Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Koloděje  (ID: 376)

Ostatní témata
Autor: Luke Datum: 2020-05-20 14:34:01
Naivně jsem si myslel, že po nedělní časovce už budu v úterý odpočatý. Pocit po prvním otočení nohou fakt špatný, ale široká očekávaná účast mě trochu uklidnila. Jedu včas a první testovací zvednutí se v brdku bolí, ale dá se to. Takže očekávám vcelku bolavý den. Za Uhříněvsí navíc vidím kousek před sebou letku z Jíža, tak si tam chci doskočit. Neblížím se, jak bych čekal, když mi dojde, že na špici bude pan Turista, takže si musím chvíli docela dávat, než můžu kluky pozdravit. V Kolodějích jsme díky tomu o dost dřív, tak je čas na příjemný pokec.
O něco méně už je příjemný přesun na Strašín, který probíhá po větru dost nevybíravým způsobem. Na druhou stranu jsem se docela zahřál a zdá se, že to dnes i pojede. Vyrážíme směr Ondřejov a hned si odbývám první špici s LukiDanem, což si oba chválíme, protože je ještě čas orazit si před prvním kopcem. Kopeček na Ondřejov ani nezaregistruju, přitom se zas jelo přes 300W, ale strach z kostek byl velký. A oprávněný, hned od začátku se cedím. Přes 300W je tu pro mě naprosto nekonkurenceschopných, naštěstí ani tak nejsem poslední a jak se vjede na asfalt, stejné úsilí stačí k tomu dostat se někam do půlky pole a ve dvou na rovince v pohodě dojíždíme čelo. Sjezd tedy na pohodu, pokud se tak dá nazvat přímý přenos Camrdova tance mezi autem a štěrkem v jedné zatáčce. Jak se ale ukáže, v Hradci si to zezadu doskočili už jen dobří sjezdaři a hned se zase začíná stoupat. Pocitově menší šrot jak před týdnem, ale přitom na watt přesně stejná čísla s tím rozdílem, že si tentokrát odpustím sprint na vrcholu. Jako výmluva postačí, že není kudy... nikdo se stejně nezvednul.
V Oplanech trochu zaspím, protože jsem to nepočítal mezi kopce a pokuta v podobě 370W abych vůbec zůstal viset na konci vlaku je docela přísná. Pak by se mohlo jet i chvíli v klidu, kdyby se na špici neobjevil Turista s Viktorem. Pro nás vzadu to je něco ve stylu, nic nic 500W, nic nic 600W. No nic moc a jsem v podstatě rád, že je tu Mělník a vcelku konstantní šrot. Když už se pod vrcholem nedostává moc kyslíku do mozku, vyhodnotím to jako poslední kopec na delší dobu a dle poučky "když už nemůžeš zkus nastoupit" pak reaguju na Camrdův náznak útoku posledním vzepětím sil. Překvapivě se nikdo nezvedl a tak to vyšlo.
Pak pauza, kde teda zase radši nejdřív jím a pak čůrám, za což jsem terčem posměchu, ale i tak řeším ještě pití cestou... ono na to nějak moc nebyl čas.
Kyslík se vrací do mozku a dochází mi, že kopců bude ještě asi trochu víc. No to mě moc nepomáhá, co naopak pomůže je špice Kolíkáče s Jonatánem a to, že všichni v dalším kopci dané tempo respektují. Uf, až do chvíle, kdy se ozve další uf z předního kola a silnice se rázem stává hodně hrbolatou. Chvíli trvá, než se stihnu trochu srovnat, nespadnout, brzdit z kopce a ještě hlásit defekt. Ale daří se a překvapivě i balík se poslušně zastavil. Oprava se zadařila na první pokus, kluci doplnili pití a tak můžeme pokračovat. Trasu už dávno nedržíme a tak jen slyším hádky jestli Kachní louže nebo hlavní. Do toho pohled na zámek Zásmuky dává tušit, že nejsme úplně blízko.
Padáme do údolí a další stojka v Hryzelách, vzpomínám jak sem loni rád jezdil HonzaB. Dnes tu překvapivě stále visím s čelem, což mě samotného překvapuje. A prý zas máme s LukiDanem na špic, no tak to prrr. Takticky svěšujme a čekáme až se skupina zformuje. Teprve pak zas na chvíli profesorsky potáhneme špic. Už se pakujeme pryč s očekáváním Kachní Louže, ale odbočku míjíme... Chvíli trvá, než mi dojde kde jsem... pak se jen modlím, abychom jeli až na hlavní a ne přes ten tankodrom na Krymlov. I přes pravidelnou docházku na bohoslužby má modlitba není vyslyšena, točím stále 300W a přesto můžu jen mávat skupině, která mi mizí v dálce. Pocitově stejná snaha pak na asfaltu generuje wattů mnohem víc. Naštěstí skupina čeká a Jonatán navíc odcouval ze špice a asi by mě i dotáhl zpět kdyby bylo třeba. Díky! Pak už by to byl jen pohodový přesun zpět po hlavní domů, kdybych nebyl blboun a nevlezl si do dvojičky s Mírou. Přes mé upozornění a dané horní hranici výkonu mi za chvíli svítí na wattmetru číslo co už tam dnes vidět nechci. Z připravené věty "Tak už jim to necháme, ne?" zbylo jen "Střídám!!!" a pakuju se dozadu balíku. Pěkně zodpovědně podél krajnice, což znamená hezky na větru. Pak si chvíli vyčítám, že jsem na hulváta nejel pěkně prostředkem silnice, mohl jsem jet schovaný... no naštěstí už jsem asi vypadal tak zle, že jsem v Mirkovi probudil ty nejlepší lidské rysy a hned mi nabídl výměnu na stranu kde nefouká. Místo pily na Habr a já už se pomalu loučím s balíkem a mým cílem je jen uhákovat kohokoli posledního, abych nejel domů sám. Rychle se ale ukazuje, že už je i Habr na všechny trochu moc, a tak se jede v klidu. Teda krom Viktora s Mirkem, kteří nám mizí v dáli. Pak ještě někdo rozjede kolotoč, což s kyselejma nohama vypadá docela komicky, ale vůně Aloise a kaštanové zahrádky už je ve vzduchu. Volíme tak nejkratší cestu a po exklusivním přesunu po hlavní už můžeme zchladit dnešní žízeň a opožděně zahájit sezónu zahrádkaření. Díky, zas to byla luxus paráda.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-20 11:06:12
Jaro-Míre, Jaro-Míre, já vím, že nedělám dobře ... Karle joo ty Tvoje malá vítězství... ty nevíš co to je za stres v každým kopci, když Ti to odjíždí.

Včera 16 kusů ze Strašína byla předzvěst, že to bude zase velká řežba. Byla radost pohledět, jak se skupina obarvila hodně do oranžova. A toto ještě doplnili naše posily z repre, z Ineosu, z Craftu a black Igor. Šušny, aby se s námi nenudil, tak si vzal gravela. Hned se mu hodil při výjezdu po kostkách ke hvězdárně. Vzpomínal jsem na dojezdy Kolem Posázaví, ale nohám to moc nepomohlo, většina mi odjela. Před sjezdem přes Střimelice ještě počkat na Vokyna a Baska a priblizit je zpet. Oba dva sletí sjezd takovým stylem, že v Hradci jsou u čela. To já s respektem, ale o trochu menším, než má Pirát, kterého ztrácíme. Stoupání z Hradce rozmělňuje skupinu, ještě zaslechnout Vokyna, že se sejdeme u Aloise. Před Oplany se naštěstí zvolňuje, Basko má ale smůlu, jelikož je vybitý, došla baterka. Vztekle mlátí do duálů, tak by chtěl jet dále, ale točí to radeji v nouzovém stavu domů. Stejně tak Mlhoš po Oplanech, pro kterého se nechce vracet kamarád Camrda i přes moje několikeré výzvy. Na špici vládne silou neochvějnou Turista a já tuším, že Mělník bude moje konečná. V mírnější části ještě držím hák, pak už ale jen zamávat. Odjiždí gravel Šušny, odjíždí (podle svých slov) "tlusťoch Bazinac" a já s tím nic neudělám, to je zase zářez do sebevědomí. V dáli ještě vidět, jak si Luke nastupuje na prémii, to je howadoooo. Nahoře je naštěstí tradiční chcací, děkuji chlapci. Ještě si nás dolítne Vašek a už to mydlíme v 10 kusech na Talmberk. Tam si vlezu na špic s Jonatánem a jen čekám, kdy to půjde přes nás. Ale stoupání proběhne v družné zábavě, tak teď už jen Louže a domů. Ale tu správnou odbočku mineme a letí se na Zásmuky. Let přeruší epizoda s defektem Lukeho předku a bufetem přes plot jedněch obětavých místních lidí. Bombička tlakuje a Luke tak vstupuje i do řad zručných a rychlých mechaniku Údolím na Hryzely, kde mi to znovu v brdku ve vesnici odjíždí, je to tragické, jak to nejede ... Kluci svěsí a Bažináč mě docvakne zpět, děkujíííí! Louže se z časových důvodů vynechává, dáme si raději tankodrom na Krymlov. Trpím znovu jako pes, ale ještě více Luke, který si nás dolétne až po zpomalení na pěkném asfaltu. Camrda chce pilu, ale dá se Habr, ať to dnes stojí za to! Už si objednávám další chcací nahoře na Struhařově, ale naštěstí není potřeba, už se jede v největších sklonech klidněji. Jen nezlomný Míra odjíždí s Vikym, a skupina pak v závodním kolotoči si je sjíždí. Osvobozujeme hlavní silnici přes Říčany od uhlíkové stopy, do Uhříněvse si užít kvalitního povrchu bez provozu, většina domů, jen s Lukem brzdíme u Aloise na tiskovku s Vokynem. Ten tu ale není, tak spláchnout jen ve dvou tu dnešní euforickou bohoslužbu a vytahovat z pěny květy kaštanů ... a aspoň trochu zapomenout na ty beznadějné pocity, které s vámi mohu zažívat v každém stoupání ...

Bažináč - Plnotučné Koloděje
Pro mě celkem devastující vyjížďka, a to i přesto, že se mi jelo dobře, snad díky volnějšímu minulému týdnu bez tempových jízd. Tep byl hned zkraje krásně pružný, a to to pak bývá dobré. Posázavské kopce se mi jely obstojně, měl jsem výhodu, že jsem jich celkem dost dopředu neznal a nevěděl, jak jsou nepříjemný. Abych minimalizoval celkovou váhu a mohl držet krok s vyrýsovanými borci z vinohradských šlapek a jiných spolků, vzal jsem si jen jeden bidon. Tento lstivý tah mě málem ztrestal krutou dehydratací. Naštěstí ale po dobu opravy Lukova defektu v Církvicích Jakub (nejspíš svou mladistvou tváří) zmámil jakousi vlídnou místní bábu a vysomroval vodu. Dali jsme jí tedy své zasyflené bidony a ona nás všechny napojila. Budiž mi přičteno k dobru, že jako jediný jsem měl bryndák, byť jen na krku. Na konci už jsem byl dost vorvanej, trochu mě zlobily rozmlácené cesty, kolikrát mi div nevyskákaly plomby. Ani Habr jsem si už moc neužívall, natož pak návrat do Prahy - ten mi už vyloženě nešmakoval. Dostat se s Mírou na špici je něco jako dostat se do polepšovny, člověk odtud uteče hned jak to jde. A schová se na chvost balíku, kde se hned lépe dýchá. Dobře utracený odpoledne ve vybraný společnosti!

Šušny - Koloděje - dnes jsem pochopil, proč se Roubaix nejezdí na gravelech
Silnička v 15:30 ještě není ready, a tak musím vzít za vděk gravelem. Vyklube se z toho až nečekaně těžká práce, kdy si ani v balíku nemohu svěsit nohy. Na úvod jedu za Turistou, jenž jede svým oblíbeným způsobem špic a musím vykonávat takové úsilí, že se na kole vrtím jak jezevčík. Chudáci ti za mnou. Čelo mi ujede ve dvou kopcích, kdy fakt cítím, že to kolo klade nepříjemný odpor navíc. Na druhou stranu nic fatálního a dokončuju to docela se ctí. Ale dost unaven.

LukiDan - Koloděje
10 lidí v grupě, sestava nabitá. Prestiž na kostkách ke hvězdárně v kapse, ostatní brdky v tempu. Až Lukeho takticky zahlášený defekt zastavil náš vlak a mohli jsme vyžebrat trochu vody od místních.
Autor: Camrda Datum: 2020-05-20 08:56:00
Ty Koloděje jsou letos teda celkem výživný. Už se i přestávám cítit blbě, že se moc neukazuju na špici a dojet s balíkem do Uhříněvse se stává vždy takovým malým vítězstvím... . Každopádně to stojí za to
Autor: Turista Datum: 2020-05-19 22:48:44
To nedelas dobre, zdrava zivotosprava je zaklad. Aby ti v patek nohy nevystavili cervenou kartu . A vis jak je to s tim cukrem...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-19 22:27:10
Dekuji za poetický kolodejsky podvecer. Vecere, chipsy, cokolada... dobrou noc!
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-19 15:16:28
Utery 19.05.2020 v plánu trasa :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Basko, Pirat ..
16:30 - Kolodeje - Luke, Camrda, LukiDan ...
16:50 - Strasin - Viky, Vokyn, Bazinac...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-15 08:56:06
Čtvrteční pohoupání v Posázaví se jelo v růžové zóně, pěkně na kecačku. Počasí proměnlivé, před barákem to nahazovalo, ale od kruháku již sucho. U boudy LukiDan, Šmíďák a Matěj Burian. A cestou nabrat Jonatana, Vikyho a našeho Igora T. Takže nakonec pěkná společnost mířící na Mnichovice, Pyšely a Čerčany. Přestavlky nahoru, takový pěkný to hákovací kopec a spadnout pod dálnici pod Komorňas. Tenhle brdek nemám rád, kecám s LukiDanem, ale jen do půlky, pak se raději soustředit na pravidelný přísun kyslíku. Samechov a sešup k Marjáně, Igor jede parádně, bez známky problému je tu stále s námi. Pak už jen přesun přes nakloněnou rovinu do Černých Voděrad a užít pěkného asfaltu a pokecu až do vany.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-14 11:31:35
Úterý mělo nebývalý náboj, skupina nabitá jak jaderná elektrárna, takže watty se nechávaly na každém brdku. Moje premiéra s novým budíkem málem skončila hned po výjezdu, jelikož sledování všemožných čísel na displeji mi dalo zabrat takového času, že jsem málem trefil lampu. Hold zlatý jednociferný tacháče z retro časů. A stejně jsem se na něj pak moc nedíval, nebyl čas, jen jsem se nechával unášet tím letem a atmosférou skupiny! Brdky se zdá-li tak krátké, třeba ten dloubák na Ondřejov mi utekl strašně rychle a bezbolestně. Ale to způsobil Jonatán vedle mě, který ani nedýchal a já se nechtěl nechat zahanbit na té špici. Hradec už jsem pocítil, že tu jsem jen do počtu, jelikož ta smečka to rozjela rychleji než při závodním kvapíku na Kolem Posázaví. Horizont už jsem zamával, v domnění, že počkáme na Baska a Igora T. Ale jen se trochu zvolnilo, jen tak tak jsem to dolétl, a stejně tak se to ještě podařilo i Baskovi na svém novém bzučícím BMC. Za Sázavou za to bere Turista, hypnotizovat jeho zadní plášť a říkat si, že to brzy skončí. V předtuše Čekánova si najet na první figuru a být po chvíli ztrestán pořádnou náloží. Sice mě skupina chvíli vycucla nahoru, dokonce jít před Camrdu, který se ale hned loktuje dopředu. A pak už jen trpět ve dvojičce s Hárnym a vidět vzdalující se grupu. Vzpomínka na Beskyda, kdy jsem s Hárnym si to tak pěkně užil . On dnes na Kolín a já se gumuji zpět do grupy. Ryba počká, aby mě dotáhl, ale kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby se nemočilo a nerovnaly se řídítka. Takhle můžeme zase společně letět z Mělníku a těšit se na Oplany po hezkém asfaltu. Ty parádně vytáhne Štája, horizont už se mi podlamují ruce, ale ve sjezdu se pak naštěstí nejede. Tohle jsou chvíle, které si musíte užívat a nedají se jen tak zažít! Zelená příroda vůkol, nohy v opiovém stavu a Jonatán chce Habr! Camrda remcá, ale všichni se těšíme. Já tuším, že pojedu asi už sám, ale světe div se, jede se přijatelné tempo. A já si Habr užívám se svým PR. Rychlodráha už je oslavou dnešního letu, kolodějská múzo díky, že tu stále řádíš mezi námi! A letos v takových počtech, to je paráda...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-14 08:58:24
Ctvrtek 14.05.2020 :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Basko ..
16:30 - Kolodeje - LukiDan ...
16:50 - Strasin - ...
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-13 17:28:39
Vyzobáno ze Stravy:

Šušny - Prestižní Koloděje
Stále čekám na edici, kdy pojedem jako lidi. Do kopce jezdíme jak hovada, z kopce jak prasata. Dnes se sjel solidní balík, Žádný máničky. Švih jsem začal už v poledne br. salátem z restaurace Šenkýrna Pražanka, kterej se ukázal bejt jako extrémně těžkej. Ještě ve 4 při srazu se Štájou, jehož jsem nechal čekat dvě minuty, jsem ho cítil. Tušil jsem, že bude potřeba tak 30 kiláků na slehnutí, a pak bych mohl z něho čerpat energii. Taky že jo, první špic se mi nejede dobře a říkám si, že snad do Ondřejova pojedeme normálně na malou. S větrem v zádech letím na velkou a člověk najednou ani necítí, že je to docela kopec. Dolů pak mohu pozorovat nejrůznější sjezdařské techniky, jejichž cílem je eliminace odporu vzduchu. Mě štve, že krom únavy oragnismu je unavená asi i zadní nába a vrže. Bude to chtít péči. z údolíčka u Stř. Skalice jedeme po rozbité cestě do stoupání, které neznám. Jsem na špici a na cílovej spurt nemám. Další prémií je spojka za Sázavou. Tady se ve mně mísí pocity, jestli jet, nebo ne. Ale tak, alespoň si čelo přece nenechám ujet a když už jsem tu, tak si vlezu i na špic ne... Jen mě znervózňuje, že se mi nějak pootočila řidítka. Při močící pauze mi Luke půjčuje inbus, ale samozřejmě za minutu zjišťuju, že jsem si to dal moc nahoru. Není čas ztrácet čas. Pro mě neznámý kopeček do Oplan vyvede Štája ve velkém stylu a ještě si dávám stoupání skrz Bučiny. Mohu napsat, že v úvodu balík odbržďuje Turista. Rozhoduji se i pro spanilý atak, ale jednak to tam dnes není a jednak jsem na začátku výjezdu strčil do pusy tyčinky a zjišťuju, že jsem půlku ještě nedokousal. Přece to nebudu vyplivávat... Ale skoro se dusím. Tempo nepolevuje ani při návratu, naštěstí už na špic nemusím, a tak dojíždím jakž takž ok, i když teď už asi půjdu spát.

LukiDan - Koloděje
Gut rejs tudej. 10+ lidí, elitní sestava. Hradec ze špice na velkou dával tušit boje o prestiže na každém brdku. 2 řízky k obědu mě naštěstí poslaly do role diváka. Tempo i tak solidní.

Štája - Peloton z Koloděj na Sázavu
NP 254W; Dneska zajet bezdušáky a vyzkoušet si peloton z Koloděj. Tyhle intenzity přesně potřebuji, kopce Z5 a postupně zrychlovat. Na špici jsem se objevoval celkem často a zrovna se tam člověk nefláká. Kopec do Oplan jsem najel po špici první a snažil se to pěkně vystupňovat až nahoru. Moc jsem toho nesnědl a úplně teplo nebylo, tak jsem měl strach, abych nedostal na konci křeč. Tepák mi blbnul, jak jsem nebyl spocenej a brnkala vesta o dres.
Autor: Luke Datum: 2020-05-13 17:11:08
No konečně jsme vystoupili z šedé zóny, já v Hradci i z té komfortní a nakonec jsem si na Čekanově vystoupil úplně... Že to nebude úplně sranda, bylo jasný už v Kolodějích. Bouda narvaná, naštěstí už omezení na 10 lidí neplatí. Cestou na Strašín si nás docvakává Camrda, nabíráme Jonáše. Z běžných účastníků chybí snad jen Šmíďák a zase přibyly nové tváře. No obsazení víc než elitní. Ještě štěstí, že špic už jsem si odbyl na Strašín a další v tomhle počtu přijde kdoví kdy... ( no vlastně asi až v Uhříněvsi ).
Před Ondřejovem první test balíku: Kolíkáč s Jonášem na špici, v háku točím pořád 350W, koukám kolem a nikdo se ani nezakření. No tak to bude zajímavý. V Ondřejově točíme ještě nahoru směr Kostelní Střimelice. Průjezd mezi domy a auto proti mě nutí skoro zastavit a pak sjíždět nepěknou mezeru. No to bylo na zahřátí možná až až. Hradec a zase tam mám 350W, neskutečný jak tu všichni jsou a ještě se cpou dopředu, roztažený přes celou silnici. Naštěstí v tomhle tempu to netrvá dlouho a jsme nahoře. Všichni! Ještě se začlo spurtovat a tak se taky zvedám. No to sem si asi mohl odpustit. Jen Basko má menší zásek, ale jeho nový švýcarský klenot ho ještě před Skalicí přiváží zpět. V pohodě do Sázavy, vlastně si to ani nepamatuju, probral mě až brdek v Sázavě a pak stoupání před odbočku na Talmberk. Nikdy jsem si nevšiml, že je to tak do kopce a umí to teda pořádně štípnout.
Dál očekávám Čekanov, kde jsem loni snad poprvé v kopci uhákoval Camrdu a žil z toho pak ještě 14 dní. Nájezd vpravdě závodní a 400W jen abych visel na chvostu skupiny. Čekám kdy se zpomalí aspoň na těch 350, to bych možná mohl přežít, ale ne. Chvíli žiju z toho, že jsem minul Camrdu i Turistu, ale nohy tuhnou velmi rychle. Chvíli ještě cca těch 350 držím, ale pozorovat tu zvětšující se díru bolí snad ještě víc než ty nohy. Camrda is back a Turista též. V čelní skupince pořád snad 7 lidí a od nás je tam jen Ryba. Tak od teď se bude říkat, dopadli jak šlapky na Čekanově. Čelo nahoře brzdí a naše skupina "šedá zóna" si to může dolepit. Kdesi vzádu je ještě Kolíkáč a za ním Basko. Ryba ještě čeká a zařizuje prezidentskou eskortu. Wow, parádní výkon a ještě týmová dušička, respekt! Já bohužel nemám morál cokoli řešit, hlava úplně vypnutá. Sice jen volně točíme, ale Garmin ukazuje 40km/h, to bude těžký doletět. Trochu jsem se vzpamatoval a vzpomněl si na prezidentův trik z minulého týdne... No jo, funguje - za chvíli močíme a eskorta je tu, Basko taky, no paráda.
Mělníkem letíme dolů, ale prý je ještě brzo jít spát, a tak míříme směr Oplany. Tímhle směrem jsem to nikdy nejel. Naštěstí je to jen kilometr, takže se to dá snést i když se pořád nezpomaluje. Nahoře zase nástup a chytání háčku před horizontem. Je přímo děsivý, když si uvědomím s kým se tu motám na konci balíku a bojujem o život. Další dvě stojky Oplany a Konojedy, boj pokračuje, pak konečně vysvobození. Kostelec, pila.... no a nebo taky únos balíku směrem na Habr. Děláme si srandu z Camrdy, že se bude v přímém přenosu dívat na krádež jeho komsu. Naštěstí tady to vzal do svých rukou Turista a rozjel to hluboko pod časem, co se tu jel posledně... Šušny zkouší únik a balík rozjíždí dnes už známé tempo. Naštěstí jsem dole trochu pošetřil, a tak zas úspěšně vlaju a zvládám i sprint do háku na horizontu. No uf, tak už snad doopravdy konec... Stejnou cestou se vracíme na Strašín a strašínskou rychlodráhu. Tady se ještě trochu nadává, že se jede moc pomalu a dlouhý špice. Je fakt, že tenhle vlak by tu mohl přepisovat rekordy. Ale nevadí, stejně to byla dnes povedená jízda. V Uhříněvsi ještě stále svítí průměr 34, než se loudavým pohybem vypravím přes Kateřinky sám dom. Dneska to bylo maso, do jakýho bych se asi nikdy sám nedonutil. Díky.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-12 21:31:08
Jediný co ze mě dnes ješte vypadne je to, ze to bylo boží! Díky všem co dnes přijeli a postarali se pekelný prulet Posázavím. Ja osobně dekuji za pockani po Cekanove! Diky, jste neskutecny závodní kone!
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-12 09:12:27
Utery 12.05.2020 :
16:00 - kruhak Jiznak - Kolikac, Basko ..
16:30 - Kolodeje - Luke, Camrda, Turista, Ryba...
16:50 - Strasin - ...
Autor: Luke Datum: 2020-05-07 13:36:16
V úterý to vypadalo nedobře. Už když jsem vyjížděl do deště a doufal, že to rychle přejde, mě hnala v před jen slíbená grupa. Ze Strašína to bylo podobně, trochu to nahazovalo a zima byla nepříjemná. Když jsem se objevil na špici, přidal se ještě silní protivítr a krize dosahovala vrcholu. Za Brodem se naštěstí začalo oteplovat a tak jsem i další špici přežil, i když byla s Turistou a já celou dobu jen hledal cestu, jak z toho se ctí vystoupit a nesmotat to rovnou do škarpy. Křižovatka před Poděbradskou mě zachránila, a tak si můžu užívat let na Poděbrady v zákrytu. Nohy hodně slabý, ale na rovině to není tolik vidět a tak nálada stoupá. Zvláště když čelo ignoruje návrhy na otočku a Turista nás prováží Poděbrady a drží se cedulí Hradec Králové. Začínám přemýšlet kolik bude stát lístek na vlak, ale snad dostanem skupinovou slevu. Čůrpauza všechno hatí a my se vydáváme na cestu zpět. Turista ještě zkouší unést balík, ale všichni jsou vyděšeni předchozími slovy o Kolínu a Kutné hoře a po prvotním šoku přichází kontrarevoluce a jede se zas po staré... Navíc se vyhýbáme dešťovému mraku a ozařuje nás slunce mířící za obzor. Krása to byla, vítr zpět sem čekal horší, i když návštěva špice byla vždy docela krutá ukázka reality, tak v háku za Pepou to bylo jak v peřince. Díky za rozjasněné odpoledne ;)
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-06 12:05:58
Kolodejska můza vyrobní čislo 2020 se zdá, že se probudila ve svých nejlepších tradicích. Ani uterní poslintané silnice neodradili 9 statecných k epickému vyletu- letu málem az na Oskobrh. V bočáku spíse do zad jsme leteli z mokrého Strasina na suché asfalty smer Sadska. Furt za svý, óó jak jsem se tesil, az se obrátíme ku Praze a spice si bude dávat a v háku se bude odpocivat. Chtel jsem to otocit na kruhaku v Sadske - nebylo vyhoveno, chtel jsem to otocit na kruhaku v Podebradech - nebylo vyhoveno, chtel jsem to otocit na kruhaku za Podebrady - nebylo vyhoveno, to uz jsem zoufale zarval, ze mocime! Konecne Turista slezl ze spice a dovolil nam vykonat potrebu. Padaly nápady letet az do Hradce a pak v jidelnaku ČD nazpet. Míra chtel aspon Oskobrh, pak na Kolin a Kutnou Horu a zpet. Nastesti vetsina byla proti a chtela co nejkratsi cestou do horke vany. Domu proti bocaku, který s nami pekne cvicil. Ale silou spolecnou jsme to zdolali po staré Podebradské. Az na Míru a Baska, kterí si to praskli pres Pecky ve dvojici. Strava Flyby potvrdila, ze Mira dokaze nahradit 7 zdatnych tahounu, bylo to v Uhrinevsi o sekundy. Diky Ryba, Basko, Susny, Luke, Bazinac, Turista, Pepa, LukiDan!

LukiDan
Total cycling❄️🌧💨
9 statečných se rozhodlo čelit zimě, větru a děšti. Nebýt takticky zahlášené čůrpauzy, tak letíme až do Hradce. Cestou zpět vzorová práce v protivětru

Bazinac
Podivné Koloděje
Zvažoval jsem jestli dnes jet, protože trochu poprchávalo, byl studenej vítr a vubec zima. Navíc to znamenalo odejít od nedodělaný práce, ale nakonec mě Pepa nalákal. Ve Strašíně se rozhodlo nejet k Sázavě, protože tím směrem šel déšť. A tak jsem byl tentokrát ušetřen Dojetřic, za to jsme se však docela splašili a po větru dojeli až za Poděbrady, kde jsme se ocitli po šesté. Vypadalo celkem nereálně stihnout to domů proti větru zpátky za světla. Ale každá voda jednou steče dolu, a tak jsme se do Prahy zase dostali. Drželi jsme celkem vyrovnané tempo a myslím, že jsem spálil celkem slušný objem sádla.

Susny
"Po sedmihodinovém letu na Brusel přistáli vinou silného větru nedaleko Varšavy"
Dnes pěkné Ronde van Kolodejen. Kvůi riziku deště jsme jeli do rovin. Najeli jsem na Poděbradskou, kde se balík utrhl ze řetězu a mířil směrem na rychlík z Hradce. Za trest nás čekal solidní arbeit proti větru.
Autor: Kolíkáč Datum: 2020-05-04 20:32:11
Utery 05.05.2020 :
16:00 - kruhak Jiznak - ..
16:30 - Kolodeje - Susny, Turista ...
16:50 - Strasin - Vokyn, Kolikac ...
Autor: Luke Datum: 2020-05-04 15:59:39
Studená neděle, moc se mi nechce, jenže ještě míň se mi chce na samotku a už vůbec ne na trenažér. Tak hážu dotaz na Koloděje a někdo se prý objeví... Zase dlouhý-dlouhý, ale i tak bouda plná. Tváře i stehna přítomných dávají tušit, že se pojede. Ale na to jsem se vlastně těšil, že si odpočinu a pak ... z přemýšlení mě vytrhne sprint do Strašínského brdku... přišlo to nějak rychle. Kolíkáč couvá balíkem, přemýšlím o tom taky, dyť se za minutu staví... ale zas v hlavě vítězí myšlenka, že jsem tohle přesně chtěl, a tak jedu šrot jakej tady nepamatuju. Teda já tady jezdil šrot loni skoro pořád, ale ostatní u toho vypadali mnohem víc zrelaxovaný než dnes. Zastávka prázdná, a tak se nestaví. Romča sotva stíhá vyběhnout ze křoví, což někdo naštěstí zahlásil, a tak čelo na chvíli brzdí. Za chvíli už se ale zase jede. Hlavní přes Mukařov ještě relativně v pohodě, ale tempo se stupňuje. Brdek před Vyžlovkou zas sprint. Horizont klame a pár lidí si sedá, musím na chvíli svěsit, a tak tak chytám Camrdovu galdu, nahánějící Kbelskou letku. Nahoře ve 4, za námi pusto prázdno. Na chvíli se zvolní. Ještě jsem nevydechl a odměna je odstřídání Kbel a špice s Camrdou. Naštěstí chvíli kotvíme, abychom posbírali zbytek, ale pak se zas watty derou do míst, kde se obvykle moc nezdržuju, Naštěstí je tu zas hlavní z Kostelce a my se pakujem do balíku... K mému překvapení se z Olešky žádný extra bomby nejedou a čeká se na další brdek před Zásmukama. Kolíkáč a Basko hned od spodu, pak se to ale přes ně převalí. Mě to vyplivne za Viktorem, daří se mi jít před něj a chvíli se opájet na čele tohohle vlaku, ale horizont je dál, než jsem čekal a Viktor má dost času mě háknout a pak ještě přiložit. Na horizontu 44 km/h, tohle už teda fest štíplo. Naštěstí Zásmuky zase v relativním klidu. Pauza na ... no jako důležitější mi přijde se najíst, stejně se nějak rychle odjíždí. Ještě jsem to ani nezapil a už se zas jedou bomby do kopce. Pak Vavřinec a další nálož. Točíme to na Sázavu, fouká proti, na špici se mi moc nelíbí, ale pořád to je pohoda proti těm brdkům. Zasloužený hák netrvá dlouho, protože jsme pěkně osprchováni. Dojetřice prý nebudou, tak na Mělník a domů... ale tady je už zase sucho. Přes Vlkančice míříme k řece. Tak se zas smiřuji s Dojetřicema, byl by to zajímavej test. Ale u řeky prý Habr, pak ještě změna na Samechov. No asfalt dost mokrej a krpál, že bych snad radši jel ty Dojetřice. Najíždím tam první a zadní kolo slušně podkluzuje, tak se soustředím na sebe a překvapivě mě nikdo nepředjíždí, až v půlce mě sjede Šušny a já tak mám za kým viset až nahoru. Ze sjezdu se formují dvě skupinky, šlapky vs zbytek a v Choceradech tak najíždíme do kopce s lehkým zásekem. Daří se mi dojet na čelo a nahoře zase no.2, takže spokojenost, i když už toho začínám mít plnej nočník. Přes Mukařov na hlavní a klasická palba zpět. Doma jsem byl teda dost KO, ale vlastně jsem si to takhle nějak přál, díky!
Autor: Mlhoš Datum: 2020-05-03 22:21:56
@Camrda, no jo priznavam. Ale jednak jsem si myslel, ze si chce Kolikac vystoupit z expresu na Habr a dat uz jen kochacku a mit nejakou dobrou zaminku a b/ i kdyz jsem si pamatoval, ze to je stojka, tak jsem uplne zapomnel jak zla stojka to je
Takze @Vyhup v utery jen 4x Tocna, musim, si to setrit, abych si tam moc neosopal ten hezkej asfalt...
Autor: Vyhup Datum: 2020-05-03 20:14:58
Mlhoš zítra za "odměnu" 6x Točnou, že si bude připadat jak na Matějský...
Autor: Camrda Datum: 2020-05-03 19:25:05
Takze tu Marjanu vymyslel Mlhos jo

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
384 Trénujeme na jaře Akce 2076 2020-05-24 22:54:12 - Turista Kolíkáč NE
378 PRS - První Šlápnutí - organizace Akce 472 2020-05-24 20:45:54 - D!ablo D!ablo ANO
169 UAC - Jedomělické okruhy Akce 96 2020-05-24 17:55:54 - Kolíkáč Kolíkáč NE
535 Strava.com   175 2020-05-22 06:35:35 - Bobek Soused NE
20 Zajímavé informace   1561 2020-05-20 20:40:18 - Iceman D!ablo NE
376 Koloděje Akce 2128 2020-05-20 14:34:01 - Luke Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   574 2020-05-19 12:35:13 - Luke Léňa NE
366 Král Šumavy Akce 1718 2020-05-18 15:30:41 - Kolíkáč Kolíkáč NE
552 Krakonošův cyklomaraton Akce 161 2020-05-16 20:30:59 - Strejda Koník NE
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1729 2020-05-06 11:52:18 - Kolíkáč Quit NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2712 2020-05-03 00:37:15 - Profesor Soused ANO
604 Kraslický šíp Akce 22 2020-05-01 20:15:28 - Koník Koník NE
317 Beskyd Tour Akce 820 2020-04-17 12:25:37 - Strejda Kolíkáč NE
46 Kola - servis, nákup ...   2521 2020-04-05 16:10:50 - Kolíkáč D!ablo ANO
615 Tour de Korutany   14 2020-03-27 17:36:14 - Luke Koník NE
614 Prachem Svatební cesty Akce 14 2020-03-11 18:56:38 - Turista Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..