Diskuze
Anonymní uživatel :: Přihlásit

Pro vstup do diskuze je potřeba se přihlásit, pro zaslání přihlašovacích údajů si napište zde.
Archiv diskuze: 2004-2006 :: 2004 :: 2003

Příspěvky k tématu: Orlík  (ID: 599)

Ostatní témata
Autor: Turista Datum: 2019-05-22 22:31:30
Nevim jak vam ale mne vcelky na Repce vzdy hezky zesili, poskytuje pravidelnou a dlohodobou snusku, matka klade a vcely maji cim krmit plod. Nekdy az moc a je problem s rojenim. Zatim jsem mel vzdy stesti nebo zemedelci co mam vcely nemaj tolik penez na chemiji ale nemel jsem ani problem s uhyny po postriku.
Repka hezky vyplni diru mezi odkvetem ovocnych stromu a nastupem Akatu.
Vyzkumny ustav Vcelarsky v Dole se problematikou cizorodych latek v Repkovem medu zabyval, a mnozstvi jsou pod higienickýmy limity.
Clanek
p. Titera je soucasny asi nejvetsi cesky odbornik, a jak pise, rostlina si do kvetu zadne skodliviny nepusti, a kazdy kvet je aktivni jen jeden den, tak se tam moc cizich latek nema sanci dostat. A pokud se ten den postrikuje, tak vcela nektar ani nedonese do ulu a uhyne cestou.

Ja bych to s tou Repkou tak tragicky nevidel. Jen se to musi delat s rozumem.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-22 14:24:04
Díky za váš čas u klávesnic, ty bájo reporty jen dokreslují tu včerejší parádu. Při dnešním pohledu z okna se mi ani nechce věřit, jak nám to klaplo...
Autor: Luke Datum: 2019-05-22 13:35:40
Tak report doplněn. Díky všem, moc jsem si to užil a nevěřícně koukal jak to všichni objeli. Gratulace Pirátovi k velkému zlepšení, velký obdiv Baskovi co všechno vydrží a díky tý nezničitelný trojce Kolíkáč, HonzaB a Turista, že s námi měla trpělivost a tolerovala tu "odvahu sem přijet s takhle slabou formou" a díky Profesorovi za propracovanou taktiku!
Autor: Vyhup Datum: 2019-05-22 11:31:46
Chuděry včelky. Netuší, do čeho jdou. 8-10x do roka chemicky "pohnojená" zemědělská půda, tudíž její degradace. Mája si odnese s řepkovou snůškou Pesticidy a bez možnosti pylové pestrosti je málo odolná vůči nemocem. Takto náročné technické plodiny zásadně ovlivňují biodiverzitu ( značně ubylo ptactva, hmyzu apod). Asi mám jiné představy o zahrádce
Autor: Turista Datum: 2019-05-21 23:47:03
Babise bytostne nesnasim, ale proti Repce jako rostline nic nemam. Kvete dlouho a poskytuje vybornou vceli pastvu. Je z ni sice rychle krystalizujici ale diky tomu nutricne hodnotny med. Je pro mne simbolem vrcholneho jara, vune je ni prijemna a zlute pole rozzari jinak hraskove zelenou krajinu.
Daji se s ni delat geneticka kouzla, podarilo se treba vyslechtit kultivar ktery ma dlouhoretezcovy omega3 olej jako ryby, a na jednom hektaru vyroste tolik oleje jako je v 10tunach rybiho masa. Takze zachrana oceanu a kytka budoucnosti. Jen to chce delat hlavou ne jak Babis.
Ceska krajina je jako zahradka, Nemecka nebo Rakouska krajina trosku zavani vyumelkovanosti golfoveho hriste. Preferuju urcitou zanedbanost, ktera bohuzel mizi i tady, ve ktere se da porad jeste cist zakonzervovana historie, a prace nasich pra pra pradedu. Stare cesty, aleje, puvodni policka i skladba vesnic. Rybniky, terasy a zidky z ohromnych kamenu ktere neci ruce pred staletimy poskladaly. A hlavne porad tu zustal zakoreneny zvyk zase z nedavne doby, ze vsude se smi, kazda cesta louka les je pristupna i kdyz vsechny ted uz nekomu patri. Zadne No Trespassing, k tomu miliony cest, takze cyklistuv raj.
Autor: Vyhup Datum: 2019-05-21 21:54:20
Zahrádka?
Přiznávám, že tu jsem naposledy spatřil zhruba před měsícem, při přejezdu hranic u Nových Hradů do Rakouska. Políčka a louky jak z omalovánek pro děcka. To bylo něco, ulevit očím od žluté...
I mimo jiné proto, jsem dnešní jakékoliv pedály vyměnil za Václavák. Taky nás bylo...
Autor: Turista Datum: 2019-05-21 21:24:58
Byla to opet velka nadhera, Slova klasika alespon trochu dokaze posat tu nadheru, "ta nase ceska zem, to neni krajina to je zahradka" a jak Luke poznamenal Alpy ohromi ale tohle vezme za srdce. Jsem rad ze jsem mohl to vsechno s vama sdilet, spolecna radost je dvojnasobna radost.
Pirat jel fenomenalne, do kopcu hazi ctyrstovky ani se nezadejcha, magnety na trista pade jen to fikne, fakt smekam. Profesor s Lukem tahaj spice jedna basen, jak jet za autobusem. Kolikac sbira Komy i elitnim jezdcum. Honza B rozjizdi spice tak ze clovek se trochu zakeca a uz ma problem docvaknout.
Basko ma nevysvihanejsi nohy ze vsech, vsude je a vzdycky vcas.
Fakt jsem si to moc uzil a velke diky take patri sv. Petrovy, drzel nad namy ochrnou ruku.
Autor: Profesor Datum: 2019-05-21 21:23:13
Jelikož loni jsem tenhle výlet hrubě podcenil a nemám na něj nejlepší vzpomínky co se týče jeho druhé poloviny, tak jedu ze začátku opatrně, do kopců tak kolem 230w - výsledkem je, že se nahoře čeká většinou na mě s Lukem. Spolu s 2 jezdci, kteří se náhodně k nám na Hájích přidali jsem vytvořili grupetto a bavíme se cyklistikou. Bohužel, pro někoho buhudík, 2 noví před Sedlčanama už nestíhaj a točí back. Kolíkáč nám dává kapky, že ani nejsme zadejchaný a nevyvíjíme snahu sjíždět Turistu a spol. - tak tedy hákujeme Kolíkáče a jedem, asi 10min jedem za mašinou Mirkem, a veškerá prdel je tatam, přichází brdek a už tam nejsme. Nechápu, z šetření jsem přešel rovnou do stavu jsem v hajzlu a to je 70.km z 215km plánovaných. Začínáme s Lukem vyzvídat jak to bude s obědem :) Kolíkáč hlásí, že max stopka na tyčku v Milovících. Jak jsem to slyšel, tak jsem málem spadl z kola, naštěstí za mnou jedoucí Luke měl odlep. Nakonec když kluci viděli jak jsme marní souhlasí, že se sejdeme na Orlíku, takže se v klidu můžeme naobědvat a ušetříme cca 30km na Zvíkov. Po obedě si všimnu, že zadní brzda je až na ráfku, že by to bylo tím? Nebo tím, že sem dal kilo s Bažináčem v neděli. Za 1.5h se opět setkáváme u zámku Orlík. Jsme zvědavý jak to teď pojede. HonzaB hlásí, že teď 20km skoro pořád do kopce...Naštěstí nejedeme lesem kde sou stojky. Pirát a Basko jedou pořád kupodivu dobře na to jak jeli rychle prvních 100km. Jedeme jak v tunelu, hákuju co to jde. Od 130km se najednou cítím lépe, dokonce visím za Turistou a odjíždíme s HonzouB zbytku pole. Nakonec docela dobře, že jsem pošetřil prvních 100km. Luke je vepředu taky, Turista se diví, kde jsou ostatní a chválí nás. Nakonec tak dojedeme až do Davle, kde se kopec jede každý podle svých možností. Nakonec dáváme jedno pivko v Rozkoši kde zhodnotíme dnešní výkony.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-21 19:59:18
Děkuji hoši za další nezapomenutelný oranžový kabaret. Je toho zase na report, vyrážet v 9 kusech z kruháku a klestit si cestu proti stojícím kolonám to mělo náboj. Pak již koncert Turisty, který udával tempo, na kopcích se čekalo, vlnitý profil se jel po kupě. Silnice 105 - Neveklov-Milevsko to byla cyklistická pohádka. Ani jedna díra v asfaltu, provoz minimální. 2 neznámý borci se oddělili v Sedlčanech a na Orlík si to zkrátila vysmátá dvojka Profesor-Luke. HonzaB nás bombardval svými hláškami. Ultras to chtěli i se Zvíkovem. Cesta nazpět již po horším asfaltu, ale kouzelnou krajinou Povltaví. Do 150 km jsem se cítil jako zlatý Mamut, pak však přišla deka a nevím co tam jedu v sobotu vlastně dělat ... Došlo uhlí, došlo pára až Štěchovice zachraňovaly chrastící bidony a prázdné kapsy. To už Profesor s Lukem přešli s defenzívy do ofenzívy. Za to hrdinové Pirát a Basko bojovali jako lvi. Osvěžovna v Rozkoši pak byla svědkem zasloužené tiskovky.
U akce prvni fotky, Flyby, Relive ... prosím dohrajte svoje fotky a těšíme se na reporty!
Autor: Turista Datum: 2019-05-21 07:46:01
Rano hori vecer hasi, jeste uvidime kdo bude odpoledne suchej, cejtim vodu.
Autor: Kapr Datum: 2019-05-21 06:41:00
Teda Vy jste si ale objednali počasí závidím, škoda, že už nejsem rentiér...
Autor: Turista Datum: 2019-05-20 22:41:51
Vy nam v tom ale delate Bo*del pane riditeli, uz jsem mel nahranou tu puvodni.
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-20 21:15:04
Utery 21.05.2019 - Orlík - navrh trasy, bufet v Milevsku a chceme i foto se Zvikovem
8:30h. - kruhak Jiznak - Basko, HonzaB, Kolíkáč, Luke, Pirát, Profesor, Turista
Autor: Turista Datum: 2019-05-20 13:44:44
Pridam se, ale jestli zmoknem...
Autor: Strejda Datum: 2019-05-18 20:24:49
Dneska jsem vam udelal predskokana. Akorat jsem si trusku upravil trasu . Musim ric, ze ten usek okolo prehrady po lesnich asfaltkach je uplne sileny. Spatny asfalt, zaneradeny lesakami po tezbe, uzka neprehledna silnice, porad docela prudce nahoru - dolu a obcas tam jezdi i auta, a pak je problem se vyhnout. Ale prezil jsem to .
Autor: Turista Datum: 2019-05-03 16:23:23
Ups, to sem, pri tom teseni prehlid. Zluta bude uz nejspis fuc
Autor: Kolíkáč Datum: 2019-05-03 10:33:07
Orlik je v kalendari jiz od prosince a je tradicne v utery pred Mamutem.
Autor: Turista Datum: 2019-05-02 23:05:38
Potreba najizdet na Praded, uz se rysuje nejaky termin, driv nez nam ta chromova zlut odkvete. Letos je to nejak driv.
Rok 2018
Autor: Profesor Datum: 2018-05-24 08:13:02
Tak až teď jsem se dostal k reportu z téhle vypečené akce, kterou jsem hrubě podcenil co se týče nastoupaných metrů a výživy. Je to sice 200 km, ale Kolíkáč láká na výletní tempo a tak když jsem pošetřil v neděli, tak si říkám proč ne. Zpočátku tomu vše nasvědčuje až pod Štěchovičák, ten si jedu svým tempem takže jsem nahoře o nějakou minutku za Honzou s Kolikacem. Pak se mi jede dobře až když se blížíme k Orlíku to začne hodně bolet - brdky nahoru dolu v lesích kolem Orlíku teda stojí za to. Na 105km u zámku přijde vhod krátka pauza, kde sním 1. tyčinku (to brzo!!!), HonzaB hlásí, že za 14km stavíme v Krásné hoře u Vietnamce, tak dopíjim bidony. Realita byla však 28 km dost zvlněným terénem...takže v Krásné hoře jsem už úplně v háji. Beru vychlazený pivko, na které se těším posledních 50km a zmrzlinu s rohlíkem...ještě nejsme ani v Sedlčanech tak to bude dneska dramatický pro mě. Pivko mi dává křídla zhruba na 20 km, v brdcích za Sedlčanama mě však na dobro opouští síla z nohou. Kluci na horizontu vždy zpomalí, takže jedu roviny pořád v háku. Jílovák - jedu na nejlehčí převody už ze sebe nevymáčknu ani 200w, chci si na náměstí dát pauzu s tyčinkou. Tuhle ideu, ale zhatí Honza, kerej mě oblozil zkratkou a pokracuje na Radlík...sotva vyjedu Radlík a musím zastavit na 2. tyčinku. Desítka u Vendyse zasyčela, jako když rozlijete vodu na rozpálený asfalt.
Zpětně když o tom přemýšlím vůbec nechápu, že 1. tyčinku jsem snědl až na 105. km... 8- 130 km zmrzlina a rohlík, 180 km 2. tyčinka. No jo no chybami se člověk učí.¨

video: https://www.youtube.com/watch?v=rynC9MWpgEM&feature=youtu.be
Autor: Kolíkáč Datum: 2018-05-22 18:37:40
Vymývám zlutou repku z usi, z helmy vyklepavam hmyz, do sebe chmelovy iontak a v hlave nadherny pocit. Letosni Orlik ve spolecnosti HonzyB a Profesora byla zase pecka! Ty lesni asfaltky na levem brehu to byl neskutecny mazec, i ta gravel vlozka nakonec byla odpustena firme mapy.cz, ze nas tam navedly.
Rano preletet dopravni auto kolaps v Brezanskem udoli a napalit to do Stechovic. Slapak jede HonzaB ve velkem stylu, nejdrive zacnu hlasite dychat a pak me zacne bolet bricho, Jenda je proste nesmrtelnej! Pak uz v raji bez aut, jen vnimat tu prirodu a silnice, kde snad v zivote nikdo nejel. V Kamyku rozkopany most, prekonat potok pres lavku a vydat se proti smeru DA-BA zavodu. Jak jsem tady trpel za Astralem. Pak jiz zminovana gravel vlozka a pekelne kostkove stoupani do Bohostic. A pak to zacalo, prohnat se lesy pana Schwarzenberga, kde jsme jenom my a srnky, co nam skaci pres cestu. Vyhledy na prehradu, strme vyšlapy a krkolomne sjezdy. Pred Orlíkem najet na super asfaltku a dovezt se pred zámek. Sváča, foto a přes Ždakovsky most do Krasne Hory. Znovu se to nepekne houpe a Profesor zacina trpet. Starouš od Čonga ho dava do kupy, ale jen na chvili. Od Sedlcan uz jen bojuje, radost z tvare se mu vytratila. Za to HonzaB stale tvrdí muziku, mel by toho Mamuta jet! Pres Jilove uz jen myslet na zrzka s bilou cepici, kterého jsme si slíbili u ikonického Vendyse. Ježek pichal dokonale! Bejci diky, nemelo to chybu!

Témata za poslední 2 měsíce

ID Název Akce Přísp. Poslední příspěvek Založil Privátní
509 Rytířov Akce 361 2024-04-14 21:17:56 - Dreamer Kolíkáč NE
376 Koloděje Akce 2504 2024-04-13 16:20:42 - Luke Kolíkáč NE
320 Peklo severu Akce 8 2024-04-12 23:00:13 - Vláďa Strejda NE
405 Praha-Doksy Akce 855 2024-04-11 15:29:57 - Kolíkáč Kolíkáč NE
19 Dresy, trička, bidony, samolepky   2859 2024-04-11 12:06:24 - Kolíkáč Soused ANO
623 L´Etape CZ by TdF Akce 31 2024-04-11 07:03:25 - Kapr Kolíkáč NE
384 Trénujeme na jaře Akce 2142 2024-04-09 22:52:17 - Sukes Kolíkáč NE
371 Soustředění na Jižní Moravě Akce 1807 2024-04-08 23:28:21 - Nick Quit NE
457 Sázavák Akce 352 2024-04-07 22:43:49 - Radim Kolíkáč NE
375 Závodíme na jaře   648 2024-03-31 20:42:10 - Kolíkáč Léňa NE
140 Velikonoční jízda Praha-Doksy-Praha Akce 25 2024-03-29 16:41:06 - Čespa Kolíkáč NE
190 ELM - Extraliga Masters   754 2024-03-28 16:12:43 - Javi Kolíkáč NE
502 Akce a závody v cizině   180 2024-03-08 09:02:52 - Kolíkáč Canadien NE
556 Ústí nad Labem Akce 283 2024-03-03 18:32:20 - Čespa Kolíkáč NE
43 Kalendář akcí   245 2024-03-01 09:25:57 - Kolíkáč Kolíkáč NE
244 Šlapky v seriálech (UAC, ELM ...)   703 2024-02-29 20:00:05 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
403 Sudety Tour Akce 437 2024-02-27 08:42:44 - vt TinkTink NE
612 Lukov Akce 136 2024-02-24 19:34:18 - Sukes Turista NE
107 Pokladna, adresář členů, fotogalerie   1 2024-02-22 16:59:27 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
618 Kamenné Mosty Akce 40 2024-02-18 18:09:15 - Orlik Luke NE
625 Novoroční Cukrák Akce 77 2023-12-31 11:31:54 - Kolíkáč Kolíkáč NE
97 Veselé Vánoce a nový rok   101 2023-12-29 15:48:45 - Kolíkáč Strejda NE
439 Trénujeme na podzim   2806 2023-12-12 10:45:16 - Kolíkáč Kajman NE
364 Valná hromada a vyhlášení Šlapky Akce 372 2023-12-05 14:08:22 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
67 Soutěž Šlapka roku   549 2023-12-02 09:33:20 - Kolíkáč Jura ANO
587 Bez kola to taky jde ...   184 2023-11-28 21:03:56 - Yetti Malina NE
365 Vítání Martina na bílém kole Akce 596 2023-11-05 11:13:58 - Sergei Kolíkáč NE
60 Loučení, to je vám těžká věc ...   219 2023-11-03 22:39:44 - Kolíkáč Jiřík ANO
229 CT Author Cup Akce 174 2023-11-02 22:37:35 - Kolíkáč Gejza NE
562 For bikes   27 2023-03-24 09:01:20 - Pistachio Strejda NE
241 Sněženky a Machři a Bruslaři   780 2023-03-05 21:52:40 - Barbánek Marťas NE
402 Závodíme v UAC   528 2023-02-16 14:00:27 - Strejda Alánek NE
608 Českobrodská vánoční desítka Akce 216 2022-12-23 09:13:06 - Kolíkáč Strejda NE
437 Závodíme na podzim   237 2022-12-18 15:59:10 - Dreamer Strejda NE
524 Historie - Šlapeme už 20 let!   28 2022-12-11 12:55:48 - Kolíkáč Kolíkáč NE
81 Vinohradské Běhny   3926 2022-12-05 08:55:16 - Barbánek Kolbaba NE
231 UAC - závěrečný balík Akce 135 2022-11-27 16:06:09 - Kolíkáč D!ablo ANO
350 Rallye Sudety Akce 181 2022-09-17 15:44:30 - Kolíkáč kámen úrazu NE
606 Tour de Zeleňák Akce 32 2022-09-08 15:43:02 - Hulis Nick NE
579 UAC - Litvínov-Lesná Akce 59 2022-09-05 09:15:48 - Kolíkáč Kolíkáč NE
223 UAC - časovka do vrchu Řevnice Akce 50 2022-09-02 09:17:57 - Kolíkáč Alánek NE
615 Tour de Korutany   45 2022-08-22 15:32:16 - Luke Koník NE
630 Temelín Akce 6 2022-08-18 14:32:21 - Kolíkáč Koník NE
270 Krkonoše aneb na kole až do nebes Akce 123 2022-08-10 21:14:24 - Kolíkáč Kolíkáč ANO
510 PPP-Praha-Praděd-Praha Akce 874 2022-07-25 20:54:36 - Bobek Kolíkáč NE
6 Web, diskuze ...   235 2022-01-25 13:56:35 - Bobek Jura ANO
628 Časovka na Truba Akce 63 2021-10-04 18:56:08 - Bobek Kolíkáč NE
82 Mallorka, Andalusie Akce 21 2021-09-28 16:40:18 - Kolíkáč Strejda NE
319 POS-Poslední Šlápnutí-organizace Akce 309 2021-09-23 20:56:10 - Luke D!ablo ANO
571 Krajem Mirka Zbuzka Akce 27 2021-09-21 21:07:30 - Kolíkáč Kolíkáč NE
461 Jičínská 50 Akce 15 2021-08-09 13:05:08 - Kolíkáč Robin NE
614 Prachem Svatební cesty Akce 20 2021-07-28 07:57:09 - Koník Kolíkáč NE
601 Klínovec Akce 36 2021-06-07 20:30:40 - Kolíkáč Kolíkáč NE
621 Kolem Výmoly Akce 12 2021-05-23 10:51:38 - Kolíkáč Bobek NE
622 Kolem Výmoly - organizace Akce 3 2021-05-22 12:29:55 - Bobek Bobek ANO
263 MTBO - orientační závody   50 2021-04-28 08:27:18 - Ivča kámen úrazu NE
242 Organizace klubu   436 2021-03-23 16:08:39 - Kolíkáč Andy ANO
454 Prosek - Hrubý Jeseník - Prosek Akce 321 2021-02-04 20:22:36 - Strejda Strejda NE
452 Cyklokros   121 2021-01-25 20:00:28 - Kolíkáč Kolíkáč NE
518 Pečecká 100 Akce 81 2020-08-06 20:22:12 - Bobek Bonzo NE
185 Ultramaratony   265 2020-07-22 10:52:06 - D!ablo Vyhup NE
600 Radar tour   12 2020-07-08 18:24:25 - Luke Strejda NE
378 PRS - První Šlápnutí - organizace Akce 473 2020-06-07 18:35:22 - Kolíkáč D!ablo ANO
381 PRS - První šlápnutí Akce 513 2020-06-07 09:59:36 - Kolíkáč D!ablo NE
169 UAC - Jedomělické okruhy Akce 96 2020-05-24 17:55:54 - Kolíkáč Kolíkáč NE
535 Strava.com   175 2020-05-22 06:35:35 - Bobek Soused NE
564 Mosty Želivka Akce 108 2020-03-11 19:11:11 - Turista Kolíkáč NE
477 Pojištění, bezpečnost v cyklistice   77 2020-01-20 18:35:40 - Kolíkáč Bobek ANO
128 Pořádání závodů   166 2020-01-13 08:56:27 - Kolíkáč Andy ANO
555 Regenerujeme po cely rok   81 2020-01-03 15:38:44 - Kolíkáč NE
367 Winter Trans Brdy Akce 84 2019-11-24 07:25:16 - Dreamer Robin NE
505 Hádanky, soutěžní kvízy   154 2019-11-23 10:14:29 - Bobek Bobek ANO
433 Úvaly-Český Šternberk-Úvaly Akce 200 2019-09-23 08:40:17 - Luke Kolíkáč NE
607 Abruzzo - Grand Sasso   38 2019-09-05 20:08:59 - Kolíkáč Balu NE
543 UAC - O nejlepšího vrchaře Akce 117 2019-08-29 08:28:46 - Strejda Kolíkáč NE
211 CKKV - časovka do vrchu Lipence Akce 238 2019-08-17 08:42:35 - Barbánek Bigmig NE
124 Salzkammergut Trophy Akce 58 2019-07-31 15:43:04 - Kolíkáč Jestřáb NE
603 Praha - Grado   10 2019-03-04 21:10:08 - Turista Karl NE
100 Jarní Chorvatsko   78 2019-02-28 19:47:48 - Koník Gejza NE
594 San Piego Akce 90 2019-02-26 09:24:54 - Bonzo Kanaďan NE
STRAVA :: Fotogalerie rajce.net :: YouTube :: Facebook :: Webdesign ©2007 by JuraSOFT