Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Trénujeme na jaře  (ID: 384)

Ostatní témata
Autor: Kapr Datum: 2019-04-20 08:15:24
Šnečí tempo jsem jel včera s Janou a za průměr 22,1 se nestydím
Autor: Turista Datum: 2019-04-19 22:42:19
Sneci tempo to bylo, prumer nemam ani pres tricet, skoro se stydim. Jinak ale diky, vstoupil jsem vam do vyletu, vnutil svoji trasu tempo i styl a vy jste vubec neprotestovali, jen pekne slapaly. I snecim tempem jsme ale objeli kousek sveta, ty nej. zastrcene pesinky co mam moc rad.
Autor: Bažináč Datum: 2019-04-19 21:11:23
Kluci pozor, až vám bude zas někdy Turista slibovat tzv. "šnečí tempo", tak bacha na to, je to podvod. Jinak díky, že si nás protáhl fakt pěknejma stezkama, o kterejch jsme neměli tušení. Valils jak lokomotiva :)
Autor: Dreamer Datum: 2019-04-19 18:28:14
Velikonoce jsou tu a po delsi dobe jsem zase zpet na Sumave. Zavody zadne, takze vyrazim na kafe k Dunaji, je to podruhe skoro po dvou letech co tam jedu. Takze trochu zkoukam trasu dopredu, preci jen to tolik neznam. Rano chladno, ale slunce uz sviti, takze jedu svizne a davam prvni hodinu a pul intervaly do kopcu a jsem zvedavy co to se mnou udela v zaveru. Zveda se neprijemny vitr od jihovychodu, sice jedu spis na jih, ale do zad mi moc nefouka. Jede se dobre a tak kdyz jsem na poslednim sedle v 750m a nasleduje uz jen dlouhy sjezd k Dunaji, odbocim v sedle doleva ke kopci Vogelsang ktery ma pres 1000m, vypada to tam na peknou stojku. Stojka tam sice je, ale zahy konci asfalt a nasleduje sotolina. Jelikoz to ale ma byt 3,5km na vrchol, tak jedu dal, bohuzel povrch se zhorsuje a nakonec na vrchol vede nejspis jen kamenita cesta, takze to otacim a opatrne sjizdim mezi vyletniky na konich zpet na asfalt. Pripomnelo mi to jizdu mezi poli s vinem ve Znojme.

Pak uz jen sjedu k Dunaji, navleky jdou dolu a konecne opet zase kratke kratke. Slunce pali, plazovy bar v oblezeni lidi, takze kafe nakonec nedavam. Jeste chvili jedu podel Dunaje, trochu bloudim, vedle me dalnice, hlavne trefit spravnou odbocku zpet na Sumavu. Dari se, ale zlobil silny protivitr. Zlobi me i presmykac, chce to udelat mensi revizi kolo po dojeti, ted kvuli tomu zastavovat nechci. Prichazi prvni krize, zacinam platit za to ostrejsi tempo v prvnich dvou hodinach. Krajina je ale v tehle casti krasna, hodne mi pripomina Rakouske kopecky z letosni Jizni Moracy. Energeticky krize vrcholi kolem Zwieselu a Bavorske Rudy, citim se jako na 200km Krusnotona, uplne ten stejny pocit. Prohledam kapsy a snim i to co tam nemam, koupit stejne neni kde co, obchody jsou zavrene, mozna nejaka benzinka, ale to uz dam! Ceka me posledni dvojkopec na Spicak a Pancir Na Spicaku se to zlomi, vidina domova zapusobi a Pancir vyjedu lepe nez jsem myslel. Zbytky snehu tu stale jsou, turistu i cyklistu je take vice, jaro je tu. Pak uz jen spadnu dolu a za prehradou me najednou velkym tempem miji nekdo z Lawi. Vyklube se z nej T. Kotrlik, haknu ho a nakonec se s nim chvili svezu a prijemne pokecame. Ale to uz doba jizdy atakuje 8h a zase jedna dvoustovka zacne svitit na tachometru. Dneska to sedlo, protoze jak se rika, vsude dobre, doma nejlepe!
Autor: Bažináč Datum: 2019-04-19 13:34:56
Ok, možná tam budeme ve 14:05, přečetl jsem si to až teĎ
Autor: Turista Datum: 2019-04-19 13:21:08
Jedu, 14:00 Katerinky draty.
Autor: Bažináč Datum: 2019-04-19 13:01:03
Ahoj, já nevím, kde je pod dratama...
Autor: Turista Datum: 2019-04-19 10:25:00
Mozna bych jel, ale fakt sneci tempo. Trasu bychom vymysleli, nejake nezname lesni zkratky. 14:00 pod dratama? Jeste dam vedet jestli stiham aby jste na mne necekali.
Autor: Bažináč Datum: 2019-04-18 21:13:06
Jedem při velkym pátku se sousedem Kubou odpoledne takovej švih ve stopách Profesora a Kolíkáče (trasa). Tak kdyby měl někdo zájem se přidat, budem rádi. Tempo asi nebude nijak závratné, výjezd je plánován mezi 13:30-14:00 z Jižáku.
Autor: Oťas Datum: 2019-04-18 11:59:35
Co dodat.Ač věkem důchodce,skládám cyklistické přijímačky ,maturita v nedohlednu.3xVIVAT.
Autor: Luke Datum: 2019-04-18 10:43:43
Nestíhám start středeční šlehačky mezi sopkama a tak si plánuju 4 hodinky odpoledne na sluníčku a na samotku. Ráno cink, že v jednu Dráty. Změna plánu mi nevadí, plánuje se kilčo ve třech a v klidu. Tak tak stíhám oběd, což se později ukáže jako dost klíčová věc a mířím směr Kateřinky. V Újezdě už banda valí proti mně, překvapení Oťas a Turista. Je jasné, že tohle kilčo nebude a pomalu se taky nepojede. Padají jména jako Sedlčany a Vlašim. Ze srandy dodávám, že zpátky by to chtělo přes Uhlířské Janovice. Prý to určitě ... Držíme plánovanou trasu a přes Petříkov, Kamenici letíme po novém asfaltu až do Poříčí. Tady už člověk auto nepotká, krásné výhledy přes Soběhrdy a dokonce řidiči v zatáčkách čekají. Připadáme si jak na soustředění ve Znojmě, takže nevadí, že místo Sázavy to protáhneme na Divišov a kilometry naskakují. V kopcích se dělíme tak, aby každý šrotil podle svého a na rovinkách čím dál víc využíváme motorku značky Turista. Zas ta cyklistická pohádka. Zkratkou do Šternberka a pak už směr Janovice, s vidinou pumpy všichni hypnotizují kolo před sebou, i v háku mám pořád watty aspoň na sweetspotu. Má to šťávu, všichni v euforii. Po krátké pauze, kde se řeší watty, s kterými se radši ani nemá lézt na závody, se vydáváme zpět. Další zkratka na Sázavu, tankodrom se střídá s novým asfaltem a my si užíváme luxusní jaro. Další ikonická Turistova špic ze Sázavy, v jednu chvíli se zvedám abych vůbec uvisel a zjišťuju, že už tam vlaju sám. Zkratka ze Skalice nás vede přes dvě stojky, kde poprvé jedu vestoje na 36x32. Lámu se nahoru a užívám si nádherných výhledů na kopce v okolí. Každý už okomentoval svůj stav, jen Oťas mlčí. V sedě bych to asi nevyjel, ve stoje jsem sice první, ale zase řádně popravený. Pod Ondřejovem došli bryndáky a Profesor má plný nočník. Na Petříkov ho prý nedostanem a tak valíme přes Mnichovice a asfalt který nejede. Tam nám Turista odtlačí Profesora na poslední kopeček a ze sjezdu mizí. Beru zbytek bandy do háku a řítíme se za nimi směr Říčany. Kolíkáč se spokojeně veze, ale Oťasovi přijde, že moje tempo upadá a tak nastoupí, proletí kolem tak 50 a křikne pojeď. Jedu, křičím mooooc, ale díru stejně nezalepím. To je teda gradace tréninku. Pak už v klidu k Vendysovi na Kofolu a domotat se dom. Přesně tohle jsem potřeboval, žádný závod, ale pořádný wýlet! Díky moc, parádní odpoledne rentiérů!
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-04-17 21:49:31
Slehacka v sopkach zrusena, tak co by jsme si neudelali pomlazku v Posazavi ... Profa pise 5 minut meskanie, tak jeste v plne polni uleham na kanape a nikam se mi nechce. Pak se premluvim, a kdyz se blizim pod draty, tak me rozboli nohy z toho pohledu. Svitici Turista, Oťas a Profesor. Luke nabran v Ujezde a uz se eterem siri jmena jako hermelin, Vlasim, Caslav ... no ty wado. Nakonec schvalen Divisov a Sternberk. Walíme do Porici po paradním asfaltu, delam superdomestika Otasovi, kde si spolu navysost rozumime v kopcich. Profa marne laskuje s Turistou, Luke nám dela spojku. Z Cercan do Sobehrd to je taková nadhera, navic kdyz si Luke domlouva s Otasem prespani v Doksech. No není na tom svete krásne? Nejedeme zadny playstation, zadnou hru na cisla, ale poctivou jarni cyklistiku, kde vníme tu nadheru vůkol. Turista ukazuje pro me novou zkratku na Divisov pres zapadle vesnicky, a pak sjezd pod hrad, kde jsme jeli v minulych letech Posazavi. Slibujeme si pumpu v Janovicich, fotíme Sternberk a Zalibenou, pres to proste vlak nejede. Do Janovic let za motorkou, Otas skvele drzi, jo tohle ma stavu. Sypu skorici do kafe co to da, Profa bez penez, pry myslel, ze jen vytocime nohy. Blato a Cekanov dolu po hladounkem povrchu. Sazava-Skalice, tady jsem jel uz vcera, ale tohle se proste neomrzi, navic kdyz Turista nas tahne kolem Skalice po vyhledove parade pres Capik. No ty blaho, tak kvuli tomu to dnes stalo za to, jak v jinem svete! Na Ondrejov zlobi palicak Profesor, kteremu vypli proud a uz nechce slyset o zadnych kopcich. Tak uz jen Mnichovice, Ricany a pres Kuri a Pruhonice k Vendysovi na nefiltra. Ten sednul! Zapadajici slunce ozarovalo tu rozdovadenou lavicku cyklistických blaznu! Lezim ve vane, para stoupa k bodovkam, sundavam tu bilou bradu, zatahuji bricho a pobroukavam si ten hit 80´... Forever young I want to be forever young Do you really want to live forever? Forever, and ever !! Kluci diky moc!
Autor: Profesor Datum: 2019-04-17 21:30:08
Cekal jsem neco na 3-4h takže bez oběda a nastesti jsem si vzal chleba s tyckou, k puvodne jen zamyslenemu bananu. Blizim se na misto srazu kde uz štěbetá Turista s Otasem. Menu č.1 Sedlčany, č.2 Čáslav - to mi prijde celkem daleko. Nakonec jsem rad, ze se pojede Sázava. Jedeme přes Petříkov, Poříčí, Soběhrdy, Č.Štenberk až do U. Janovic. Od 65km se začínají pro mě rozevírat nůžky kvality. Když jsem na špici za 3min pobryndanej, Míra poradí "krátký špice musí být intenzivní", pobryndanej se jdu poslusne zaradit na konec :)
V Janovicích dáváme pumpu a do kotle házím veškeré kalorie co mam v kapsách. Míra chce objíždět nějaké brdky, já bych nejraději regeneroval na gauči. Jedem přes Čekánov k Stř. Skalici kde na kostkách uhybáme na do leva na Mírovu zkratku. Je pěkná, ale pár set metrů 13-14%, kde už tahám nohy - ale jinak krásná cesta kolem polí a vyjedeme v půlce kopce do Ondřejova. Kluci chtějí jet přes Hrusice, Popovice - tzn. kopce, a těch už mám dnes dost, tak "navrhuju" rovnější profil přes Mnichovice na Říčany údolím. Ve Všestarech mě Míra 3x popostrčí do kopce a následně ujíždíme klukům z kopce - to se mi líbilo. Nakonec stavíme u Vendyse doplnit BCAAčka, bohužel Iceman zde není...
Míra dnes ukázal svou přívětivější tvář a byl velmi milosrdný. Oťas s Lukem to taky objeli famózně. Kolíkáč se zkušeně vyjížděl mezi Kolodějema. Nakonec to bylo docela fajn, i když jsem nečekal, že se vrátím až v 19:30.
Autor: Turista Datum: 2019-04-17 20:55:01
Tak z pod dratu se vyklubala moc hezka akce. Nemusi se porad jen drtit watty a prumery. Tohle toulani krajinou s partou stejnych lidi je vlastne co mam na kole nejradsi. A taky je strasne dulezity, neb potom ma clovek kolo rad a vydrzi trpet na ostrem svihu.
Obejeveny porad nove tereny i tam co jsme jeli uz stokrat, za mne nadhera, Diky. Hrdina dne Otas, preci jen se nekdy i jelo a on to objel s usmevem na rtu.
Autor: Turista Datum: 2019-04-17 08:49:49
Zajezd za vulkanickou Slehackou pro malou ucast, presunut na priste.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-04-17 07:25:41
Omluva, Slehacku v sopkach dnes nedam ...
Dnes jen pomalu vytocit nohy 13:00h - Katerinky-draty - Luke, Profesor, Kolikac ...
Autor: Camrda Datum: 2019-04-16 10:43:46
Ok, bysme mohli dat sraz v Kolodejich u boudy, ale jeste si to potvrdime, nedeli bohuzel nedam:(
Autor: Hulis Datum: 2019-04-16 10:32:51
Camrdo zjistím pondělní situaci, od čtvrtka budu v Brodě... Chystám se i do nedělních Koloděj, ale v pondělí ještě nevim, co se bude dít...
Autor: Camrda Datum: 2019-04-16 09:33:29
Sháním parťáka(y) na pondělní švih. Vyrazil bych dopoledne po koledě, cca v 10:30, návrat v cca 13:30, přidá se někdo?
Autor: Turista Datum: 2019-04-15 20:52:31
Predvelikonocni Slehacka, pokud se neusnese jinak, ve stredu 17.4. budu vyrazet na vylet do Stredohori, odjezd z Prahy cca 8:30. Nekolik mist v aute volnych, trasa tempo a styl dle dohody, viz nize.
Autor: Bobek Datum: 2019-04-14 22:55:00
Camrdo, jezdíš moderní styl!
Autor: Camrda Datum: 2019-04-13 07:18:33
Mirku nedotknul:), chápu, že jsou pro Tebe vejlety a poznávání cizí krajiny zajímavější. To České středohoří ve středu bude nádherný, až je mi líto, že to nedám. O závodech to ale není jenom o tom, bejt 14. nebo 27., jde o to si to tam pořádně prásknout, posunout si svoje hranice zase o kus dál, protrpět si to až k těm neskutečnejm pocitům v cíli, nechat se ovládnout démonem rychlosti (a to Tě teda baví:))), pořadí je v tomhle případě až na dalších místech. No a tohle všechno bez startovního čísla na zádech prostě nejde zažít v plný parádě . Každopádně si užijte středu a doufám, že třeba v létě dopadne nějakej Klínovec nebo něco podobnýho, třeba i s Karlem!
Autor: Turista Datum: 2019-04-12 23:21:58
Jeste kompromisni varianta Prezidentske trasy.
Start/cil presunut na vlakove nadrazi v Lito, overeno na autovyletech, da se tam pohodlne parkovat a budem mit cele mesto na rozjeti pred prvnimi kopci. Pridany Kravare a bobri udoli, at to neni tak kratke. Pridan Trebusin, vrch Kalich je fakt majestatni a vesnicka pod nim ma uzasnou atmosferu.
Nicmene urcite celodenak, at se nezenem jak na casovce, avs predpokladam tak 23.
Autor: Turista Datum: 2019-04-12 22:21:50
Jestli muzu zasahnout do planovani slehacky. Trasu jsem myslel takto, prozkoumat novoty na Krusnotonu, pohoupat se za Litomericema, Bufet v Decine, na nejvetsi stolovou horu, jsou z ni vyhledy az do Drazdan, na kaficko na Vetrusi a zadupat nad D8 jestli se zase pohne zem.
Hodne projeto autem nebo na kole, vyzobany ty nejlepsi asfalty.
Urcite celodenak, je to vylet a ne zavod, at si muzem ty krasy uzit a vychutnat, klidne i sesednout z kola.
3/4 dennaci by mohli pristoupit v Litomericich
Ve stredu 17.4. u mne mozno, vypada to ze pecou i solidni pocasi, cerno pod kolama modro nad hlavou.
Autor: Turista Datum: 2019-04-12 22:07:00
Karle, nechtel jsem se nikoho dotknout I jako turista wattmetr vyuziju, pod kopcem vim jak mam jet abych vydrzel az nahoru, pri nudnych prejezdech mezi poli najit nevhodnejsi tempo aby se clovek rychle presunul na hezci usek. A objet si s usmevem na vylete kousek republiky uz chce trochu kondici i moderni metody treninku.
Je mi vcelku jedno jestli, kdybych jel Predboj, ze budu vedet ze jsem skoncil 14. nebo 27. Co vim jisteje ze na solidni umisteni nemam predpoklady. Nejsem ani vrchar ani sprinter, ani TT expert. Mam od vseho kousek a to je nejlepsi pro rychle premistovani krajinou, aneb pro cykloturistiku.
Drzim palce v Predboji, na co fakt tesim je ale Lito a Ceske stredohori s Kolikacem
Autor: Luke Datum: 2019-04-12 17:38:45
Já bych byl spíš pro odpoledne, z Prahy v 1 nebo tak, ale teprv uvidim v pondělí jak s prací...
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-04-12 17:03:57
To je na dohode, pocitam, ze 4 hodiny na kole, cesta autem 1 hodina, tepleji bude odpoledne ... tak z Prahy kolem 11-12h.? Luke tobe se to hodi jak?
Autor: Luke Datum: 2019-04-12 16:48:23
Pěkný kopečky... plánujete to přes den nebo odpoledne?
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-04-12 14:54:45
Předbezne plánujeme velikonocní slehacku na stredu 17.4. Autem do Litomeric a tam ... navrh trasy. Uvazuje: Profesor, Kolikac, HonzaB, Turista ...
Autor: Camrda Datum: 2019-04-12 08:43:24
Mirku, ale na vejlety, změnu scenerie a přírodní krásy přece nepotřebuješ wattmetr a trénink podle posledních vědeckých metod :), to pak budeš lítat tak rychle, že si tu krajinu ani neužiješ. Každopádně Delkim bude stopro v neděli v Předboji nikoliv v Poděbradech. Můžete si tam spolu poblitý pokecat:).
Autor: Barbánek Datum: 2019-04-12 07:08:54
Alois 13 polotmavý speciál, obsah alkoholu 5,0% obj. Tenhle trénink jsem v úterý trochu přehnal jediné co vím, že trénink frcet na tomto čísle,kolik opakování bohužel nikoliv
Autor: Turista Datum: 2019-04-11 22:39:20
Ja jsem turista, mne bavi vejlety, zmena scenerie, prirodni krasy. Ne se tocit na petniku poblitej v Predboji. V nedeli mozna do Podebrad na kafe, pohovorit s Delkimem a otestovat nove nabity slovnik.
Autor: Luke Datum: 2019-04-11 21:09:08
Pěkný, Turista zas řádil... tak další trénink v neděli? 22 km super threshold v Předboji...
Autor: Turista Datum: 2019-04-11 19:27:22
Trenujeme vedecky , vykladovy slovnik aby jsme tem expertum rozumeli.
Autor: Vyhup Datum: 2019-04-05 08:27:15
Jeden z ošklivých asfaltů vyřešen. V lese u hotelu Legner od opraveného mostku, kopeček do Černých Voděrad - nová silnice !!
Autor: Orlik Datum: 2019-04-04 20:04:08
Pokud jste si dnes užili vítr v Kolodějích jako já na části trasy " Doksy" tak to bylo dost výživné. Návrat přes Benátky už s větrem v zádech byl jako balzám, jelo to samo.
Autor: Orlik Datum: 2019-04-02 06:35:30
Bobku pro mě už takové honění není. Jen pohoda. Tam si potrénují pouze závoďáci.
Autor: Bobek Datum: 2019-04-01 20:35:50
Orliku, příště s námi do Znojma, když jezdí špice Balu nebo Yetti, jistě je to i pro Tebe...
Autor: Orlik Datum: 2019-04-01 19:31:23
Odpoledne pohodových cca 90 km v příjemném východním větru přes Čelákovice do Lysé na medvědí česnek a pak nájezd na část okruhu závodu co pořádal Vitáček, trochu uhnout přes Slivna a zpět přes Mečeříž domů už s větrem v zádech kdy to jelo samo. Pohoda bez honění.
Autor: Orlik Datum: 2019-04-01 13:49:25
Jo jo už to začíná. Koloděje si můžete dávat třeba třikrát týdně. To vám přeji.
Autor: Turista Datum: 2019-04-01 12:12:39
Vzkaz pro vsechny osamele, rentiery, ci jine letce. V utery Kolodeje nestiham ale mohl bych st./ ct. dopo. na nejaky polet tou rozkvetajici krasou. Odpoledna nemuzu.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-03-26 09:23:14
Utery 26.03. Katerinky-draty - 13:30h. na 2 hodky - Pirat, Luke, Kolikac ...
Rok 2018
Autor: Turista Datum: 2018-06-17 18:57:35
Docela jste si to praskli, prumer 31 i s Jestedem, uznani
Autor: Camrda Datum: 2018-06-17 13:21:16
Taky diky za spolecnost, za odtah pod Jested, za odtah od Jestedu a pak uz ve stavu mrtvolnem k autu
Autor: Karl Datum: 2018-06-17 00:02:43
Diky za spolecnost na super vejletu, letos prvni Jested, to se mi uz dlouho nestalo takhle pozde;-). Krajina paradni, gravel sice nebyl, asfalt slabsi na dost mistech...
Autor: Camrda Datum: 2018-06-15 20:41:08
Mirku, to ja jen tak vyjimecne. Sesla se mi konstalace nezavodni nalady po tezsim pracovnim tydnu se skoro uplne volnou sobotou, coz se v nasi galaxii opakuje pouze jednou za 123 let , nicmene vam ty vylety tak trochu zavidim, takze si to chci taky nekdy prubnout
Autor: Turista Datum: 2018-06-15 20:16:52
Tak koukam ze mame dalsiho do party, to me tesi. Tentokrat se jeste nepridam, chci znovu neco s detma, rostou primo pred ocima a clovek je skoro nevydi. Ale priste bychom mohli zase neco naplanovat.
Cas od casu gravel neni spatny, otevre nove obzory, zkrati cestu, a za poslednich pet let jsem na silnicce defektil jen dvakrat na Mamutu a tyden predtim oboje na asfaltu.
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-06-15 17:29:06
Krakonose dat za 4 hodiny, potrebujeme Vas do souteze tymu, dorazte!
Autor: Camrda Datum: 2018-06-15 15:42:54
Jasnacka, kdyz ale dame to auto a budeme cca v devet v Mnich Hradisti, tak by to chtelo max 5 hodin, abysme dali zpet Prahu na tu treti...
Autor: Karl Datum: 2018-06-15 11:53:34
To by byl autovylet se vsim vsudy. Jasny gravel nebude. Osma v pohode. Jested muze taky bejt, ikdyz nemas ty brdky rad ted;-). Zkusim seco pripravit. Chci jet po praci na chvili, tak trpelivost nez zacnu komunikovat.

Témata za poslední 3 měsíce

296 Král Šumavy MTB Akce 245 2019-04-19 08:36:28 - Koník Kotě NE
587 Bez kola to taky jde ...   172 2019-04-17 14:53:21 - Bobek Malina NE
276 CKKV - Jarní časovka Akce 536 2019-04-13 14:43:46 - Luke Gejza ANO
244 Šlapky v seriálech (UAC, CKKV, ELM ...)   625 2019-04-12 11:53:23 - Camrda Kolíkáč ANO
375 Závodíme na jaře   515 2019-04-10 22:15:57 - Dreamer Léňa NE
18 Nový člen, host   757 2019-04-10 12:37:30 - Kolíkáč Kolíkáč NE
374 Mamut Tour Akce 1033 2019-04-10 12:35:34 - Kolíkáč Strejda NE
405 CKKV - Praha-Doksy Akce 752 2019-04-10 09:12:06 - Kolíkáč Kolíkáč NE
381 PRS - První šlápnutí Akce 506 2019-04-09 19:06:40 - D!ablo D!ablo NE
388 Soustředění trochu jinak   169 2019-04-09 17:56:24 - Balu Rainy NE
566 Sázavák - organizace Akce 28 2019-04-09 11:41:49 - Balu Kolíkáč ANO
457 Sázavák Akce 297 2019-04-09 08:53:06 - Kolíkáč Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2669 2019-04-08 20:47:15 - Bobek Soused ANO
400 Závodíme na MTB   513 2019-04-07 22:10:09 - Koník kámen úrazu NE
603 Praha - Grado   10 2019-03-04 21:10:08 - Turista Karl NE
100 Jarní Chorvatsko   78 2019-02-28 19:47:48 - Koník Gejza NE
594 San Piego Akce 90 2019-02-26 09:24:54 - Bonzo Kanaďan NE
454 Prosek - Hrubý Jeseník - Prosek Akce 306 2019-02-25 08:50:16 - Luke Strejda NE
402 Závodíme v UAC   488 2019-02-24 20:53:09 - Strejda Alánek NE
595 Peruc Akce 124 2019-02-18 17:10:22 - Kolíkáč Kolíkáč NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2019-02-14 15:36:00 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
45 KPO - kilometry   146 2019-02-12 12:47:09 - Léňa Kolíkáč NE
43 Kalendář akcí   222 2019-02-08 13:55:02 - Strejda Kolíkáč NE
493 UAC - Kouřimská 50 Akce 173 2019-02-07 22:02:00 - Koník Kolíkáč NE
264 Závodíme v zimě   83 2019-01-27 18:04:37 - Kolíkáč D!ablo NE
46 Kola - servis, nákup ...   2491 2019-01-27 14:15:41 - Gejza D!ablo ANO
524 Historie Šlapek   20 2019-01-26 15:44:40 - Kolíkáč Kolíkáč NE
241 Sněženky a Machři a Bruslaři   737 2019-01-25 23:30:35 - Turista Marťas NE
242 Organizace klubu   481 2019-01-24 11:50:50 - Kolíkáč Andy ANO
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT .. ..