to super...

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
384 Trénujeme na jaře Akce 2076 2020-05-24 22:54:12 - Turista Kolíkáč NE
378 PRS - První Šlápnutí - organizace Akce 472 2020-05-24 20:45:54 - D!ablo D!ablo ANO
169 UAC - Jedomělické okruhy Akce 96 2020-05-24 17:55:54 - Kolíkáč Kolíkáč NE
535 Strava.com   175 2020-05-22 06:35:35 - Bobek Soused NE
20 Zajímavé informace   1561 2020-05-20 20:40:18 - Iceman D!ablo NE
376 Koloděje Akce 2128 2020-05-20 14:34:01 - Luke Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   574 2020-05-19 12:35:13 - Luke Léňa NE
366 Král Šumavy Akce 1718 2020-05-18 15:30:41 - Kolíkáč Kolíkáč NE
552 Krakonošův cyklomaraton Akce 161 2020-05-16 20:30:59 - Strejda Koník NE
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1729 2020-05-06 11:52:18 - Kolíkáč Quit NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2712 2020-05-03 00:37:15 - Profesor Soused ANO
604 Kraslický šíp Akce 22 2020-05-01 20:15:28 - Koník Koník NE
317 Beskyd Tour Akce 820 2020-04-17 12:25:37 - Strejda Kolíkáč NE
46 Kola - servis, nákup ...   2521 2020-04-05 16:10:50 - Kolíkáč D!ablo ANO
615 Tour de Korutany   14 2020-03-27 17:36:14 - Luke Koník NE
614 Prachem Svatební cesty Akce 14 2020-03-11 18:56:38 - Turista Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..