Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Pečecká 100  (ID: 518)

Ostatní témata
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-11 10:07:08
To je krasa, to ani na TdF nemaji takove zabery Diky! Vlozeno k akci.
Autor: Bonzo Datum: 2018-06-10 15:01:53
Pečky 2018 video
Autor: VSid Datum: 2018-06-04 22:23:18
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-04 21:40:25
Presne, bez cenzury nic nefunguje!
Autor: Hulis Datum: 2018-06-04 21:26:39
Ok, budu si pro příště pamatovat, cenzura!!
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-04 21:12:58
Hulis paradni report, diky! Jo schluzdil jsem, ja nejel ani v nedeli, nohy posekany od toho tajemneho pana z Doks ... skoda nooo ... jen mala poznamecka, zkus ty sprosty slova v reportech prosim vyhvezdickovavat, at mi usetris praci Diky!
Rok 2017
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-06 11:03:23
Bobku ten Tvuj report, to je rozmarne leto, to je stesti, to je ta nase milenka jmenem cyklistika... diky!
Autor: Profesor Datum: 2017-06-05 16:08:53
asi si tam budu muset namontovat do sedlovky moturek
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-05 13:45:26
Ja hlidal svoje soupere z kategorie, ale vy jste tam meli pred sebou nejaky svoje vrstevniky A od kamery p.Profesora jsem taky cekal vice, nechapu proc skupinu natacela jen do kopce na Bulanku...
Autor: Camrda Datum: 2017-06-05 13:41:24
Jinak Profesore zabery z Bulanky dobre znam, zazil jsem je mnohokrat
Autor: Camrda Datum: 2017-06-05 13:34:17
Před tím Ondřejovem jsem moc nevýletil a pořádně jsem se bál, aby se tlačenka s voctem a cibulí z předešlýho večera v kopci nerozhádala a nechtěla mocí mermo opustit dutinu břišní. Nakonec všechno dobře dopadlo a já si to užil se vším všudy. Atmošku udělali všichni, kdo tam dojeli! Zejména... !
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-05 13:28:19
Je mi jasny, ze jsi to bral jako dobry vylet, kdyby to byl zavod, tak by bylo vsechno jinak
Autor: Camrda Datum: 2017-06-05 13:22:14
Kolíkáč mě tady pořád velebí a ve skutečnosti jsem jen neměl nohy na to odjet s Lawi .
Autor: Bobek Datum: 2017-06-05 11:53:29
Přijde mi, jako by se vzadu jelo řemeslo...?
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-05 11:12:58
A Profesor se taky cinil:
Autor: Karl Datum: 2017-06-04 23:55:44
Smekam pred posadkou Moto 1. Na Tour maj dva vrtulniky a sest motorek, vysledek stejny, vcetne grafiky Pecka nebo Pečka?
Autor: Turista Datum: 2017-06-04 22:48:26
Moc pekne motivacni video, a paradni zavod. Gratulace, hned bych nasadil cislo a nekam se rozjel, nebo i bez cisla
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-04 21:57:55
Nedelni chvilka poezie by Hula family:

Velke diky leti do Brodu!!!
Autor: Hulis Datum: 2017-06-04 12:16:38
Po příjezdu na start mi bylo hned jasný, že mezi prvníma nebudu, když jsem tam viděl, to co jsem tam viděl. Každopádně včera jsem si to 'posral' sám. První kiláčky klídek ve dvojičkách na kecačku a rozjetí. Na Bulánku se jelo celkem příjemný tempo, ze kterýho jsem si musel nastoupit a dojet si pro body pro puntíkatej dres! Pak zase celkem klid až do Hradce, kde jsem čekal, jak kdo pojede. Rozjel to Honzis, já s Michalem Somrem vedle sebe za Honzisem až do vsi. Pořád se mi jede pěkně, ale pak to přišlo. Michal nastupuje, Camrda jde za nim a já začínám taky plašit. Bohužel, tak dobrej nejsem a kdo ví jestli někdy budu, každopádně jsem se tam celkem vystřílel a pak pro mě byl problém zahákovat Honzise a Kolíka který si mě pravidelnym tempem dojeli. Nahoře mi na Kolíka, kterej si to docvaknul chybělo pár metrů No těžko říct, jestli bych tam s váma byl kdybych nechytal howada z lawi... Možná jo, možná ne. Naštěstí jsem to včera bral jako trénink, ne jako závod, takže mě to ani moc nesralo, že jste mi odjeli. Na začátku Chocerad jsem si dojel Technika a ještě s jednim borcem jsme jeli ve třech. V kopcích jsem měl navrch, takže jsem v naší trojičce 'šetřil', abych pak mohl klukům pomoc na rovince. Nohy jely pěkně, tak na jednu stranu zamrzí, že jsem nejel o skupinku vepředějš s Kolíkem a spol., ale na druhou stranu jsem si aspoň pořádně potrénoval tempo na rovinkách, který jsem od Vodsliv až za Horní Kruty jel převážně ze špice. Za Krutama mi kluci už hodně pomáhali a celkem pravidelně jsme střídali. Jak jsme se tak blížili k Pečkám, tak jsem plánoval, jak na ty dva vyzrát, jestli jim nastoupit a ujet už před Pečkama a nebo to nechat až na spurt. Říkal jsem si, že ten nástup je docela risk, protože by si mohli vystřídat a ještě mě dojet a pak vospurtovat. Ale vzhledem k tomu v jakym byli stavu - aspoň mě to tak přišlo, že už toho maj dost, jsem vsadil na jistotku - spurt, ve kterym už by nemuseli mít tolik sil jako já... A taky že jo, Technik do toho šel pěkně, ale bohužel pro něj to nestačilo. Včerejšek mě fakt bavil, super trénink a parádní akce, díky všem co dorazili!
Autor: Profesor Datum: 2017-06-03 19:29:33
No, tak jestli se první kopec na Bulánku jel podle McHammera "v klidu", tak jsem na tom hodně špatně, neboť na konci toho stoupání se loučím s balíkem, pak se nechám sjet Pepínem a ještě jednim jezdcem a pokracujeme v trojici, balik mame tak 1min před nama. Před Hradcem mijime Pabla, které mu spadl řetěz - dojede nás ve stoupání do Ondřejova. Nijak moc se nespolupracuje a tak nahoře ve Vodslivech odjíždíme a až do konce jedeme 50km časovku dvojic. Posledních 30km bez vody a v cíli jsem úplně hotovej...jinak pěkný závod, přišel mi o něco těžší jak Sázavák.
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-03 19:00:10
Diky za paradni pocteni!
Ja dnes rvu z plna hrdla: "Kaaarel Vanecek!!!!" Bejku ty jsi vsechno spiskal a pripravil me paradni zazitek, diky, diky moc! Vcera Tvoje pujcovna stredu v Hostivari a dnes neskutecny tymovy vykon, ktery bral za oranzove srdce! Krasne jsi to pospojoval, Tvoje roviny, to je oda na cyklistiku. Zrajes jako vino! Diky Tobe jsme si uzivali zaver vyletu do Pecek v 5-ti clenne grupe! Jsem dluznik, moc a moc jsem si to dnes uzil, vcetne zaverecneho spurtu na motorce!
Autor: McHamer Datum: 2017-06-03 18:42:35
Plný očekávání jsem dnes vyrazil do Peček. Bohužel na místě se dozvím, že jedná pouze o vyjíždku a to bez jakéhokoliv zabezpeční.
Což nejsem úplně nadšen, protože to mohlo být uvedeno na našich stránkách, třeba stejně jako u Sázaváku. No ale jsem tu tak uvidíme co nás vlastně čeká. Začátek se jede v klidu, což je ale dobře, protože po včerejších problémech se necejtím ještě úplně v pohodě. Přichází první kopec za Kouřimí ale jede se v klidu. Druhý kopec už se jede rychleji, jede se mi ale docela v pohodě a tak jedu v první skupince a zatím i s rezervou. Na kopec už tedy pouze
3x Lawi a já, docela dobrej pocit. Tak si řikám, že se mi nejede nejhůř a asi to tak i vydrží, pač to vypadá, že ostatní teda kromě Nežerky nejedou zrovna lehce Pokračujeme do Chocerad, jenže v polovině sjezdu dojedeme autobus. Držím si tedy odstup asi 30m. Bohužel 2x Lawi jsou za autobusem nalepený a těsně před zatáčkou v Choceradech začnou předjíždět.Což moc nechápu a je velké štěstí, že se zde nestal nějaký průser, pač když by tam jelo nebo klidně i stálo auto tak to nedopadlo dobře. Vůbec se nedivím, že jsou závody u nás zakazovány, takovýhle chování rozhodně není OK.
Každopádně pokračuji dál pouze s V. Nežerkou a na začátku kopce vidíme 2x Lawi tak na 300 m. Jede se docela rychle a asi tak po jednom km si radši vystupuju a pokračuju si už jen svoje tempo. Byla škoda, že to člověk nevydržel o trochu déle, protože odstup už byl pouze nějakých 50m ale hold tak rychlej zatim nejsem Pokračuju tedy asi 20 sekund za první skupinou a snažím se jet, co když náhodou zpomalej. Na nějakou dobu ztrácim ale oční kontakt a najednou nevím kam, zelené šipky zde odbočují po asfaltce doprava a to si teda nejsem jistej. Tak čekám a asi po minutě mě dojede další šlapka. Zde ale už pokračuju tak trochu bez motivace až do cíle. Šetřím gel a vše co mám pač to využiji jinde. Ke konci už vyhlížím pouze cíl. Nakonec ještě odjíždí raketák Camrdák a já jsem rád, že je to zamnou i když s divnou pachutí, že to mohlo být i daleko lepší a to minimálně dojet s první skupinkou.
Tak a ted se vrátit ke svojim časovkám
Autor: Koník Datum: 2017-06-03 17:08:08
Děkuji Šlapky za krásný den s Vámi..... Včera jsem přemýšlel kam na oběd ( Míla je se cvičením na Rhodosu) a čtu Kaprům příspěvek. Bylo hned rozhodnuto. Pečecká stovka nabízí i jinou variantu než kilo a po závodě výborný řízek, tak proč se neprojet a pak se napapat ... Ráno bylo nádherně a tak jsem na start protočil nožičky (byly trochu unavené z pátku - "leteckého dne" v Polabí )... Když jsem uviděl Vaška a pak pro mne neznámé vyšvihané borce, tak jsem měl takový pocit, že ač kluci ze šlapek mají fazonu jak hrom a ze stovky si udělali svoje mistrovství, tak o vítězi je rozhodnuto. Moje závody jsou stejné... první kilometr spolu a pak časovka délky dle trasy závodu. Na střední se bohužel letos přihlásilo velmi málo lidiček, celkově byla účast menší, ale za to kvalitnější... Hezky jsem se projel, sluníčko hřálo a nikoho jsem nepotkal. Do cíle jsem přijel za a půl hodiny... V cíli jsem si s Bonzem počkal na dojezd dlouhé. Řízek nezklamal, tak jsem poděkoval pořadateli za akci, rozloučil se a jel dom... DĚKUJI - uŽ SE TĚŠÍM NA FOTKY A VIDEO.
Autor: Camrda Datum: 2017-06-03 15:31:27
S klukama z Lawi se hold nesvezu, to jsem pochopil ještě před horizontem Ondřejova . Za vděk jsem vzal Honzisovým zadním kolem, trochu se oklepal a rozhlídnul se, kdo tam všechno zůstal. Vypadalo to, že pojedeme s panem Jakoubkem, ale na začátku Vodsliv se nám na to vykašlal. Pak už jsme jen s Prezidentem honili legendu z Peček, což se nám před Sázavou povedlo. Nakonec jsme dojeli i McHamera, který si z Lawi vláčku také vystoupil a uniknuvšího hrdinu Bobka, který působil trocha prošitě. V tomto ďábelském složení jsme pak pokračovali Nechybou směr Pečky a užívali si krásného letního dne. Vejlet jak se patří! No nebyly by to šlapky, kdybychom si před cílem trochu nepošpásovali. Až z toho Kolíkáčovi zase rupnul drát. Snad mu bude příští oř sloužit líp. Řízek a dvě píva, byly nádhernou tečkou. Technikovi spešl díky za odvoz a všem ostatním za vše ostatní!
Autor: Pistachio Datum: 2017-06-03 15:01:56
Pečecká stovka, pohodový malý závod do Posázaví s elitní účastí Vency Nežerky a všech orange hvězd. Já si po čtyřiadvacetihodinovce trošku opatrně prásknul pouze dětskou trasu 68 km. Stoupání na Bulánku jsem si vyletěl s balíkem a následovalo dělení tratí. Z balíku jeli všichni vpravo, takže následovala časovka jednotlivců 47 km dle itineráře na řidítkách. Cíl dát to pod dvě hoďky byl splněn, v autě za hospodou v 11:26 hodin, na cílové ceduli asi o minutku dříve. Zdlábnout řízek, vyžahnout pivko a jet se podívat na dojezd eliťáků. U cedule docela narváno, fotilo se jak na dojezdu Tour. Gratulace Camrdovi, který vyhrál malé mistrovství Šlapek a vlastně všem Šlapkám, které dojeli. No a prezident, ten musí mít vždy něco extra. Prostě si stopnul motorku
Autor: Camrda Datum: 2017-06-02 22:55:14
Honzis teď určitě žhaví dráty. Povolá všechny Hapky a Horáčky z okolí a zítra se přitvrdí muzika . Byť je to profilově přesně to, co mi vůbec nesedí, se zítra na tu sešlost celkem těším .
Autor: McHamer Datum: 2017-06-02 20:04:22
Noo tentokrát to bude pěkná krize a ještě trochu váhám, celej dnešek jsem nejedl pač na mě útočí břichobol.
Snad ale bude pozitivní, že mám o 2 kg mín)
Autor: Kapr Datum: 2017-06-02 17:16:19
Taky si střihnu premiéru...rozsekáme peloton na maděru...
Autor: Honzis Datum: 2017-06-02 17:02:24
Jo přijeď, trasa je sice hezká jen z Kouřimi do Kouřimi, ale tak začátek máš rozjetí a konec na vyjetí Myslím že budete jasně nejsilnější tým pelotonu
Autor: Kolíkáč Datum: 2017-06-02 16:16:39
Mamuti rymecka, stred rozjebany, ale furt tak nejak vnitrne chci ... mozna me vecer zachrani Camrda, pak Vincentka z konvicky a zkusim si to prasknout s Vami. Nikdy jsem to nejel, ale ta trasa je prenadherna!
Rok 2016
Autor: Kapr Datum: 2016-06-05 17:46:09
Tady to někdo podělal
Autor: Čespa Datum: 2016-06-04 20:16:29
Tak to me mrzi, natocil jsem dnes na 150km kolem Brodu,Nymburka,Sadské, položil lino rodičům na chate .......tak to jsem tam mohl hodit jednu intenzitu....
Autor: Hulis Datum: 2016-06-04 16:56:42
Já myslel že o tom víte, Look_as to psal do vlákna: 'závodíme na jaře' No ale myslet znamená hovno vědět... Já se málokdy klikám na akce předem, vždycky to doplňuju až po závodě ty účasti, kdybych si to nakonec rozmyslel a nejel Tak pro příště, sorry...
Autor: Kolíkáč Datum: 2016-06-04 16:20:57
Ty wado, soukromnici z Brodu! Ze jste to nedali do kalendare v tydnu predem
Rok 2014
Autor: Kolíkáč Datum: 2014-06-02 19:07:35
Honzis jde prikladem diky za paradni report! Na diskuzi zapadnou ty vase letecke zkazky
Autor: Čespa Datum: 2014-06-01 19:02:30
Jenčo, škoda to je, ale doopravdy jsem o tobě nevěděl a to jsem se celou cestu otáčel. Nahoře po rozdělení jsem i zastavil a hleděl na horizont, jak se vzdaluje první balík na dlouhé, který jsem opustil na rozdělovníku tratí a bylo mi šíleně smutno, že tam není nikdo z orange, dokonce jsem i uvažoval, že se do něj vrátím, jenže osma na předník kole byla dost riskantni, brzdit jsem mohl jen zadni atd ....
Autor: Čespa Datum: 2014-06-01 18:56:10
Ivčo..hihi bedna.... tohle byla vyjížka se závodním duchem a pokut jsi byla první, tak místo bedny jsi měla možnost výběru místa na zahrádce v hospodě s obědem. Pravda je, že obsazení roštu bylo zajímavé a uvysel v prvním brdku nebylo jednoduché.
Autor: Jenča Datum: 2014-06-01 18:39:53
Taky gratulace :) , jen škoda že jsme s Čespou nejeli spolu :)
Autor: Ivča Datum: 2014-06-01 18:31:36
Co to vidím, i na této trati se na bedně oranžovělo. Čespo a Jenčo, gratuliji
Autor: VSid Datum: 2014-05-31 21:05:34
Hezký hezký, já šel pozdě spát, takže jsem se nakonec i proto rozhodl nejet. No, prostě se mi nechtělo brzo vstávat, cestovat na start a pak zase zpátky. Nějak nemám na závody chuť. Vypadá to, že nakonec zůstane jen u toho Krušnotonu Ale Rampušáka a snad i Beskyda, doufám, odjedu. A láká mě Krušnohorské peklo, protože 3x vyjíždět Dlouhou louku a sjídět z Klínů do LItvínova, to je to pravé pro Krušnotonce!
Autor: Čespa Datum: 2014-05-31 18:55:49
Krasne vytocene nohy po poslednich zavodech. Dva kilomtry za startem byl rosekanej prejezd, skacu koleje a bohuzel pri dopadu trefuji bouli, vysledek vytrzenej drat a osma z kola. Roztahuji predni brzdu na doraz,aby se rafek vesel a tapu dal. Pak se to za Kourimi zvedlo a potrhalo, vrchol drzim v prvni skupine a bez problemu bych sel na spic,jenze tu mame deleni trate a ja byl rozhodnutej uz dopredu,ze pojedu stredni, popreju stastnou cestu a odbocuji,pak uz jen sleduji horizont,kde vali prvni balik a v nem nikdo oranzovej, pada na mne vycitka,proc jsem ho vlastne opoustel,ale hned si odpovim,ze stouhle osmou bych nic nezvlad,nedalo se zvednout ze sedla,nebot,kdyz jsem zatizil predni kolo,tak se uz ani do brzd neveslo. Zvolnuji tempo a koukam za sebe,kdo pojede. Nikoho nevidim a tak si valim tech svejch 40. Jediny co chci,abych si prumer udrzel nad 35km/hod coz se bezproblemu dari, jen od Hornich Krut fouka protivitr a je to kurna znat. Pak uz se mi tradicne vypina gps-ka,cehos si vsimnu az po4km. Skoda,protoze vlastne neznam svuj cas a do tabulky jsem ho vymyslel. V cily tradicne kafe,nealko v mistni hospode a po cca 10min. Dorazi Jenca
Autor: Hulis Datum: 2014-05-31 17:34:55
Honzis: Kolik jsi měl zásek, bylo to ve štupru? Použil bych tvůj čas jako čas vítěze... Zatim jsme tam s bráchou napsali 2h 34min, což jsem tam u hospody někde zaslechl... Jinak taky gratulace k parádní jízdě... Chce to ještě hodně potrénovat abych vás uvisel...
Autor: Honzis Datum: 2014-05-31 17:25:21
jo dnes exlusive, sice bez Vodsliv, ale zase se místama i závodilo Pečecká 93 hořejšek Ondřejova nástupy Klímy, Nechyba ve znamení blití všech v poslední serpentině jsem ještě něco vydoloval a docvakl duo Dave + Líba a s nima do cíle, kde samozřejmě bronz, ale spokojenost, že jsem dojel s elitou. Na Bulánce vypadali všici nějak moc dobře, naštěstí stačilo vydržet a ono se to vycedilo
Autor: Hulis Datum: 2014-05-31 15:01:16
Nááááádhera!! takový pohlazení po duši po promrzlejch a propršenejch Doksech... Myslim, že po asi 3 letech jsme bratr ani já nesebrali bednu, ještě že to za nás zachránil letec Čespa a Jenča na střední trati... Gratulace... Bohužel, nám se na dlouhou sjela smečka jako např. L. Janoušek, D. Klíma, Honzis a spol. kterou jsme museli opustit, což mě celkem štve, nohy dneska tahaly parádně, kopce jsem si taky jezdil v klídku bez větších problemů, ale co se dá dělat... Skupinka, ve který jsme jeli s bráchou, byla taky dobrá a jelo se slušný tempo... Asi kilometr před cílem před Pečkama jsem nastoupil na bouli přes most, kde se mě chytil jen jeden... Valili jsme celkem pěkně, ale nakonec jsme do domluvili, že spurtovat nebudeme, stačilo, že jsme orvali skupinu a 7.mej flek mi více méně nechal...

Jenča: zezačátku jsme prohodili pár slov, zkoušel jsem ho ukecat, aby si s námi dal ''stovku'', ale nepodařilo se... Ale co jsme ti chtěl říct... Prosim tě, příště už mi nevykej!! Jsem uplně stejný ucho jako ty!!
Autor: Bonzo Datum: 2014-05-31 07:33:26
Čespo, přečti si pak report jak se jezdí střední tratě xD
Autor: Čespa Datum: 2014-05-31 06:49:48
Dekuji za osvetu. Beru to jako trenink, beru si i na to zimaka a ten mne snad k rizku dovede.... s tou trasou si mne zaskocil, prejizdej se tam dve statovky,tak to bude maso......
Autor: Koník Datum: 2014-05-30 23:12:19
Čespo: Pečeská stovka je atypický závod.. střední je krásná, ale docela svižná A řízek v cíli chutný.... Znám je pouze vítěz, a bacha nikde není pořadatel, který ti ukazuje cestu. Takže popis trati na lístečku s sebou, ale pak se zabloudit nedá......
Autor: Čespa Datum: 2014-05-30 22:34:43
Diky, snad to stihnu,kdyztak volam...
Autor: Bonzo Datum: 2014-05-30 22:09:23
Tady je prezentace (50°5'22.926"N, 15°1'58.845"E). Jestli to nebudeš stíhat, tak zítra zavolej, zapsat tě můžeme.
Autor: Čespa Datum: 2014-05-30 21:47:50
Chlapy,bonzo,hulis,chozee, neberete mi telefony. Rano vypravuji kluka na skolu v prirode a budu se snazit to stihnout do pecek na devatou, kde je start? Jste shopni popripade mne zaregistrovat? Popripade komu mam zavolat? Jel bych stredni a bral bych to jako vyslapnuti po doksech, nebot potrebuji natrenovat zatacky.....

Témata za poslední 3 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
366 Král Šumavy Akce 1642 2018-06-22 21:16:43 - Hrabosh Kolíkáč NE
552 Krakonošův cyklomaraton Akce 128 2018-06-22 20:10:04 - Hrabosh Koník NE
394 Rampušák Akce 822 2018-06-22 20:01:42 - Hrabosh Kolíkáč NE
510 PPP-Praha-Praděd-Praha Akce 754 2018-06-22 19:31:51 - Karl Kolíkáč NE
317 Beskyd Tour Akce 770 2018-06-22 16:26:25 - Strejda Kolíkáč NE
422 Trénujeme v létě Akce 1432 2018-06-22 08:43:56 - Kolíkáč Kolíkáč NE
270 Krkonoše aneb na kole až do nebes Akce 96 2018-06-21 11:18:50 - Kolíkáč Kolíkáč NE
376 Koloděje Akce 1878 2018-06-21 08:39:36 - Kolíkáč Kolíkáč NE
18 Nový člen, host   738 2018-06-14 19:50:26 - Kapr Kolíkáč NE
579 UAC - Litvínov-Lesná Akce 53 2018-06-14 12:05:54 - Kolíkáč Kolíkáč NE
323 UAC - časovka družstev Akce 482 2018-06-12 09:23:42 - Kolíkáč Alánek NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, CKKV, ELM ...)   614 2018-06-12 09:21:52 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
447 Krušnoton Akce 602 2018-06-11 22:09:28 - Koník Kolíkáč NE
128 Pořádání závodů   158 2018-05-16 12:36:13 - Kolíkáč Andy ANO
81 Vinohradské Běhny   3841 2018-05-14 21:35:41 - Turista Kolbaba NE
535 Strava.com   164 2018-05-07 21:37:45 - Hulis Soused NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2638 2018-05-04 07:45:51 - Kolíkáč Soused ANO
557 UAC - Milovice-Pave Tour Akce 110 2018-05-03 13:23:09 - Kolíkáč Kolíkáč NE
457 Sázavák Akce 295 2018-04-30 09:41:57 - Iceman Kolíkáč NE
566 Sázavák - organizace Akce 25 2018-04-26 16:36:19 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
577 UAC - Časovka do vrchu Knovíz Akce 110 2018-04-25 15:39:48 - Camrda Kolíkáč NE
349 UAC - Stodůlky-Karlštejn-Stodůlky Akce 137 2018-04-24 10:21:42 - Kolíkáč Robin NE
443 Zbraslavská osma Akce 11 2018-04-15 20:18:02 - Pistachio Kolíkáč NE
276 CKKV - Jarní časovka Bášť Akce 532 2018-04-13 14:47:43 - Kolíkáč Gejza ANO
381 PRS - První šlápnutí Akce 497 2018-04-12 10:45:30 - Kolíkáč D!ablo NE
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1647 2018-04-06 21:19:30 - Turista Quit NE
379 Hurá na Ještěd Akce 566 2018-03-31 23:18:41 - VSid Bobek NE
190 ELM - Extraliga Masters   656 2018-03-28 08:57:51 - Kapr Kolíkáč NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..